Відкатні ворота Рівне

Як заощадити 5000 грн і утерти носа сусіду?

Маєте будинок або тільки будуєте? Вам необхідні ворота? Отже, ця стаття для Вас.

Що таке відкатні ворота?

Відкатні означає що вони відкочуються у бік, наприклад вздовж паркану. Відкатні ворота чудово замінять Вам старі розпашні ворота. Вони чудово працюють і в лютий мороз, і в страшенну спеку, і в вітряну погоду.


Відкатна, або консольна система – це сучасний варіант воріт, як мають багато переваг у порівнянні із іншими конструкціями:

  • Не шумлять;
  • Не торкаються проїзжої частини і не мають елементів на дорожньому полотні;
  • Не займають багато місця коли відкриваються;
  • Прості при створенні і експлуатації (жодного технічного догляду);
  • Гарні естетично 9можна нанести на щит будь-який малюнок);
  • Безпечні із можливістю модифікації і посилення.

Крім безпеки, відкатна система зручніше, ніж розпашна, так як ворота не займають місце у дворі або на вулиці, а від'їжджають вздовж паркану. Не всі приватні будинки можуть похвалитися довгим парканом, проте в більшості випадків місця уздовж забору вистачає з надлишком, щоб ворота відкочувалися в сторону. Крім того, відкатні ворота набагато простіше зробити автоматичними, у той час як для розпашних потрібна складна автоматика, синхронізація стулок, врізка кутових тримачів і т. д.

У той час як орні ворота практично нереально відкрити, якщо у дворі повно снігу, його доводитися розчищати. А відкатні ворота відкрив і відразу поїхав! Для цього потрібен потужний мотор. Орні ворота в сніг навіть найпотужніша орна автоматика часто не спроможна відкрити.

Консоль означає "противага". Будь-які відкатні ворота мають противагу у вигляді 30% від ширини воріт. Таким чином додаткового вантажу не потрібно.


Єдиний мінус відкатних воріт – необхідність мати місце для їх відкату. У більшості садиб із цим нема особливих проблем, ворота відкатуються вздовж паркану, як двері в електричці. Окрім стовпів, фундамент відкатних воріт має закладні для роликових кареток.

Особлива перевага даного типу воріт у їх можливості посилення. Ворота закриваються як масивна частина паркану, вони можуть зайти у посилені стовпи в формі літери "П" – тоді виламати їх навіть вантажівкою буде дуже не просто. Звісно для посилених воріт – потрібен відповідний фундамент.


Якщо Ви побоюєтеся злому, найкращий спосіб – зробити Г або П-подібні стовпи з двох сторін, щоб ворота закривалися як стіна:


Таким чином, ворота можуть бути захищені навіть від удару вантажним транспортом. Чого не скажеш про розпашні ворота, якраз безпека не їх «коник». При ударі в розпашні ворота прямо по центру у них слабке місце.

Ось тільки вони не врятують, якщо злодій буде перестрибувати стіну, зміцнювати їх можна чим завгодно, наприклад гострими кілочками зверху. Конструкція може бути будь-якої складності, на Ваш бюджет. У той час як для орних воріт автоматичний замок буде складним і мало ефективним, на відкатні можна ставити звичайний електрозамок як на дверях.

Як зробити відкатні ворота для власного будинку чи дачі

Власне є два шляхи отримання відкатних воріт:

1. Найняти монтажну організацію

2. Зробити їх своїми руками

І варіант

В принципі цей варіант підходить тим, у кого є гроші. Можна спокійно займатись іншими справами і доручити ворота комусь. Ось тільки ціни на роботу "під ключ" кусаються – 15000 грн це стартова ціна тільки «зробити метал», без автоматики. Автоматизувати іноді коштує рівно стільки ж. Значить, 30000 грн потрібно заробити, при нинішніх зарплатах це 5-6 місяців збирати, якщо звичайно Ви не бізнесмен, для якого це не гроші (і таке буває – деякі наші клієнти більше 2000 доларів готові виділити на ремонт у будинку).


Звідси є дешеві і не дуже варіанти, яких на ринку безліч, при цьому не факт, що за 30 000 грн Вам не доведеться все переробляти. Це залежить від фірми і її репутації. А так як відомостей в Інтернеті не багато, потрібно розуміти як визначити ошуканців.

Які обмани частіше всіх зустрічаються серед монтажників?

Взагалі слід почати з відсутності будь-яких документів чи ліцензій на проведення робіт. Більшість монтажників отримують за роботу налом, а якщо спитати у нього за ліцензію, він неодмінно скаже: "А навіщо? Ви хочете переплатити за свої ворота в три – чотири рази?"


В кращому випадку Вам дадуть квитанцію із липовою печаткою. В гіршому лист паперу із замірами або взагалі нічого. Окрім того в процесі робіт можливі такі речі.


В кращому випадку Вам дадуть квитанцію із липовою печаткою. В гіршому лист паперу із замірами або взагалі нічого. Окрім того в процесі робіт можливі такі речі.

 

По-перше банальна крадіжка. Ніколи не знаєш, що «джентльмени удачі» присвоять собі, поки Вас немає на об'єкті. А адже укладаючи договір всього не передбачиш, хіба що перепис майна роби. І ось у лопати або відра, в кращому випадку, «виростають ноги».

Зникають і будматеріали. Покладено в договорі чотири мішки цементу на заставну? Взяли два залили, решта піском і сміттям розмішали. А два привласнили собі. Металевого швелера не вистачає? А наче ж замовляли з надлишком! Мовляв, розрахунки не вірні і для зміцнення воріт треба більше, мовляв будинок на пісках варто. За помилки у розрахунках видається банальна крадіжка.

По-друге це низька якість роботи. Можуть залишати пофарбованими деякі поверхні (наприклад знизу), можуть криво ворота виставити. А потім через два-три відкривання ворота почнуть скрипіти. Ви можете і не помітити недолік, тому що деякі дефекти вимірюються в міліметрах, а потім ворота падають. І таких випадків багато.

По-третє за монтажниками доводиться прибирати, адже вони зробили – гроші отримали і поїхали, рідко хто з них прибиратиме будівельне сміття безкоштовно.


В-четвертих, береться найдешевша фурнітура та ставитися націнка. Поширена практика, коли після 2-3 місяців зламаються ролики або вийде з ладу уловлювач, а «товариші» вже сім-карту викинули і претензії нікому пред'явити. І яка тут гарантія? Тим більше у них свого складу і майстерні немає, купили у постачальника оптом мотлох і роблять націнки, а потім ставлять як попало.

В-п'ятих, автоматику Вам найчастіше запропонують «Брендову», «з Італії» і т. Д. Так, може це і хороший варіант – був років 10 тому. А сьогодні ця ж італійська фірма робить мотори найслабші, постійного струму та ще й зі слабким трансформатором. Ставить пластикові шестерні. І залишається від мотора тільки назва! Не знаючи цих нюансів, які не розібравши мотор не ясно якого він якості. А націнка може тут досягати 30-40% і більше.

В-шостих, Ви сильно переплачуєте. За секретарку, за офіс в центрі, на зарплату директору (який може і на об'єкт жодного разу не з'явитися), за що завгодно! Найнахабніші беруть тисяч 30 тільки за монтаж воріт, це без урахування автоматики. А взагалі формула їх «роботи» така: найняти самих негідних монтажників за копійки, здерти з клієнта по-максимуму і надприбуток (понад ринкових розцінок) в кишеню. І знову викидають сім-карту. Такі «контори» кочують по областях і лапошать довірливих громадян, які хотіли б, та не в змозі перевірити або причепитися, так як критеріїв не знають.

Думаєте це окремі випадки? Помиляєтеся! В Україні це поширена практика. Вони можуть або сильно знизити розцінки на роботу, або завищити на комплектуючі. Найчастіший обман – коли автоматика пропонується дорога, а фурнітура чомусь найдешевша. Досвіду у них немає, фото в основному передерті з Інтернету.

Як вибрати монтажників для створення відкатних воріт?


