Установка автоматики Miller Technics 3000 на розсувні ворота

Відкривання воріт - всередину двору

У цій статті розглянемо приклад монтажу автоматики Miller Technics 3000 на розсувні ворота, відкривання воріт всередину двору. У переважній більшості випадків автоматика для розпашних воріт встановлюється на стовпи виготовлені з цегли, тому в нашому прикладі і будемо розглядати саме такий варіант.

З чого починається установка автоматики на відкатні ворота? Найперше, це необхідно визначитися з місцем установки моторів на стовп. В принципі, при бажанні можна розташувати привід в будь-якому місці - в самому низу, верху або посередині.


Але в самому низу далеко не кращий варіант, так як привід буде весь час бути під впливом вологи і в цьому випадку його надовго не вистачить.


Вгорі отвору приводу будуть відчувати себе помітно краще, ніж внизу, але тут можуть бути інші складності. Якщо стулка дуже квола, привід може скручувати стулку, адже від розташований в самому верху стулки, а упор - в самому низу. Але в деяких випадках верхнє розташування приводу може бути єдино можливим (наприклад, якщо в стулці воріт розташована хвіртка).

Ми ж будемо розглядати розташування стулки посередині прорізу - в цьому випадку вплив вологи на привід мінімальне і ефект від скручування буде невеликою.

У будь-якому випадку, встановлювати автоматику слід на висоті не менше 500 мм від землі - таким чином зменшується можливість потрапляння вологи всередину обладнання і пошкодження силових кабелів.

Також варто врахувати, що для установки приводу повинна бути можливість прикріпити до стулки воріт кронштейн. У нашому випадку на стулці є поперечна профільна труба розміром 40 * 20 * 2 мм, до якої і будемо кріпити кронштейн. Тому в даному нашому випадку найоптимальнішим місцем для кріплення приводу буде середина воріт по висоті.


Для кріплення приводів необхідні закладні деталі, які виводяться з цегляної кладки.


Найкраще виготовити заставні при зведенні стовпів, так як найчастіше при виготовленні несучих стовпів використовується саман. Якщо ж до такого цеглі спробувати на анкера прикрутити заставну пластину, то з великою ймовірністю дюбеля витягне або цегла розкришиться.


Заставну необхідно надійно  приварити до сталевого стовпа, який знаходиться всередині несучої колони.


При такому способі кріплення заставну ніколи не вирве з пухкого саману, адже заставна міцно з'єднана зі столбом- сердечником за допомогою зварювання.


Після закінчення облицювання цеглою на поверхні колони залишиться сталева пластина, до якої і будемо кріпити кронштейн кріплення приводу.


Але навіть в тому випадку, якщо заставні пластини відсутні, можна використовувати пластини - перехідники ля кріплення кронштейнів. Ці пластини виготовляються з товстої сталі - від 5 до 10мм. В пластині необхідно просвердлити отвори під анкера - кріпляться такі пластини до стовпа за допомогою анкерних болтів.


Одним з найбільш надійних способів кріплення пластини до стовпа - це застосування хімічних анкерів. Не будемо сильно заглиблюватися що це таке і як воно працює - інформації про хіманкерах навалом в інтернеті. Кому це цікаво сам без проблем знайде потрібну інформацію.


Далі необхідно прикріпити до заставної або перехідною платині кронштейн кріплення приводу.  Його можна кріпити зварюванням, великими саморізами по металу або на шпильки. Перші два варіанти найпростіші, але варіант установки на шпильки дає поді для маневру - кронштейн можна рухати вліво-вправо завдяки регулювальним пазів.


У разі кріплення на зварювання необхідно точно виставити всі розміри, так як в разі проколу доведеться все зрізати і варити заново. Це найшвидший спосіб кріплення, але при зварюванні обгорає цинк з кронштейна.


Вид встановленого кронштейна зверху. Не має значення, який їх способів кріплення Ви виберете - зварювання, саморізи або шпильки. Всі засоби хороші, але вимагають різну кількість витрачених сил і засобів.


Кронштейн регульований - це значить, що Ви можете зібрати його в різних положеннях. Тоді чому ми вибрали саме горизонтальне, а не вертикальне положення кронштейна? Справа в тому, що в вертикальному положенні не вистачить ходу штока для відкриття воріт на кут більше 90 градусів.

