Фурнітура для відкатних воріт Одеса

Легко купити, просто доставити!

Ви напевно стикалися з таким поняттям, як «фурнітура». Будуєте Ви дачу з новими відкатними воротами, або робите ремонт старих воріт, у Вас напевно виникне ряд питань, від вирішення яких буде залежати якість і довговічність нових воріт.  Як вибрати кращу спеціалізовану фурнітуру саме для відкатних воріт? Чим відрізняються різні комплекти фурнітури? Як не витратити в порожню гроші? У нас є відповіді!

Фурнітура для відкатних воріт - це комплект необхідних деталей, за допомогою яких ворота рухаються, добре підігнаних один під одного, за допомогою якого нові ворота будуть служити довго і без необхідності частих ремонтів. Саме так: чим рідше ворота ремонтуються, тим більш вигідним є комплект фурнітури. Відповідно, з хорошою фурнітурою ворота повинні працювати тихо, плавно, без зусиль відкриватися і закриватися протягом багатьох років.

Іноді люди виготовляють саморобну фурнітуру воріт. Не радимо Вам цього робити. Комплекти фурнітури підігнані так, щоб одна деталь відповідала інший. У розрахунок береться вага воріт (а він розраховується виходячи з матеріалів виготовлення), ширина отвору, висота воріт. Крім фурнітура створює умови, при яких ворота не торкаються проїжджої частини, що полегшує їх експлуатацію.


Комплект повноцінної фурнітури для відкатних воріт являє з себе:

  • Напрямна рейка (балка, консоль);
  • дві роликових каретки (опори, на яких      ходить напрямна);
  • верхні ролики (підтримують раму      вертикально);
  • кінцевий ролик (відповідальний за стиковку      воріт з улавливателем під час закриття);
  • уловлювачі (верхній и Нижній);
  • заглушки в торець рейки.

Враховуються різні навантаження: на ролики від форми профілю; вагові навантаження; вітрові навантаження на щит воріт і балку; так само використовуються спеціальні конструкційні стали для виготовлення елементів фурнітури.

Кожен елемент фурнітури має своє призначення. Наприклад, напрямна балка - основа воріт, саме вона рухається на роликових каретках і визначає термін життя роликових кареток.

Фурнітура для розсувних воріт

Скидка

Комплектуючі для відкатних воріт Novi Vorota Економ 400

Є в наявності

3200 грн. 2695 грн.

Переглянути Передзвоніть мені

Скидка

Novi Vorota Econom 400 з направляючою 3,6 мм

Є в наявності

3590 грн. 3025 грн.

Переглянути Передзвоніть мені

Фурнитура для откатных ворот «Світ Воріт™» STANDART 501S

Немає в наявності

Безкоштовна доставка

2749 грн.

Переглянути Передзвоніть мені

Фурнитура для откатных ворот «Світ Воріт™» STANDART 501S (4 мм)

Немає в наявності

3049 грн.

Переглянути Передзвоніть мені

Скидка

Novi Vorota LUX 500

Є в наявності

4880 грн. 4525 грн.

Переглянути Передзвоніть мені

Скидка

Novi Vorota STANDART 800

Є в наявності

7917 грн. 7657 грн.

Переглянути Передзвоніть мені

Скидка

Novi Vorota Econom 800

Є в наявності

7415 грн. 7155 грн.

Переглянути Передзвоніть мені

Скидка

Каркас воріт з Т-профілю

Є в наявності

12483 грн. 10859 грн.

Переглянути Передзвоніть мені

Скидка

«Звари сам» відкатні ворота своїми руками - комплект

Є в наявності

9637 грн. 9349 грн.

Переглянути Передзвоніть мені

Скидка

Т-профіль для воріт

Є в наявності

306 грн. 250 грн.

Переглянути Передзвоніть мені

Скидка

Фурнітура для відкатних воріт Novi Vorota STANDART 500

Є в наявності

3580 грн. 3225 грн.

Переглянути Передзвоніть мені

Скидка

Novi Vorota Standart 500 (4 мм)

Є в наявності

3800 грн. 3425 грн.

Переглянути Передзвоніть мені




Порадьтеся, який комплект вибрати, з досвідченим монтажником воріт

Як підібрати фурнітуру в випадку з Вашими воротами?

Для початку виробляються відповідні заміри: ширина отвору, висота воріт, змиритися вага воріт. Найлегші ворота робляться на металевому каркасі, обшитому профнастилом, найважчі - промислові суцільнометалеві і ковані ворота. Ширина, висота і вага воріт - є трьома головними показниками, по яким складається креслення воріт і підбирається відповідна навантажень фурнітура.

Довжина направляючої визначається: ширина отвору воріт + 50% (потрібно для противаги). Довжина і висота, в купе з матеріалом обшивки, визначають вагу готових воріт.  Ворота з металокаркасу і профнастилу матимуть вагу 250-500 кг. Секційні ворота «сендвіч» можуть важити від 400 до 900 кг. Ковані ворота, а так само суцільнометалеві ворота, запросто будуть важити 800 кг і більше (в Якщо довжина воріт 7 метрів і більше, вага може досягати більше 1 тонни!). Від ваги воріт залежить товщина направляючої, які роликові каретки застосовуються, товщина улавливателей. На кінцевий ролик і заглушки вага воріт особливо не впливає, в рідкісних випадках (коли ворота важать тонну або більше) можна встановлювати металевий кінцевий ролик.


Підігнавши все фізико-математичні параметри, потрібно приступати до вивчення якості використовуваної фурнітури. Якою має бути фурнітура: чи не має бути деталей з пластику (крім заглушок і кінцевого ролика); рівна направляюча, гладка, правильний профіль повинен дотримуватися по всій довжині; ролики в опорах - тільки суцільнометалеві з посиленим сталевим міцним підшипником; кінцевий ролик можна без підшипника і пластиковий; верхні ролики повинні бути гумовими (щоб не шуміли і не дряпали фарбу на рамі воріт) і з металевими втулкам; власники, вловлювачі, пластини - повинні бути товстіший (4-5 мм).

Однак, які шанси знайти таке якість на ринку? Так, можна походити по фірмах, помацати руками і очима ...

Років десять-п'ятнадцять тому, купити якісну фурнітуру для відкатних воріт міг дозволити собі не кожен. Та й вибір був всього з двох варіантів:

1) Зробити самому кустарний зразок фурнітури (кой вистачало максимум на 1 рік);

2) Або купити фурнітуру з Європи, за скаженими, кусають цінами.

