Шлагбауми NICE



NICE SIGNO

Немає в наявності

Безкоштовна доставка

0 грн.

Переглянути Передзвоніть мені

NICE WIL

Немає в наявності

Безкоштовна доставка

0 грн.

Переглянути Передзвоніть мені

NICE BAR

Немає в наявності

Безкоштовна доставка

0 грн.

Переглянути Передзвоніть мені

NICE X-BAR

Немає в наявності

Безкоштовна доставка

0 грн.

Переглянути Передзвоніть мені



Спеціальні пропозиції відвідувачам цього сайту від нашої компанії:


1. Оптова ціна. Наша компанія є офіційним дистриб'ютором NICE, тому Вам не доведеться оплачувати послуги посередницьких організацій і торгові націнки - ми пропонуємо Вам ціну, рекомендовану безпосередньо виробником.

2. Ми відправимо Ваше замовлення до найближчого відділення транспортної компанії. Вам не доведеться піклуватися про організацію доставки свого замовлення - це зробимо ми.

Сьогодні офіси компаній-перевізників є у всіх містах України, навіть найменших, тому далеко їхати за своєю посилкою Вам не доведеться.

3. Оплата при отриманні. Вам не потрібно більше хвилюватися про можливість шахрайства при покупці через Internet - ми не вимагаємо передоплату, а пропонуємо Вам перевірити вміст посилки і сплатити її тільки в тому випадку, якщо все гаразд.

4. Передпродажна підготовка. Наші фахівці упакують і перевірять Ваше замовлення індивідуально - Ви отримаєте саме те, що хотіли.

Крім того, в ході передпродажної підготовки ми встановимо базові настройки плати управління, і Ви після цього зможете встановити свій шлагбаум самостійно.

5. Офіційна гарантія. Виробник гарантує роботу своєї техніки протягом двох років. Крім того, NICE має представництво і власні сервісні центри в Україні, куди Ви завжди зможете звернутися за гарантійним і післягарантійним обслуговуванням свого шлагбаума.

6. Допомога в самостійному встановленню. У коробці зі своїм замовленням Ви отримаєте інструкцію по монтажу і експлуатації російською мовою - з нею Ви зможете самостійно встановити і підключити свій шлагбаум. Крім того, наші фахівці надають безкоштовні консультації своїм клієнтам, і Ви завжди зможете звернутися до нас за допомогою.


У цій статті я не стану розповідати Вам для чого потрібні шлагбауми, не буду також розхвалювати продукцію виробництва Nice - просто ознайомлю з актуальними на сьогодні пропозиціями цієї компанії в даному сегменті. Заодно розповім, на що потрібно звертати увагу, щоб вибрати найбільш підходящу модель для свого конкретного проїзду.

Для зручності я розділив статтю на блоки, які Ви можете відкривати в будь-якому порядку:

  • За якими критеріями вибирають шлагбауми фахівці.
  • Типи і конструкція шлагбаумів.
  • Шлагбауми виробництва Nice.
  • Висновки та рекомендації.

За якими критеріями вибирають шлагбауми фахівці:

Сьогодні автоматичний шлагбаум вже не є просто бар'єром для обмеження руху транспорту через певний проїзд - це складний пристрій, що має безліч функцій і особливостей.

Виходячи з вимог, що пред'являються до автоматизації проїзду, шлагбауми потрібно підбирати по ширині проїзду і необхідної інтенсивності роботи (як костюм за розміром і фасоном - не по одному параметру, а по декільком).

Для підбору моделі спочатку слід оцінити ширину перекривається проїзду і визначити необхідну корисну довжину стріли шлагбаума.

Параметр «корисна довжина» відрізняється від загальної довжини стріли - необхідно врахувати «з'їдене» при монтажі відстань від місця кріплення стріли до тумбі до внутрішнього краю цієї тумби.

Від довжини стріли залежить і ціна механізму. Наприклад, дві моделі виробництва компанії NICE: WIL4 і WIL6 відрізняються тільки довжиною стріли. Вартість механізму з 4-х метрової стрілою близько 870 €, а при 6-ти метрової ця сума збільшується до 1055 € (вартість замовлення залежить ще і від комплектації).

