Автоматика для воріт: характеристики та особливості застосування

Безкоштовна доставка в будь-яке місто України.

У подарунок книжка-інструкція, з якою автоматику легко встановити самому

Автоматика для відкатних воріт

Скидка

Автоматика для відкатних воріт Miller Technics 1000

Є в наявності

Безкоштовна доставка

13256 грн. 11540 грн.

Переглянути Передзвоніть мені

Скидка

Rotelli Premium 1100

Є в наявності

Безкоштовна доставка

13256 грн. 11111 грн.

Переглянути Передзвоніть мені

Автоматика для відкатних воріт Rotelli SL 500 / SL тисячі

Немає в наявності

Безкоштовна доставка

9867 грн.

Переглянути Передзвоніть мені

Автоматика для розпашних воріт


Скидка

Edinger E4 - автоматика для розпашних воріт

Є в наявності

12012 грн. 10296 грн.

Переглянути Передзвоніть мені

Автоматика для розпашних воріт Rotelli MT 400

Немає в наявності

9494 грн.

Переглянути Передзвоніть мені

Miller Technics 4000

Є в наявності

20120 грн.

Переглянути Передзвоніть мені

Слушні поради щодо вибору від нашого фахівця

Хочеш знижку? Тисни на кнопку!

Виробництво приводів

Дану статтю можна прочитати на українською мовою

Раньше для открывания/закрывания ворот использовалась либо жена, либо младшенький в семье. Они выполняли роль двигателя. Но такой механизм для открывания ворот не всегда удобен, ведь никого из домочадцев может не оказаться под рукой и придется самому выходить из авто, чтобы проделать эту процедуру. В наше время люди все больше стали употреблять в любой сфере своей жизни изобретения, особенно из технической отрасли. Автоматические процессы можно встретить практически везде. Поэтому водители, которым приходилось вручную открывать и закрывать ворота начали также пользоваться таким достижением, как автоматика для ворот. Такой механизм для открывания ворот позволил автомобилистам открывать ворота дистанционно сидя в машине.

Такие устройства для автоматизации процесса открывания/закрывания ворот условно делят на такие категории:

Ворота распашного типа. Это самый распространенный тип, его можно встретить во многих дворах. В таком варианте ворота состоят из двух створок, которые могут открываться как внутрь, так и наружу. Автоматика на распашные ворота состоит также из двух приводов, блока управления и устройства управления. Сама же автоматическая система делится на такие три вида:

  • лінійного;
  • важільного;
  • підземного.

Ворота откатного типа. Конструкция таких ворот состоит в большинстве случаев из одной створки, но могут встречаться и две. Ворота откатываются в строну, поэтому не занимают много места. Для такой конструкции используют один привод, зубчатую рейку нужной длины и устройство управления. Такой механизм для открывания ворот открывает створку на нужное расстояние, чтобы автомобиль проехал.

Ворота секційні. Такой тип конструкции начали использовать относительно недавно. Устанавливаются они в основном на проем гаража. Встречаются разные виды полотна – это и в виде рулона и цельное полотно. Они заезжают под потолок или же на одну из стен. В зависимости от этого так же размещается и привод, который заводит ворота в данное положение.

З чого все почалося

Механізм відкривання воріт з використанням автоматики для воріт в Україні почали продавати ще в далеких 90-х роках. Але масово їх не реалізовували, адже це були дуже важкі роки - зарплати або не сплачувались, або їх розмір не перевищував 20 $ (а автоматика для воріт стояла не одну тисячу). Тобто при такому розкладі за суму, яку потрібно було витратити на привід можна було купити квартиру в Києві.

Але наш народ непереможний - люди почали майструвати двигуни з підручних засобів (використовувалися різні відповідні редуктори з старих заводів, які можна було купити за копійки).

Такі приводи для воріт, зроблені своїми руками за вартістю обходилися дуже дешево, але повноцінну роботу реалізувати було дуже важко. Адже крім редуктора необхідний ще і контролер (плата управління), шестерні в зчепленні з зубчастої передачею, кінцеві вимикачі і пристрої для подачі команд.

А ще дуже потужний двигун не завжди безпечний. Адже без фотоелементів він не буде реагувати на перешкоди (зупинятися коли на його шляху щось з'являється). У такому випадку від ваги воріт можуть постраждати як Ваші домочадці, так і автомобілі.

Все налагодилося вже в середині 2000-х. Автоматика для воріт все ще стояла не дешево, але масово почали видавати кредити під будівництво та інші важливі справи. Це дозволило людям автоматизувати свої ворота, то є приводи почали продаватися у великих обсягах - їх купували не тільки олігархи (як в 90-х), але вже і представники середнього класу.

Криза

Але вже в кінці 2000-х в Україні настав глибока економічна криза. У цей період наша національна валюта зазнала девольваціі і багато українців стали жебраками. При цьому ще й припинилося кредитування населення, що призвело до так званої «ломки».

Скорочення доходів у населення в свою чергу дуже погано відбилося і на ринку електродвигунів. Так, якщо раніше люди могли (і готові були чекати по півроку), то в кінці 2000-х основні виробники приводів - італійці, почали шукати відповіді на запитання - кому тепер їх продавати за такі то деньжища?

Українці не маючи значних доходів просто не могли і не хотіли вже віддавати такі гроші (тисячі доларів) за автоматичну систему. Тому виробникам нічого не залишалося окрім як зменшити вартість своєї продукції. Тепер ціна на неї опустилася нижче 1000 $, але все-одно приводи були не доступні більшості людей. Так з'явився неплатоспроможний попит - коли люди хочуть щось купити, але не можуть собі цього дозволити.

