Шлагбауми


Professional-306

Немає в наявності

Безкоштовна доставка

21973 грн.

Переглянути Передзвоніть мені



Хочеш знижку– тисни на кнопку!

Шлагбауми з потужними двигунами, металевими редукторами і багаторічним ресурсом для проїздів різної ширини:

Чому не будь-який шлагбаум Вам підійде?

Шлагбаум, як загороджувальні пристрій, був придуманий під час війни між Московським царством і Річчю Посполитою 1654-1667 рр під час оборони Смоленська - захисники складали на в'їздах в місто нагромадження з товстих гілок у вигляді рогаток таким чином, щоб коні противника не могли через них перестрибнути . Ідея виявилася настільки вдалою, що бар'єри стали використовувати з різними цілями (на дорогах стягувався спеціальний дорожній збір, а на в'їздах здійснювалася перевірка документів).

Так на в'їздах до міст і просто на вулицях з'явилися загородження з пік, а назва таким штучним бар'єрам дали німці - вони називали їх «падаюче дерево», що на німецькому звучить «шлагбаум». Далі великий любитель закордонних слівець Петро І в 1720 році видав указ про встановлення на вулицях Петербурга саме шлагбаумів, стріли яких піднімалися днем ​​і опускалися на ніч. До бар'єрів приставлялись караульщики, які стежили за порядком, а в разі його недотримання винні були вони - погано несли службу.

Таким чином, шлагбауми вже кілька століть виконують дві функції: на територіях охоронну, а на в'їздах - контрольну. З тих пір функції не змінилися, але самі шлагбауми вдосконалилися і більше не є «деревом, що впало» на дорозі - це досить складний пристрій, що має безліч функцій і особливостей.

Саме ці «особливості» і визначають необхідний Вам тип і модель бар'єру - він або «охоронний», або «контрольний».

Установка шлагбаума в багатьох випадках єдиний спосіб управління проїздами з інтенсивним транспортним потоком - ніякі ворота неможливо відкрити за секунду, а стрілу підняти цілком реально. При цьому вибір загороджувальних пристроїв на сучасному ринку настільки великий, що користувачеві не просто складно, а неможливо вибрати відповідну модель без базових знань критеріїв такого вибору.

Критерії вибору шлагбаума

В першу чергу, Ви повинні розуміти, що немає «важливіших» або «менш важливих» критеріїв - шлагбаум повинен підійти саме по всіх параметрах, в іншому випадку не беріть його. Це як покупка взуття: Вам потрібен цей предмет гардероба певного кольору, фасону та розміру, причому в певному ціновому сегменті. Якщо туфлі малі - Ви не купите їх, навіть якщо вони дуже сподобалися і продаються зі знижкою 70%.

Для шлагбаумів такими критеріями є:

  • ширина отвору, який необхідно перекрити;
  • необхідна інтенсивність експлуатації;
  • ресурс механізму;
  • достатність потужності двигуна для роботи в будь-яку погоду;
  • допустимі умови застосування моделі;
  • доступні системи управління.

Ширина отвору

Це, мабуть, єдиний параметр, який Ви можете побачити в оголошеннях на сайтах усіх продавців. Іноді наводиться «довжина стріли», іноді «корисна довжина стріли». Ці два параметри відрізняються відстанню, необхідним для кріплення бар'єрної рейки до стійки шлагбаума.

При цьому до будь-якої справи потрібно підходити зі здоровою логікою - не обов'язково перекривати отвір з точністю до міліметра. Бар'єр встановлюється з метою контролю доступу транспорту на певну територію, відповідно, прохід для пішоходів може залишатися вільним.


У технічних характеристиках шлагбаума завжди вказується, які загороджувальні рейки підходять для даної моделі - подивіться на їх розмір, і Ви відразу зрозумієте яка корисна довжина. Наприклад, якщо параметри круглої стріли Ø70x3250 мм, це означає, що її корисна довжина 3,0 м, а 25 см потрібно для кріплення до тумбі.

Щоб визначити необхідну довжину загороджувальної рейки Вам потрібно просто заміряти ширину проїзду: припустимо, для 3,5 м вистачить бар'єру з триметрової стрілою.