Отвір не обов'язково повинен бути закритий «від краю до краю» - заміряйте його і підберіть таку стрілу, щоб вона виключала проїзд транспорту, залишаючи місце для проходу пішоходів.


Другим ключовим критерієм вибору шлагбаума вважається його розрахункова інтенсивність використання. Від цього показника зазвичай залежить і швидкість підйому стріли.

Інтенсивність шлагбаума може виражатися в процентах - вони показують співвідношення допустимого часу роботи і обов'язкового відпочинку. Тобто, якщо інтенсивність моделі становить 80%, значить, протягом години ця техніка може працювати 48 хвилин, а 12 обов'язково повинна відпочивати (80% від 60 хвилин).

Іноді рівень доступною експлуатації шлагбаума виробники висловлюють в кількостях циклів за одиницю часу. Чим вище цей показник, тим потужніше, а значить і дорожче модель шлагбаума.

Ресурс бар'єру може бути добовий (від 100 до 10000 відкриттів) Або загальний ресурс роботи пристрою - тут можливі варіанти до декількох мільйонів відкриттів.

Справа в тому, що за даним критерієм можна умовно розділити шлагбауми на три цінові сегменти, де до верхнього рівня віднесена професійна техніка, а до нижнього - шлагбауми для автоматизації проїздів в котеджні або дачні селища.

Професійні моделі коштують дорого. Вони розраховані на дуже інтенсивну роботу (100%) з величезним робочим ресурсом в мільйони підйомів і опускань стріли, а кількість циклів роботи в добу або на годину взагалі не обмежена.

У таких шлагбаумів потужні двигуни, а редуктори повністю виконані з металу. Їх блоки управління оснащені засобами контролю (підрахунку) кількості автомобілів і дозволяють налаштовувати параметри роботи відповідно до вимог замовника.

Подібну техніку встановлюють на в'їздах / виїздах в паркінги з великою кількістю машино-місць, проїздах через точки контролю на платних дорогах, проїздах на залізничні термінали, аеропорти, а також для контролю за в'їздом і виїздом автомобілів на великих промислових підприємствах. Виробляються вони двома німецькими та одним бельгійським заводами.

Шлагбауми «середнього» цінового сегмента можуть здійснювати до 1000 підйомів / опускання стріли в день і виробляються декількома італійськими та німецькими брендами. Можуть працювати на в'їздах у двори невеликих підприємств, офісів, житлових будинків або автостоянок.

Найдешевшими є так звані «легкі»Шлагбауми, розраховані на десятки (в кращому випадку пару сотень) підйомів / опускання стріли за день. Вони годяться для автоматизації в'їздів в котеджні селища, кондомініуми, двори, офіси, де потік автомобілів протягом дня відповідає їх інтенсивності. Тобто - це побутові моделі.


Компанія NICE пропонує Вашій увазі «середні» і «легкі» побутові шлагбауми, тому ті, кому потрібна професійна техніка можуть навіть не читати цю статтю далі, а просто подзвонити нашим фахівцям, які безкоштовно підберуть модель з необхідними параметрами.

Для отримання такої консультації можете замовити зворотний дзвінок, залишивши в формі для реєстрації свій телефонний номер. У цьому випадку наш фахівець незабаром сам Вас набере.

Отримай консультацію від професійного установника автоматики!


Якщо Ви хочете розрахувати необхідну Вам інтенсивність шлагбаума, Я навчу Вас це робити на простому прикладі: припустимо, Вам необхідний механізм для автоматизації проїзду на парковку офісу. Припустимо, на цьому підприємстві працює 200 чоловік, які їздять на роботу власним транспортом.

Тепер, до реальній кількості користувачів потрібно додати 15% так званого «Запасу потужності пристрою »: 200 + 15% = 230.

Далі потрібно подвоїти отриману цифру - вранці все приїжджають на роботу, а ввечері їдуть: 230 х 2 = 460.

Округляем до 500, оскільки крім співробітників на парковку можуть приїжджати і гості (партнери, пожежники, податкова, швидка і т.д.).

Таким чином, якщо Ви підбираєте модель для 200 користувачів, шлагбаум з розрахунковою кількістю 500 циклів на добу - це вибір «впритул», цій техніці доведеться постійно працювати на межі своїх можливостей, а значить з перевантаженнями.