Для початку з'ясуйте, чи зробили вони хоч один об'єкт без нарікань. Можна попросити портфоліо - фото з описом готових робіт. Зазвичай у монтажників, які працюють років 5, таких фото буде досить багато. Їх легко перевірити в Гуглі на унікальність (та технології пішли вперед).

Якщо у «монтажника з багатим досвідом» немає жодного свого фото готового об'єкта, навіть говорити з ним не варто, перед Вами звичайний шахрай.

Якщо навіть є унікальні фото, не факт що саме він їх робив. Перевірити це просто – поїхати на об'єкт. Бажано на той, який стоїть вже років три-п'ять. Тоді можна зрозуміти чи э якась гарантія у цих людей на готову роботу. Поговоріть з господарем і якщо він особа не зацікавлена, то розповість про всі недоліки і огріхи роботи даних монтажників.

Подивіться на ворота зовні, як вони відкриваються, закриваються, чи немає шуму або скрипу.

Як домовитися з монтажниками:

1. Вимагайте підписання договору на проведення робіт. Хоча б на простому папері, ручкою від руки і за підписом бригадира, тому що люди схильні забувати то про що домовлялися. Скріпіть підписами невеликий договір про те, що сторона А виконує всі роботи стороні Б, і якщо сторона Б не знаходить недоліків, то платить всю суму стороні А. Звичайно, круті організації не відмовляють у підписанні договору. Або хоча б розписки.

2. Перевіряйте самі кожну дрібницю на кожному етапі. Радимо звернути увагу:

  • Точні до міліметра розміри воріт;
  • Якість заливки заставних;
  • Довжину консолі (про це далі);
  • Колір воріт в палітрі RAL;
  • Матеріал обшивки воріт (щоб Вам замість клена березу чи ще щось не підсунули);
  • Марки автоматики і фурнітури;
  • Головне – терміни виконання, а так само
  • Форс-мажор і хто буде переробляти шлюб якщо брак станеться і за чий рахунок.

Все це записуйте в договорі. У хороших компаніях як заключна частина договору видається Акт прийому-передачі, в якому зазначено що по пунктах Договору всі сходитися і замовник всім задоволений.

Природно, об'єкт (ворота) отримує документ і гарантію того, що вони будуть стояти років 5 не упавши. Але це у великих компаніях, для інших гарантією є те, що подібні об'єкти вони робили і ті кому вони робили ворота – залишилися задоволені.

Загалом, чим більше пропишете на папері з самого початку – тим менше геморою буде надалі.


Бажаєте ворота


ІІ. Варіант. Робимо відкатні ворота своїми руками


Останнім часом багато людей роблять відкатні ворота самостійно - для економії звичайно. Рідко, коли для спортивного інтересу. Сьогодні навіть люди з достатком вище середнього намагаються хоча б частину робіт самостійно виконати, найняти кума–брата-свата і так би мовити «зметикувати на трьох» що до чого. А ось результат не завжди вражає, а все через відсутність досвіду. Професіонали ж не просто обробляють метал або дерево, а роблять готові відкатні ворота і цим заробляють на життя. І щоб зробити ворота якістю не гірше, потрібно терпіння і праця.

Відкатні ворота можна зробити за 2-3 тижні «з нуля». Для цього Вам знадобитися, крім креслень, ряд матеріалів:

1. Металевий швелер – для зварювання залізобетонної накладної.

2. Труби квадратного перетину з якісної сталі, 60х40мм або 50х50мм - для зовнішнього каркаса і 20х20мм, 20х30мм або 20х40мм – для внутрішнього.

3. Цемент + гравій + пісок (створюємо міцний бетон)

4. Фарба, ґрунтовка.

5. Зварювальні стрижні (1 упаковка).

6. Шлифмашина і шліфувальні круги (зваривши шви природно їх треба зачистити, хоча можна використовувати й інші інструменти, шлифмашина буде швидше).

7. Профнастил листовий, якщо робите сендвіч-панель – подвійний комплект + матеріал ущільнювач в середину. Або дерево. Або ковані елементи.

8. Заклепки або саморізи для профлиста.

ПОЛУЧИТЕ ТОЧНЫЙ ДО ММ ЧЕРТЕЖ И СМЕТУ (ВСЕ МАТЕРИАЛЫ КОТОРЫЕ ПОНАДОБЯТСЯ И ЦЕНЫ) ДЛЯ ИЗГОТОВЛЕНИЯ ОТКАТНЫХ ВОРОТ И СЭКОНОМЬТЕ ДО 10 000 ГРН, УКАЗАВ РАЗМЕРЫ ВАШИХ ВОРОТ ЗА 1 МИНУТУ

Выберите параметры Ваших ворот и получите:

Точный чертеж каркаса;

Пошаговую инструкцию по их установке;

Сертификат на покупку фурнитуры;

КАКОЙ ПРОЕМ ВОРОТ (ДЛИНА)?

Перемещайте ползунок, чтобы выбрать подходящую Вам длинну.
Наиболее распространенный проем ворот – 4 метра.

КАКАЯ ВЫСОТА ОТ ЗЕМЛИ?

Перемещайте ползунок, чтобы выбрать подходящую Вам высоту.
Наиболее распространенная высота ворот от 1.5 до 2 метров.

ПЛАНИРУЕТЕ ЛИ ВЫ СТАВИТЬ АВТОМАТИКУ?

КОГДА ПЛАНИРУЕТЕ ДЕЛАТЬ ВОРОТА?

КОГДА ПЛАНИРУЕТЕ ДЕЛАТЬ ВОРОТА?

Оставьте свой телефон и мы вышлем:

  • Точный чертеж каркаса;
  • Пошаговую инструкцию по их установке;
  • Сертификат на покупку фурнитуры

Материалы придут в удобный Вам мессенджер:


Купити все це можна в будівельних магазинах, метал на металобазі, благо в Рівному та по Рівненській області з доставкою будматеріалів і металу немає проблем.

Крім цього знадобитися комплект фурнітури, - і якщо будете робити автоматизовану систему – комплект автоматики з проводкою, яка включається в домашню мережу 220 В. До речі, коли світло відключають ворота можна розблокувати спеціальним блокіратором з ключем. Проте якщо Ви хочете користуватися воротами і далі, найкраще потурбуватися наявністю спеціальної батареї або ДБЖ (Джерело безперебійного живлення – прилад, який перетворює 12 В з акумуляторів постійного струму, в 220 В змінного струму, як у звичайній розетці).

Користуватися відкатною автоматикою взагалі пісня! Є таймер для автоматичної зупинки і кінцеві вимикачі, так що ворота ніколи не «полетять», не вдаривши об стовп. Є кілька режимів. Перший простий, кнопкою включаєте і кнопкою вимикаєте. Другий напівавтомат, для цього потрібні фотоелементи. Ви відкрили ворота, через деякий контрольний час вони закрилися самі. Фотоелементи потрібні якщо Ви не проїхали проріз за цей час, вони просто відключають живлення в моторові (працюють як реле «на розрив»), це означає що ворота не вдарять по авто і Ви можете не турбується за рихтування. Так само це захист дітей від випадкової травми.

Детальніше у статті "Обираємо автоматику для відкатних воріт"

Хочете зробити відкатні ворота не гірше, ніж у сусіда, і при цьому відмінно заощадити? Кілька порад спеціально для Вас: Інструкція – "як виготовити відкатні ворота своїми руками" – тут Ви знайдете ряд цікавих ідей по створенню воріт.

А поки не першому етапі, щоб зробити ворота Вам знадобиться фурнітура для воріт (про це далі).

Фурнітура для воріт – це комплект необхідних деталей, за допомогою яких ворота рухаються, добре підігнаних одна під одну, за допомогою яких нові ворота будуть служити довго і без необхідності частих ремонтів. Саме так: чим рідше ворота ремонтуються, тим більш вигідним є комплект фурнітури. Відповідно, з хорошою фурнітурою ворота повинні працювати тихо, плавно без зусиль відкриватися і закриватися на протязі багатьох років.

Бажаєте зробити довговічні відкатні ворота? Пропонуємо фурнітуру для відкатних воріт із гарантією 5 років, зі складу, з безкоштовною доставкою у Рівне і по рівненській області! 12 видів завжди в наявності!