Вертикальне положення кронштейна ідеально підійшло б для більш вузьких сталевих несучих стовпів, виготовлених з профільної труби або швелера ..


Встановлюємо на кронштейн привід. Для цього необхідно викрутити  два гвинти в чорній пластиковій кришці, під якою знаходиться сталевий палець, який входить в кронштейн.


Так буде виглядати привід, встановлений на кронштейн.


Далі необхідно встановити на привід другої кронштейн. Кріпимо кронштейн до наконечника за допомогою гайки, що йде в комплекті з приводом.


Каретку з наконечником необхідно перемістити в крайнє положення, відповідне відкритих воріт. Для цього є два шляхи:

1) за допомогою ключика розблокування перевести привід в розблокувати стан і руками зрушити каретку в крайнє положення. Але цей метод вимагає великого фізичного зусилля, адже опір руху каретки велике, тому краще віддати перевагу другому способу

2) від звичайного автомобільного акумулятора на 12В подати харчування на клеми  "-" и "+" привода - каретка сама переместится в нужное для нас положение


На якій відстані необхідно встановити кронштейн до полотна воріт? Все просто відкриваємо ворота на потрібний кут, прикладаємо кронштейн до полотка і кріпимо. Так як каретка знаходиться в крайньому положенні, привід не зможе відкрити ворота на більший кут, відповідно, відпадає необхідність встановлювати упори на відкривання воріт. І це великий плюс, тому що як 95% всіх представлених на ринку моделей автоматики для розпашних воріт вимагають обов'язкової установки упорів і на відкривання, і на закривання.


Спосіб кріплення Ви можете вибрати будь-який - зварювання, болти або саморізи по металу, це не принципово. Будь і цих способів має право на життя, так що вибирайте найзручніший для Вас спосіб.


Найшвидший і надійний - зварювання, але красивіше виглядатимуть болти або шпильки.


Давайте подивимося, як буде виглядати привід, встановлений на стулку воріт.


Теж саме, тільки вид зверху.


Перевірте кути установки приводу. Кути можна міняти регулюванням кронштейнів на стовпі і воротах. Допускається укорочення або нарощування кронштейнів при необхідності. Для визначення потрібних розмірів установки користуйтеся таблицею, яка є в інструкції. На цьому фото привід Miller Technics встановлений неправильно.


На цьому фото зображено правильне розташування приводу. Допускається паралельне розташування приводу щодо стулки воріт.


Тепер необхідно розблокувати привід. Для цього повертаємо кругляшок у верхній пластиковій кришці приводу і зрушуємо кришечку - повзунок. Під нею знаходиться п'ятигранний шток, який необхідно повернути на 90 градусів ключиком з комплекту.


Ключ розблокування являє собою сталеву пластину з п'ятикутною отвором всередині. Таких ключів в комплекті два - по одному на привід. Ключі взаємозамінні.


Далі закриваємо стулку воріт і дивимося, чи вистачає нам довжини штока.


Якщо довжини штока недостатньо, необхідно заново перевірити установчі розміри і відрегулювати кронштейни кріплення приводу. Згідно з даними виробника максимальних хід штока може становити 400 мм. При правильно виставленому приводі хід штока складе 350-380 мм.

Занадто маленький хід штока буде сигналізувати про допущені помилки при виставленні кронштейнів кріплення приводу. Це призведе до значного зростання навантажень на привід і, як наслідок, скорочення його ресурсу, а в деяких випадках навіть до поломки. При дуже маленькому ході штока автоматика буде відмовлятися програмувати час роботи стулок і видавати помилку, тому виставлення кронштейнів приділіть пильну увагу, це вбереже від зайвих нервів і втрати часу на перероблення в майбутньому.


У будь-якому випадку при повністю закритих воротах повинен залишатися невеликий вільний хід штока. Іноді монтажники переміщують каретку в крайнє положення і кріплять кронштейни до стулки воріт - таким чином вони хочуть уникнути установки упора на закриття стулок. Але так робити небажано, так як зусилля моторів буде направлено не на рух стулки, а на руйнування деталей приводу. Без центрального упору якісно встановити автоматику на розсувні ворота не вийде! Встановлені без центрального упору стулки будуть бовтатися, в цьому випадку значно підвищується ймовірність пошкодження приводу під час сильного вітру.