І це не все, оскільки приїжджають на роботу і їдуть з неї співробітники приблизно одночасно, а це значить, що вранці шлагбаум повинен 200 раз підняти стрілу і 200 разів її опустити. Увечері така ж процедура.

Для роботи в нормальному режимі для 200 користувачів Вам потрібен механізм з інтенсивністю роботи не менше 1000 разів на добу.


Третім критерієм, що визначає вибір потрібної моделі шлагбаума, є система управління.

Є три основні варіанти: кнопка, встановлена ​​на посту охорони або у консьєржа, GSM модуль або радиобрелок. Існують і інші способи (пристрій розпізнавання номерів, безконтактні карти і т.д.), але вони використовуються досить рідко. Найпоширенішими варіантами на сьогодні є кнопка охорони або радіоуправління.

Якщо у Вас для контролю пропуску транспорту пункт охорони не передбачений, блок управління шлагбаума повинен мати радіоприймач. Найчастіше цей приймач здатний приймати сигнали виключно від «рідних» передавачів свого виробника. Тобто, при покупці шлагбаума Вам необхідно буде придбати ще й безліч пультів - як мінімум по одному для кожного користувача.


Дуже часто клієнти виявляються не готовими до таких сумах: один пульт італійського виробництва в середньому коштує 20-30 € (Німецького - 80 €). Якщо Вам, як в попередньому прикладі, потрібно 200 пультів, то найдешевші італійські передавачі обійдуться в суму: 20 € х 200 шт = 4000 €, А німецькі: 80 € х 200 шт = 16000 €.

Для тих, хто не готовий заплатити за аксесуари набагато більшу суму, ніж за сам шлагбаум ми можемо запропонувати альтернативне рішення - навчимо встановлювати зовнішній приймач, здатний «подружити» європейський шлагбаум з китайськими пультами.

Установка зовнішнього приймача ніякої складності не представляє - за допомогою двох дротів від блоку управління до зовнішнього приймача підводиться харчування і ще два дроти для управління шлагбаумом. Тобто додатково необхідний лише шматок чотирижильного кабелю.

В цьому випадку виходить рівень витрат зовсім інший: китайський передавач коштує в середньому 5 $, тобто за 200 штук Ви заплатите: 5 $ х 200 шт = 1000 $.


Якщо Вас зацікавила можливість заощадити кілька тисяч вічнозелених грошей таким способом, зверніться до наших фахівців, і вони підберуть для Вас надійні і протестовані моделі китайських пультів на Ваш вибір. Для цього можете зателефонувати за вказаними на сайті номерами або замовити зворотний дзвінок, залишивши свій телефонний номер в формі для реєстрації.

Отримай безкоштовну консультацію + знижку на автоматику!


 Типи і конструкція шлагбаумів

За принципом роботи шлагбауми можуть бути гідравлічними або електромеханічними.

В гідравлічних моделях стріла приводиться в рух гідроприводом і балансування пружиною. Гідравліку в основному застосовують в регіонах з суворим кліматом, і вона вимагає суворого дотримання правил експлуатації, марки робочої рідини, а також регулярного техобслуговування.

Набагато частіше виробники використовують електромеханічний тип загороджувальної конструкції з огляду на його невисоку вартість, простоти, надійності та невибагливості в експлуатації.


Nice випускає електромеханічні моделі, які приводяться в рух за допомогою двигуна-редуктора і балансування пружини.

Обов'язкові елементи конструкції шлагбаума:

Конструктивно електромеханічний шлагбаум складається з:

1. стріли;

2. стійки (тумби), в якій розташовані: силовий механізм з балансування пружиною і електронний блок керування.

Силовий механізм містить електродвигун, редуктор і балансуючу пружину.


Мотори-редуктори шлагбаумів Найс мають потужність від 100 до 300 Вт в залежності від моделі і довжини стріли.

Всі ці механізми живляться від змінного струму (50-60 Гц) 220 В, Але їх двігателі запитані від постійного струму 24 В.


Найчастіше швидкісні моделі з високою інтенсивністю роботи мають саме такі низьковольтні двигуни. Так, шлагбаум Nice X-Bar, наприклад, піднімає і опускає стрілу за 1,5-2,0 секунди до 100 разів протягом години. Зрозуміло, що такий механізм вимагає високого ступеня безпеки, яку і забезпечують 24-вольт мотори.