Зрозуміло, Ви можете взяти модель з корисною довжиною стріли 3,5 м, але такий варіант буде коштувати дорожче, оскільки, чим більше контрольований проїзд, тим потужнішим має бути двигун шлагбаума.

Стріла може збиратися з окремих рейок стандартної довжини за допомогою спеціального з'єднувача, що збільшує кількість варіантів контрольованої ширини прорізу для однієї моделі бар'єру.

Довгу стрілу краще використовувати з опорою для вільного краю - так механізму не доведеться весь час утримувати рейку в горизонтальному положенні (коли проїзд закритий). Опора може бути стаціонарної (вільне володіння край рейки, опускаючись, лягає в спеціальну вилку) або підвісний (опора закріплена на краю стріли і рухається вгору / вниз разом з нею).


Іноді необхідно автоматизувати дійсно широкі проїзди, але для таких випадків краще використовувати два синхронно працюючих шлагбаума, а не подовжувати стрілу одного.


Два шлагбаума в одному проїзді можуть експлуатуватися одночасно і по-окремо - як налаштуєте. Якщо проїзд передбачає двосмугове (зустрічне) рух, бар'єри можуть бути встановлені назустріч один одному або в протилежні сторони.


Якщо Вам необхідно автоматизувати проїзд, обмежений по висоті (наприклад, в'їзд на підземний паркінг), можете вибрати загороджувальну рейку, яка складається за допомогою спеціального шарніра.

Багато виробників випускають моделі з доступними модифікаціями перетину стріли: вона може бути круглої, овальної або прямокутної форми. Для регіонів з високим показником вітрового навантаження краще вибирати круглі рейки через їх більшої обтічності.

Інтенсивність

Для характеристики автоматичних систем прийнято використовувати таке поняття, як інтенсивність - ці параметри вказуються в технічних характеристиках шлагбаумів і по ним визначається призначення кожної моделі.

Інтенсивність використання - це виражене у відсотках співвідношення допустимого періоду роботи і необхідного відпочинку за одиницю часу. Наприклад, бар'єр з інтенсивністю 80% можна експлуатувати протягом години не більше 48 хвилин (80% від 60 хвилин), а решту часу він обов'язково повинен відпочивати.

Інтенсивність роботи - це максимальний розрахунковий кількість підйомів і опускань стріли за годину.

Ці два параметри зазвичай співвідносяться з розрахунковою швидкістю підйому стріли - для проїздів з високою інтенсивністю руху необхідні швидкісні моделі, які в стані дуже швидко звільняти дорогу транспорту, причому робити це цілий день без обмежень.


Швидкість підйому стріли важлива на платних трасах, парковках великих торгових або офісних центрів, аеропортів і т.д., де великий машинопоток і можливе утворення заторів.

Чим вище зазначені параметри шлагбаумів, тим моделі дорожче, тому розраховувати необхідну інтенсивність слід скрупульозно - якщо «заощадите» і візьмете механізм з недостатньою для свого проїзду інтенсивністю, йому доведеться працювати з постійними перевантаженнями, що не просто шкідливо для нього, а саме смертельно.

Розраховується необхідна інтенсивність бар'єру таким чином: потрібно визначити кількість користувачів, які щодня будуть проїжджати через даний проїзд.

Наприклад, шлагбаум потрібен для контролю в'їзду в котеджне селище, в якому 100 будинків. Відразу потрібно врахувати, що в одному дворі може бути більше одного автомобіля, а в деяких і понад два, тому розрахункова кількість користувачів краще помножити на два. Далі, обов'язково додайте 15% «форс-мажорного запасу потужності» і я рекомендую це робити при покупці будь-якої техніки: 200 + 15% = 230. Тепер необхідно подвоїти це число, оскільки люди вранці їдуть на роботу, а ввечері повертаються:

230 х 2 = 460. Це не остаточна цифра - в котеджне селище можуть заїжджати та «чужі» машини - гостей, різних служб (газової, електромереж, водопроводу, пожежників, міліції, швидкої допомоги і т.д.). Крім того, вранці все їдуть на роботу, а ввечері повертаються приблизно в один і той же час, відповідно, щодня механізму доведеться долати «пікові» навантаження. А це означає, що шлагбаум, розрахований на 100 циклів в годину, Для такого проїзду не підійде - він вимордує весь свій ресурс за дуже короткий час.