Ворота при закриванні повинні обов'язково упиратися в центральний упор. Небажання ставити центральний упор часто пов'язано з фобією, що він може пошкодити днище або шину автомобіля. Не обов'язково упор повинен бути високим, іноді досить невеликого упору висотою всього в пару сантиметрів - такий упор не зможе зашкодити днище або шину автомобіля.


Відповідну частину кріпимо до полотна воріт. Найголовніше, що б впритул не був гострим, так як гострий край може порізати бічну поверхню шини автомобіля. Виготовити упор можна з профільної труби, куточка або шматка швелера - було б бажання. Є гроші і не хочете возитися - замовте у нас готовий цивільний упор заводського виготовлення.

Електричні підключення

З механікою розібралися - приводу змонтовані, прийшов час електричних підключень. Необхідно знайти місце для блоку управління,  сигнальної лампи і фотоелементів безпеки, протягнути дроти до приводів.


Слід сказати, що підключати фотоелементи і сигнальну лампу бажано, але не обов'язково. Це елементи безпеки, що оберігають ворота від зіткнення з автомобілем або людиною. Зіткнення з людиною не принесе ніяких негативних наслідків ні для людини, ні для воріт. А ось зіткнення з рухомим автомобілем може привести до пошкодження лакофарбового покриття автомобіля - відновлення його не дуже дешево. У всякому разі встановити фотоелементи дешевші, ніж фарбувати боковину авто - це точно.

Так що якщо Ви не бажаєте встановлювати фото або лампу - при покупці скажіть про це менеджеру. Така покупка обійдеться дешевше, та й полегшить монтаж, адже сама трудомістка робота полягає в протягуванні кабелів і їх підключенні.


Блок управління являє собою пластиковий бокс, захищає плату управління від впливу атмосферних опадів. У нашому випадку встановимо блок управління на паркані, біля правого приводу Miller Technics 3000.


А сигнальну лампу - на несучій стовпі. Сигнальну лампу бажано встановлювати в такому місці, що б вона була видна всім учасникам дорожнього руху, в іншому випадку її немає сенсу встановлювати. Лампа буде блимати тільки під час відкривання або закривання стулки, інших функцій у неї немає.


Также необходимо установить фотоэлементы безопасности. Их будем крепить с наружной стороны на несущих колонах - при закрытии и открытии ворот луч фотоэлементов не должен пересекаться. Если створка распашных ворот будет пересекать луч, ворота будут открываться. Такое бывает, когда фотоэлементы стоят очень близко к створке, а центральный упор деформировался и при закрывании ворота движутся дальше, чем необходимо - при этом ворота пересекают луч и блок управления дает команду на открытие створки. Не все правильно интерпретируют поведение автоматики, возмущаясь и воспринимая это как "глюки" блока управления, хотя на самом деле причина в слабом упоре и близости датчиков безопасности к створке ворот.


Необхідно провести і укласти необхідні дроти. Звичайно, найкраще закладати дроти на етапі виготовлення несучих стовпів і отвору, але у нас спочатку роблять, а потім думають. У 80-90% випадків дроти відсутні. Якщо Ви вчасно поклали дроти, то Вас можна віднести до мислячому меншості нашого населення. Якщо Ви тільки готуєте отвір для установки автоматики для розпашних воріт, то наведена схема допоможе правильно підібрати кабелю і не помилитися який куди вести.


Для підключення сигнальної лампи слід використовувати кабель ПВС 2х0,75. Також цей кабель використовується для підключення фотоелемента, що знаходиться далі від блоку управління, хоча його можна замінити проводом  ПВС 2х0,5.


Для фотоелемента, який знаходиться ближче до блоку управління, підводять кабель ПВС 4х0,75 (можна використовувати і ПВС 4 * 0,5 але такий кабель важко знайти в продажу).


Для підключення двигуна оптимальний варіант - ПВС 2х1,5.  Так як автоматика для розпашних воріт Miller Technics розрахована на робочу напругу моторів 24В, то для підключення приводу використовується двожильний кабель. Заземлення не потрібно, так як робоча напруга 24В безпечно для людини.