Однак висока ступінь безпеки в даному випадку має свою ціну:

По-перше, низьковольтних двигунів необхідний трансформатор, який споживає електроенергію, навіть коли механізм не працює. Тобто, користуєтеся Ви шлагбаумом чи не користуєтеся, трансформатор «їсть» енергію, і самому малопотужного необхідно хоча б 12 Вт, а за рік в холостому режимі он споживе більше 100 Вт.

По-друге, в паспортних характеристиках шлагбаумів виробники вказують не номінальну потужність, а якийсь «максимальний показник ».

Так, самий «малопотужний» двигун шлагбаума виробництва компанії Nice (Wil6) має показник максимальної потужності 100 Вт при споживаної струмі 0,6 А.

Реальну потужність двигуна можна розрахувати як добуток показників напруги живлення двигунів і споживаного струму:

24 В х 0,6 А = 14,4 Вт.

Чи не 100 Вт, а тільки 14,4 Вт - ось така різниця між реальним і максимальним показниками потужності мотора.

Давайте перевіримо номінальну потужність самих «сильних» моделей шлагбаумів. Відповідно до їхніх паспортних характеристик, три двигуни мають показник максимальної потужності 300 Вт (SBAR і SIGNO). Вони споживають від 1,0 до 1,3 А струму, значить мають таку номінальну потужність:

  • SBAR - 24 В х 1,0 А = 24,0 Вт;
  • SIGNO 4 і SIGNO 6 - 24 В х 1,3 А = 31,2 Вт.

Нам з Вами доведеться враховувати цю особливість подачі виробниками характеристик своєї техніки, оскільки взимку стріла може обледенеть і мотор з такою «мощой» просто не зможе її підняти.

Для того щоб не опинитися в ситуації, коли куплений і встановлений далеко не дешевий італійський шлагбаум, якому не вистачає сил підняти власну стрілу, перед тим як зробити замовлення порадьтеся з досвідченим фахівцем.

У м'якому і теплому середземноморському кліматі моторчик потужністю 14,4 Вт подужає підйом триметрової стріли, але в країні, де трапляються снігопади, обледеніння і сильні вітри, його просто не потрібно навіть встановлювати - не розрахований він на це.

Якщо Вам потрібен шлагбаум, який витримає прояви різко вираженої сезонності клімату України, зв'яжіться з нашим інженером, і він розрахує необхідну потужність двигуна з запасом на форс-мажор саме для Вашого проїзду і запропонує відповідну модель загороджувального пристрою.

Для тих, кому зручніше отримати відповіді на свої питання в письмовому вигляді ми надамо таку консультацію. Залиште в формі для реєстрації електронну адресу для відповідей і задавайте питання, що цікавлять.

Є питання? Задавайте!


Балансувальна пружина призначена для балансування стріли шлагбаума. Це найбільш завантажена деталь механізму, тому при виборі моделі загороджувального пристрою необхідно звернути на неї увагу.


Пружини повинні витримувати тривалі циклічні навантаження, тому бажано, щоб вони були термічно оброблені і оцинковані.

Деякі механізми оснащені однією пружиною, а інші, наприклад Nice WIL, можуть мати по дві, що дозволяє при довшій стрілі шлагбаума використовувати менш потужні двигуни для її підйому і опускання.


Електронний блок управління шлагбаумом - це його мозок. Він забезпечує можливість завдання різних режимів роботи.


Більшість моделей виробництва компанії NICE оснащені такими функціями:

1. Виявлення перешкод. Різні моделі можуть мати різні види детекторів перешкод, наприклад контроль сили струму, контроль зусилля, чутливий край або ж індукційна петля, але в будь-якому випадку плата управління при отриманні певного сигналу зупинить рух і підніме стрілу (якщо вона опускалася). В іншому випадку двигун працюватиме, поки не завершить маневр, а якщо йому заважає його завершити дах автомобіля, наприклад, то двигун може згоріти від перенапруги.