І обидва варіанту не радували споживача.


Спробувати самому зробити фурнітуру - потрібно знати, як її робити, де підібрати матеріали, привезти їх, якщо Ви не вмієте працювати на токарному верстаті - ще і токарю заплатити. При цьому потрібно добре знати математику і врахувати безліч параметрів. А зробити окремі деталі, наприклад рівну направляючу або роликову каретку ... Геморой ще той. Ще й дорого! сьогодні по одним тільки матеріалами буде дорожче італійської фурнітури.

А поїхати за кордон або знайти у місцевих бариг якісну фурнітуру з-за бугра - помилуй Боже! - стартова ціна на 1999-й рік від 1000 Євро (!), Та ще просто так не купиш, потрібно було відстояти в черзі, щоб купити комплект. В той час в світі заводів, що виготовляють якісну фурнітуру, можна було порахувати на пальцях обох рук (і то пару будуть не задіяні в рахунку).


А сьогодні, масові виробництва стали дуже технологічно оснащеними. Використовуються верстати з ЧПУ, застосовуються інженерні розрахунки на комп'ютері, виточується все до мікрометра (!). Не може сьогодні в 21-м столітті, майстер з простими інструментами, змагатися в якості і довговічності з промисловими підприємствами. Тому, коли Вам говорять з приводу фурнітури відкатних воріт «Бери дарагой! Дешево й сердито!" - варто насторожитися і тричі подумати.

В Україна на сьогодні працює десяток компаній, вітчизняних і зарубіжних, так що проблеми купити фурнітуру, відстояти черзі -  немає. Були б гроші.

Доступні для кожного ціни на фурнітуру - це якраз результат високої конкуренції в середовищі продавців фурнітури. При цьому, ціни у нас ще лояльні, на відміну від сусідніх країн (в Росії і Білорусі, в Польщі, в Словаччині, в Угорщині - ціна питання в 2-3 рази вище).


Раціональний вибір ставати складним, коли вибір фурнітури настільки величезний. А якщо вибору майже немає - рішення Ви прийміть миттєво. Саме через розкиду цін на фурнітуру люди піддаються на спокусу купити її якомога дешевше.

І ось тут виробники і продавці влаштовують Вам «сюрпризи». Часто, одні виробники фурнітури при виготовленні думають не про якість, а про заробіток, і буває, що це виходить за здоровий глузд - коли нібито відомий бренд робить низькоякісні комплектуючі в бюджетній лінійці.

Другі виробники можуть зробити якісну, але дуже дорогу фурнітуру, та ще й заощадять на дрібницях (таких як вловлювачі або заглушки) - типовий підхід італійців.

Треті виробники фурнітури для воріт просто на всьому жмикрути, починаючи від товщини направляючої і закінчуючи використанням низькопробної стали.

А у четвертих можуть бути якісні каретки, відмінна напрямна, зате каретки втискують в напрямні невідповідного розміру. При чому не зрозуміло: по недбалості або це бажання заощадити на хорошій направляючої.

Ні один з подібних підходів не дає якісної фурнітури - всі чотири є викинутими на смітник грошима - вже через три місяці каретки в них ламаються, починають скрипіти - або тому що спочатку зламані підшипники в каретках, або тому що каретки ламаються, так як напрямна крива в декількох площинах.

Дешеві комплекти фурнітури мають найбільше недоліків: ні по товщині, ні по рівності, ні по комплектності деталей вони не продумані. Все логічно: економія повинна бути економною!


Просто подивившись на сайті складно визначитися, якісний комплект чи ні. І навіть помацати фурнітуру для неспеціаліста не дасть результатів. Товщину деталей Ви звичайно перевірите мікрометрів. А як перевірити вручну, яка марка стали використовувалася або наскільки якісний підшипник в каретках?

Саме тому, ми прийняли ряд параметрів, за якими простіше вибрати фурнітуру. Пропонуємо даний огляд для тих, хто хоче заощадити і не прогадати при цьому з якістю.

Направляюча - яка сталь використана для її виготовлення?

Візьмемо на перший погляд, простий шматок направляючої воріт:


У будь-якому комплекті фурнітури для відкатних воріт - будь це класичні консольні ворота або підвісні, легкі або важкі - головну роль грає направляюча балка. А чому НЕ роликовий опора?  Так тому, що поїзд ніколи не поїде за кривими рейках. Відкатні ворота - це як поїзд навпаки, але принцип той же: чим легше катається напрямна на каретках, тим простіше працювати приводу, тим довше прослужить фурнітура без ремонту. Не дарма, в Німеччині рейки для швидкісних поїздів шліфуються до ідеальної рівності і гладкості. А в Україні ламаються дорогі корейські потяги, тому що неякісних дороги!

Візьміть в руку роликовую каретку, вставте її в направляючу. Усередині направляючої, ролик повинен котитися без додаткових зусиль, як поїзд після розгону. якщо направляюча крива (деякі екземпляри можуть бути кривими відразу в трьох площинах) - роликовий каретка буде заїдати й скрипіти, як поїзд на поворотах. Стирається поверхню ролика, втрачається його міцність. Крім того, тертя дає навантаження на підшипник. Так що основне завдання направляючої - створити умови мінімального тертя і правильної підтримки каретки.

До Наприклад, на даній фотографії:


видно, що ліва стінка йде не під кутом 90 градусів до верхньої грані, а дивно опукла, права стінка навпаки загнута в середину; права грань виставлена ​​непаралельність верхньої, а нижня лева грань ще більш-менш паралельна.

Таке становище граней означає, що будуть додаткові навантаження на каретку. ролики в каретках рухаються як по верхнім, так і по нижніх гранях - в слідстві «Клевань» воріт трохи до проїжджої частини, коли ворота рухаються. На одній каретці (тієї що ближче до отвору) - навантаження як їм і покладено, йтимуть зверху вниз; а на другий каретці можливі додаткові зворотні навантаження (від низу до верху).

Тому терміни служби даної фурнітури вкрай низькі.

Саме тому, каретка має таку форму. І напрямна повинна чітко цьому відповідати - бути рівною, без задирок і кривих площин.

 

А це креслення того профілю, який ми розглянули. Так його бачив інженер-проектувальник. Але втілення креслення «в металі» виявилося кривим - можливо виною тому поламаний прокатний стан на заводі.

Потрібно віддати належне українським виробникам фурнітури, вони в останні роки сильно підтягнули рівність своїх напрямних. Три-чотири роки тому профілем направляючої можна було лякати маленьких дітей. А сьогодні ситуація набагато краще, зокрема у харківських виробників Svit Vorit.