Фурнитура для откатных ворот Rolling Expert 400

Есть в наличии

2290 грн.

Посмотреть Перезвоните мне

Фурнитура для откатных ворот Світ Воріт STANDART 500

Есть в наличии

Бесплатная доставка

2990 грн.

Посмотреть Перезвоните мне

Світ Воріт LUX 500

Есть в наличии

Бесплатная доставка

4180 грн.

Посмотреть Перезвоните мне

Світ Воріт STANDART 800

Есть в наличии

Бесплатная доставка

5990 грн.

Посмотреть Перезвоните мне


Будуєте Ви дачу з новими відкатними воротами, або робите ремонт старих воріт, у Вас напевно виникне ряд питань, від вирішення яких буде залежати якість і довговічність нових воріт. Як вибрати кращу спеціалізовану фурнітуру саме для воріт? Чим відрізняються різні комплекти фурнітури? Як не витратити в порожню гроші? У нас є відповіді!


Комплект повноцінної фурнітури для відкатних воріт представляє з себе:

  • Направляючий рейок (балка, консоль);
  • Дві роликових каретки (опори, на яких ходить напрямна);
  • Верхні ролики (підтримують раму вертикально);
  • Кінцевий ролик (відповідальний за стиковку воріт з уловлювачем під час закриття);
  • Уловлювачі (верхній і нижній);
  • Заглушки в торець рейки.

Враховуються різні навантаження: на ролики від форми профілю; вагові навантаження; вітрові навантаження на щит воріт і балку; так само використовуються спеціальні конструкційні сталі для виготовлення елементів фурнітури.

Кожен елемент фурнітури має своє призначення. Наприклад, напрямна балка – основа воріт, саме вона рухається на роликових каретках і визначає термін життя роликових кареток.

Як підібрати фурнітуру у випадку з Вашими воротами?

Для початку робляться відповідні заміри: ширина отвору, висота воріт, вираховується вага воріт. Найлегші ворота робляться на металевому каркасі, обшитому профнастилом, найважчі – промислові суцільнометалеві і ковані ворота. Ширина, висота і вага воріт – є трьома головними показниками, за якими складається креслення воріт і підбирається відповідна навантажень фурнітура.

Довжина напрямної визначається: ширина отвору воріт (А) + 50% (В) (потрібно для противаги):


Довжина і висота, в купі з матеріалом обшивки, визначають вагу готових воріт. Ворота з металокаркасу та профнастилу матимуть вагу 250-500 кг. Секційні ворота «сендвіч» можуть важити від 400 до 900 кг. Ковані ворота, а так само суцільнометалеві ворота, запросто будуть важити 800 кг і більше (у разі якщо довжина воріт 7 метрів і більше, вага може досягати більше 1 тони!). Від ваги воріт залежить товщина напрямної, які роликові каретки застосовуються, товщина уловлювачів. На кінцевий ролик і заглушки вага воріт особливо не впливає, в окремих випадках (коли ворота важать тонну або більше) можна встановлювати металевий кінцевий ролик.

Підігнавши всі фізико-математичні параметри, потрібно приступати до вивчення якості використовуваної фурнітури. Якою має бути фурнітура: не повинно бути деталей із пластику (крім заглушок і кінцевого ролика); рівна напрямна, гладка, правильний профіль повинен дотримуватися по всій довжині; ролики в опорах – тільки суцільнометалеві з посиленим сталевим міцним підшипником; кінцевий ролик можна без підшипника і пластиковий; верхні ролики повинні бути гумовими (щоб не шуміли і не дряпали фарбу на рамі воріт) і з металевими втулкам; утримувачі, вловлювачі, пластини - повинні бути товстіший (4-5 мм).

Однак, які шанси знайти таку якість на ринку? Так, можна походити по фірмах, помацати руками і очима ...

Чому такий розкид в цінах на фурнітуру на ринку в Україні?


Сьогодні є фурнітура від 1700 грн до майже 4500 грн. Але чому така різниця, тобто за що ми платимо? Щоб це з’ясувати, повернімось на 10 років тому.

Років десять-п'ятнадцять тому, ворота були по ціні авто. Так! Вартість фурнітури була така, що запросто можна було купити б/у авто. Та й вибір був всього з двох варіантів:

1) Зробити самому кустарний зразок фурнітури (його вистачало максимум на 6 місяців);

2) Або купити фурнітуру з Європи, за скаженими цінами.

І обидва варіанти не радували споживача.

1) Іноді люди виготовляють саморобну фурнітуру відкатних воріт. Не радимо Вам цього робити. Комплекти фурнітури підігнані так, щоб одна деталь відповідала інший. У розрахунок береться вага воріт (а він розраховується виходячи з матеріалів виготовлення), ширина отвору, висота воріт. А зробити це точно в кустарних умовах досить складно.


Саморобна фурнітура це час, горілка для дяді Васі, який її зробить, бензин і матеріали. Тобто багато грошей. Спробувати самому зробити фурнітуру – потрібно знати як її робити, де підібрати матеріали, привезти їх, якщо Ви не вмієте працювати на токарному верстаті – ще й токарю заплатити. При цьому потрібно добре знати математику і врахувати безліч параметрів. А зробити окремі деталі, наприклад рівну направляючу або роликову каретку ... Геморой ще той. Ще й дорого! Сьогодні по одним тільки матеріалам буде дорожче італійської фурнітури.

А якість тут ніхто не гарантує – як вийде. Вийде на 3 місяці, вийде на 6 – ніхто не знає як поведе себе самопал із бозна-чого.

2) А поїхати за кордон або знайти у місцевих ділків якісну фурнітуру з-за бугра – помилуй Боже! – стартова ціна на 1999-й рік від 1000 Євро (!), Та ще просто так не купиш, потрібно було відстояти в черзі, щоб купити комплект. У той час у світі заводів, що виготовляють якісну фурнітуру, можна було порахувати на пальцях обох рук (і то будуть пальці не задіяні в рахунку).

Тому народ повертався до першого варіанту. Брав кілька комплектів на рік чи два.

А сьогодні, масові виробництва стали дуже технологічно оснащеними. Використовуються верстати з ЧПУ, застосовуються інженерні розрахунки на комп'ютері, виточується все до мікрометра (!).


Не може сьогодні в 21-му столітті, майстер з простими інструментами, змагатися в якості і довговічності з промисловими підприємствами. По цьому, коли Вам говорять з приводу фурнітури відкатних воріт «Бери дарагой! Дешево, і сердито!». Варто насторожитися і тричі подумати.

В Україні на сьогодні працює десяток компаній, вітчизняних і зарубіжних, так що проблеми купити фурнітуру, відстояти черзі – немає. Були б гроші.

Доступні для кожного ціни на фурнітуру – це якраз результат високої конкуренції в середовищі продавців фурнітури. При цьому, ціни у нас ще лояльні, на відміну від сусідніх країн (у Росії та Білорусі, в Польщі, у Словаччині, в Угорщині – ціна питання в 2-3 рази вище). Саме тому великий розкид цін.

Ринок України просто завалений фурнітурою.


Раціональний вибір ставати складним, коли вибір фурнітури настільки величезний. А якщо вибору майже немає – рішення Ви приймете миттєво. Саме через розкиду цін на фурнітуру люди піддаються на спокуса купити її якомога дешевше.

Як обрати якісну фурнітуру?

І ось тут виробники і продавці влаштовують Вам «сюрпризи». Часто, одні виробники фурнітури при виготовленні думають не про якість, а про заробіток, і буває, що це виходить за здоровий глузд – коли нібито відомий італійський бренд робить низькоякісні комплектуючі в бюджетній лінійці, типу по акції. Вибір у такій "акційній" фурнітурі – як у кота в мішку, ніколи не знаєш що в коробці.


Дешеві комплекти фурнітури взагалі мають найбільше недоліків: ні по товщині, ні по рівності, ні по комплектності деталей вони не продумані. Усе логічно: економія повинна бути економною!

Саме тому є ряд критерії оцінки якості – згідно наявності чи відсутності типових дефектів у фурнітурі.