Вам потрібно вибирати з моделей, розрахованих на інтенсивність роботи не менше 250 циклів в годину.

Що ж стосується бар'єрів, з інтенсивністю використання менше 100% - вони не підходять для автоматизації громадських проїздів, які не контролюються оператором. Коли в години-пік всі користувачі одночасно в'їжджають або виїжджають неможливо дотримуватися розрахункового часу роботи і відпочинку механізму, що неодмінно призведе до перевантажень з усіма витікаючими наслідками.

Якщо Вам складно самостійно визначити необхідну інтенсивність шлагбаума для свого проїзду, краще не вгадуйте, а зверніться до фахівців - ця техніка коштує чималих грошей і прорахунок виллється або в згорілий двигун недостатньо інтенсивного механізму, або в серйозну переплату на непотрібні потужності.

Для відвідувачів цього сайту наші фахівці можуть безкоштовно розрахувати необхідну інтенсивність шлагбаума для конкретного проїзду і запропонувати на вибір все відповідні моделі, з представлених на українському ринку. Телефони вказані на сайті, але можете навіть не дзвонити, а просто залишити свій номер в формі для реєстрації, і наш фахівець сам набере Вас незабаром.

Отримай безкоштовну консультацію спеціаліста + ЗНИЖКУ на автоматику!


 Ресурс

Цей параметр теж приводиться в технічних характеристиках кожної моделі, але на нього рідко хто звертає увагу. При цьому фахівці в першу чергу дивляться саме на розрахунковий ресурс роботи загороджувального пристрою, як добовий, та й загальний.

Швидше за все, Ви знаєте, що будь-яка техніка умовно поділяється на «професійну» і «побутову». Для шлагбаумів така градація теж існує, і ми визначаємо до якого типу його віднести саме по розрахунковому ресурсу.

Ресурс - це кількість циклів роботи механізму до техобслуговування, закладених в нього конструкторами. Чим більша кількість підйомів і опускань стріли в робочому режимі може здійснювати механізм, тим потужніше, а значить і дорожче модель шлагбаума.

У бар'єрів ресурс може бути добовий (від 100 до 10000 відкриттів) або загальний ресурс роботи пристрою, який може досягати декількох мільйонів циклів.

За даним критерієм умовно можна розділити шлагбауми на три цінові сегменти:

  • верхній (професійна техніка);
  • середній (промислові бар'єри);
  • легкий (побутові механізми).


Професійна техніка коштує дорого і розрахована на дійсно інтенсивну роботу (тільки 100% інтенсивність використання). Вони не мають ніяких обмежень по часу безперервної роботи або кількості допустимих послідовних циклів (підйомів і опускань стріли один за іншим). У таких моделей завжди потужні двигуни (причому тут я маю на увазі номінальну, а не максимальну їх потужність) і повністю металеві редуктори або серйозні приводи.

Їх блоки управління оснащені засобами контролю (підрахунку) кількості автомобілів і дозволяють налаштовувати параметри роботи відповідно до вимог замовника.

Таку техніку встановлюють на в'їздах / виїздах на паркінги з великою кількістю машино-місць (наприклад, великих підприємств), проїздах через точки контролю на платних дорогах, проїздах на залізничні термінали, аеропорти і т.д. Виробляються вони двома німецькими та одним бельгійським заводами.

Шлагбауми «середнього» цінового сегмента здатні піднімати і опускати стрілу до 1000 разів в день і теж завжди мають 100% використання. У них також потужні мотори і силовий блок виготовлений без використання пластикових деталей. Такі механізми застосовуються для автоматизації в'їздів у двори підприємств, офісів, багатоквартирних будинків або автостоянок. Вони виробляються декількома італійськими та німецькими брендами.