Для подачі вхідного напруги в блок управління підійде кабель ПВС 3х1,5.

Єдине, що ми просимо - не використовувати два кабелі по дві жили замість одного чотирижильного. Просто тоді дуже легко заплутатися - адже в блоці управління буде вісім однакових двожильних кабелів - навіть досвідчений електрик має високий шанс переплутати дроти і спалити блок управління або фотоелементи безпеки. Коли ж дроти відрізняються перетином, кількістю жив, квітами дроти - шанс поплутати зменшується в сотні разів.

Елемент автоматики для розпашних воріт
Дріт
Вхідна напруга
ПВС 3х1,5
Сигнальна лампа
ПВС 2х0,75
Фотоелемент 1
ПВС 4х0,75
Фотоелемент 2
ПВС 2х0,75
Привід 1
ПВС 2х1,5
Привід 2
ПВС 2х1,5


Кабелю бажано укласти в гнучкий гофр, кабель - канал або спеціальні трубки для кабелів.  А ще краще закласти кабелю в момент закладки стовпів -  це буде практичніше і красивіше, адже соплі з бовтаються кабелів не прикрашають ворота.


Слід звернути увагу на якість гофри - вона повинна бути призначена для зовнішніх робіт і стійка для ультрафіолетового випромінювання, інакше через рік - другий гофр перетвориться на труху. З кабелями на кшталт розібралися, тепер найголовніше - все правильно підключити. Давайте розглянемо, що і на якій контакт підключати.


Що являє собою блок управління? Це пластиковий короб, всередині якого є плата управління автоматикою для воріт, всі дроти підключаються в блоці управління.


Блок управління герметичний, що б вода не потрапила в блок управління по периметру кришки встановлена ​​ущільнююча гумка. Отвори для кріплення блоку знаходяться за межами електричної частини, що запобігає попадання води через кріпильні гвинти. Отвори для виведення проводів свердлити в нижній частині короба - свердлимо строго за кількістю проводів, зайві отвори в коробі не потрібні - через них можуть проникати комахи або слимаки.


Великим плюсом є можливість установки в блок управління двох 12В акумуляторів, які виконують функцію джерела безперебійного живлення - при відсутності напруги в мережі Ви зможете безперешкодно користуватися воротами.


Для акумуляторів в блоці управління є ніша під платою управління. Для установки акумуляторів необхідно викрутити чотири гвинти, демонтувати плату управління та пластикову кришку, на якій вона встановлена. Потім укладаємо акумулятори в нішу і монтуємо назад пластикову майданчик під плату управління та саму плату.

У блоці управління встановлена ​​антена - знаходиться з правого боку блоку управління. Антена підключена до плати управління.


Аккумуляторы укомплектованы проводкой с фишками и защитным варистором, предохраняющим аккумуляторы от повреждения в случае сильного скачка напряжения. Дріта уже одеты на нужные клеммы аккумулятора - то есть перепутать при подключении невозможно. Для подключения аккумуляторов необходимо просто воткнуть один разъем в плату управления.

Зарядний пристрій для акумуляторів вже вбудовано в блок управління - Вам не треба турбуватися про зарядку акумуляторів, вона буде відбуватися в автоматичному режимі. При відсутності харчування система самостійно переключиться на автономне енергопостачання. У разі появи електрики почнеться зарядка акумуляторів.


Живлення 220В підключаємо до сірого роз'єму, який підключений до трансформатора синім і чорним проводом.


У роз'ємі є гніздо з запобіжником, розрахованим на струм 2А.


Якщо витягнути чорний тримач  наружу можно проверить состояние сетевого предохранителя. Категорически запрещается ставить "жучки" взамен сгоревшего предохранителя! Это неизбежно повлечет за собой выход из строя трансформатора или платы управления! Номинал предохранителя - 2 Ампера.


Плата управління - мозок всієї системи. Вона управляє всіма системами - роботою приводів, системами безпеки, сигнальної лампою і іншими приєднаними до неї аксесуарами.


Знімаємо роз'єми і бачимо 17 контактів на трьох клемних колодках - на одній дев'ять контактів, на другий і третій - по чотири. До них будуть здійснені всі підключення.