Напрямна для відкатних воріт – форма граней (профіль)

Візьмемо на перший погляд, простий шматок направляючої відкатних воріт:


У будь-якому комплекті фурнітури для відкатних воріт - будь це класичні консольні ворота або підвісні, легкі або важкі – головну роль грає направляюча балка. А чому не роликова опора? Та тому, що поїзд ніколи не поїде по кривих рейках. Відкатні ворота це як поїзд навпаки, але принцип той же: чим легше катається напрямна на каретках, тим простіше працювати приводу, тим довше прослужить фурнітура без ремонту. Не дарма, в Німеччині рейки для швидкісних поїздів шліфуються до ідеальної рівності і гладкості. А в Україні ламаються дорогі корейські потяги, бо не якісні дороги!


Візьміть в руку роликову каретку, вставте її в напрямну. Усередині напрямної, ролик повинен котитися без додаткових зусиль, як поїзд після розгону. Якщо напрямна крива (деякі екземпляри можуть бути кривими відразу в трьох площинах) – роликова каретка буде заїдати й скрипіти, як поїзд на поворотах. З часом стирається поверхня ролика, втрачається його міцність. Крім того, тертя дає навантаження на підшипник. Так що основне завдання направляючої – створити умови мінімального тертя і правильної підтримки воріт.

Приміром, на даній фотографії:


Видно, що ліва стінка йде не під кутом 90 градусів до верхньої межі, а дивно опукла, права стінка навпаки загнута в середину; права грань виставлена непаралельність верхньої, а нижня лева грань ще більш-менш паралельна.


А це креслення того профілю, який ми розглянули. Так його бачив інженер-проектувальник. Але втілення креслення «в металі» виявилося кривим – можливо виною тому поламаний прокатний стан на заводі.

Потрібно віддати належне українським виробникам фурнітури, вони в останні роки сильно підтягнули рівність своїх напрямних. Три-чотири роки тому профілем направляючої можна було лякати маленьких дітей. А сьогодні ситуація набагато краща, зокрема у харківських виробників Svit Vorit.

Напрямна: товщина має значення

Візьмемо стандартні напрямні, які розраховані на вагу воріт 4000 кг.

Товщина направляючої – ще одна стаття економії виробників (друга після рівності профілю). Якісна напрямна (як на даному фото) має товщину 3,6 мм:


Середньої якості – 3,5 мм чи трохи більше:


Низькоякісні, як правило, мають товщину менше 3 мм:


Коли при конструюванні швидкісних німецьких поїздів намагалися заощадити на товщині коліс – це призвело до страшної аварії під Ешеде в Нижній Саксонії. А економія на товщині направляючої призведе до її розгинанню (про це далі) і так само може завдати шкоди – побите авто або удар по голові падаючим щитом воріт.


Порівняємо два профілі, виготовлені в Україні. Навіть без мікрометра і штангенциркуля можна помітити, правий профіль ширше і товщі, ніж лівий, при цьому в паспортах на обидва профілю вказано максимальна вага по навантаженню в 400 кг. Лівий профіль точно не витримає це навантаження і розігнеться. А те що лівий профіль вужчий, погіршує ситуацію – в нього не помістяться відповідні ролики – одна з відмінних рис дешевої фурнітури це не відповідність розмірів. У якісній фурнітурі такого немає: в праву балку можна помістити хоч італійські ролики, хоч українські, і вони будуть відмінно ходити без перешкод, а значить ворота з такою направляючою прослужать довше.

Економія на товщині різко знижує міцність направляючої – в квадрат разів. Тобто, зменшуємо товщину в два рази – зменшуємо і міцність, в чотири рази.

Щоб продемонструвати різницю в міцності двох напрямних, порівняємо квадрати їх товщини. Стандартні напрямні з товщиною 3,6 мм і 3 мм співвідносяться:

3,62 / 32 = 1,44

Виходить, що зниження товщини всього на 0,6 міліметра робить міцність направляючої меншою на 44 відсотки!

Напрямна – з якої сталі зроблена?

Вкрай важливо знати з якої сталі зроблена напрямна. Якісна повинна бути зроблена з високо вуглецевої сталі. Ось тільки високо вуглецева сталь погано піддається деформаціям і впливів. З одного боку, міцність готових деталей буде вище, а з іншого боку, щоб їх виготовити потрібні додаткові зусилля. Тому ще один спосіб економії – використовувати сталь з домішками або низьковуглецеву сталь (що відповідно, позначиться на міцності направляє).


Приміром, фурнітура для воріт з китайського заводу використовує сталь марки 08КП. Нам вдалося отримати знімок на телефон бирки з маркуванням бобіни сталі, яку закатують в прокатний стан. Сталь 08 КП має зміст вуглецю від 0,05 до 0,11% від загальної маси, чого не достатньо, напрямна буде м'якою і податливою.

Як показує практика, напрямні з Китаю частіше інших розгинаються від впливу щита воріт під сильним вітром. Направляюча з стали 08 КП це скоріше пластилінова за властивостями конструкція, ніж сталева. І навіть не введені на товщину 3,6 мм – розгинає напрямні цієї марки наочно:


Дешева напрямна балка від китайського виробника розігнулася вже через три місяці (!) Після установки. За один рік клієнт тричі змінював направляючі і двічі каретки – і тільки після цього він поміняв свою думку відносно дешевої фурнітури і купив нормальну.

Однак, як це не дивно, виробники з Італії теж застосовують низькоякісну сталь (при цьому ціни у них від літака). Як результат:


Розгин направляючої «широко відомої» італійської марки. Цю направляючу спіткала та ж доля, що і китайську – всьому виною сильний вітер.

Висновок: не завжди дорога фурнітура виправдовує свою вартість і може вести себе, як дешева. Цю направляючу ми не брали на хімічний аналіз, однак і без нього ясно – застосовувалася м'яка сталь замість конструкційної, з низьким вмістом вуглецю.

Так чому ж виробники фурнітури відкатних воріт вперто не використовують високо вуглецеву сталь? Причин декілька:

По-перше, банально конструкційна сталь дорожче м'якою. Жаба просто тисне здоровий глузд: один раз то продадуть таке, але люди з часом перестануть брати такі напрямні. І перевірити це складно: можна дізнатися товщину, але як вручну дізнатися марку сталі?

По-друге, виготовлення обходитися дорожче: так як високо вуглецеву сталь катати важче, потрібен більш дорогий, довгий прокатний стан, з багатьма прокатними валами.

По-третє, знос прокатного стану при використанні високо вуглецевої сталі більше, а значить ремонтувати його доведеться частіше – будь прокатні валики хоч з карбіду вольфраму, хоч алмазні (що вкрай дорого – зазвичай вони виготовляються або з високо вуглецевої сталі, або з титанового сплаву) – дуже високий, і ремонт прокатного стану задоволення не дешеве. Що впливає на ціну фурнітури.

По-четверте, зазвичай з м'якої сталі простіше зробити чіткий профіль, а з міцної вуглецевої сталі профіль зробити набагато складніше.

Отримайте пораду по вибору фурнiтури


Чому тріщать і ламаються роликові каретки?

Спершу слід дізнатись з якого матеріалу вони зроблені. Найкращі роликові каретки робляться із металу:


Із металевими каретками мінімум проблем. Бувають люфти чи не якісні підшипники (про це далі), але самі ролики (ободки або болванки) витримують усі навантаження.

Інша справа ролики із пластику як на цій каретці:


Звук потріскування коліс може бути саме у цій каретці, адже вони не витримують геть нічого.

В спеку такі ролики можуть розм’якнути і злізти із ободку взагалі:


В мороз в колеса може потрапити вода, замерзнути і зробити велику тріщину – ролик розлітається, як скло.

Взагалі пластикові ролики не витримують більше 400 кг ваги, а от металеві – хоч 500, головне щоб підшипник витримав.

Ще один міф пов’язаний із пластиковими роликами – їх безшумність, буцім то вони тихіші за металеві. Зруйнувати міф допоможе простий експеримент: прокатати в напрямній трубі обидва типи кареток. Шуму від них буде однаково. Це означає, що немає сенс віддавати гроші за пластикові (полімерні і т. д.) ролики через безшумність. Вони можуть просто тріснути і тому на такі ролики ми не даємо гарантію. А на металеві – даємо 5 років гарантії.