Тим Проте, в Україні все ще роблять профіль дивної форми:


Це направляюча з Китаю 2014-го року випуску. У даній партії різна висота полиць (від партії до партії різниця може становити 2-4 мм) чого бути не повинно взагалі. Самі межі не до загнуті паралельно верхніх гранях. До чого це може призвести? Природно до поломки роликового каретки, яка буде поставлена ​​криво. Спочатку це буде просто скрип, потім по наростаючій звук збільшитися, поки ворота в один прекрасний день застрягнуть так, що відкрити їх без інструментів буде складно.


Товщина направляючої - ще одна стаття економії (Друга після рівності профілю). Якісна напрямна (як на даному фото) має товщину 5 мм, середньої якості - 3,6 мм. Низькоякісні, як правило, 3 - 3,5 мм.

Коли при конструюванні швидкісних німецьких поїздів намагалися заощадити на товщині коліс - це призвело до страшної аварії під Ешеде в Нижній Саксонії. А економія на товщині направляючої призведе до її розгинання (про це далі) і так само може завдати шкоди - побите авто або удар по голові падаючим щитом воріт.


Порівняємо два профілі, віготовлені в Україні. Навіть без мікрометра і штангенциркуля можна помітити, правий профіль ширше і товщі, ніж лівий, при цьому в паспортах на обидва профілю вказано максимальна вага по навантаженню в 400 кг. Лівий профіль точно не витримає це навантаження і розігнеться. А те що лівий профіль вже, погіршує ситуацію - в нього не помістяться відповідні ролики - одна з характерних рис дешевої фурнітури це невідповідність розмірів. У якісній фурнітурі такого нету: в праву балку можна помістити хоч італійські ролики, хоч українські, і вони будуть відмінно ходити без перешкод, а значить ворота з такою направляючої прослужать довше.

Економія на товщині різко знижує міцність характеристики направляючої - в квадрат раз. Тобто, зменшуємо товщину в два рази - зменшуємо і міцність, в чотири рази.

Щоб продемонструвати різницю в міцності двох напрямних, порівняємо квадрати їх товщини. Стандартні направляючі з товщиною 3,6 мм і 3 мм співвідносяться:

3,6² / 3² = 1,44

Виходить, що зниження товщини всього на 0,6 міліметра робить міцність направляючої меншою на 44 відсотки!

Вкрай важливо знати з якої стали зроблена напрямна. Якісна повинна бути зроблена з високо вуглецевої стали. Ось тільки високо вуглецева сталь погано піддається деформацій і впливів. З одного боку, міцність готових деталей буде вище, а з іншого боку, щоб їх виготовити потрібні додаткові зусилля. Тому ще один спосіб економії - використовувати сталь з домішками або низкоуглеродистую сталь (Що відповідно, позначиться на міцності направляючої).


Наприклад, фурнітура для відкатних воріт якоїсь китайської фірми використовує сталь марки 08КП - нам вдалося отримати знімок на телефон бирки з маркуванням бобіни стали, яку закатують в прокатний стан. Сталь 08 КП має зміст вуглецю від 0,05 до 0,11% від загальної маси, чого не достатньо, напрямна буде м'якою і податливою.

Як показує практика, направляючі з цієї марки стали частіше за інших розгинаються від впливу щита воріт під сильним вітром. Направляюча з стали 08 КП - це скоріше пластилінова за властивостями конструкція, ніж сталева. І навіть не Введіть на товщину 3,6 мм - розгинає напрямні цієї марки наочно:


Дешева напрямна балка розігнулася вже через три місяці (!) після встановлення. За один рік клієнт тричі змінював напрямні і двічі каретки - і тільки після цього він поміняв свою думку щодо дешевої фурнітури і купив нормальну.

Однак, як це не дивно, виробники з Італії теж застосовують низькоякісну сталь (при цьому ціни у них від літака). Як результат:


Розгин направляючої «широко відомою» італійської марки. цю направляючу спіткала та ж доля, що і китайську - всьому виною сильний вітер.

Висновок: чи не завжди дорога фурнітура виправдовує свою вартість і може вести себе, як дешева. Цю напрямну ми не брали на хімічний аналіз, однак і без нього ясно - застосовувалася м'яка сталь замість конструкційної, з низьким вмістом вуглецю.

Так чому ж виробники фурнітури воріт вперто не використовують високо вуглецеву сталь?

Причин кілька:

  • За Перше, банально      конструкційна сталь дорожче м'якою. Жаба просто тисне здоровий глузд: один      раз то продадуть таке, але люди з часом перестануть брати такі      напрямні. І перевірити це складно: можна дізнатися товщину, але як вручну      дізнатися марку стали?
  • Як і друга, виготовлення      обходитися дорожче: так як високо вуглецеву сталь катати важче, потрібен      дорожчий, довгий прокатний стан, з багатьма прокатними валами.
  • Як і Третє, знос      прокатного стану при використанні високо вуглецевої сталі більше, а      значить ремонтувати його доведеться частіше - будь прокатні валики хоч з      карбіду вольфраму, хоч алмазні (що вкрай дорого - зазвичай вони      виготовляються або з високо вуглецевої сталі, або з титанового      сплаву) - дуже високий, і ремонт прокатного стану задоволення не      дешеве. Що впливає на ціну фурнітури.
  • Як і четверте, Зазвичай з      м'якої сталі простіше зробити чіткий профіль, а з міцної вуглецевої сталі      профіль зробити набагато складніше.

Чому роликові каретки можуть розсипатися?


Роликові каретки - другі за значимістю деталі фурнітури відкатних воріт. Вони складають нерозлучний тандем з направляючої.


Ролики служать опорами для направляючої, це як потяг навпаки. При цьому навантаження розраховані як на нижні, так і на верхні межі:


Розглянемо детальніше креслення розміщення каретки всередині направляючої:


На фотографії не завжди чітко видно, як саме ролики контактують з рейкою. У такому розміщенні ролики прослужать дуже довго. Це класичний спосіб, при якому все навантаження врівноважені щодо один одного.

Профіль направляючої паралельний (нижні межі паралельні верхнім), права і ліва грань мають однакову довжину - так що нижні межі виявляються строго на одному рівні. Ролик упирається в нижню полицю по її середині. Тільки в такий конфігурації фурнітура для відкатних воріт буде служити довго і надійно.