Найбільш демократичними за ціною є побутові шлагбауми «легкого» цінового сегмента, які розраховані на десятки (в кращому випадку пару сотень) підйомів / опускання стріли за день. Вони годяться для автоматизації в'їздів в котеджні селища, двори, офіси, де потік автомобілів протягом дня відповідає їх інтенсивності.

Однак не все так однозначно - на ринок постійно виходять нові виробники, які просто змушені «розривати шаблони», щоб пробитися в власну нішу цього ринку. Деякі з них представляють досить потужні моделі з високими швидкісними характеристиками і ресурсом в пару-трійку мільйонів циклів за досить демократичною ціною.

Я навмисно в цій статті не називаю ніякі бренди - мета огляду не розрекламувати когось, а саме допомогти вибрати найбільш підходящий варіант.

Хто хоче зробити самостійний вибір, може дочитати статтю до кінця і дізнатися все, що для цього потрібно, а ті, хто не бажає вникати настільки грунтовно, можуть просто зателефонувати нашим фахівцям і попросити їх запропонувати відповідні моделі для свого проїзду.

Для тих, кому зручніше отримати письмову консультацію, є і така можливість: залиште в формі для реєстрації електронну адресу для відповіді і задавайте питання, що цікавить - довго чекати відповіді не доведеться.

Потужність

У комплекті зі шлагбаумом завжди присутня інструкція по його монтажу та експлуатації, розроблена безпосередньо виробником (в нашій країні для імпортної техніки використовуються інструкції, перекладені на російську мову). На жаль, такі переклади залишають бажати кращого, особливо це стосується італійської техніки - іноді складається враження, що переклад робила програма в GOOGLE, а не фахівець, але навіть в цих документах є таблиці з технічними характеристиками моделей і цифри перекладу не вимагають.

Різні виробники розкривають різну кількість «секретів» про можливості своєї продукції, але такий параметр, як «максимальна потужність»Призводять все.

Що мається на увазі під цією «максимальною потужністю» науці невідомо, відомо тільки, що не існує єдиних, законодавчо затверджених вимог щодо того, як її вимірювати. В результаті такого різночитання іноді можна зустріти абсолютно дивовижні цифри.

Мені доводилося тестувати механізми, зроблені дуже шанованими брендами, у яких номінальні показники потужності відрізнялися від заявлених в документації максимальних в 5-10 разів. Це означає, що двигун такого шлагбаума насправді в 5-10 разів слабкіше, ніж Ви думаєте, дивлячись в паспортні характеристики моделі.


Як визначити реальну потужність мотора? Найкраще, звичайно протестувати його, але для цього потрібно відкрити кришку (дверцята) стійки шлагбаума і провести необхідні заміри. Навряд чи у всіх покупців є така можливість, тому використовуйте хоча б непрямі методи, наприклад, розрахунковий.

Номінальну потужність можна визначити як добуток показників напруги живлення двигуна і сили споживаного струму. Наприклад, якщо в технічних характеристиках моделі зазначено, що споживання струму складає 1,2 А, А харчування двигуна - 220 В, отже номінальна потужність цієї моделі буде такою:

220 В х 1,2 А = 264,0 Вт.

Тут слід звернути увагу на шлагбауми з так званими «низьковольтними» двигунами - багато виробників випускають моделі, які живляться від змінного струму з частотою 50-60 Гц напругою 220 В, але їх мотори живляться від постійного струму напругою 24 В. В цьому випадку двигун практично не перегрівається, відповідно, механізм може мати високі параметри по інтенсивності використання, але реальна потужність таких двигунів при такому ж споживанні струму буде зовсім інший:

24 В х 1,2 А = 28,8 Вт.

У технічних характеристиках таких шлагбаумів вказана тільки горезвісна «максимальна» потужність механізму, причому при споживанні струму 1,2 А, як правило, максимальної буде позначена потужність не менше 300 Вт.

Є й інші непрямі способи визначити реальну «мощу» механізму, причому якщо відкрити дверцята тумби, фахівець зробить це навіть візуально - маленький моторчик не може виявитися потужним. У цьому випадку розмір і вага, так би мовити, мають значення.