Розглянемо детальніше креслення розміщення каретки всередині направляючої:


Від якості напрямної дійсно залежить життя роликів і зараз ми з’ясуємо як саме.

На фотографії не завжди чітко видно як саме ролики контактують з рейкою.

Профіль направляючої паралельний (нижні грані паралельні верхнім), права і ліва грань мають однакову довжину – так що нижні межі виявляються строго на одному рівні. Ролик упирається в нижню полицю по її середині. Тільки в такій конфігурації фурнітура для воріт буде служити довго і надійно.


При цьому, в каретці верхні ролики приймають навантаження від верхньої межі, нижні ролики ходять по нижній грані. Начебто все просто. А тепер покажемо наочно, чому ламаються навіть найкрутіші (дорогі) ролики – не кажучи вже про дешевих.

Варіант 1: полиці не загнуті до кінця


Коли нижні полиці не дозагнути, це служить фактором-вбивцею роликів – вони отримують бокове навантаження (уздовж осі). Дві сили (позначені червоними стрілками) прикладаються до підшипників.

У роликових каретках застосовуються стандартні або посилені кулькові підшипники. Але навіть найміцніші підшипники не люблять бічних (осьових) навантажень. Коли виникають осьові навантаження? Ролики в каретках рухаються як по верхніх, так і по нижніх гранях – в слідстві «клювання» воріт трохи до проїжджої частини, коли ворота рухаються.


На одній каретці (тієї що ближче до отвору) – навантаження як їм і покладена, йтимуть зверху вниз; а на другий каретці можливі додаткові зворотні навантаження (знизу вгору). Тому терміни служби даної фурнітури вкрай низький.

Приміром, стандартний підшипник марки 6201 здатний витримати 300 кг (3100 Ньютонів), за умови правильної, вертикального навантаження. А коли навантаження прикладається уздовж осі - підшипник максимум витримує 10% від його максимуму - тобто 30 кг. А тепер подаємо тиск на вісь під кутом з тією ж силою, що і для максимальних навантажень (наприклад воротами вагою в 300 кг) – все, підшипник можна відправляти на смітник. Як і всю роликову каретку (ролики то в ній не знімаються!).

Варіант 2: одна полиця вища за іншу


А ось інший поширений дефект: різна висота нижніх полиць відносно один одного. У дешевої фурнітурі це часто можна зустріти в слідстві кривизни направляючої - по всій її довжині! Найкраще цей дефект визначати за допомогою лінійки. У цьому випадку один ролик не отримує навантаження взагалі, а інший - бере на себе подвійну. Така проблема часта в дешевій фурнітурі тому, що виробники використовують прокатний стан по-максимуму, довго не ремонтують його, вичавлюючи усі соки. Ось і профіль кривої. На ролики це діє просто вбивчо: Немов покласти на спину відразу два мішки з картоплею, коли людина максимум витримає один. Не мине й двох місяців, як підшипники каретки в подібному випадку почнуть кришитися.

Варіант 3: неправильна ширина роликів або напрямної


А що тут не так? І полки нижні начебто паралельні верхній грані, і знаходяться на однаковій висоті. Все вірно – напрямна ідеальна, до неї немає претензій. А ось ролики тут ширше, ніж потрібні. Ролик упирається над на нижню полицю, а на з'єднання її з бічною гранню. Навантаження знову передається під кутом, що скорочує ресурс роликової каретки в 10 разів!

Як таке могли виготовити і відправити на ринок? Все просто: заощадили в комплекті на ширині направляючої, просто дали напрямну, яка витримує більш низькі навантаження. Вона для своєї ваги підходить, але по-факту зламає ролики дуже швидко і може бути не розрахована на потрібну вагу воріт. І головне, зрозуміти що такий дефект є, можна тільки розпакувавши каретку і вставивши її в напрямну. Ніколи не знаєш, що в упаковці в дешевій фурнітурі: це як купувати кота в мішку.

Які застосовані підшипники?

Що найголовніше в роликових каретках? Підшипники їх роликів. Підшипники – це високотехнологічний продукт, що забезпечує мінімальне тертя між деталями, а значить, повинен бути ідеально підігнаний і виготовлений з міцної сталі (тим більше посилені підшипники 6201 і 6 301). Підшипники знімають тертя, регулюючи кількість точок тертя за кількістю самих кульок. Трохи менше кульок, ніж потрібно – і падає їх міцність; трохи більше – збільшується тертя. За цим, підшипник прораховують інженери на комп'ютерах. Якщо виробник використовує в роликових каретках відверто дешеві підшипники – довго ворота не прослужать і можуть почати скрипіти в перебігу декількох місяців (або відразу ж).

Давно не секрет, що багато виробників використовують підшипники, вироблені в Китайській Народній Республіці – тому що вони дешевші будь-якого західного аналога. Але є Китай для країн Заходу, а є Китай ширвжиток, найдешевший. І одні виробники використовують справжні підшипники, з вуглецевої сталі, добре прокатані. А інші не гидують дешевкою або взагалі самопалом.


Яскравий тому приклад – мудрований ролик від китайського виробника – замість того, щоб використовувати справжній підшипник, вони розробили таке собі «Ноу-хау» – колесо-підшипник, в якому використовується корпус самого ролика в якості підшипника, а не окремий підшипник. Ви ніколи не зробите на подібному підшипнику хорошу каретку, а ворота будуть скрипіти вже через пару тижнів – не зрозуміло з чого зроблено це колесо.

Ось як виглядають нормальні посилені підшипники:


Нормальні підшипники роблять на заводах як окремий вузол, зі сталі марки ШХ15, мають власний корпус, мастило, якісні кульки і добре оброблені поверхні. Їх запресовують в сталеву обойму з тієї ж сталі ШХ15. А ролики деяких китайських виробників Ви легко розпиляєте звичайним китайським напилком! Якби ролики виготовлялися зі сталі марки ШХ15, то Ви навряд чи змогли б розпиляти їх китайським напилком, тому що неможливо розпиляти що-небудь твердіше, ніж сам напилок.

Дистанційні втулки – бажано металеві

Ще одна, непомітна оку деталь - дистанційні втулки. Ролики повинні бути на чіткому відстані від корпусу каретки, тому втулки мають строгі розміри. Одні виробники роблять втулки з металу, інші ж з пластику. Приклад з пластиковими втулками:


Ми пропонуємо Вам лише роликові каретки з металевими втулками:


Тому що в нашій практиці були випадки поломки даних втулок через навантажень. Металеві дистанційні втулки на каретках надають їм стійкість і продовжують термін їх служби.

Радіуси бажано два

Радіуси – це додаткова обточування роликів, вони перетворюють осьові навантаження на ролик в вертикальні, збільшують тим самим ресурс підшипників. Так як це додає в ціні, радіуси зустрічаються тільки в останніх моделях роликів.


На заводі ролик роблять так. Болванку обточують з двох сторін і кладуть на конвеєр. Після чого робот бере болванку і ставить у прес на завальцювання підшипника і осі – можна брати болванку будь-якою стороною, а важлива тільки одна сторона. Тобто два радіуси це спрощення для виготовлювача, адже був би радіус один, система його завальцовані була б складніше - простіше поставити болванку будь-якою стороною, ніж спочатку визначати сторону.

Два радіуса – це гарантія, що Ваші ролики зроблені на заводі.

Як саме радіус знімає навантаження на підшипник ролика? Щоб Вам було краще видно подивимося, як це виглядає на схемі:


Це потрібно для того щоб знімати навантаження, коли ролик рухається нечітко по нижній полиці, а заскакує на скіс цієї полиці. У більшості випадків це і вирівнює ролики на місце і знімає навантаження з підшипника. Таким чином все навантаження ваги воріт буде нормальною вертикальної (позначена червоною стрілкою).

Люфти – яких не повинно бути?