При цьому, в каретці верхні ролики приймають навантаження від верхньої межі, нижні ролики ходять по нижній межі. Начебто все просто. А тепер покажемо наочно, чому ламаються навіть найкрутіші (дорогі) ролики - не кажучи вже про дешеві.


Коли нижні полиці НЕ дозагнути, це служить фактором-вбивцею роликів - вони отримують бокове навантаження (уздовж осі). Дві сили (позначені червоними стрілками) прикладаються до підшипників.

В роликових каретках застосовуються стандартні або посилені кулькові підшипники. Але навіть найміцніші підшипники не люблять бічних (осьових) навантажень.

До Наприклад, стандартний підшипник марки 6201 здатний витримати 300 кг (3100 Ньютонів), за умови правильної, вертикального навантаження. А коли навантаження прикладається уздовж осі - підшипник максимум витримує 10% від його максимуму - тобто 30 кг. А тепер продаючи на вісь під кутом з тією ж силою, що і для максимальних навантажень (наприклад воротами вагою в 300 кг) - все, підшипник можна відправляти на смітник. Як і всю роликовую каретку (ролики то в ній не знімні!).


А ось інший поширений дефект: різна висота нижніх полиць відносно один одного. У дешевої фурнітури це часто можна зустріти в слідстві кривизни напрямної - по всій її довжині! Найкраще цей дефект визначати за допомогою лінійки. У цьому випадку один ролик не отримує навантаження взагалі, а інший - бере на себе подвійну. Така проблема часта в дешевій фурнітурі тому, що виробники використовують прокатний стан по максимуму, довго не ремонтують його, вичавлюючи все соки. Ось і профіль кривої. На ролики це діє просто вбивчо: як ніби покласти на спину відразу два мішка з картоплею, коли людина максимум витримає один. Не мине й двох місяців, як підшипники каретки в подібному випадку почнуть кришитися.


А що тут не так? І полки нижні начебто паралельні верхній грані, і знаходяться на однаковій висоті. Все вірно - напрямна ідеальна, до ній немає претензій. А ось ролики тут ширше, ніж потрібні. Ролик упирається над на нижню полицю, а на з'єднання її з бічною гранню. Навантаження знову передається під кутом, що скорочує ресурс роликового каретки в 10 разів!

Як таке могли виготовити і відправити на ринок? Все просто: заощадили в комплекті на ширині направляючої, просто дали направляючу, яка витримує більш низькі навантаження. Вона для своєї ваги підходить, але по факту зламає ролики дуже швидко і може бути не розрахована на потрібну вагу воріт. І головне зрозуміти, що такий дефект є, можна тільки розпакувати каретку і вставивши її в направляючу. Ніколи не знаєш, що в упаковці в дешевій фурнітурі: це як купувати кота в мішку.


Що найголовніше в роликових каретках? Підшипники їх роликів. Підшипники - це високотехнологічний продукт, що забезпечує мінімальне тертя між деталями - а значить, повинен бути ідеально підігнаний і виготовлений з міцної сталі (тим більше посилені підшипники 6201 і 6301). Підшипники знімають тертя, регулюючи кількість точок тертя за кількістю самих кульок. Трохи менше кульок, ніж потрібно - і падає їх міцність; трохи більше - збільшується тертя. Тому, підшипник прораховують інженери на комп'ютерах. якщо виробник використовує в роликових каретках відверто дешеві підшипники - довго ворота не прослужать і можуть почати скрипіти протягом декількох місяців (або відразу ж).

Давно не секрет, що багато виробників використовують підшипники, вироблені в Китайській Народній Республіці - тому що вони дешевші будь-якого західного аналога. Але є Китай для країн Заходу, а є Китай ширвжитковий, самий дешевий.

І одні виробники використовують справжні підшипники, з вуглецевої сталі, добре прокатані. А інші не гребують задешево або взагалі самопалом.


Яскравий тому приклад - складний ролик від китайського виробника - замість того, щоб використовувати цей підшипник, ролик з завальцованних стали, вони розробили таке «Ноу-хау» - колесо-підшипник, в якому використовується корпус самого ролика в якості підшипника, а не окремий підшипник. Ви ніколи не зробите на подібному підшипнику хорошу каретку, а ворота будуть скрипіти вже через пару тижнів - не зрозуміло з чого зроблено це колесо.

Нормальні підшипники роблять на заводах як окремий вузол, зі сталі марки ШХ15, мають власний корпус, мастило, якісні кульки і добре оброблені поверхні. Їх запресовують в сталеву обойму з тієї ж стали ШХ15. А ролики китайського бренду Ви легко розпиляти традиційним китайським напилком! Якби ролики виготовлялися зі сталі марки ШХ15, то Ви врятли змогли б розпиляти їх китайським напилком - тому що неможливо розпиляти що-небудь твердіше, ніж сам напилок.

Ще одна, непомітна оку деталь - дистанційні втулки. Ролики повинні бути на чіткому відстані від корпусу каретки, тому втулки мають строгі розміри. одні виробники роблять втулки з металу, інші ж з пластика. приклад з пластиковими втулками:

 

Ми пропонуємо Вам тільки роликові каретки з металевими втулками:


Тому що в нашій практиці були випадки поломки даних втулок через навантажень. Металеві дистанційні втулки на каретках надають їм стійкість і продовжують термін їх служби.


Зверніть увагу на зусилля, з яким хитається головка роликового каретки. Роликова каретка складається з двох частин - верхньої головки і нижньої опори (вона кріпитися до фундаменту болтами). Каретка повинна погойдуватися плавно, без додаткових зусиль, бажано з поверненням у вихідне положення з допомогою пружини. Так як ворота трохи «клюють» до проїжджої частини під час руху, каретка влаштована спеціально, щоб трохи нахилятися. Якщо ви докладаєте до похитування каретки великі зусилля, її вузол, що з'єднує верхню і нижню половини - може закиснути і взятися іржею.

Якщо Вам попалася роликовий каретка подібного штибу (а в партії дешевої фурнітури може бути 90% і більше таких деталей), не турбуйтеся: болгарка, напилок і машинне масло прийдуть Вам на допомогу.

Однак, на цій світлині:


Чітко видно, що вісь просто відсутня (!), Деталі просто склеєні незрозумілим чином. Нам довелося використовувати молоток, щоб «розлучити» ці деталі. Як виявилося (на фото):


Ось відсутня, тому що вушка нижній частині опори просто криво приварені до основи. Куди при такому щільному контакті ще вісь встановлювати? Запакували так. Установи Ви таку опору, корозія її просто з'їсть, або вона розвалитися від навантажень. Ніколи не знаєш, що в упаковці з дешевою фурнітурою!