Низьковольтні двигуни насправді можна робити потужними, але Ви, шановний український покупець, навіть не станете розглядати придбання такої моделі - ціна «вкусить». Виробникові знадобиться в цьому випадку встановити щітковий вузол, ротор з обмоткою, більше мідного дроту і серйозний трансформатор. Все це коштує чималих грошей, які «доважили» собівартість шлагбаума.

Наявність потужного трансформатора Вас теж не порадує - він «їсть» енергію. Тобто, навіть якщо Ви не будете користуватися шлагбаумом, «годувати» трансформатор все одно доведеться, а навіть самий малопотужний двигун (20 Вт) в сплячому режимі, як мінімум потягне 12 Вт (за рік понад 100 Вт). Зі збільшенням потужності, збільшиться і споживання - мотор в 300 Вт і відповідний трансформатор за рік «з'їдять» приблизно 2,5 тисячі Вт, причому в «сплячому» режимі.

Я все це Вам розповідаю не для того, щоб налякати - Ви маєте право реально оцінювати що купуєте. Саме тому рекомендую не «вестися» на максимальні показники в документації шлагбаумів, високу швидкість і інтенсивність моделей з низьковольтними двигунами або величезну функціональність деяких бар'єрів - оцінюйте все в комплексі. Якщо Вашому швидкісного і високоинтенсивному механізму банально не вистачить сил, щоб підняти власну стрілу в разі її обмерзання, Вам доведеться перевести його на «ручний режим». Навряд чи модель з ручним керуванням коштує тих грошей, які Ви за неї заплатите.

Зверніть увагу - виробники Вас не обманюють: бар'єри з малопотужними двигунами прекрасно будуть справлятися з усіма поставленими завданнями влітку. Це взимку для них клімат України не підходить, але ніхто і не говорив, що техніка зроблена для роботи саме в Україні - в світі багато країн, де завжди тепло і ніяких додаткових навантажень не передбачається.

Крім того, варто подивитися на балансуючу пружину - разом з малопотужним двигуном, як правило, Ви знайдете одну не надто міцну пружину.


Правда, пару раз я бачив дві пружини в комплекті з маленькими моторчиками, але вони були встановлені тільки для того, щоб двигун з номінальною потужністю цілих 14,4 Вт (В паспорті було вказано max показник 100 Вт) взагалі зміг підняти власну порожню стрілу з легкого алюмінію.

Балансувальні пружини шлагбаума виконують роль противаги для стріли, відповідно, це найбільш завантажена частина механізму. У моделях, розрахованих на серйозні навантаження, зазвичай використовуються кілька пружин.


Ці деталі повинні витримувати тривалі циклічні навантаження, тому бажано, щоб вони були термічно оброблені і оцинковані. В іншому випадку «перевантаження» може вивести з ладу навіть не двигун, а саме пружину.


Якщо Вам потрібен шлагбаум, здатний піднімати і опускати свою стрілу без перевантажень, в штатному режимі, як влітку, так і взимку, беріть відповідну модель - такі на вітчизняному ринку є і в достатній кількості. Для тих, хто хоче дізнатися про них докладніше, наші фахівці готові надати безкоштовну консультацію і навіть підібрати оптимальний варіант для конкретного отвору - телефонуйте або замовляйте зворотний дзвінок.

Зроби замовлення зараз та отримай автоматику з БЕЗКОШТОВНОЮ доставкою!


Виробники

Came, Італія

Nice, Італія


Умови застосування

В інструкціях по монтажу та експлуатації кожної моделі виробником прописуються основні правила застосування шлагбаумів, причому вони досить стандартні для будь-якої техніки, тому я навіть не буду на них зупинятися. Розповім тільки те, чого Ви, швидше за все не знаєте.

Я вже писав, що для виконання однієї і тієї ж роботи взимку механізм докладає більше зусиль, ніж влітку, тому техніку завжди потрібно брати з необхідним запасом потужності.