Буває, що виготовляючи дешеву фурнітуру виробник не дотримується технічні норми взагалі. Тут головне ціну збити, а не якісно виготовити виріб. Звідси шлюб, люфти. Взагалі люфт в 90% випадків – причина стуку воріт, чому ворота не потрапляють в вловлювачі і роздовблюють їх. Дешева фурнітура - це 90% ймовірності подібного браку.

Вертикальний і горизонтальний люфти – це відхилення по висоті і ширині від норми, каретка сидить вільно з відстанями до граней:


Приклад дешевої фурнітури – люфти, в які можна просунути палець. В даному випадку є обидва типи люфтів. За технічними нормами, люфти не повинні перевищувати 2 мм. А тут маємо:

1 – вертикальний люфт, більше 2,5 мм (щуп вільно проходить);

2 – горизонтальний люфт 7,5 мм! Кричуще порушення.

Коли люфт більше 2,5 мм - це порушення всіх технічних норм. Або напрямна на більшу вагу, або каретка на меншу. А якщо таке йде в комплекті, це означає що на заводі просто зливають залишки.

Траєкторія воріт при роботі буде як у мила у ванній: по перше ворота роздовбані уловлювачі; по друге будуть стукати, бо загальний люфт по двох кареткам по горизонталі – більше 14 мм + плече (дійде до декількох сантиметрів); а по вертикалі більше 5 мм + плече (дійде до 2 см). Це означає що ворота неможливо виставити рівно, закриватися вони будуть погано і чекайте швидкого їх ремонту.

Щоб вимірювати люфти найкраще використовувати стандартний набір щупів на різну товщину:


Осьовий люфт. Каретка повинна розгойдуватися, це потрібно щоб після проходження точки рівноваги, назад ворота йшли без зайвих зусиль. Зазвичай каретка коштує рівно, але іноді в осі погойдування буває ось такий люфт:


Люфту в осі погойдування каретки бути не повинно. Це призведе до ще більшої розхитаності воріт і ворота будуть хаотично рухатися, не потрапляти в уловлювачі.

Іноді каретка не погойдується взагалі. Тоді потрібно взяти напилок, масло і болгарку, і всі доопрацювати вручну.

Однак, іноді вузол похитування просто відсутній:


Деталі так міцно були прикріплені одна до одної, що довелося працювати молотком.


Як виявляється, вушка основи в даній каретці приварені криво. Тому головку не можна було легко звільнити. Якщо таке диво поставити на ворота, вузол швидко з'їсть корозія і каретку доведеться викинути.

Основи – товста і худа

Давайте порівняємо дорогу (зліва – виробництва Італії) і недорогу (праворуч, виробництва Україна) основи роликових кареток, в чому ж різниця?


Різниця тільки у вазі металу. На практиці обидві основи відмінно витримують заявлені паспортні характеристики – вага воріт в 400 кг. Ще не траплялося, щоб цей вузол був серйозно деформований.

Однак як виявилося, за весь час практики не було серйозних поломок цього вузла через навантажень. Обидві основи на 400 кг ваги і обидві відмінно тримають таке навантаження.

Питання: чому італійська каретка коштує в 3 рази дорожче української? Напевно тому що це бренд, плюс доставка з Італії, плюс зарплати у робітників в Італії вище, плюс податки. А так вони однаково виконують свої функції. То навіщо переплачувати за товщину металу?


Отримайте безкоштовну консультацiю по вибору фурнiтури


Кінцевий ролик – зі сталі або пластика?


Українські виробники фурнітури для відкатних воріт роблять майже ідентичні кінцеві ролики – просте пластмасове колесо в П-подібної сталевій рамі. Всі кінцеві ролики, що вітчизняного, що іноземного виробництва, принципово схожі: їх завдання – в'їхати разом з рамою воріт в нижній уловлювач, пом'якшити стиковку і передати таким чином вага воріт на стовп. Вага щита розділяється між роликовими каретками і стовпом. Для направляючої це підтримка, утримання від розгинання, шляхом розподілу ваги на дві точки, а для роликових кареток – зменшення навантаження та продовження їх терміну служби.


Італійці і тут відзначилися монументальністю – виготовили сталевий кінцевий ролик, та ще з підшипником! Однак підшипник тут як коту п'ята нога, бо ролик робить всього 1/8 обороту під час закриття воріт. Зазвичай, підшипники використовуються там, де деталі роблять багато оборотів. Тому це просто понт-де-Італія. Цілком можна обійтися пластиковим роликом без підшипників – вони відмінно виконують свою функцію.


Щоб оцінити, наскільки міцним є кінцевий ролик, ми провели йому краш-тест за допомогою молотка. Два десятки ударів залишили на ролику вм'ятини, проте ролик і далі відмінно працює! Так що не зрозуміло, навіщо платити більше, купуючи насправді просто дешеві понти.

Деякі ролики виготовляються з тонкою втулкою, товщина якої не більше 3 мм – в них зривається кінцева різьблення. Цю проблему можна легко вирішити за допомогою звичайного болта тієї ж товщини.

Верхні ролики підтримки - гумові або пластикові?

Верхні ролики відповідальні за стійкість щита воріт. Вони утримують щит на місці під час руху в будь-яку погоду, навіть у сильний вітер завдяки верхнім роликам щит воріт залишається у вертикальному положенні. У пластині верхніх роликів є кілька пазів для регулювання роликів по ширині Ваших воріт.


Як правило, верхні ролики змонтовані на товстої міцної пластині з регулювальними пазами. Особливу увагу слід звернути на товщину цієї пластини - чим вона товща, тим краще витримує вітрові навантаження. Самі «економні» виробники роблять пластини верхніх роликів товщиною 2-3 мм (зазвичай вистачає для легких воріт до 300 кг), а самі «щедрі» роблять пластини 4-5 мм завтовшки (цього вже вистачить на ворота вагою 500-800 кг).

Щоб порівняти міцність пластин верхніх роликів від різних виробників, звернемося до Закону квадратичної залежності між товщиною і міцністю. Візьмемо дві поширені пластини: одна товщиною 4 мм, друга 2,5 мм. Вони співвідносяться квадратами значень:

16 / 6,35 = 2,519

Тобто, якщо зменшити товщину пластини в два рази, вона втратить в міцності більш ніж в 2,5 рази!

Більш товста пластина краще буде притримувати щит воріт від падіння (відкатні ворота, зазвичай, падають в середину двору) – що було б катастрофою, якщо вона зламається.

Якщо Ви хочете захистити ворота на 100% від падіння або злому, стовпи для воріт повинні бути "П"-образними – в цьому випадку верхні ролики виконують функцію рухомого вузла, зменшуючи тертя і перешкоджаючи щиту воріт дряпати стовпи і обдирати фарбу.


Самі ролики бажано купувати з гуми, а втулки зі сталі. Пластикові ролики обдирають фарбу. А пластмасові втулки набагато гірше тримають навантаження, ніж металеві. Однак, гумові ролики іноді роблять дуже тонкими і вони тріскаються під впливом ультрафіолету. На відміну від інших деталей, верхні ролики замінити дуже просто.


А це найпоширеніші низькоякісні ролики. Сам ролик гумовий, всередині тонкого шару гуми пластмасова втулка. З плином часу (приблизно за літній сезон) гумове покриття обсиплеться під дією ультрафіолету. Все тому що неправильно підібраний склад гумової суміші при виготовленні. Можна сказати, дешева і екологічно чиста фурнітура: за один сезон на її місці може вирости мох поверх пластика.


А це італійські, повністю пластикові ролики. Вони звичайно більш стійкі до ультрафіолету, проте у них є два великих мінуса – вони жахливо гримлять і обдирають фарбу на воротах. Якщо Ви все ж вибрали італійську фурнітуру, окантуйте верх щита воріт алюмінієвим куточком, щоб не псувати фарбу на рамі щита.

У підсумку, існуючі критерії підбору верхніх роликів можна звести всього до трьох: товщина регулювальної пластини (побільше), самі ролики бажано з гуми і з якісною втулкою.

Верхній уловлювач, або чому ворота стукають?

Верхній уловлювач призначений для упіймання щита воріт в момент закриття, він фіксує щит так, щоб він не вагався і не впав від сильного пориву вітру.