До лівого клемних роз'єму підключаються аксесуари - фотоелементи безпеки, зовнішні приймачі, GSM модулі та інші пристрої. Середній роз'єм відповідає за підключення сигнальної лампи і електричного замка, крайній правий - за підключення приводів.

Блок керування
Привід 1
Mo1+
+  (Білий)
Mo1 - 
-  (Жовтий)

Блок керування
Привід 2
Mo2+
+  (Білий)
Mo2-
  - (Жовтий)


Привід, який буде відкриватися першим, підключаємо до контактів Mo1 + і Mo1-


Привід, який при відкриванні стартуватиме другим при відкриванні, підключаємо до контактів Mo2 + і Mo2-


Двоконтактний фотоелемент  - передавач (TX) підключаємо двожильним кабелем до блоку управління. Контакт  +  фотоелемента підключаємо до контакту  +12V  блоку управління, а контакт  "-"  підключаємо до контакту G на блоці управління

Блок керування
Фотоелемент - передавач
+12V
+
G
-

 

Принципового значення на якому стовпі буде встановлено фотоелемент - приймач (пятіконтактний), а на якому фотоелемент - передавач (двоконтактний) - немає. Але з економічної точки зору двоконтактний фотоелемент встановлюється на далекому стовпі, так як двожильний кабель дешевше.


Пятиконтактный фотоэлемент - приемник (RX) подключаем к блоку управления трехжильным либо четырехжильным кабелем. При использовании трехжильного кабеля на фотоэлементе устанавливается перемычка между контактами "-" и com

Блок керування
Фотоелемент - приймач
F0+
+
G
-
G
com
F01
nc


Мне часто задают вопрос - на блоке управления есть три контакта G - к какому из них подключать фотоэлементы? Можно подключать к любому из них - производитель предусмотрел несколько выходов G, так как к нему может подключаться несколько устройств (например, два фотоэлемента, внешний приемник, GSM модуль), а впихивать толстую "колбасу" в один контакт не очень комфортно. Используйте для подключения любой свободный контакт G.


Сигнальну лампу слід підключати до контактів L + і L-  Принципового значення для сигнальної лампи полярність проводів не має, тому сміливо підключайте незважаючи на колір проводів.


Контакти L + і L-  находятся с левого края средней клеммной колодки. Сигнальна лампа не является обязательным аксессуаром - можно без проблем эксплуатировать автоматику без нее.


До автоматиці є можливість підключати електрозамок. Підключення здійснюється до контактів Lo + і Lo-


Контакти електрозамку знаходяться праворуч середньої клемної колодки. Електрозамок не є обов'язковим аксесуаром для експлуатації воріт - автоматика буде працювати і без нього. Електрозамок використовують для розпашних воріт з великими розмірами стулки, що б нівелювати руйнівну силу поривів вітру на приводу.


Якщо необхідно підключити зовнішній приймач або кнопку для зовнішнього управління приводом, то їх підключають до контактів G і D - в цьому випадку будуть відкриватися дві стулки. Якщо ж підключити кнопку або приймач до контактів G і S, то буде відкриватися одна стулка (режим хвіртки).


Далі необхідно виставити настройки блоку управління за допомогою DIP-перемикачів. У нас є три групи DIP перемикачів, розташованих зверху вниз блоку управління.


Якщо хтось дуже сильно бажає поколупатися в заводських налаштуваннях, качайте інструкцію - там все є. Але краще виставити за моїми рекомендаціями - працювати буде бездоганно, заощадите час і нерви. Але для цікавих я все одно коротко розкажу, що за що відповідає.

У верхній групі SW1 перший перемикач SLOW відповідає за включення уповільнення. У вимкненому стані уповільнення буде включено, тому я рекомендую перевести тумблер SLOW в положення OFF. Багато користувачів плутають - включають тумблер SLOW  в положення ON вважаючи, що включили уповільнення. Але в положенні ON уповільнення якраз відключається, а включається в положенні OFF.


Другий і третій DIP перемикачі Over_C1 і Over_C2 відповідають за силу струму, при якій буде відбуватися відключення електромоторів приводу. Максимальний струм не рекомендується ставити, тому що буде підвищене навантаження на механізм і електродвигун приводу. На мінімальному струмі (2А) привід може відмовлятися працювати при низьких температурах. Моя рекомендація - вставити ток 3А, що відповідає виключеному Over_C1 і включеному Over_C2.