Крім того, якщо в інструкції зазначений діапазон робочих температур в межах від -20 ° С до + 50 ° С, відразу з'ясовуйте немає в силовому механізмі деталей з технопластіка, оскільки саме така температура експлуатації полімерів. Якщо Ваш шлагбаум хоча б ненадовго опиниться під впливом більш низької температури (наприклад, одна-дві ночі взимку) або його «нутрощі» під прямими сонячними променями нагріються так само, як м'який асфальт на дорогах, пластмаса може змінити свої робочі характеристики. Пластикові деталі в таких випадках стають крихкими, як скло.

Для роботи в Україні всі деталі механізму повинні бути виконані з металу - у нас кліматичні умови не підходять для роботи технополімера, хіба що Ви берете шлагбаум для автоматизації проїзду всередині приміщення.

Крім того, для різних умов роботи застосовуються конструктивно різні типи шлагбаумів. Будь-бар'єр складається з стріли і тумби, в якій розташовані силовий механізм, балансувальна пружина і блок управління, але електродвигун може мати два різних принципи роботи.


Для експлуатації в суворому кліматі краще брати електрогідравлічну модель, в якій стріла піднімається і опускається за допомогою руху поршня в гидроцилиндре, а тиск в ньому в свою чергу регулює насосна станція за допомогою електромотора. Такі шлагбауми дорожче і більш вимогливим: необхідно строго дотримуватися марку робочої рідини і графік ТО. При цьому у них підвищений термін експлуатації, менший рівень робочого зносу і можливість оперувати великими стрілами.

Крім гідравліки в шлагбауми застосовуються мотори-редуктори - такі моделі називаються електромеханічними і вони використовуються набагато частіше через свою простоту, а також невибагливість в експлуатації і обслуговуванні.

Спосіб управління

Це теж важливий критерій вибору, причому саме він може виявитися для Вас ключовим, оскільки вартість елементів управління іноді перевищує вартість самого шлагбаума.

Управління автоматичним проїздом може здійснюватися за допомогою спеціальної кнопки, розташованої на посту охорони або у консьєржа, транспондерних карткових пропусків, жетоноприймач, GSM модуля, радіокодовой або звичайною провідний клавіатури, пристрої розпізнавання номерів або за допомогою радіосигналу від пульта-передавача до радіоприймача.


Якщо проїзд передбачає наявність поста охорони - не замислюючись, встановлюйте кнопку оператора. Це «дешево і сердито», причому вельми зручно. Якщо пост охорони не передбачається, найзручніше вибрати в якості способу управління шлагбаумом радіосигнал.

Він передбачає наявність радіоприймача, підключеного до блоку управління шлагбаума, і пультів дистанційного керування у кожного користувача.

Якщо Ви автоматизуєте в'їзд на парковку свого офісу, але поста з оператором немає, пульт-передавач потрібно кожному співробітнику, який приїжджає на роботу особистим транспортом, а якщо шлагбаум призначається для автоматизації в'їзду в котеджне селище, значить, пульти необхідні всім його жителям. У будь-якому випадку потрібно досить багато передавачів.

Коли Ви купуєте шлагбаум до нього доведеться взяти і пульти того ж виробника, а виробників українці найбільше воліють італійських і німецьких. Давайте прикинемо, скільки будуть коштувати їх пульти.


Середня вартість італійського передавача становить 25 €. Німецькі пульти коштують у середньому 80 €. Повернемося до прикладу, наведеного мною для розрахунку необхідної інтенсивності шлагбаума - ми автоматизуємо проїзд в котеджне селище, в якому 100 будинків. Оскільки рідко у кого у дворі тільки один автомобіль, нам знадобляться приблизно 200 пультів.

Якщо шлагбаум італійський, то вартість передавачів: 200 шт х 25 € = 5000 €.

Пульти для німецького шлагбаума обійдуться в суму: 200 шт х 80 € = 16000 €.

Оцінили рівень витрат? Сам шлагбаум, швидше за все, дешевше, ніж пульти для управління стрілою.

Пропоную не панікувати, а шукати альтернативні варіанти, тим більше що вони є. Передавачі не обов'язково брати «рідні», італійським чи німецьким шлагбаумом можна управляти і за допомогою китайських пультів по 5 € за штуку, причому без будь-якої шкоди якості та комфорту. В цьому випадку їх вартість: 200 шт х 5 € = 1000 €.