Принципи роботи перерахованих систем такі:

  • контроль сили струму або зусилля - якщо блок управління зафіксує збільшення споживаного струму або необхідного зусилля, рух стріли буде зупинено, а якщо вона опускалася, почне підніматися;
  • чутливий край - детектор на стрілі, який повідомить блоку управління про необхідність зупинити рух, якщо стріла упреться в який-небудь предмет (деякі детектори реагують навіть на дотик);
  • індукційна петля - це датчик контролю транспортного потоку. У проїзді під землею прокладається провід і фіксує кожне проїжджаючі транспортний засіб. Якщо автомобіль їде під опускається стрілу, блок управління отримає сигнал запустити реверс.

2. Автозакриваніе. Ви можете виставити час, через яке стріла опуститься самостійно, навіть якщо ви забудете закрити за собою проїзд (за замовчуванням встановлений час паузи - 30 секунд, а інтервал паузи може становити від 10 до 200 секунд).

3. Вбудована сигнальна лампа. Проблисковий маячок повідомляє про початок роботи рухомого механізму за 3 секунди до початку переміщення стріли.

4. Автодіагностика. Шлагбаум повідомляє про неполадки в своїй системі миготінням сигнальної лампи. Не переживайте, що переплутати сигнали про неполадки з повідомленням про початок роботи механізму - при звичайному оповіщенні лампа блимає з інтервалом один раз в секунду, а при поломці вона буде «маяковать» набагато частіше.

5. Енергозбереження. У режимі очікування зменшується споживання електроенергії, хоча наявність трансформатора (він є у всіх низьковольтних двигунів) виключає нульове споживання енергії - в будь-якому випадку навіть якщо Ви не користуєтеся шлагбаумом, трансформатору знадобиться харчування, причому тим більше, чим потужніший мотор.

6. Миготливі світлодіоди. На стрілу можна встановити спеціальні світлодіодні стрічки, які в темний час доби будуть її підсвічувати - так всім буде видно, що на шляху руху знаходиться шлагбаум.

Nice випускає три модифікації таких сигнальних стрічок довжиною 4,0 м (XBA4), 6,0 м (XBA6) і 8,0 м (XBA18).

При відсутності постійного струму шлагбаум Nice може працювати від вбудованої акумуляторної батареї.


Плати управління сумісні з технологіями NICE:

  • Solemyo, Що дозволяє підключати комплект для використання сонячної енергії в якості джерела живлення;
  • Opera, Що дозволяє легко і просто управляти, програмувати і контролювати автоматичну систему, в тому числі і дистанційно.


Крім того, шлагбауми НАЙС оснащені універсальної шиною Bluebus - з нею підключення периферійних пристроїв здійснюється двома проводками без дотримання полярності (зазвичай дротів чотири).

Крім сигнальної лампи підключити можна ще фотоелементи - інфрачервоні детектори виявлення перешкод, які помітять «перешкоду» ще до того, як по її даху стукне стріла.


Вони встановлюються в проїзді парою і утворюють між собою невидимий оку промінь. Якщо цей промінь переривається, блок управління зупиняє рух.


Управління шлагбаумом може здійснюватися дистанційно від кнопки, підключеного зчитувача карток, кодової клавіатури, ключа і т.п. вбудований приймач радіоуправління дозволить управляти шлагбаумом за допомогою пульта дистанційного керування.

Установка зовнішнього приймача дозволяє використовувати пульти будь-якого виробництва, тому ми часто рекомендуємо своїм клієнтам здешевити покупку за рахунок заміни брендових пультів дешевшими моделями китайського виробництва.

Це стосується також фотоелементів і сигнальної лампи.


Якщо Ви зацікавлені в розумної економії, немає нічого страшного в «дружбі» італійського шлагбаума з китайськими аксесуарами. Скажіть нашому менеджеру, щоб підібрав для Вас надійні і перевірені моделі китайських пультів і фотоелементів, і він запропонує кілька варіантів на Ваш вибір.

Для тих, кому зручніше отримати консультацію письмово, є і така можливість - залиште електронну адресу для відповіді і питайте.

Є питання? Задавайте!


Стріла шлагбауму є елементом конструкції, призначений безпосередньо для перекриття отвору. Як правило, стріли виготовляються з алюмінію, але зустрічаються також з нержавіючої сталі, дерева та спеціальних сплавів.


Найс виробляє шлагбауми зі стрілами з пофарбованого алюмінію круглої і овальної форми, а також збірні стріли прямокутної форми.