Піднебесна

Під час економічної кризи багато продавців почали шукати більш не дорогу автоматику. І вони знайшли її в Китаї. Так і почалася співпраця з Піднебесної - з неї почали завозити недорогу техніку.

Виробників автоматики в Китаї виявилося багато, тому продавці почали експериментувати, купуючи товар на різних заводах. Але не всі надавали якісну продукцію, яка могла скласти конкуренцію якісним європейським приводам. Багато моделей були просто з огидною електронікою і шестернями, зробленими з полімерів.

Але нам все ж пощастило - ми знайшли одного китайського виробника, який надавав дуже якісну автоматику на ворота. Цей виробник - Miller Technics. Ціна на їхню продукцію трохи вище, ніж у інших китайських заводів, але якість теж значно вище. Приводи оснащені повністю металевим редуктором, мають потужні двигуни і бездоганну електроніку. Тому ми прийшли до висновку, що і в Китаї дешево не означає якісно. А все тому, що діє принцип - з лайна кулю не зробиш.

Українці взяли продукцію з Китаю неоднозначно. Так що говорити про клієнтів, якщо навіть ми перед запуском на ринок тестували її не один рік на своїх воротах.

Для багатьох наших співвітчизників поєднання слів «Made in Chine» гірше червоної ганчірки для бика. Не всі вірять, що в Китаї можна знайти якісну продукцію. Цю країну асоціюють з продуктами низької якості. Це так відбувається через те, що багато хто неодноразово мали можливість спробувати товар низької якості, вироблений в Китаї. Просто більшість продавців купували і купують найдешевшу продукцію, яка орієнтована на найбідніше населення країн Африки, а дорогу продукцію не купують - адже такий товар купувати будуть менше, а значить і прибуток буде меншою.

Але якщо копнути глибше, то практично вся техніка у нас в будинку проведена в Піднебесній. Адже багато виробників дорогою брендового техніки - Iphone, Samsung, Sony, Moulinex, Philips, LG, Makita, Toshiba і т. П. - давно перевели своє виробництво в Китай, так як в даній країні все дешевше. Навіть той же часник на ринку в основному з даної країни.

Думка людей розділилися - одні готові купувати китайську продукцію, інші ж категорично проти цього і вимагають тільки італійського виробника. Але ми вже на практиці перевірили, що продукція фірми Miller Technics (Китай) дуже перевершує за якістю багатьох європейських виробників.

У Вас виникне питання, чи може китайська продукція бути краще європейської? І як то кажуть - свій свого хвалить. Що стосується похвали - ми сперечатися не будемо, але нас китайська техніка цілком задовольняє за якістю (але не вся).

Крутон

Давайте розберемо, чому більшість продавців, а також і установники радять своїм клієнтам купувати європейську техніку.

Перед тим, як дати відповідь на це питання, рекомендую Вам подивитися фільм «Про що говорять чоловіки». В даному фільмі є один фрагмент, в якому офіціант з одного фешенебельного ресторану каже:

«А грінки в нашому ресторані називається крутон. Це точно такий же підсмажений шматочок хліба, тільки грінки не може коштувати 8 доларів, а крутон - може. »

Якщо слідувати цьому прикладу, то європейські (розкручені) торгові марки - крутон. Тобто італійські приводи - це ті ж приводи, тільки розкручені і на них можна більше заробити. А ще б'ють на гордість, адже краще звучить «техніка з Італії», ніж «привід з Китаю».

Також ціна на європейську автоматику вище, адже в її вартість вкладені ще й витрати на рекламу (а вони іноді навіть перевищують витрати на саме виготовлення).

Європа

У 2000-х роках, коли ще не було такого захмарного курсу на Євро і долар, виробники з Європи випускали продукцію дійсно дуже хорошої якості. У цей період кількість виробників виросло в кілька разів (тільки в Італії маленьких заводів налічується близько ста). Але в результаті зростання курсу Євро відносно інших валют, а також початку імпорту з країн Азії та збільшення вартості праці європейським виробникам довелося почати використовувати при виробництві автоматики дешевші матеріали, такі як пластик і порошкові метали (сіллумін). Це допомогло значно зменшити собівартість готової продукції, але дуже сильно вплинуло на її якість - воно впало в рази.

Також з кожним роком все більше ускладнюється плата управління. Зараз є навіть такі складні, що встановлювати і налаштовувати їх не беруться навіть найдосвідченіші монтажники. А все через те, що багато виробників забули про головну функцію автоматики - відкривати і закривати ворота, вони ускладнюють логіку плати всякими додатковими командами, а вони, в свою чергу, дуже чутливі до перепадів напруги (всі налаштування злітають при першому ж стрибку і плату доводиться перепрогамміровать).

Хочеш отримати безкоштовно консультацію?

Вихід знайдено

Багато виробників щоб хоч трохи знизити ціну на свою продукцію почали використовувати в її виробництві такий дешевий матеріал, як пластик або сіллумін.

Щоб хоч якось виправдати використання цих не зовсім міцних і надійних матеріалів нам почали говорити, що це все від турботи про рівень шуму, який подає автоматика воріт при своїй роботі (нібито з пластиковими шестернями привід працює значно тихіше, ніж з металевими). Також виробники стверджують, що вони застосовують не простий пластик, а японський, який значно міцніший за сталь. Але насправді реальною причиною є дешеве виробництво (так вони економлять на матеріалі і на процесі виготовлення). Просто при виготовленні шестірнею зі сталі вони повинні пройти через ряд операцій перш, ніж виходить готовий продукт (порізка, розточування, нарізування зубів і т.п.). При виготовленні деталей з пластику цього всього не потрібно, вони виготовляються на простих прес-автоматах.