Єдиною проблемою може стати сумісність «Європи» з «Азією», але це здійсненне проблема - якщо виявиться, що передавачі з Піднебесної не підходять до шлагбауму з Євросоюзу, можна встановити в блок управління зовнішній приймач, який їх «подружить». Для цього необхідно просто підвести живлення від блоку управління до зовнішнього приймача за допомогою двох дротів.

Якщо ідея сподобалася, ми готові детально проконсультувати Вас як саме це зробити. Телефонуйте або замовляйте зворотний дзвінок, і наш фахівець допоможе Вам здешевити автоматизацію свого проїзду як мінімум на 4000 €.

Дізнайся вартість автоматики зі ЗНИЖКОЮ!


Оскільки зайшла мова про блоці управління шлагбаума, слід сказати пару слів і про нього. По суті, це мозок і нервова система механізму.

Плата управління дозволяє задавати різні режими роботи: автоматичний або напівавтоматичний. У першому випадку весь цикл запускається натисканням однієї кнопки (стріла піднімається і опускається після закінчення певного часу), а в другому - на підняття і на опускання стріли подаються окремі сигнали.

Плата також відповідає за функціональність моделі - тут кожен конструктор дає волю своїй фантазії в міру і не в міру. Справа в тому, що кожна доступна опція, крім того, що додає вартість механізму, ще й ускладнює блок управління і його налаштування, а так само підвищує ймовірність поломок.

Є кілька корисних функцій, які дійсно необхідні: контроль зусилля і споживаного струму, Наприклад. Якщо блок управління фіксує збільшення цих параметрів, він відключає двигун. Таке може статися, якщо стріла упреться в перешкоду. В іншому випадку мотор продовжував би працювати, намагаючись завершити маневр до тих пір, поки не згорить.

Шлагбаума, встановленим для контролю проїжджаючого транспорту (платні траси, наприклад) необхідні функції обліку - це може бути датчик «індукційна петля», Який закопується перед шлагбаумом і фіксує проїжджаючий через нього транспорт.

Корисною опцією вважаю можливість підключення периферійних пристроїв, що підвищують безпеку роботи шлагбаума для оточуючих (сигнальної лампи, миготливих світлодіодів або фотоелементів), але часто плати просто «перенасичені» можливостями, які м'яко кажучи, не дуже потрібні. Вони ніколи не використовуються, але в вартість шлагбаума закладені.

При виборі моделі слід добре подумати, чи потрібна Вам складна плата управління і метушня з її настройками.


Крім того, звертайте увагу на розташування плати в корпусі: Краще, якщо вона встановлена вертикально, А ще краще, якщо захищена окремим корпусом. Справа в тому, що горизонтально розташовані плати хороші тільки для монтажників - їм краще все видно. Однак після закінчення монтажних робіт всі плюси вичерпуються. На що лежить в горизонтальному положенні платі управління почне накопичуватися пил, на неї неминуче буде капати накопичився під кришкою конденсат, а взимку можуть оселитися комахи або дрібні гризуни - працюючий механізм виділяє тепло і привертає всяку живність. Продукти життєдіяльності цих «квартирантів» за одну зиму повністю знищують струмопровідні доріжки плати.

Кому цікаво як розташована плата управління в вподобаної моделі шлагбаума, може поставити це (або інший) питання нашому фахівцеві, як в телефонному режимі, так і електронною поштою.

Є питання? Задавайте!


Тепер Ви все знаєте про те, як потрібно вибирати шлагбаум, залишилося лише дізнатися з чого власне Ви зможете його вибрати в Україні.

Який шлагбаум краще?

Я вже згадував раніше, що на українському ринку досить непоганий вибір загороджувальних систем - свою продукцію пропонують кілька європейських компаній (в основному італійських), по одній з Білорусі (An-Motors) і РФ (DoorHan), а також кілька китайських виробників. Білоруси і росіяни, до речі, збирають свою техніку на території КНР руками китайських трудівників, втім, деякі італійці теж.