Кругла стріла застосовується в зонах з підвищеною вітрової навантаженням, і може мати різний діаметр:

  • WA3 Ø70x4250мм (для WIL4 і SIGNO4);
  • WA7 Ø90x6250мм (для WIL6 і SIGNO6).


Для кріплення круглої стріли необхідний додатковий кронштейн WA4 або WA8.


Крім того, для широких прорізів може використовуватися кругла телескопічна стріла WA24 довжиною 8,5 м:


Для її застосування у звичайних випадках ще потрібні підвісна опора WA12, Противагу і з'єднувач (для шлагбаумів WIL6 і SIGNO6).


Овальна стріла використовується для будь-яких моделей шлагбаумів і може мати чотири варіанти габаритів:


XBA19 - 45x58x4000 мм;

XBA15 - 69x92x3150 мм;

XBA14 - 69x92x4150 мм;

XBA5 - 69x92x5150 мм.

Прямокутна стріла буває в трьох модифікаціях: для шлагбаумів WIL4 і SIGNO4 застосовується стріла WA1 (36x73x4250 мм), а для моделей WIL6 і SIGNO6 підходять стріли WA21 (36x94x6250 мм) або збірна стріла з сполучної муфтою WA22 (36x94x3125 мм).


Довжина стріли залежить від ширини проїзду, який необхідно перекрити, і інтенсивності використання шлагбаума. Для безпеки вони покриваються світловідбиваючої фарбою або наклейками яскравого кольору (зазвичай це поєднання червоного і білого).

Для перекриття широких проїздів може використовуватися два шлагбаума, встановлені «назустріч» один одному і працюють синхронно.


Механічний хід стріли обмежується мікровимикачами. Для тих проїздів, які обмежені по висоті, використовується спеціальний шарнір для складання стріли XBA11 або WA14.


Для збільшення безпеки на стрілу рекомендується встановлювати гумові антиударні накладки - захисний демпфер.


Шлагбауми виробництва Nice

Найс на сьогоднішній день випускає чотири лінійки автоматичних шлагбаумів, в кожній з яких представлені моделі з різною довжиною стріли, швидкістю відкривання і інтенсивністю роботи.

Модельний ряд NiceBar - це серія нового професійного обладнання для контролю проїздів на паркування, стоянки торгових центрів, офісів, аеропортів, вокзалів і т.д.


Корпуси цих шлагбаумів виконані зі сталі. Балансувальні пружини надійні - вони гарантують до мільйона циклів відкривання / закривання.

Дана лінійка представлена ​​п'ятьма моделями в трьох стандартних версіях з довжиною стріли від 3-х до 9-ти метрів. Доступно 7 варіантів комбінацій зі стрілою і вони легко збираються за допомогою спеціального алюмінієвого з'єднувача.


У цій серії швидкісними можна вважати всі моделі - максимальний час підйому 9-ти метрової стріли всього 6 секунд (LBAR), а модель з найменшою інтенсивністю роботи (SBAR) здатна піднімати і опускати стрілу до 100 разів на годину.

Шлагбаум M3BAR можна охарактеризувати як дуже швидкісний - він піднімає стрілу за 1,5 секунди, Причому здатний відкрити / закрити проїзд до 500 разів за одну годину.

Технічні характеристики шлагбаумів NiceBar

Характеристики

Моделі серії NiceBar

SBAR

M3BAR

M5BAR

M7BAR

LBAR

Максимальна корисна довжина стріли, м

4,0

3,0

5,0

7,0

9,0

Мінімальний час відкриття, секунд

<4

1,5

3,0

6,0

Інтенсивність роботи, циклів / год

100

500

350

200

Потужність, Вт

300

150

110

Крутний момент, Нм

100

200

300

Електроживлення (змінний струм), В

220

Харчування двигуна (постійний струм), В

24

Аварійне живлення

PS124

PS224

Споживання струму, А

1,0

1,3

1,1

Клас захисту, IP

44

Робоча температура, ° С

- 20 + 50

Габарити, мм

380х180х180

400х299х1215

Вага тумби, кг

46

80

85

Тип приводу

підйомний

Застосування

паркувальний

 

Ця серія оснащена спеціальним мікропроцесорним датчиком - індукційною петлею, Призначеної для виявлення присутності транспортних засобів за допомогою зміни індуктивності. Коли автомобіль (мотоцикл, велосипед) проїжджають в зоні дії датчика, він працює як система виявлення перешкод і підраховує кількість транспортних засобів.