Розміри нижньої основи практичного значення не мають. зазвичай воно пропорційно верхній частині і цього цілком вистачає. В українських виробників з логікою все в порядку, вони витрачають менше стали, і більше тут абсолютно не потрібно. І тільки італійці особливо підкреслюють монументальність, елітність своїх роликових кареток, напевно порівнюючи їх з римськими скульптурами. Така товщина тут взагалі ні до чого. А виглядає круто, типу стали у нас неміряно.

Кінцевий ролик - зі сталі або пластику?


Українські виробники фурнітури для відкатних воріт роблять майже ідентичні кінцеві ролики - просте пластмасове колесо в П-образної сталевий рамі. Всі кінцеві ролики, що вітчизняного, що іноземного виробництва, принципово схожі: їх завдання - в'їхати разом з рамою воріт в нижній уловлювач, пом'якшити стикування і передати таким чином вага воріт на стовп. Вага щита розділяється між роликовими каретками і стовпом. Для направляючої це підтримка, утримання від розгинання, шляхом розподілу ваги на дві точки, а для роликових кареток - зменшення навантаження і продовження їх терміну служби.


Італійці і тут відзначилися монументальністю - виготовили сталевий кінцевий ролик, та ще з підшипником! Однак підшипник тут як коту п'ята нога, тому що ролик робить все 1/8 обороту під час закриття воріт. Зазвичай, підшипники використовуються там, де деталі роблять багато оборотів. тому це просто понт-де-Італія. Цілком можна обійтися пластиковим роликом без підшипників - вони відмінно виконують свою функцію.


Щоб оцінити, наскільки міцним є кінцевий ролик, ми провели йому краш-тест за допомогою молотка. Два десятка ударів залишили на ролику вм'ятини, проте ролик і далі відмінно працює! Так що не зрозуміло, навіщо платити більше, купуючи насправді просто дешеві понти.

Деякі ролики виготовляються з тонкої втулкою, товщина якої не більше 3 мм - в них зривається кінцева різьблення. Цю проблему можна легко вирішити за допомогою звичайного болта тієї ж товщини.

Верхні ролики підтримки - гумові або пластикові?

Верхні ролики відповідальні за стійкість щита воріт. Вони утримують щит на місці під час руху в будь-яку погоду, навіть в сильний вітер завдяки верхнім роликам щит воріт залишається в вертикальному положенні.


Як правило, верхні ролики змонтовані на товстій міцної пластині з регулювальними пазами. Особливу увагу слід звернути на товщину цієї пластини - чим вона товщі, тим краще витримує вітрові навантаження. самі «Економні» виробники роблять пластини верхніх роликів товщиною 2-3 мм (Зазвичай вистачає для легких воріт до 300 кг), а самі «щедрі» роблять пластини 4-5 мм завтовшки (цього вже вистачить на ворота вагою 500-800 кг).

Щоб порівняти міцність пластин верхніх роликів від різних виробників, звернемося до Закону квадратичної залежності між товщиною і міцністю. візьмемо дві поширені пластини: одна товщиною 5 мм, друга 2,5 мм. Вони співвідносяться:

52/2.52 = 4

то Тобто, якщо зменшити товщину пластини в два рази, вона втратить в міцності в 4 рази!

Більш товста пластина краще буде притримувати щит воріт від падіння (відкатні ворота, зазвичай, падають в середину двору) - що було б катастрофою, якщо вона зламається.

Якщо Ви хочете захистити ворота на 100% від падіння або злому, стовпи для відкатних воріт повинні бути П-образними - в цьому випадку верхні ролики виконують функцію рухомого вузла, зменшуючи тертя і перешкоджаючи щиту воріт дряпати стовпи і обдирати фарбу.


В пластині верхніх роликів є кілька пазів для регулювання роликів по ширині Ваших воріт.


Самі ролики бажано купувати з гуми, а втулки зі сталі. Пластикові ролики обдирають фарбу. А пластмасові втулки набагато гірше тримають навантаження, ніж металеві. Однак, гумові ролики іноді роблять дуже тонкими і вони тріскаються під впливом ультрафіолету. На відміну від інших деталей, верхні ролики замінити дуже просто.


Це найпоширеніші ролики. Сам ролик гумовий, всередині тонкого шару гуми пластмасова втулка. З плином часу (приблизно за літній сезон) гумове покриття осиплеться під дією ультрафіолету. Усе тому що неправильно підібраний склад гумової суміші при виготовленні. Можна, можливо сказати, дешева і екологічно чиста фурнітура: за один сезон на її місці може вирости мох поверх пластика.


А це - італійські, повністю пластикові ролики. вони звичайно більш стійкі до ультрафіолету, проте у них є два великих мінуса - вони жахливо гримлять і обдирають фарбу на воротах. Якщо Ви все ж вибрали італійську фурнітуру, окантуйте верх щита воріт алюмінієвим куточком, щоб не псувати фарбу на рамі щита.

В підсумку, існуючі критерії підбору верхніх роликів можна звести всього до трьох: товщина регулювальної пластини (побільше), самі ролики бажано з гуми і з якісної втулкою.

Верхній уловлювач, або чому ворота стукають?

Верхній уловлювач призначений для упіймання щита воріт в момент закриття, він фіксує щит так, щоб він не вагався і не впав від сильного пориву вітру.


Товщина цього улавливателя у різних виробників довільна - єдиного стандарту немає, від 1,8 мм в дешевих комплектах фурнітури до 5 мм в якісних. Знову використовуємо квадратичний Закон відношення міцності до товщини і порівняємо, наскільки відрізняється міцність верхніх улавливателей з товщиною 1,8 мм і 5 мм:

5² / 1.8² = 7,71

Виходить, що уловлювач з товщиною 5 мм аж в 8 разів (!) перевищує по міцності уловлювач з товщиною 1,8 мм. За ціною уловлювачі відрізняються не сильно, а ефект на порядок краще у товстого улавливателя!

У деяких виробників фурнітури для відкатних воріт взагалі відсутні в їх комплектах верхні уловлювачі. Купуйте окремо! Цим грішать українська компанія Roll Grand і італійська елітна Rolling Center. І якщо українців ще можна зрозуміти - криза, низька купівельна спроможність населення і таке інше, то італійців аж ніяк не зрозумієш: їх фурнітура в ціні не дуже дешева! Економлять на сірниках, при тому що елемент реально потрібний, щоб ворота не вдарили машину або людини. Дивно, ніяк цих італійців не зрозумієш.