DIP перемикачі Auto_C1, Auto_C2 і Auto_C3 відповідають за регулювання часу автоматичного закривання. Але так як я не рекомендую активувати цю функцію (що б випадково ворота не вдарили автомобіль), слід все три вимикача тримати в вимкненому стані - при цьому функція автоматичного закривання буде деактивовано.

Сьомий перемикач P_mode відповідає за кут відкриття стулки при пішохідному проході. Якщо перемикач буде перебувати в стані ON, стулка буде відкриватися на кут 45 градусів. Якщо P_mode вимкнений - стулка буде відкриватися на 90 градусів.

Восьмий перемикач Light регулює режими роботи сигнальної лампи. Якщо його включити, то при натисканні на пульт спершу почне блимати сигнальна лампа, і тільки через три секунди почне відкриватися стулка. Якщо ж він буде перебувати в положенні, то рух стулок почнеться негайно. Рекомендую його не включати, так як трисекундній затримка буде сильно нервувати при експлуатації.

Переходимо до групи DIP перемикачів SW2. Перемикачі Photo_1 і Photo_2 регулюють різні режими роботи фотоелементів безпеки. Якщо хочете розібратися - тисніть кнопку вище і читайте оригінальну інструкцію, але я рекомендую обидва вимикача залишити в положенні OFF - в цьому випадку фотоелементи будуть працювати максимально коректно і підійдуть для 99% всіх користувачів.


Третій і четвертий перемикачі Delay_1 і Delay_2 регулюють час затримки при відкриванні та закриванні. Моя рекомендація - обидва перемикача перемістити в положення OFF, при цьому час затримки при закритті складе 3 секунди, що більш ніж достатньо при правильно відрегульованих кронштейнах. Якщо ж Ви дуже сильно промахнулися при установці кронштейнів і цього часу мало - переведіть перемикачі Delay_1 і Delay_2 в положення OFF  - час затримки збільшиться до 6 секунд.

П'ятий перемикач Latch відповідає за режими функціонування електрозамку. Якщо Ви не плануєте встановлювати електрозамок - перемістіть цей вимикач в положення OFF.

Шостий перемикач з другої групи D_speed регулює швидкість приводу в режимі уповільнення. Якщо він буде встановлений в положенні ON, швидкість роботи приводу в режимі уповільнення складе 70% від номінальної. Якщо ж переключити в положення OFF, швидкість складе 50% від номінальної. Моя порада - увімкніть його, інакше під час поривів вітру або взимку приводу почнуть мимовільно зупинятися.

Сьомий перемикач O_speed відповідає за регулювання швидкості приводу під час відкриття або закриття. Якщо вимикач O_speed включений, то швидкість буде 100% від номінальної, якщо вимкнений - 70% від номінальної. Я б радив залишити цей вимикач включеним, що б ворота не реагували на пориви вітру та підмерзання петель взимку. Якщо Ви живете в країні, де відсутня зима і стулка воріт не зашита, що продувається - можете його вимкнути. Але в нашому кліматі і з зашитими практично у всіх користувачів воротами ця функція буде працювати некоректно.

Восьмий вимикач D / S_set  перемикає режими роботи з одностулкової системи на двостулкову. Якщо у Вас одна стулка - переведіть його в положення OFF, якщо ж будуть експлуатуватися дві стулки - в положення ON.


У третій групі DIP перемикачів перших два Remote_1 і Remote_2 відповідають за те, яка кнопка буде активна при натисканні на пульт. Я б рекомендував обидва вимикача перевести в положенні OFF - в цьому випадку за роботу двох стулок відповідатиме верхня кнопка, яка розташована біля світлодіода. Саме їй дуже зручно користуватися в процесі експлуатації.


Перемикач Ph_conn1 необхідно включити, якщо немає підключень фотоелементів безпеки до контакту F01 на блоці управління. Ph_conn2 необхідно включити, якщо немає підключень фотоелементів безпеки до контакту F02 на блоці управління. Якщо Ви взагалі не підключали фотоелементи безпеки - переведіть Ph_conn1 і Ph_conn2 в положення ON. Якщо ж підключали одну пару фотоелементів (до контакту F01) - тоді вимкніть Ph_conn1, а Ph_conn2 включите.