Товщина цього уловлювача у різних виробників довільна – єдиного стандарту ні, від 1,8 мм в дешевих комплектах фурнітури до 4 мм в якісних.

Якісний уловлювач, виробництва Білорусь, товщина 4,09 мм:


Не якісний уловлювач, виробництва Китай, товщина 2,01 мм:


Знову використовуємо квадратичний Закон відношення міцності до товщини і порівняємо, наскільки відрізняється міцність верхніх уловлювачів з товщиною 4,09 мм і 2,01мм:

4,09² / 2,01² = 7,71

Виходить, що уловлювач з товщиною 5 мм аж у 8 разів (!) Перевершує по міцності уловлювач з товщиною 1,8 мм. За ціною уловлювачі відрізняються не сильно, а ефект на порядок краще у товстого уловлювача!


А ось те, що залишилося від даного уловлювача, після того як його встановили, пофарбували і користувалися воротами на звичайній дачі в перебігу трьох (!) Місяців. Господар даної дачі дуже хотів комплект фурнітури «по дешевше будь ласка». Думав заощадити, в підсумку міняв тричі фурнітуру за рік. У підсумку «секс з воротами» йому набрид і він таки купив нормальний комплект фурнітури, після третього ремонту.

У деяких виробників фурнітури для відкатних воріт взагалі відсутні в їх комплектах верхні уловлювачі. Купуйте окремо! Цим грішать українська компанія Roll Grand і італійська елітна Rolling Center. І якщо українців ще можна зрозуміти – криза, низька купівельна спроможність населення і все таке, то італійців аж ніяк не зрозумієш: їх фурнітура в ціні не шибко дешева! Економлять на сірниках, при тому що елемент реально потрібний, щоб ворота не вдарили машину або людини. Дивно, ніяк цих італійців не зрозумієш.

У підсумку ворота з такою дешевою фурнітурою будуть стукати об стовп, бо уловлювач їх не тримає. Чим тонший уловлювач – тим простіше погнути і тим більше неприємний стук під час вітру, тим більше подряпається фарба на рамі.

Чому нижній уловлювач здатний пошматувати напрямну, або чому крапля нікотину вбиває коня?


Нижній уловлювач фіксує ворота і бере на себе половину їх ваги. В даній конструкції ще доданий гумовий амортизатор.

Незважаючи на конструкцію з перемичкою, нижній уловлювач відчуває серйозні навантаження як під час закриття та відкриття воріт, так і коли ворота закриті, від вітрових навантажень. Якщо нижній уловлювач не працює (ворота постійно не потрапляють в паз) – від ваги воріт буде розгинатися напрямна балка, збільшитися навантаження на роликові опори - на протязі всього часу, коли ворота закриті (а це трохи не мало – 99% всього часу життя воріт).


Це нижній уловлювач з дешевого комплекту фурнітури від «економного» виробника. Його товщина не перевищує 2 мм.


А це уловлювач тієї ж марки, тільки встановлений на ворота і пропрацював всього 3 місяці ... Не сильно допомогла йому фарбування.

Якщо верхній уловлювач може не нагадувати про себе до наступного пориву вітру, роботу нижнього уловлювача відразу видно при закритих воротах - вони будуть перекособочені, балка буде гнутися до землі. Так, Ви можете забити на фурнітуру, але до першого сильного пориву вітру – ніщо не завадить в такому випадку розігнути балку, пошкодити каретки і просто опустити ворота на Ваш автомобіль, коли Ви будете виїжджати на ньому у справах. Дай Бог, щоб Вас не покалічило, однак якщо не поб'є машину, то на ремонт воріт ВИ точно влетите – мінімум це рихтування рами, фарбування, покупка і установка нової фурнітури. Кому потрібен такий геморой?


Порадьтесь iз досвiдченим монтажником ворiт


Чому потрібні заглушки?

Заглушки призначені для захисту торця направляючої від попадання снігу, сміття, льоду і т. Д. Вона захищає роликові каретки і їх підшипники, дозволяє воротам ходити вільно навіть коли замети досягають метр у висоту. Якщо стільки снігу потрапляє всередину направляючої взимку, Ваші ворота перетворяться на дорогу нерухомість, що загрожує запізненням на роботу. Заглушки дві – по обидві сторони балки.


Заглушки – вид з іншої сторони:


Більшість заглушок на ринку або з гуми, або з пластику. Українські виробники поголовно кладуть ці гумові вироби в свої комплекти – за що їм великий респект.

А от італійці не поспішають радувати українців захищеністю своєї фурнітури – заглушок в італійських комплектах немає. Італійцю, зиму бачили тільки по телевізору, і в голову не прийде – що сніг здатний заклинити ворота. Звідси – італійський підхід, все робиться монументально, але не занадто практично, і що таке заглушки вони не знають.

Просто в Рівному місцями опади можуть намести сантиметрів 60 чи більше снігу і тоді чітко видно – у сусіда ворота без заглушок і не відкриваються, а Ваші із заглушками і працюють як по маслу! От сусід позаздрить.

Не хочете ставити гумовий або пластиковий виріб? Можна заварити торець направляючої металевою пластиною. Єдине що коли Вам належить робити ремонт або замінити фурнітуру (наприклад роликові каретки) – то металеву заглушку доведеться зрізати і зачищати.

Підводимо підсумки

З приводу саморобок. Буває, що люди хочуть витратити менше грошей на фурнітуру і всі хто воліє робити самостійно. Чого чого, а фурнітуру своїми руками зробити дуже не просто. Напрямну, труби для кареток, якісні підшипники, сталь для уловлювачів і роликів – це все обійдеться на ринку набагато дорожче, ніж купити готовий комплект. А адже матеріали потрібно ще привезти, обробити. Як запресувати підшипники в саморобний ролик – взагалі не зрозуміло, так як стандартний підшипник 6201 наприклад, не влізе в стандартні труби – для цього використовують спеціальну сталь і завод робить ролики за допомогою преса під великим тиском, чітко і точно створює ідеальні ролики. Які ще і шліфують за допомогою центрифуги.

Ні, це явно не Ваш шлях: дорого, складно, великі витрати часу. Навіть якщо висококласний токар – це Ви, зробити вручну з простими інструментами якісну фурнітуру для відкатних воріт – не реально. А те що роблять кустарні майстри, буде найнижчої якості – деталі ще потрібно підігнати один до одного, на заводі це роблять роботизовані верстати.

Ви хочете заощадити? Купуйте готовий комплект фурнітури! Спеціально під Ваші вимоги ми підберемо таку фурнітуру, яка буде служити довго без ремонту! У розділі «Рекомендовані» представлені комплекти фурнітури, які гарантовано прослужать 5 років і більше.

Хочете зекономити 5000 грн чи більше? Робіть ворота своїми руками. Так Ви зекономите на рекламі, утриманні офісу монтажної фірми і секретарші. Ми дамо Вам детальні інструкції і Ви зробите ворота самостійно. Вам знадобиться зварювальний апарат, а якщо Ви не вмієте зварювати - найміть кума, свата, брата, сусіда – на кілька годин, щоб зварити клітки фундаменту, закладні та власне каркас воріт. Це все одно буде дешевше, ніж наймати монтажників. А все інше робіть самостійно.

А ще є певні хитрощі, наприклад які розміри труб під конкретно Ваші ворота? Щоб не купувати зайвого замовте фурнітуру у нас – ми дамо Вам кілька порад, як зекономити матеріали.

Чому слід купувати фурнітуру саме у нас?

Для Вас у нас є ряд бонусів:

1. Гарантія на якісну фурнітуру – 5 років!


Вам не доведеться їздити на завод, щоб Вам відремонтували фурнітуру, а потім їхати туди ще раз, щоб забрати її з ремонту, та ще й оплачувати «за прейскурантом» послуги майстрів, як це відбувається в інших компаніях.

Якщо Ви виявите заводський брак – можете надіслати нам деталь кур'єрською службою або підвезти особисто – зателефонуйте нам і ми негайно відправимо Вам нову деталь! Всі клопоти по спілкуванню з заводом-виробником ми беремо на себе, Вам не потрібно витрачати ні бензин, ні час, ні грошей на гарантійне обслуговування!