Ось тонкий уловлювач, з товщиною не більше 2 мм. Крім того що він спочатку не дуже міцний, так ще й зроблений з брудною (сирої) стали - зовнішній вигляд буде тільки псувати, якщо Ви звичайно не захочете його пофарбувати (Проте це Вас не врятує від виходу з ладу даної деталі вже через 3 місяці).

Ми провели краш-тест для улавливателя китайської фірми - дали хлопчикові 10 років цей уловлювач, і він без праці розігнув його.


А ось те, що залишилося від даного улавливателя, після того як його встановили, пофарбували і користувалися воротами на звичайній дачі протягом трьох (!) Місяців. Господар цієї дачі дуже хотів комплект фурнітури «по дешевше будь ласка". Думав заощадити, в результаті змінював тричі фурнітуру за рік. В підсумку «Секс з воротами» йому набрид і он-таки купив нормальний комплект фурнітури, після третього ремонту.

В підсумку ворота з такою дешевою фурнітурою будуть стукати об стовп, тому що уловлювач їх не тримає. Чим м'якше сталь - тим простіше погнути уловлювач, тим більше неприємний стук під час вітру, тим більше подряпати фарба на рамі.

Чому нижній уловлювач здатний распотрошить направляючу, або чому крапля нікотину вбиває коня?


Нижній уловлювач фіксує ворота і бере на себе половину їх ваги. Незважаючи на конструкцію з перемичкою, нижній уловлювач відчуває серйозні навантаження як під час закриття і відкриття воріт, так і коли ворота закриті, від вітрових навантажень. Якщо нижній уловлювач не працює (ворота постійно не потрапляють в паз) - від ваги воріт буде розгинатися спрямовуюча балка, збільшитися навантаження на роликові опори - в міру того, коли ворота закриті (а це трохи не мало - 99% всього часу життя воріт).


Це нижній уловлювач з дешевого комплекту фурнітури від «Економного» виробника. Його товщина не перевищує 2 мм.


А це - уловлювач тієї ж марки, тільки встановлений на ворота і пропрацював всього 3 місяці ... Не сильно допомогла йому фарбування.

Якщо верхній уловлювач може не нагадувати про себе до наступного пориву вітру, роботу нижнього улавливателя відразу ясно при закритих воротах - вони будуть перекособочени, балка буде гнутися до землі. Так, Ви можете забити на фурнітуру, але до першого сильного пориву вітру - ніщо не завадить в такому випадку розігнути балку, пошкодити каретки і просто опустити ворота на Ваш автомобіль, коли Ви будете виїжджати на ньому у справах.  Дай Бог, щоб Вас не покалічило, однак якщо не поб'є машину, то на ремонт воріт ВИ точно влетите - мінімум це рихтування рами, фарбування, покупка і установка нової фурнітури. Кому потрібен такий геморой?

Чому потрібні заглушки?

Заглушки призначені для захисту торця направляючої від попадання снігу, сміття, льоду і т. д. Вона захищає роликові каретки і їх підшипники, дозволяє воротам ходити вільно навіть коли замети досягають метр у висоту. Якщо стільки снігу потрапляє всередину направляючої взимку, Ваші ворота перетворяться в дорогу нерухомість, що загрожує запізненням на роботу.


Більшість заглушок на ринку або з гуми, або з пластика. Українські виробники поголовно кладуть ці гумові вироби в свої комплекти - за що їм великий респект.

А ось італійці не поспішають радувати українців захищеністю своєї фурнітури - заглушок в італійських комплектах немає. Італійцю, зиму бачив тільки по телевізору, і в голову не прийде, що сніг здатний заклинити ворота. Звідси - італійський підхід, все робиться монументально, але не дуже практично, і що таке заглушки вони не знають.

А сніг в Одесі наступної зими може бути запросто - в грудні 2014-го місто покрило так, що транспорт зупинили і сніг чистили БТР-ами.


За всю нашу практику, жоден клієнт не вимагав від нас замінити йому заглушки, тому що ті погано працюють. Одні краще, інші гірше сидять в торці направляючої, проте все заглушки справляються зі своєю роботою.

Чи не хочете ставити гумове або пластикове виріб? Можна заварити торець направляючої металевою пластиною. Єдино що коли Вам належить ремонт або заміна фурнітури (наприклад роликових кареток) - то метал доведеться зрізати і зачищати.

Так що краще користуватися вітчизняними гумотехнічними виробами. адже клімат Одеси далеко не італійська.

З приводу саморобок. Буває, що люди хочуть витратити менше грошей на фурнітуру і все воліє робити самостійно. Чого-чого, а фурнітуру своїми руками зробити дуже непросто. направляючу, труби для кареток, якісні підшипники, сталь для уловлювачів і роликів - це все обійдеться на ринку набагато дорожче, ніж купити готовий комплект. Але ж матеріали потрібно ще привезти, обробити. Як запресувати підшипники в саморобний ролик - взагалі не зрозуміло, так як стандартний підшипник 6201 наприклад, не влізе в стандартні труби - для цього використовують спеціальну сталь і завод робить ролики за допомогою преса під великим тиском, чітко і точно створює ідеальні ролики. Які ще і шліфують за допомогою центрифуги. Ні, це явно не Ваш шлях: дорого, складно, великі витрати часу. Навіть якщо висококласний токар - це Ви, зробити вручну з простими інструментами якісну фурнітуру для відкатних воріт - не реально. А то що роблять кустарні майстри, буде найнижчої якості - деталі ще потрібно підігнати один до одного, на заводі це роблять роботизовані верстати.

Ви хочете заощадити? Купуйте готовий комплект фурнітури! Спеціально під Ваші вимоги ми підберемо таку фурнітуру, яка буде служити довго без ремонту! У розділі «Рекомендовані» представлені комплекти фурнітури, які гарантовано прослужать 5 років і більше.

Щоб зрозуміти, як влаштована фурнітура відкатних воріт, рекомендуємо прочитати інструкцію до фурнітури.

Щоб довго не шукати, а відразу вибрати якісну фурнітуру, просто телефонуйте нам: 097-917-11-41. Вам нададуть повну і зрозумілу консультацію!

Чому слід купувати фурнітуру саме у нас? Для Вас у нас є ряд бонусів:

1. Гарантія на якісну фурнітуру - 5 років!