У нас же немає 100% впевненості в якості «суперполімеров» і в їх магічні властивості. Ми не говоримо, що міцного пластику немає (можливо навіть він і існують), але ще не використовується в серійному виробництві на великих обсягах продукції. Такий тип матеріалу можуть використовувати при виготовленні космічних апаратів, адже там йде боротьба за кожен зайвий грам (і такий матеріал не особливо дешевий). У нашому ж випадку виробники намагаються заощадити, тому навряд чи використовують такі дорогі полімери. За характером пошкодження зубів на шестерні з фото можна сказати, що її виготовили або з полістиролу або з ПВХ.

На цьому фото шестерня з іншого «суперміцного» пластика і, як бачите, вона теж зламалася (зуби «попливли» як і в попередньому варіанті). Але найсумніше в тому, що вони стояли не на понад потужних приводах, а в звичайних «дохлих» малопотужних моторах.

Але ми все ж сподіваємося, що такий матеріал знайдуть і якщо Ви вже зустрічали міцні пластикові шестерні, які можуть конкурувати з металом - повідомте, будь ласка, нам.

Зліва алюмінієва, а праворуч сталева шестерня

Ще один спосіб зробити приводи дешевше - використовувати замість стали алюміній. Тут з виробництвом теж все просто - необхідно просто залити розплавлений метал в готову форму і після охолодження дістати готову шестерню (зі сталевою все набагато складніше, адже як ми вже писали там перед отриманням готової продукції вона повинна пройти цілий ряд технологічних процесів).

Але і такий матеріал не надійний. Нам за рік приносили на ремонт стільки приводів з шестернями з алюмінієвих сплавів, що ми дуже в них розчарувалися. Тому, на наш погляд, використання алюмінію - банальна економія.

Ще один спосіб заощадити - використовувати замість підшипника пластикову втулку. На фото представлені дві кришки - зліва від приводу, виготовленого в 2000-х роках, а праворуч сучасного приводу італійського виробництва.

Крім використання пластика і сіллуміна, виробники почали економити навіть на кількості мастила. Ми розібрали один з сучасних моторів і виявили в ньому мінімальна кількість мастила, в той час, як в більш старому двигуні її було в два рази більше. Крім того, за рік роботи сучасного приводу при розбиранні ми виявили в ньому металеву стружку, яку мотор настругати за цей час.

Як видно на фото мастила в цьому приводі трохи менше чайної ложки. Її можна знайти тільки на кінчику. Така кількість мастила недостатньо для змазування місця тертя, а ще до неї дуже добре прилипає та стружка, яку наробив черв'як. Якщо її б взагалі не було, то можна було б сказати - людський фактор.

Єдине, що поки залишається незмінною - ротор поки ще обертається на підшипниках, але не виключено, що і туди дійде економія і замість них будуть використовувати пластикові втулки, як це вже роблять на кришках.

Сомоутілізація

Протягом 10 років почали масово виробляти товари, які можна повторно переробити. Зараз навіть автомобіль можна передати на вторинну переробку. Але деякі виробники пішли набагато далі - вони «винайшли» привід, який самознищується по закінченню деякого часу.

Це звичайно жарт, але якщо подивитися на корпуси деяких приводів, які зроблені з алюмінієвих сплавів, то можна зрозуміти, що саме це вони роблять з часом - їх корпус просто розсипається на частини. Тобто якщо купити автоматику для воріт, зроблену з неякісного матеріалу (наприклад, зі сплаву алюмінію), то вже через рік-другий Вам доведеться купувати нову.

Прогрес

Сумно те, що використання більш дешевих матеріалів властиво не тільки виробникам електроприводів. Таким грішать всі виробники техніки - від побутової до промислової.

Наприклад, візьмемо пральну машинку. Раніше вона коштувала 500-600 $, а зараз ціна на неї впала до 230-300 $. Це при тому, що вартість на метал, паливо та інші статті витрат, які виробник вкладає в вартість своєї продукції значно зросла. Так чому ж впала ціна на виріб?

Тут все просто - замість металу почали використовувати дешевші матеріали. Також в барабанах пральних машин почали використовувати підшипники з меншою вантажопідйомністю. Ще й сам барабан став не розбірним (одноразовим). Тому якщо ламається підшипник міняти доведеться всю пральну машинку.

Тобто виробники навмисно зменшують ресурс своєї техніки, щоб люди купували і купували все нові і нові моделі. Техніка так розрахована, що по закінченню терміну її гарантійного обслуговування (+ - пару місяців) необхідно купувати нову модель.

Ми не думаємо, що це збіг. Тим більше, що у відділах, які займаються розробкою нової техніки не сидять дурні люди. Там працюють дуже освічені інженери, які давно все розрахували - скільки в середньому повинна працювати техніка і розробляють нові моделі з урахуванням цих розрахунків.

А як же використання нових технологій і матеріалів? Як ми можемо стверджувати, виходячи з нашого власного досвіду, їх використовують, але не масово і тільки в дуже дорогих моделях. Тому що для виробника головне прибуток, а не всі можуть дозволити собі дорогу автоматику. Тому виробникові, щоб конкурувати на ринку доводиться шукати шляхи зниження собівартості продукції, і він їх знаходить в використанні дешевого пластику або сплавів металу, що дуже впливає на якість отриманого товару. Тобто вічний привід для воріт жодному виробникові не потрібен.

А раптом пощастить

Принцип «авось пощастить» в даному випадку не доречний, адже ресурс робочого часу техніки закладений ще на етапі проектування. Не виключений і заводський брак, з яким техніка виходить з ладу набагато раніше, але в цьому випадку її можна поміняти або полагодити по гарантії. Але вичавити з товару більше, ніж в ньому закладено Вам ніяк не вдасться.