Відразу скажу, що «прописка» заводу взагалі ніяк не характеризує їх продукцію - техніку завжди потрібно оцінювати тільки по її принцип роботи даного продукту, а в даному випадку у всіх є надійні і потужні шлагбауми і «ширпотреб» з крихітними моторчиками і пластиковими редукторами.

По-перше, вибирайте серед моделей з силовим механізмом без пластикових вкраплень - не може пластмаса по міцності і надійності скласти конкуренцію металу.

По-друге, потужності двигуна повинно вистачати не тільки для підняття своєї стріли в теплу безвітряну погоду, але і в мороз, снігопад, шквальний вітер, в разі обмерзання і при сукупності всіх перерахованих «довесков».

По-третє, розрахункова інтенсивність роботи шлагбаума повинна бути достатньою для пропускного навантаження Вашого проїзду, але високі параметри за рахунок установки малопотужного низьковольтного мотора - поганий вибір.

По-четверте, при купівлі техніки обов'язково поцікавтеся наявністю сервісного обслуговування для неї. Якщо технічної підтримки немає, будь-яка дрібна поломка стане для Вас серйозною проблемою, а заміна копійчаної деталі - довгої епопеєю замовлення її на заводі в Італії, наприклад, і оплатою доставки.

Якщо Вам потрібен слушну пораду щодо відповідної моделі шлагбаума для конкретного проїзду, краще проконсультуйтеся з фахівцем - це позбавить Вас від проблем, які швидко з'являться в разі неправильного вибору, і тим самим сильно полегшить Вам життя. Ми готові допомогти вибрати відповідний шлагбаум, оптимально укомплектувати замовлення і максимально зменшити Ваші витрати.

Хочеш отримати безкоштовну консультацію?

Хочете заощадити? Встановіть свій шлагбаум самостійно і не сплачуйте послуги монтажної бригади - це приблизно 50 €, між іншим. З нашою допомогою Ви впораєтеся за пару годин. Не вірите? Судіть самі, для установки шлагбаума необхідно зробити наступне:

1. Підготувати фундамент, тобто викопати і забетонувати яму. У бетон необхідно закласти заставну деталь і необхідні кабелю (вони виводяться по центру заставної пластини).


2. Встановити шлагбаум на монтажне підставу після застигання бетону і прикрутити його за допомогою кріплення, який йде в комплекті з будь-яким шлагбаумом.


3. Відрегулювати натяг пружин таким чином, щоб в розблокованому положенні стріла була під кутом 45 ° і підключити живлення до блоку управління.


Якщо Ви замовили шлагбаум в нашій компанії, то на цьому етапі монтаж закінчений. Справа в тому, що наші фахівці встановлюють налаштування плати управління і програмують пульти для моделей, які порекомендували Вам. Тобто, шлагбаум Ви отримаєте з усіма параметрами і його дійсно залишиться просто підключити до електрики - все буде працювати.

Крім цього бонусу для клієнтів нашої компанії, які скористалися безкоштовною послугою наших фахівців з підбору оптимальної моделі для свого проїзду, пропонується:

  1. Безкоштовна доставка. Ми відправимо шлагбаум до найближчого до Вас відділення одного з вантажоперевізників. Відвантаження замовлень зі складу в Києві здійснюється щодня.
  2. Гарантійне і післягарантійне обслуговування. У нас є власний сервісний центр, який забезпечує технічну підтримку в гарантійний та післягарантійний періоди.
  3. Оплата при отриманні. Ми не вимагаємо передоплату, тому Вам не потрібно переживати про ризики покупки через Інтернет - Ви перевірите свою посилку перед її оплатою.
  4. Оптова ціна. Ми спеціалізована компанія по автоматизації проїздів і воріт, тому працюємо з виробниками загороджувальних систем в якості офіційного дистриб'ютора - з нами Вам не доведеться переплатити жодної копійки, оскільки наші ціни встановлені виробниками.

Якщо у Вас залишилися (або ж з'явилися) питання щодо автоматизації будь-якого проїзду - ми готові на них відповісти і підібрати надійну модель з металевим редуктором і потужним двигуном, яку згодом будемо обслуговувати в своєму сервісному центрі по гарантії.

Залишись питання? Задавайте!