Модельний ряд Nice X-Bar представлений єдиною моделлю, яка призначена для установки на в'їздах у двори багатоквартирних будинків, в котеджні селища або ж на територію комерційних об'єктів.


Доступні дві модифікації: зі стрілою завдовжки 4,0 м овального перетину і 3,5 м круглого перетину.

Це механізм з високою інтенсивністю роботи: до 100 циклів на годину (до 1000 циклів на добу) і високою швидкістю відкривання - 4-5 сек. Допускається до 50 послідовних підйомів і опускань стріли.

Технічні характеристики шлагбаумів X-Bar

Характеристики

Модифікації серії Nice Х-Bar

X-Bar-3,5

X-Bar-4,0

Максимальна корисна довжина стріли, м

3,5

4,0

Мінімальний час відкриття, секунд

4,0

Інтенсивність роботи, циклів / год

100

Потужність, Вт

200

Крутний момент, Нм

100

Електроживлення (змінний струм), В

220

Харчування двигуна (постійний струм), В

24

Аварійне живлення

PS124

Споживання струму, А

0,7

Клас захисту, IP

44

Робоча температура, ° С

-20 - +50

Габарити, мм

300х179,5х1146h

Вага тумби, кг

35

Тип приводу

підйомний

Застосування

паркувальний


 

Модельний ряд Nice Wil представлений двома моделями, які призначені для автоматизації проїздів шириною до 6,0 м - у Wil 4 стріла має корисну довжину 4,0 м, а у Wil 6, Відповідно, 6,0 м.


Розрізняють також дві модифікації кожної моделі: тумба може бути виготовлена ​​з оцинкованої забарвленої сталі (RAL2004) в модифікації Wil, або з сатинованій нержавіючої сталі (AISI 304) в модифікації Wil I.

Ця лінійка розрахована на досить високу пропускну здатність - стріла може підніматися і опускатися до 150 раз в годину зі швидкістю від 3,5 до 8,0 секунд.

Технічні характеристики шлагбаумів Wil

Характеристики

Модифікації серії Nice Wil:

Wil 4

Wil 6

Максимальна корисна довжина стріли, м

4,0

6,0

Мінімальний час відкриття, секунд

3,5

5,0

Інтенсивність роботи, циклів / год

150

Потужність, Вт

180

100

Крутний момент, Нм

150

220

Електроживлення (змінний струм), В

220

Харчування двигуна (постійний струм), В

24

Аварійне живлення

B12-B і CARICA

Споживання струму, А

1,1

0,6

Клас захисту, IP

44

Робоча температура, ° С

-20 - +50

Габарити, мм

1000x320x220

1050x220x420

Вага тумби, кг

46

54

Тип приводу

підйомний

Застосування

паркувальний



Модельний ряд Nice Signo представлений трьома моделями для автоматизації прорізів від 3,0 до 8,5 м. Це теж швидкісна лінійка - час підйому стріли для різних моделей варіюється від 1,8 до 6,0 секунд, А інтенсивність їх використання становить 80%.


Технічні характеристики шлагбаумів Signo

Характеристики

Модифікації серії Nice Signo:

Signo 3

Signo 4

Signo 6

Максимальна корисна довжина стріли, м

3,0

4,0

6,0

Мінімальний час відкриття, секунд

1,8

3,0

6,0

Інтенсивність використання,%

80

Потужність, Вт

250

300

Крутний момент, Нм

130

200

250

Електроживлення (змінний струм), В

220

Харчування двигуна (постійний струм), В

24

Аварійне живлення

PS224

Споживання струму, А

1,1

1,3

Клас захисту, IP

44

Робоча температура, ° С

-20 - +50

Габарити, мм

1070х310х290

1070х420х310

Вага тумби, кг

50

58

Тип приводу

підйомний

Застосування

паркувальний

Моделі оснащені вбудованим енкодером і лічильником маневрів. Є можливість установки акумуляторної батареї усередині тумби.


Ці моделі характеризуються простий синхронізацією двох шлагбаумів, спрямованих назустріч один одному, що дозволяє автоматизувати проїзди загальною шириною до 16 м.