Таке ж можна зустріти і в автомобілях. Існує безліч авто, в яких не закладено великий ресурс. Та й навіщо? Адже якщо вони не будуть ламатися, то і купувати нові моделі ніхто не буде. Вони не проїжджають і сто тисяч кілометрів.

Це можна сказати і про мийці високого тиску виробництва Karcher. Є дорогі моделі, в яких використана алюмінієва помпа з високим ресурсом. Їх купують на професійні автомийки, адже служать вони дуже довго. Але також можна зустріти і більш дешеві моделі, в яких використані пластикові помпи. Термін їх служби набагато нижче дорогих побратимів (такий мийки вистачить всього на 10-20 циклів роботи). Тобто цієї автомийки на багато не вистачить, хіба що користуватися її раз на рік.

Це стосується і автоматика для воріт - якщо спочатку інженером-проектувальником закладений незначний ресурс роботи, то не важливо хто виробник і де знаходиться завод (в якій країні) - привід десятиліттями працювати не буде.

Виходячи з нашого досвіду можемо сказати, що близько 90% всіх електроприводів зроблених в Італії і призначених для побутових потреб - ширвжиток, у якого низький ресурс експлуатації. Тобто такі приводи довго працювати не будуть (їх навіть шлюбом не можна назвати). Така автоматика для воріт прослужить максим весь гарантійний термін плюс / мінус пару місяців і просто перестане працювати. На її місце прийде встановити вже нову модель.

Чи гарантує великий ресурс високу якість?

Поговоримо про якість. Цікаво, чи залежить воно від кількості ресурсу, який закладений в техніці? Спершу можна помітити пряму залежність якості і ресурсу. Але насправді це не так.

Насправді, продукція з браком (низькоякісна) має спочатку менший ресурс, ніж товар виготовлений без шлюбу.

Але є й інша сторона медалі - товар спочатку має низький ресурс через те, що при його виготовленні були використані дешеві матеріали.

По правді кажучи, в продукції, виготовленої в європейських країнах шлюб зустрічається вкрай рідко (жоден виробник не відноситься халатно до виготовлення). А все тому, що практично всі заводи вже впровадили в своє виробництво прогресивні системи контролю якості типу ISO 9001. Але не всі виробники при цьому надают своєї продукції величезний ресурс, тому що використання таких дешевих матеріалів, як полімер, алюмінієві сплави і подібні «новинки» для зниження собівартості ніяк не дозволяють закласти величезний ресурс.

Тобто ми можемо з упевненістю Вам сказати, що виготовлення продукції давним-давно займаються не інженер, а рекламщики, яким набагато важливіше, щоб продукція мала низьку собівартість і великий попит. Ось і маємо на ринку безліч товарів з низьким ресурсом.

Через що автоматика, яку виготовляли раніше служила довше?

Головними у виготовленні і впровадженні автоматичних систем по праву вважають італійців, адже в Італії знаходяться сотні виробництв, які спеціалізуються на виготовленні автоматики для різних воріт. З'явилася у них дана галузь ще в 80-90-хх роках. Тоді приводи стояли стільки, що не кожен міг собі дозволити. Висока вартість і дефіцит продукції на ринку вимагали від виробників виготовляти дуже якісну продукцію з величезним ресурсом.

Але в 2000-х картина різко змінилася - кількість продукції на ринку значно зросла, практично в кожному європейському дворі вже були встановлені приводи. Вартість товарів даного сегмента знизилася в рази. Але собівартість продукції виходила вище, ніж її ціна на ринку.

Привід, який відслужив вірою і правдою два десятка років

Як видно з фото, в даному випадку конструктор попрацював на славу, виріб вийшов дуже високої якості. Не було допущено жодного шлюбу.

Але з нинішніми приводами розраховувати на везіння не доводиться. У кращому випадку така техніка відслужить весь гарантійний термін, а потім Вам знову доведеться шукати нову модель і віддавати кровно зароблені гроші ...

Робити «вічну» техніку виробникам не вигідно, адже тоді практично всім заводам доведеться закритися через відсутність попиту на їх продукцію. Тобто тисячі людей залишаться без роботи, а значить і без засобів існування.

Через це ніхто і не виробляє техніку з величезним ресурсом. У наш час виробників хвилює тільки те, через який період часу Ви знову прийдете купувати нову модель.

Як підібрати надійну модель автоматики

Подобрать механизм для автоматизации ворот – ответственная и сложная задача. Основной элемент данного механизма – привод. Именно на него нужно обращать самое пристальное внимание при подборе. Тип привода зависит от того, какая конструкция у ворот. Перед покупкой необходимо изучить все технические характеристики. А чтобы картина относительно купленной автоматики была полной можно также исследовать все отзывы о ней в интернете, ведь в наше время есть целая куча форумов, на которых люди делятся своими впечатлениями обо всем. Не исключением является и приводы. Также можно найти всю необходимую информацию на официальном сайте автоматики.

Дорожче значить краще?

Багато хто помилково думають, що якщо товар коштує дорожче, то і якість у нього краще. Такі забобони з'явилися через те, що протягом усього життя люди стикаються з неякісним товаром, який коштує копійки.

Розглянемо більш детально, чи має ціна вплив на якість продукції.

З нашого особистого досвіду можемо Вас запевнити, що висока ціна далеко не гарантує 100% якість товару. Аналізувати товар треба в розрізу. Чому? Тут все просто, адже у одного і того ж виробника можуть бути як вдалі так і н вдалі (геморойні) моделі, а коштують вони однаково.

Покажемо Вам на прикладі елітної техніки з Італії. Ціна на неї в межах 600-700 € за один комплект.

Але якість у неї (як видно на фото) дуже погане. Просто у даній автоматики редуктор з пластиковими деталями і вони не витримують потужності самого двигуна.