Вам не доведеться їздити на завод, щоб Вам відремонтували фурнітуру, а потім їхати туди ще раз, щоб забрати її з ремонту, та ще й оплачувати «за прейскурантом» послуги майстрів, як це відбувається в інших компаніях.

Якщо Ви виявите заводський брак - можете надіслати нам деталь кур'єрською службою або підвезти особисто - зателефонуйте нам і ми негайно відправимо Вам нову деталь! Всі клопоти по спілкуванню з заводом-виробником ми беремо на себе, Вам не потрібно витрачати ні бензин, ні час, ні грошей на гарантійне обслуговування!

Ми надаємо реальну гарантію на зразки фурнітури з розділу «Рекомендовані», їх ми і наші клієнти перевірили на практиці. На дані зразки ми даємо 5-річну гарантію. Коли Ви купуєте фурнітуру, вимагайте гарантійний талон у нашого менеджера, де буде вказана дата і вся контактна інформація. Ви знайдете адреси сайтів, фізичну адресу і телефони. Навіть якщо Ви забудете адреса сайту або телефон, Ви зможете подивитися це в гарантійному талоні.

2. 100 днів - 100% повернення грошей!

 

За Законом України «Про захист прав споживачів», мінімальний термін повернення грошей за товар 14 днів. Однак ми пропонуємо для Вас щось більше 100 днів, протягом яких можна користуватися фурнітурою, а потім повернути свої гроші! Навіть якщо Ви вже встановлювали фурнітуру на ворота. Однак, даний бонус поширюється тільки на комплекти фурнітури з розділу «Рекомендовані».

В випадку, якщо Ви купили фурнітуру з розділу «Не рекомендовані», ми не зможемо повернути Вам гроші, так як на неї ми взагалі не даємо гарантію.

3. Отримайте книгу безкоштовно про те, як створити свої відкатні ворота!

 

На відміну від того, що можна зустріти в Інтернеті, тут зібрано живий досвід майстрів які постійно встановлюють відкатні ворота. сьогодні відкатні ворота стали доступні кожному: зібравши їх своїми руками, ВИ легко заощадите 10 000 грн! Тут немає необхідності в вищій технічній освіті, досить середнього шкільного.

Ми зібрали в цій книзі різні «хитрощі», які дозволяють економити і уникати набивання шишок при виготовленні воріт.

Якщо Ви не вмієте працювати зі зварювальним апаратом, найміть зварника в Одесі за все на пару годин - це обійдеться недорого, щоб порізати труби профілю для каркаса точно так, як зазначено в доданому кресленні.

4. Кожному покупцеві фурнітури для відкатних воріт - в подарунок індивідуальний креслення!


ОТРИМАЙТЕ БЕЗКОШТОВНО ТОЧНЕ ДО ММ КРЕСЛЕННЯ І КОШТОРИСИ ДЛЯ ВИГОТОВЛЕННЯ ВОРІТ І ЗАОЩАДЖУЙТЕ ДО 10 000 ГРН, ЗАЗНАЧТЕ РОЗМІРИ ВАШИХ ВОРІТ ЗА 1 ХВИЛИНУ

Виберіть параметри Ваших воріт і отримаєте:

Точне креслення каркасу;

Покрокову інструкцію по їх установці;

Сертифікат на покупку фурнітури;

ЯКИЙ ОТВІР ВОРІТ (ДОВЖИНА)?

Передвигайте повзунок, щоб вибрати відповідну Вам довжину.
                         Найбільш поширений отвір воріт - 4 метри.

ЯКА ВИСОТА ВІД ЗЕМЛІ?

Переміщайте повзунок,                                                   щоб вибрати відповідну Вам висоту.
                         Найбільш поширена висота                          воріт від 1.5 до 2 метрів.

ПЛАНУЄТЕ ВИ СТАВИТИ АВТОМАТИКУ?

КОЛИ ПЛАНУЄТЕ РОБИТИ ВОРОТА?

КОЛИ ПЛАНУЄТЕ РОБИТИ ВОРОТА?

Залиште свій телефон і ми надішлемо:

  • Точне креслення каркаса;
  • Покрокову інструкцію по їх установці;
  • Сертифікат на придбання фурнітури

Матеріали прийдуть в зручний Вам месенджер:


Набагато легше виготовити відкатні ворота, коли Ви зробили повноцінний їх креслення. Каркас воріт з таким кресленням може зварити будь (Підкреслюємо!) Зварювальник. Креслення точний до міліметра, продуманий до дрібниць, в нього заносяться основні параметри воріт - ширина, висота, вага. Ми даємо його Вам абсолютно безкоштовно - тоді як у інженера послуга буде коштувати від 800 грн.

Креслення будуть передані Вам за умови покупки фурнітури відкатних воріт у нас. Якщо ж, купивши фурнітуру, Ви не замовили креслення (з різних причин, наприклад Ви ще не знали точних розмірів отвору) - можете відправити нам запит на адресу vorotnet@mail.ru. Вкажіть в листі номер чека і номер гарантійного талона.

Якщо Ви купили фурнітуру для відкатних воріт в іншому магазині, а креслення хочете замовити у нас - це теж можливо. Вам обійдеться такий креслення в 400 грн.

Ви знайдете в кресленнях розкрій сталевих профільних труб і їх кількість, що дозволить Вам сильно заощадити!

5. На будь-яке питання щодо фурнітури воріт Вам буде дано лаконічний відповідь нашим співробітником!


Безкоштовна консультація від фахівців по телефону. Ми дамо Вам хороший рада, який як відомо, дорожче золота - щоб Ви змогли не просто замовити у нас фурнітуру, а створити дійсно довговічні відкатні ворота, які будуть радувати Вас і Вашу родину довгі роки. Прийміть кілька порад від фахівців з величезним досвідом!

Якщо і після консультації у Вас залишаться питання (що цілком ймовірно), Ви можете відвідати особисто наш сервісний центр в Києві. Наші співробітники мають досвід від 10 років в сфері виготовлення воріт і будь-яка допомога для наших клієнтів по створення воріт буде безкоштовною.

6. Для Вас фурнітура для відкатних воріт разом з автоматикою - буде з оптової знижкою!

 

Виготовляєте відкатні ворота? Вам знадобитися як фурнітура, так і спеціалізована автоматика. Адже сенс воріт в комфорті їх використання - щоб ті відкривалися і закривалися після натискання кнопки. І ви можете купити комплект з автоматики і фурнітури для відкатних воріт з одного складу і з хорошою знижкою! Купуючи автоматику разом з фурнітурою, питайте про знижки нашого менеджера.