 Висновки та рекомендації

Ми вивчили шлагбауми, які пропонує компанія NICE, і можемо констатувати наступне:

1. Модельний ряд шлагбаумів цього виробника дозволяє автоматизувати проїзди шириною до 16,0 м (При установці двох зустрічних шлагбаумів, які працюють синхронно). Корисна довжина стріли може варіюватися і досягати 8,5 м.

2. Інтенсивність роботи шлагбаумів даного виробника можна назвати досить високою - від 100 до 500 підйомів / опусканий стріли в годину з інтенсивністю використання від 80% до 100%. Для «середніх» і «легких» побутових загороджувальних систем це пристойні показники.

3. Швидкість маневру шлагбаумів НАЙС варіюється для різних моделей з мінімальними показниками від 1,5 до 6,0 секунд. Це для побутових механізмів теж досить високий показник.

4. Всі моделі мають харчування двигунів від постійного струму 24 В, Що забезпечує високий рівень їх безпеки, але передбачає наявність трансформатора, що в свою чергу збільшує споживання електроенергії (Трансформатор споживає електрику навіть в сплячому режимі).

Крім того, номінальна потужність таких моторів значно скромніше зазначених виробником «максимальних» значень.

Для роботи в кліматичній зоні України двигуни деяких моделей занадто слабкі - взимку ці шлагбауми просто не зможуть піднімати власну стрілу.

5. Цінову політику компанії НАЙС можна назвати найдемократичнішою серед європейських брендів. Так, якщо порівняти ціни на аналогічні моделі різних італійських брендів, то шлагбаум для проїзду шириною до 4,0 м в приблизно однаковій комплектації орієнтовно буде коштувати:

  • Nice X-BAR - 535 €;
  • Genius Simple - 700 €;
  • Faac 617 - 990 €;
  • Came Gard - 1000 €.

Однак зниження собівартості Nice здійснює не тільки за рахунок перенесення виробничих потужностей на територію Китайської Народної Республіки, а й за рахунок використання в редукторах замість сталевих шестерень пластикових і силумінових деталей, а замість підшипників - пластмасових втулок, а також за рахунок застосування низьковольтних слабких двигунів.

6. Ресурс роботи шлагбаумів NICE при експлуатації їх в нашій країні значно знижується з огляду на те, що малопотужні двигуни постійно змушені працювати з перевантаженнями. Це тягне за собою часті поломки механізмів і необхідність заміни практично всього, що розміщено в тумбі.

Пластикові Детльов теж в рази знижують термін експлуатації механізмів. Вони стають крихкими як скло, якщо температура повітря навіть короткостроково опуститься нижче -20 ° С або механізм прогріється вище + 50 ° С (така робоча температура технополимер). В Україні зимові температурні мінімуми щорічно перевищують цей поріг (одна-дві ночі бувають дуже холодними), а влітку під прямими променями предмети прогріваються до + 70 ° С в південних областях і до + 60 ° С у всіх інших.

7. Сервіс. Компанія NICE має офіційне представництво в Києві і Ви в будь-який момент зможете туди звернутися за гарантійним і післягарантійним обслуговуванням свого шлагбаума.

Єдине, на що слід звернути увагу, це дотримання умов експлуатації техніки, в тому числі і температурного режиму - якщо пластикові шестерні розваляться внаслідок перегріву чи переохолодження, Ви не зможете відремонтувати свій шлагбаум по гарантії.

Наша компанія гарантує обслуговування в нашому сервісному центрі тільки тих моделей, які рекомендують встановлювати наші фахівці. Ми розраховуємо необхідну потужність двигуна з урахуванням «форс-мажорного» запасу для кожного проїзду і рекомендуємо шлагбаум, стрілу якого Вам не доведеться піднімати вручну і який Ви не будете ремонтувати по три рази на місяць.

Якщо Ви скористаєтеся радою професіонала, Вам, швидше за все взагалі не доведеться ремонтувати його ні в гарантійний період, ні після його закінчення.

Якщо у Вас залишилися (або ж з'явилися) питання щодо автоматизації будь-якого проїзду - ми готові на них відповісти і підібрати надійну модель з металевим редуктором і потужним двигуном, яку згодом будемо обслуговувати в своєму сервісному центрі по гарантії.

Залишились питання? Задавайте!