Якщо Ви запитаєте, якою моделлю ми б віддали перевагу - «сверхелітной» італійської за 600-700 € з пластиковим редуктором і китайської за 300-350 € з металевим - ми Вам дамо однозначну відповідь - явно другий.

Ось приклад якісної, але не дорогими італійськими техніки Rotelli MT400, її ціна в районі 300-350 €. Даний привід має повністю металевий редуктор і використовується для автоматизації розпашних воріт.

А ось редуктор іншого виробника - Miller Technics 4000. Він теж має повністю металевий редуктор, але ціна трохи більше, ніж у Rotelli MT400.

Абсолютно не факт, що якщо Ви купите дорожчий привід, то він буде більш надійний і якісний. Чи можемо розібрати на прикладі ще один дорогий і дуже популярний в Україні привід італійського виробництва, який позиціонується як «елітний». Його ціна в 1,5 рази вище інших конкуруючих моделей. Але якщо розглянути дану модель більш детально, то можна помітити, що привід має пластикові шестерні та полімерні втулки, механічні кінцеві вимикачі (взимку доведеться постійно очищати зубчасту рейку від снігу) і обмежений функціонал плати управління. Тобто елітність даної моделі полягає тільки в ціні.

Але якщо ми платимо такі суми, які перевищують в 1,5-2 рази вартість інших аналогічних моделей, то ми хочемо, і це цілком логічно, щоб даний привід мав найкращу якість.

Наведемо ще один приклад. Візьмемо привід італійського виробництва Rotelli Premium 1100. Дана автоматика використовується для відкатних воріт. Вона має не високу ціну, але всередині у неї дуже потужний двигун і металевий редуктор, також вона йде в комплекті з магнітними кінцевими вимикачами (їх переваги Ви точно оціните, особливо взимку) і дуже хорошу і функціональну плату. Дану модель не можна назвати «елітної», так як вона знаходиться в доступній ціновій категорії, але працює даний привід просто на ура в будь-який час року.

Аналогічно можна сказати і про привід, який доступний багатьом - Miller Technics 1000. Це одна з найдешевших моделей на українському ринку, але за якістю поки їй немає конкурентів в даному ціновому діапазоні. Все тому, що даний привід має дуже потужним мотором, а також має металевий редуктор і шестерні, і в комплекті йдуть магнітні концевики. Також в привід вбудована дуже «розумна» плата управління. Навіть деякі більш дорогі моделі просто не можуть з нею зрівняється.

Так, ця модель не розкручена, є більш брендові моделі. Але ми ніколи б не віддали б перевагу іншим «елітним» брендовим (італійським) моделям. Краще Rotelli Premium і Miller Technics ми поки не зустрічали.

Хочу італійську!

Серед усіх людей, яким ми задавали питання «Якому приводу для воріт Ви віддаєте перевагу? » більшість відповідала - «Італійському!». Але такий підхід до вибору автоматики для воріт не зовсім правильний. Адже навіть в рамках одного виробника можуть бути як бюджетні, так і професійні моделі, вартість яких відрізняється в рази.

Також зустрічалися відповіді, що вони вибирають «Руську, яка і дешевше і надійніше». Але не потрібно катувати помилкових ілюзій - ні Україна, ні Росія не виробляти таку техніку. І навіть якщо Ви бачите бирку «Маді Ін Раша», це не означає, що вона саме там і зроблена. Просто під виглядом російського виробництва нам впарюють техніку, зроблену в Китаї і не особливо гарної якості.

Просто що Україна, що Росія більше спрямована на продаж ресурсів таких, як земля, нафта або газ. Тобто потрібно купувати, виходячи не з країни виробництва, а за якістю і з великим ресурсом.

Коли нам говорять про російської техніці, в голову приходить один анекдот:

«Делегація з Японії приїхали з візитом до Москви. Побували скрізь - і на ВДНГ, і на заводах і фабриках. Але весь час повторювали одне й те саме - Так, діти у вас хороші! Коли делегацію проводжали вже в аеропорт один з російських супроводжуючих все ж зважився запитати чому ж вони це говорили і до чого тут діти. На що отримав таку відповідь - Діти у вас хороші, а все інше, зроблене руками - говно »

Просто російські при «виробництві» автоматики закуповують запчастини на одному китайському заводі, а електроніку на іншому так само китайському. Вони не зовсім сумісні, тому і товар виходить не дуже хорошої якості (в приводах пластикові шестерні, механічні концевики і не дуже хороша електроніка).

Не вся техніка, зроблена в Італії має погану якість!

Ми ні в якому разі не стверджуємо, що вся італійська техніка має погану якість. Ми зустрічали і позитивні приклади.

Наприклад, все той же привід для відкатних воріт Rotelli Premium, Про який ми вже писали в даній статті. Це один з кращих приводів, з якими нам доводилося працювати.

А Rotelli MT400 - надійний і якісний привід для розпашних воріт. Дана модель дуже демократична за ціною, але має металевий редуктор, тобто володіє бездоганною якістю. У приводах марки Rotelli Ви ніколи не зустрінете ні пластика, ні сіллуміна, а ще виробник не заощаджує на мастильних матеріалах.

Безкоштовна консультація по Вибори автоматики

Змагання

Розглянемо стандартну ситуацію, з якої ми стикалися неодноразово. Наші клієнти часто ставали перед вибором, що краще купити - недорогий, але якісний привід китайського виробництва або ж бюджетний варіант, але все ж італійського походження. І зауважте, ніхто поки з наших клієнтів не запитував дорогу італійську або німецьку автоматику. Візьмемо для порівняння такі дві моделі - Miller Technics 1000 (виробник Китай) і дуже популярна італійська модель (марку не називаємо з етичних міркувань).