Інші питання

Як купити фурнітуру?


Ви можете купити фурнітуру для відкатних воріт з кількома способами. Виберіть найбільш зручний для Вас:

  • Зателефонуйте нашому менеджеру і зробите      попереднє замовлення;
  • Натисніть кнопку «Замовити» і введіть свій      номер телефону - Вам зателефонують найближчим часом, а якщо Ви замовляєте в      вихідний день - Вам зателефонують в найближчий робочий день.
  • Напишіть листа нам на пошту      vorotnet@mail.ru і залиште свої контакти для зв'язку.

Після того, як Ви відправите нам свої дані, з Вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення деталей. Найкраще Вам буде отримати повну вичерпну консультацію по процесу виготовлення воріт. Адже якщо Ви не займаєтеся їх виготовленням професійно, Вам знадобитися визначитися з фурнітурою - по вазі навантаження, довжині направляючої, посиленим роликам. вам це нічого коштувати не буде, зате вбереже від помилок при виготовленні відкатних воріт.

Узгодьте так само спосіб оплати і доставки замовлення, уточніть терміни доставки.

Як доставити в Ваше місто довгу фурнітуру?

За приводу доставки: якщо Ваш об'єкт перебувати в Одесі, Ізмаїлі, Іллічівську, Білгороді-Дністровському - доставити цілком довгу напрямну проблем не складе. Ви можете вибрати будь-яку з цих транспортних компаній:

  • Делівері,
  • САТ,
  • Нова Пошта,
  • Автолюкс и т. Д

Стандартна напрямна зазвичай має довжину 6 метрів або більше. Тому якщо доставка буде в інше місто Одеської області, можливо деякі компанії не візьмуть довгу направляючу цілком - в малі міста їдуть мікроавтобуси або невеликі вантажівки, куди 6-метрова напрямна фізично не поміщається.


Крім того, Ви можете доставити з Києва або з пункту видачі транспортної компанії на об'єкт направляючу, без зайвих витрат - за допомогою особистого авто з багажником на даху.


Виходячи з Правил дорожнього руху України, балка не повинна виступати більш ніж на 1 метр в довжину - а автомобіль повинен бути не менше 4-х метрів завдовжки.

Щоб інспектори дорожньої служби точно не мали до Вас претензій, прикріпіть до торців направляючої знак «Негабаритний вантаж», замість червоних ганчірок.

Ваша швидкість при русі з направляючої на даху не повинна перевищувати 50-60 км / год - інакше авто може увійти в резонанс на вибоїнах і ямах доріг Одеської області, що вкрай небезпечно.

Якщо Ви замовляєте направляючу довжиною 7 метрів або більше (що не рідкість), повинні повідомити що компанія «Нова Пошта» взагалі не приймають вантажі такої довжини. В цьому випадку пропонуємо розрізати балку на частини. Якщо Ви не хочете різати направляючу, вантажі довжиною до 7 метрів без проблем перевозять компанії «Делівері» або САТ.

В крайньому випадку, Ви вказуєте пропорції і ми поріжемо направляючу на дві або три частини. Сам зріз матиме стики типу «мама-тато», які до міліметра будуть підходити один до одного, що спростить Вам зварювання на місці.

Більшість покупців фурнітури для відкатних воріт віддають перевагу нашому магазину, тому ми відправляємо по Україні фурнітуру кожен день. Це означає, що ми відправимо Ваше замовлення сьогодні ж, якщо він зроблений до 12:00, або завтра - якщо замовлення надійшло після 12:00.

Як оплатити Вашу фурнітуру?


Можете не турбуватися про оплату, для повного заспокоєння ми пропонуємо Вам варіант з оплатою на місці в транспортній компанії. ви абсолютно нічим не ризикуєте - можна спочатку помацати товар руками, а потім оплатити його.

Можна, можливо оплатити замовлення за безготівковим розрахунком, обговоріть це з менеджером і він видасть Вам розрахунковий рахунок. Рахунок можна оплатити в будь-якому банку України, але найзручніший варіант - в платіжних терміналах ПриватБанку.

Після оплати Ваша фурнітура негайно відправляється за вказаною адресою. Ви отримаєте SMS, із зазначенням номера накладної, автоматично після відправлення замовлення.

Як тільки Ви зробите оплату і ми відправимо товар, Вам залишиться тільки дочекатися доставки. Зазвичай, доставка по Україні відбувається на протязі 2-3 днів максимум, проте точний час можна дізнатися на сайтах транспортних компаній і безпосередньо в декларації.

Хочеш помацати фурнітуру до оплати?


Якщо Ви бажаєте спочатку помацати, помацати фурнітуру, перед тим як її оплатити - ми до Ваших послуг! Замовте послугу «оплата при отриманні», що дасть Вам ряд переваг:

  • Ви залишите занепокоєння про те, що Вас      обманюють
  • Переконайся, что товар Вам Вже відправілі
  • Чи зможете помацати товар руками, переконатися,      що він комплектуючі.

Як нас знайти?


Склад-магазин находится за адресою

м Київ, вул. Миколи Краснова, 33 на території Київського Управління механізації (КУМ-36)

Величезне спасибі всім, хто прочитавши статтю до кінця! Сподіваємося, що стаття допоможе Вам визначитися з критеріями вибору фурнітури для воріт.

А в якості бонусу для тих, хто уважно читає наші статті, Ви отримаєте набір петель для хвіртки на підшипнику! Щоб отримати подарунок, при замовленні фурнітури вкажіть менеджеру, що Ви уважний читач нашого сайту і хочете отримати бонус. Радимо так само уважно читати і інші наші статті. А раптом і там захований подаруночок?

Дуже сподіваємося на співпрацю, що Ви станете у нас постійним клієнтом і будете замовляти інші аксесуари (замки, петлі), автоматику для відкотних і розпашних воріт, джерела безперебійного живлення та акумулятори. І будете рекомендувати наш інтернет-магазин своїм родичам і друзям.

Зробити відкатні ворота своїми руками

У нас в наявності є різні набори фурнітури для воріт різного розміру і ваги. У нас одні з кращих цін, переконайтеся в цьому! Якщо вам потрібна допомога, телефонуйте 097-917-11-41.

Купити фурнітуру для воріт

Сподіваюся, ми зможемо допомогти вам у виготовленні розсувних воріт, а також допоможемо заощадити!


Залишились питання?