Перед процесом навчання стулок перевіряємо правильність DIP перемикачів - в першій групі включений третій, у другій - шостий, сьомий і восьмий, в третій - третій і четвертий.


Якщо з DIPамі розібралися, можна переходити до програмування пультів і навчання часу роботи.


Для запису пультів дистанційного керування в приймач необхідно утримувати кнопку RF-learn на протязі не менше 2 секунд - синій світлодіод приймача загориться рівним світлом. Це означає, що приймач перейшов в режим програмування. Натисніть будь-яку кнопку на пульті - приймач блимне три рази в знак того, що сигнал записаний. Повторіть процедуру для всіх пультів дистанційного керування. Пульти будуть записуватися тільки при постійно палаючому світлодіоді синього кольору. Якщо синій світлодіод погас - запустіть процес програмування заново.

Для виходу з режиму запису пультів почекайте 12 секунд - синій світлодіод згасне в знак виходу з режиму програмування пультів.

Для очищення пам'яті приймача необхідно утримувати кнопку RF-learn протягом 12 секунд - по закінченню цього часу світлодіод згасне - пам'ять очищена, всі записані раніше пульти втечуть.


Програмування часу роботи стулок виробляється при ВІДКРИТИХ воротах. Для навчання системи необхідно утримувати кнопку SYS-learn на блоці управління протягом п'яти секунд - по закінченню цього часу червоний діод LED 1 почне блимати один раз в секунду, що свідчить про те, що система перейшла в режим навчання.

Далі необхідно натиснути ОДИН раз кнопку на пульті, яка відповідає за роботу двох стулок - в цьому випадку система навчиться як двостулкова. Якщо натиснути кнопку на пульті, яка відповідає за роботу однієї стулки (режим хвіртки), то система навчиться як одностулкова - в цьому випадку буде працювати тільки одна стулка.

Через три секунди після натискання на кнопку пульта почнеться процес навчання - стулки по черзі почнуть закриватися і відкриватися. Процес навчання займає орієнтовно дві з половиною хвилини. Процес навчання переривати не можна, інакше він буде неуспешен. По закінченню процесу навчання обидві стулки воріт закриються.

Якщо програмування пройшло успішно - червоний світлодіод LED1 почне світитися з подвійним миготінням. Якщо світлодіод LED1 горить постійним світлом, це свідчить про те, що система не навчена, або процес навчання завершився невдало. В такому випадку треба перевірити настройки і заново провести навчання системи.

Після успішного навчання системи переведіть DIP - перемикач, який відповідає за фотоелементи Ph_conn1 в положення OFF. Як провеіть, чи працюють фотоелементи безпеки? Махніть рікою між датчиками - Ви повинні почути клацання реле з пятіконтактний фотоелемента - приймача, а на платі управління повинен спалахнути світлодіод LED3.

Якщо все нормально перевіряємо працездатність фотоелементів в режимі роботи - якщо при закритті воріт перетнути лінію фотоелементів, ворота повинні зупинитися і відкритися. У відкритому стані фотоелементи не дадуть закритися воріт, якщо між ними знаходиться перешкода.


Як бачите,  установка установка автоматики на розсувні ворота своїми руками не така складна - трохи фантазії, пару годин витраченого часу і справа в капелюсі. Найголовніше - не боятися. Адже в цій статті ми так детально розжували процес установки, що важко знайти людину, якій це буде не під силу. Головне, що б руки з правильного місця росли!

Раджу дотримуватися рекомендацій по установці, адже вони народилися не в офісі - їм передували тисячі монтажів на самих різних воротах. Де можна обдурити долю - ми самі показали, а де не можна - застерегли. 

Не бійтеся, ми будемо Вас супроводжувати на всіх етапах монтажу та експлуатації автоматики. Якщо виникли питання - не соромтеся, дзвоніть - наш сервісний центр з задоволенням допоможе вам розібратися в будь-якій проблемі і підкаже як вчинити. Ми не беремо гроші за консультацію - для Вас все буде безкоштовно. Потрібна допомога - дзвоніть, не бійтеся здатися нав'язливим. Допомагати Вам - це наша робота, і ми постараємося зробити її максимально якісно.