Коротка характеристика моделей


Потужність 280Вт 250Вт
Максимальна вага стулки 1000 кг 400 кг
Двигун Змінного струму, 220В Постійного струму, 24В
Країна виробника Китай Італія

Якщо дивитися тільки на зовнішні дані, то італієць виграє у китайця, адже має корпус більш сучасного дизайну і виглядає більш громіздко. Але давайте розглянемо більш детально то, що знаходиться всередині у цих моделей.

Зважимо перед боєм

Для початку будемо зважувати наших «бійців». Для чого? Просто іноді то вага, який заявлений в інструкції не збігається з реальним (коли береш в руки автоматику, то вона здається набагато легше). В даному конкретному випадку наш італійський випробуваний важить 8 кг, як і було заявлено в інструкції.

Другий випробуваний - Miller Technics 1000 - маючи менші розміри корпусу, важить в 1,5 рази більше - 12,6 кг.

Але вага - не найважливіший з параметрів, але все ж на нього потрібно звертати увагу, адже всі знають, що легкими якісні іструменти не бувають.

Маски зняті, панове!

Тепер розглянемо нутрощі наших приводів.

Нашому увазі відкривається «внутрішній світ» італійця. І що ми тут спостерігаємо? У нього мотор дуже маленьких розмірів, і до того ж ще використовуються механічні кінцеві вимикачі. Також всередині італійського приводу знаходиться трансформатор харчування. А все інше - це купа порожнього простору, яке нічим не заповнене.

У китайського приводу можна побачити двигун величезних розмірів. Усередині все компактно розміщено. Ще дана модель використовує магнітну систему кінцевих вимикачів, тобто з нею не виникне ніяких проблем в зимовий період часу.

Створено чи вічний двигун?

У італійської автоматики всередині ми знайшли трансформатор, який і живить двигун і інші елементи.

Якщо виходити із заявлених на табличці трансформатора даних, він віддає максимально 110 Вольт-ампер. Тобто всі елементи автоматики - привід, сигнальна лама, фотоелементи і т.п. - живляться від цих 110 Ватт. Але як тоді на рахунок заявленої потужності в 250Вт?

Тобто тут трохи попахує обдурюванням.

Слон і моська

Ми витягли два двигуна з цих моделей і поклали їх поруч. У нас виникло цілком резонне питання - а чи зможе взагалі італійський привід зрушити з місця ворота або це просто зразок для демонстрації.

З цікавості ми навіть зважили ці два мотори. Ваги показали, що мотор італійського приводу має вагу трохи більше кілограма (якщо трохи відрізати, то можна використовувати замість гирьки в 1 кг).

А ось мотор китайського приводу нас порадував, адже важив він трохи більше шести кілограм.

Пластик VS сталь - хто міцніше?

Копнувши глибше, ми виявили, що ведена шестерня у італійської автоматики зроблена з пластику, в той час, як у Miller Technics 1000 використовується сталева з латунним вінцем.

Як ми і припускали, шестерні у італійця легка - всього 55 грам.

А китайська шестерня заважила навіть більше кілограма. Тобто різниця у вазі між цими двома шестернями становить майже 20 раз.

Алюміній VS сталь

Решта шестерні у цих двох моделей мають практично однакові розміри. Але виготовлені вони з різних матеріалів - італійська з литого алюмінію, а китайська з приводу Miller Technics 1000 Сталевий з анодованим покриттям.

Всі знають, що алюміній легше стали: вага алюмінієвої шестерні трохи більше 300 грам.

Шестерня, яку ми витягли з Miller Technics 1000 в два рази важче, ніж італійська - 730 грам.

Хто кого?

Виходячи з того, що спостерігається така значна різниця у вазі, ми вирішили перевірити, яке реальне споживання потужності у приводів. Технічні характеристики - це добре, але все ж нам не віриться, що італійський привід може видати 250 Вт.

Насамперед ми протестували привід Miller Technics 1000. При холостому ході струм був 1,3А. При стандартній напрузі в 220 цей показник дорівнює потужності в 279 Вт (що дуже близько до параметрів, які заявлені в технічній документації до приводу). Але потрібно враховувати, що при збільшенні навантаження збільшується і сила струму, а значить і зростає потужність.

А ось показниками італійського приводу м'яко кажучи нас сильно здивували - сила струму дорівнювала 1,19А. спочатку ми подумали, що вся проблема в тестері, але перевіривши його ми зрозуміли, що показники вірні.

На перший погляд Ви можете сказати, що показники практично ідентичні, а значить і потужність однакова. Але це не так, адже отриманий ампераж необхідно помножити на 24В (напруга на італійському двигуні). Тоді ми отримуємо 28,8 Вт.

Тобто різниця в потужності у цих приводів суттєва - 1000%. Привід Miller Technics 1000 могутніше за італійський в 10 разів.

Сферичний кінь у вакуумі

Вага стулки, який вказаний в технічній документації італійського приводу в максимальних 400 кг явно завищений. Такі ворота привід може відкрити тільки в лабораторних умовах. При цьому повинно все бути ідеальним - довжина противаги і полотна повинна бути рівною, ідеальна фурнітура, тільки плюсові показники температури і допомогу на старті.

Тобто такий максимальна вага швидше за все вважав якийсь фізик-теоретик, і вважалося це все як швидкість сферичного коня у вакуумі ...

А що ми отримуємо в результаті? Клієнти, які замовляли дану модель по весні дзвонять нам і просять поміняти його на інший. Найчастіше купують привід Miller Technics 1000 (тому ми його і взяли для порівняння), адже у нього заявлена ​​потужність справжня, а не теоретична.

Для наочності ми поставили поруч з італійським двигуном мотор АІРМ63А4, у якого як раз і є потужність 250 Вт. Як бачимо, ну не може такий маленький двигун видавати таку потужність, а навіть якби і видавав, то передати великий крутний момент, маючи вал з товщиною 8 мм, просто неможливо.