Ми надаємо реальні гарантії на зразки фурнітури з розділу «Рекомендовані», їх ми і наші клієнти перевірили на практиці. На дані зразки ми даємо 5-річну гарантію. Коли Ви купуєте фурнітуру, вимагайте гарантійний талон у нашого менеджера, де буде вказана дата і вся контактна інформація. Ви знайдете адреси сайтів, фізичну адресу та телефони. Навіть якщо Ви забудете адресу сайту або телефон, Ви зможете подивитися це в гарантійному талоні.

2. 90 днів - 100% -не повернення грошей!


За Законом України «Про захист прав споживачів», мінімальний термін повернення грошей за товар 14 днів. Однак ми пропонуємо для Вас щось більше 100 днів, протягом яких можна користуватися фурнітурою, а потім повернути свої гроші! Навіть якщо Ви вже встановлювали фурнітуру на ворота. Однак, даний бонус поширюється тільки на комплекти фурнітури з розділу «Рекомендовані».

У випадку, якщо Ви купили фурнітуру з розділу «Не рекомендовані», ми не зможемо повернути Вам гроші, так як на них ми взагалі не даємо гарантію.

3. Отримайте книгу безкоштовно про те, як створити свої відкатні ворота!


На відміну від того, що можна зустріти в Інтернеті, тут зібраний живий досвід майстрів які постійно встановлюють відкатні ворота. Сьогодні відкатні ворота стали доступні кожному: зібравши їх своїми руками, Ви легко заощадите 10000 грн! Тут немає необхідності в вищій технічній освіті, досить середнього шкільного.

Ми зібрали в цій книзі різні «хитрощі», які дозволяють економити і уникати набивання шишок при виготовленні відкатних воріт.

Якщо Ви не вмієте працювати зі зварювальним апаратом, найміть зварювальника в Одесі всього на пару годин – це обійдеться недорого, щоб порізати труби профілю для каркаса точно так, як зазначено у доданому кресленні.

4. Кожному покупцеві фурнітури для відкатних воріт у подарунок індивідуальний креслення!


Набагато легше виготовити відкатні ворота, коли Ви зробили повноцінний їх креслення. Каркас воріт з таким кресленням може зварити будь (підкреслюємо!) Зварювальник. Креслення точний до міліметра, продуманий до дрібниць, в нього заносяться основні параметри воріт - ширина, висота, вага. Ми даємо його Вам абсолютно безкоштовно – тоді як у інженера послуга коштуватиме від 800 грн.

Як своїми руками зробити відкатні ворота читайте у цій статті.

Креслення будуть передані Вам за умови покупки фурнітури відкатних воріт у нас. Якщо ж, купивши фурнітуру, Ви не замовили креслення (з різних причин, наприклад Ви ще не знали точних розмірів прорізу) – можете відправити нам запит на адресу vorotnet@mail.ru. Вкажіть в листі Ваше прізвище та ім’я.

Якщо Ви купили фурнітуру для відкатних воріт в іншому магазині, а креслення хочете замовити у нас – це теж можливо. Вам обійдеться такий креслення в 400 грн.

Ви знайдете в кресленнях розкрій сталевих профільних труб і їх кількість, що дозволить Вам сильно заощадити!

5. На будь-яке питання щодо фурнітури відкатних воріт Вам буде дано лаконічну відповідь нашим співробітником!


Безкоштовна консультація від фахівців по телефону. Ми дамо Вам гарну пораду, яка як відомо, дорожче золота – щоб Ви змогли не просто замовити у нас фурнітуру, а створити дійсно довговічні відкатні ворота, які будуть радувати Вас і Вашу родину довгі роки. Прийміть кілька порад від фахівців з величезним досвідом!

Якщо і після консультації у Вас залишаться питання (що цілком ймовірно), Ви можете відвідати особисто наш сервісний центр у Києві. Наші співробітники мають досвід від 10 років у сфері виготовлення відкатних воріт і будь-яка допомога для наших клієнтів по створенню воріт – буде безкоштовною.

6. Для Вас фурнітура для воріт разом з автоматикою – буде з оптової знижкою!


Виготовляєте відкатні ворота? Вам знадобитися як фурнітура, так і спеціалізована автоматика. Адже сенс відкатних воріт в комфорті їх використання – щоб ті відкривалися і закривалися після натискання кнопки. І Ви можете купити комплект з автоматики і фурнітури для відкатних воріт з одного складу і з хорошою знижкою! Купуючи автоматику разом з фурнітурою, запитуйте про знижки нашого менеджера.

Інші питання

Як оплатити фурнітуру?


Ви можете купити фурнітуру для відкатних воріт з кількома способами. Виберіть найбільш зручний для Вас:

  • Зателефонуйте нашому менеджеру і зробите попереднє замовлення;
  • Натисніть кнопку «Замовити» і введіть свій номер телефону - Вам передзвонять найближчим часом, а якщо Ви замовляєте у вихідний день - Вам передзвонять в найближчий робочий день.
  • Напишіть листа нам на пошту vorotnet@mail.ru і залиште свої контакти для зв'язку.

Після того, як Ви відправите нам свої дані, з Вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення деталей. Найкраще Вам буде отримати повну вичерпну консультацію по процесу виготовлення відкатних воріт. Адже якщо Ви не займаєтеся їх виготовленням професійно, Вам знадобитися визначитися з фурнітурою – по вазі навантаження, довжині направляючої, посиленим роликам. Вам це нічого коштувати не буде, зате вбереже від помилок при виготовленні відкатних воріт.

Можлива оплата готівковим, безготівковим розрахунком, або при отриманні замовлення у відділенні служби доставки – накладним платежем.

Як доставити в Ваше місто довгу фурнітуру?


З приводу доставки: якщо Ваш об'єкт перебуватиме в Рівному, Дубно, Кузнецовську, Костополі – доставити цілком довгу направляючу проблем не складе. Ви можете вибрати будь-яку з цих транспортних компаній:

  • Делівері,
  • Інтайм,
  • Нова Пошта,
  • Автолюкс і т. Д.

Стандартна напрямна зазвичай має довжину 6 метрів або більше. Якщо доставка буде в інше місто Рівненської області, можливо деякі компанії не візьмуть довгу направляючу цілою – в малі міста їдуть мікроавтобуси або невеликі вантажівки, куди 6-метрова напрямна фізично не поміщається.

Крім того, Ви можете доставити з Києва чи з пункту видачі транспортної компанії на об'єкт напрямну, без зайвих витрат – за допомогою особистого авто з багажником на даху.


Виходячи з Правил дорожнього руху України, балка не повинна виступати більш ніж на 1 метр у довжину, а автомобіль повинен бути не менше 4-х метрів завдовжки.

Щоб інспектори дорожньої служби точно не мали до Вас претензій, прикріпіть до торців направляючої знак «Негабаритний вантаж», замість червоних ганчірок.

Ваша швидкість при русі з направляючою на даху не повинна перевищувати 50-60 км/год – інакше авто може увійти в резонанс на вибоїнах і ямах доріг Рівненської області, що вкрай небезпечно.

Якщо Ви замовляєте направляючу довжиною 7 метрів або більше (що не рідкість), повинні повідомити що компанія «Інтайм» взагалі не приймають вантажі такої довжини. У цьому випадку пропонуємо розрізати балку на частини. Якщо Ви не хочете різати напрямну, вантажі завдовжки до 7 метрів без проблем перевозить компанія «Делівері».

 


Отримати безкоштовну консультацiю по доставці


В крайньому випадку, Ви вказуєте пропорції і ми поріжемо направляючу на дві або три частини. Сам зріз матиме стики типу «мама-тато», які до міліметра будуть підходити один до одного, що спростить Вам зварку на місці.

Більшість покупців фурнітури для відкатних воріт віддають перевагу нашому магазину, тому ми відправляємо по Україні фурнітуру щодня. Це означає, що ми відправимо Ваше замовлення сьогодні ж, якщо він зроблений до 12:00, або завтра – якщо замовлення надійшло після 12:00.

Як нас знайти?


Склад-магазин знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Миколи Краснова, 33 на території Київського Управління Механізації (КУМ-36)