Гарантія

Покупці часто запитують - чи можу я обміняти або ж повернути те, що придбав?

На підставі закону про захист прав споживача Ви завжди можете повернути або обміняти товар на протязі 14 днів з того часу, як Ви його купили.

Що потрібно для того, щоб повернути / обміняти товар?

Перед тим, як повернути або обміняти товар, Вам необхідно перевірити:

1. Товар не використовувався, на ньому немає видимих ​​пошкоджень: подряпин, сколів і т.п.

2. Комплектація, яка була при отриманні відповідає тій, що Ви маєте на даний момент.

Виходячи з вище перерахованого, можна підсумувати: Ви можете (і навіть маєте право це зробити) обміняти товар непродовольчого призначення на аналогічний, якщо Вас не задовольнила його форма, колір, фасон і т.п. або ж є причини, за якими цей товар не може бути використаний. Але обміняти можна тільки в разі, якщо товар, який Ви змінюєте має належний зовнішній вигляд і належну якість, якщо він не був у використанні. Також обов'язково повинні бути в наявності всі розрахункові документи, які підтверджують покупку саме цього товару і даного представника. 

При зверненні клієнта протягом 14 днів з того часу, як була здійснена покупка і просите зробити обмін товару, який на Ваш погляд неналежної якості, але якість товару відповідає критеріям належної якості, то Продавець обміняє Вам даний товар.

Повернення / обмін товару, який має неналежну якість:

Якщо ж клієнт отримує товар неналежної якості, наша компанія обміняє його в найкоротші терміни на інший вже відмінної якості або ж поверне клієнту повністю всю суму, витрачену на купівлю товару. Це можливо зробити при виявленні дефектів товару та обіг в нашу компанію протягом 14 днів з дня покупки (відповідно до закону про захист прав споживачів).

У разі, якщо товар був належної якості при отриманні, але шлюб був виявлений протягом гарантійного терміну, даний товар ремонтується або замінюється безкоштовно. У нас свій сервісний центр, тому чекати довго не потрібно. Всі ремонтні роботи виконуються в найкоротші терміни.