На фото ми бачимо, що товщина вала становить 8 мм, але потрібно враховувати ще й проточки під фіксує стопорне кільце, глибина якого складає 1 мм. Тобто реальна товщина вала становить всього 6 мм.

При таких значеннях товщини навіть така незначна потужність, яку має наш випробуваний є надмірною. При такому розкладі вал просто відділяється від мотора, а шестерні втрачають зуби (вони просто злизуються).

А тепер уявіть, якби привід мав заявлену потужність в 250 Вт?

Кондуктор, натисни на гальма

В італійському приводі для зупинки роботи двигуна використовуються механічні кінцеві вимикачі. Їх механізм роботи дуже простий, адже по суті це всього-на-всього пружинка, яка діє на два мікровимикача. Лапка, яку встановлюють на зубчасту рейку, впливає на пружинку, яка впливає на вимикачі.

Все б нічого, але даний тип вимикачів не дуже вдалий, адже Ви всі принади відчуєте взимку, коли на рейку налипне сніг або лід, через які вимикачі спрацьовують заздалегідь. Для того, щоб вони почали знову правильно працювати необхідно очистити рейку від снігу і льоду. Також пружинка взимку примерзає, тому її необхідно буде відпарювати. І робити це доведеться постійно поки не потеплішає.

У Miller Technics тисячі використовується інший тип вимикачів - магнітний. При такій системі є два магніти різної полярності, які розміщують на зубчасту рейку, і геркон, зашитий в герметичну вакуумну упаковку і вбудований в привід. Коли один з магнітів знаходиться в зоні дії геркона, він подає йому сигнал на зупинку роботи двигуна. Ці магніти спрацьовують навіть якщо вони знаходяться в заметі, тому взимку не обов'язково очищати рейку і привід від снігу.

Хочеш Встановити самостійно? Це дуже просто!

Зніміть локшину з вух

Нам дуже шкода тих людей, яким не дуже порядні монтажники або продавці «втюхують» дешеву і не дуже якісну техніку з Європи. А вони через незнання ведуться на це. Просто ці люди є заручниками ситуації і сподіваються, що їх ніхто не обманює.

А монтажникам не до того. Для них головне продати і заробити гроші для того, щоб прогодувати свою сім'ю. Ось вони і намагаються втюхати дешеву, але не якісну європейську автоматику. Просто монтажники знають, що клієнти виберуть товар дешевше, сподіваючись на відоме європейська якість.

Не варто сліпо вірити технічним характеристикам, заявленим в паспорті товару. Коли Ви вибираєте, то проконсультуйтеся ще й у фахівців. Але тут з'являється ще одне питання - а як знайти цю чесну фахівця, яка не розведе Вас на гроші, а дійсно порадить хороший товар?

Це зробити складно, але можливо. Адже не кожен фахівець піде на те, щоб сказати правду клієнтові. Їм головне продати свій товар, а якщо людина знатиме багато про нього, то зробити це буде складніше (якщо товар не відповідає тому, що заявлено).

Ми намагаємося давати якомога більшу кількість інформації про товари, представлених на нашому сайті. Для цього ми розбираємо всі тестовані моделі до останнього болтика і детально описуємо, що ми знайшли всередині. Також у нас Ви знайдете огляди і інших моделей, популярних в нашій країні.

Біля Італії лежало

Є дуже бородатий анекдот в тему:

- Синку, ти курив?

- Ні, я просто стояв біля тих, хто курили.

- Ти ще скажи, що сидів біля тих, хто пив.

Так і тут. Багато моделей приводів, заявлені на ринку як італійські, тільки на папері зроблені в Італії, а насправді ці бренди туди навіть не заїжджали. Просто багато виробників насправді замовляють техніку в Китаї, а потім представляють її як італійську.

Але чого ж вони не купують якісну китайську автоматику? Так все просто. У Китаї приводи, які мають хорошу якість коштують стільки ж, скільки і в Італії. А заробити то хочеться ...

Так надходять не тільки італійські компанії. Аналогічна ситуація і з білоруськими і з російськими брендами.

Чому ж віддати перевагу?

І чому ж віддати перевагу? Дешевої європейської моделі, яка за ціною схожа з китайською? Професійної італійської, але з захмарною ціною (вище практично в 2-3 рази)? Російської, у якій від Росії тільки назва (адже все вироблено в Китаї)?

Якщо Ви має багато грошей, купуйте дорогу італійську або німецьку модель. Але пам'ятайте, Ви платите так дорого тільки за понти.

У разі, якщо Ви раціонально витрачаєте свої кровно зароблені гроші, то краще придбайте автоматику виробництва Miller Technics - добротний привід, що володіє величезною потужністю і великим ресурсом (в рази більшим, ніж у європейських моделей). Дана автоматика на ворота дуже проста в монтажі, з ним впорається будь-який так, як в комплекті дуже прості і докладні інструкції по установці. Ще одним плюсом є наявність гарантії та сервісного центру, в якому її швидко обслужать. Також запчастини на дану техніку не дорогі.

Багато людей з недовірою ставляться до техніки, зробленої в Китаї. А дарма. Як і всюди на китайському ринку можна зустріти продукцію кустарного виробництва з огидним якістю, так і дуже хорошу, вироблену на професійних заводах з жорстоким контролем якості. Таку продукцію поставляють практично в усі країни світу, в тому числі і в країни Європи.

Ми ж продаємо електроприводи Miller Technics, які були перевірені часом і зарекомендували себе як дуже якісні. Завод випускає дані товари з 1989 року. А так, як в Піднебесній вартість праці значно нижче, ніж у інших країнах, цей дозволяє виробнику випускати не дорогі приводи з якістю, як у європейських моделей 90-х років. Даний завод не застосовує такі «ноу-хау», як пластик і сіллумін, все їх деталі з якісного металу і проходять всі стадії обробки.

Спочатку ми особисто тестували кожну автоматику для воріт на наявність шлюбу, але потім перестали так, як ні разу з ним не зіткнулися.

Якщо порівняти відсоток поломок приводів Miller Technics з аналогічними європейськими приводами, то вони нижче на 0,2%.

Якщо Вам все ж хочеться привід з Італії, то ми Вам радить звернути увагу на автоматику марки Rotelli. У ній дуже хороший поєднується демократична ціна з металевим редуктором.

А чи є сервіс?

Наявність сервісного центру - один з головних критеріїв, на які варто звертати увагу при виборі. Адже можна купити автоматику для воріт за найдорожчою ціною з Італії, але коли він зламається, то може перетвориться на купу металу через відсутність запчастин або ж непомірною ціни на них. Нам кожен день дзвонять, щоб знайти або якусь запчастину, або ж пульт для воріт.

У виробників Miller Technics і Rotelli найкращий сервісний центр. Адже вони мають на території України величезний склад із запчастинами, тобто вони завжди в наявності. 

Гарантія, що немає гарантії

У зв'язку з тим, що значно впав попит на європейські моделі, їх продавцям прийшло в голову збільшити термін гарантії на приводи до 3-х років, а деякі пішли далі і збільшили до 5. Таким чином вони сподівалися збільшити попит.

Але не потрібно катувати надій, адже щоб відмовити в ремонті за гарантією у продавців заготовлені цілі стоси причин - це і поломка через самостійного монтажу, або ж скачки напруги і т.п.

Профілактичне обслуговування

Є виробники, який дають на свої приводи гарантію на 5 років, але при цьому в супровідних документах дрібним шрифтом написано, що дана техніка повинна проходити профілактичне обслуговування як мінімум раз на рік (а вона звичайно ж коштує грошей, як мінімум 100 €). Але і в цьому випадку Вам не проведуть безкоштовне гарантійне обслуговування та Ви все одно будете оплачувати ремонт зі своєї кишені.

З таким підходом ми б взагалі надавали довічну гарантію. Адже якщо тобі клієнт щороку приносить по 100-200 € за профілактику, то через знос приводів вже якось можна подарувати новий привід (ну як подарувати, віддати за суму, яка збереться на той час).

А що ж таке профілактичне обслуговування? Так швидше за все це буде просто протирання ганчіркою приводу від пилу і заміна мастила (пшіканіе на шестерню із спеціального балончика WD-40). Тобто просто створюється видимість роботи.

По суті немає необхідності давати таку тривалу гарантія, адже її даю тільки на дефекти і брак, а вони як правило «вилазять» в перші дні експлуатації.

Тому велика гарантія - це ще не гарантія гарантії. Ось такий от каламбур.

Скупий платить двічі

Практично кожен день відбувається ситуація, коли клієнт обзваніевает всіх продавців автоматики, які є на ринку, сподіваючись знайти найдешевший привід. Коли ми намагаємося щось порадити, то чуємо «Дорого, потрібно дешевше». І звичайно ж він знаходить таку модель. Але вона вже лівого виробництва і не має ні сервісу, ні запчастин. Після місяця експлуатації такої привід як правило ламається і даний клієнт вже шукає запчастини на нього, але вже безуспішно.

А тепер давайте порахуємо - виграв він з цієї покупки хоч щось. Різниця в ціні між якісними приводами і автоматикою кустарного виробництва становить всього 25% (близько 50 €). Але коли «лівий» привід ламається, то втрачається не оці 50 €, а вся сума, яка була витрачена на його покупку.

Запас кишеню не тягне

Крім того, що необхідно вибирати приводи тільки з металевими деталями і хорошим ресурсом, також краще купувати з дворазовим запасом по потужності. Ніколи не купуйте автоматику, у якій потужність впритул, адже взимку виникне ситуація, що через сніг і льоду (вони значно додають ваги стулок) ворота, в кращому випадку, просто не відкриються, в гіршому - зламається привід, так як буде працювати на знос. Тобто, якщо при розрахунках Ви отримали вага своїх воріт рівний 350 кг, то купувати привід, який розрахований на 400 кг - погана затія.

А ще не вірте ніколи на все 100% характеристикам, які вказані в описі моделі. Краще звертати увагу на його розміри, вага, матеріал, з якого зроблені деталі і редуктор. Адже більшість виробників просто люблять прикрасити свій товар, коли насправді він на відсотків 20 відповідає заявленим параметрам.

Замість епілогу

Давайте підсумуємо все вище сказане і відповімо на питання - Яку автоматику варто купувати? Універсальної відповіді на це запитання немає, адже кожен випадок унікальний. Насправді все залежить від багатьох параметрів і потрібно покладатися на те, які завдання має виконувати привід. Також це ще залежить і від суми, яку Ви готові віддати за механізм відкривання воріт.

Мета нашої статті не облити брудом якусь конкретну модель або виробника. Адже у одного і того ж виробника можуть бути як погані так і хороші моделі. І на ціну теж не завжди можна орієнтуватися, адже від неї мало коли залежить якість товару. Мета нашої статті - дати Вам якомога більше інформації, щоб надалі Ви її використовували при виборі автоматики для воріт.

Перед покупкою Вам найкраще проконсультуватися у фахівця, який підкаже і допоможе з вибором. Ми в свою чергу теж будемо раді Вам допомогти у виборі. Так що телефонуйте або залиште свій номер телефону, а наші менеджери Вам передзвонять.

 Залишились питання?