Фурнітура відкатних воріт Житомир

Як відрізнити недорогу якісну фурнітуру від відверто дешевої?

„Ворон не розбирає, що клює"

 Казахська мудрість

Щоб купити недорогу фурнітури і не продешевити при цьому, вкладаючи потім уйму грошей у ремонт Ваших воріт, слід розібратись у фурнітурі.

Фурнітура для відкатних воріт – це комплект рухомих металевих деталей, які встановлюються на ворота і дозволяють їм рухатись на протязі багатьох років, без необхідності ремонту чи заміни. Ми, як компанія із великим досвідом, вважаємо якісною лише ту фурнітуру, яка здатна таким чином прослужити не менше 5 років гарантовано, а перевіряється це практикою. Ні реклама, ні чутки, ні чиясь особиста думка – тільки щоденна практика монтажу і перевірка роботи воріт через 2, 3, 5 років – тільки так можна визначити дійсно якісну фурнітуру, яка повністю виправдовує свою вартість.

 Відкатні ворота потрібні щоб зручно відкривати і закривати територію, для проїзду автотранспорту і проходу людей. Відкатна система більш складна ніж розпашна, так як для розпашних воріт достатньо чотирьох петель, а для відкатних воріт цілий набір деталей, які дозволяють воротам рухатись вздовж паркану, як двері у вагоні метро.

Раніше фурнітуру купували тільки майстри, що робили готові ворота. Вони знали яка вона має бути і куди її приварювати, а також купу технічних і математичних нюансів. Звісно, маючи типові креслення простіше робити ворота, але єдиної схеми, за якою відкатні ворота своїми руками зробити міг би кожен – не існувало.

А зараз, в основному із міркувань економії люди самі створюють відкатні ворота. Що їм заважає – так це відсутність знання, яка фурнітура їм потрібна, а також зазвичай навичок роботи із технікою. Спробуємо надати Вам інформацію, яка допоможе визначитись із критеріями фурнітури під Ваш проект воріт.

 До Вашої уваги 12 варіантів заводської фурнітури зі складу із гарантією!

Фурнітура відкатних воріт Житомир, Бердичів, Овруч, Новоград-Волинський, Малин, Користишів, Коростен, Радомишль - з гарантією від 1 до 5 років та швидкою доставкою у ваше місто! 12 варіантів фурнітури на складі із заводу завжди в наявності! 


Rolling Expert 400

Есть в наличии

2290 грн.

Посмотреть

Світ Воріт STANDART 500

Есть в наличии

Бесплатная доставка

2990 грн.

Посмотреть

Світ Воріт LUX 500

Есть в наличии

Бесплатная доставка

4180 грн.

Посмотреть

Світ Воріт STANDART 800

Есть в наличии

Бесплатная доставка

5990 грн.

Посмотреть


Порадьтесь із досвідченим монтажником воріт


Купити фурнітуру для відкатних воріт років з 10 тому було проблематично. Звісно справа не тільки у грошах. Окрім вартості комплекту у 500 Євро, треба було чекати кілька місяців (!), щоб на заводі виготовили Вам фурнітуру. Тому дозволити її собі могли лише підприємства і багатії.

З 1992-го по 2005 на нашій пам’яті було всього два шляхи отримати якісну фурнітуру: 

  • купити безумно дорогий комплект родом із Європи (наприклад італійський);
  • або замовити у місцевого «кулібіна» фурнітуру із невідомо-чого.

Звісно майстрів, які могли виготовити фурнітуру для відкатних воріт були одиниці. Тому що треба бути дійсно токарем від Бога, щоб якісно обробити усі деталі, щоб вони під дією фізичних факторів (динамічний рух і вага щита воріт) не розсипались. Особливо важко створити роликві каретки, їх заміна кожні три-чотири місяці була звичайною справою. І тому відкатні ворота «від кулубіна» теж були безумно дорогими – по ремонту.

Сьогодні технології виробництва фурнітури пішли далеко вперед. Те що вчора виготовлялось кустарним способом сьогодні просто не вигідно за ціною – неможливо конкурувати із заводами, яких тільки в Україні 5. При тому що заводи купують метал оптом, підіть на металобазу і купіть усі необхідні матеріали – їх вартість вже перевищить вартість дорогої фурнітури. А ще треба метал доставити до Вас у майстерню, отже за бензин заплатити. А ще треба підшипники, обробити труби, завальцювати каретки… Ні, навіть якщо Ви токар від Бога, це витрачений дарма час і гроші – краще одразу купити найдорожчий комплект, просто не вигідно робити самопал.

При тому що місцеві «кулібіни» роблять все на кустарному, часто застарілому обладнанні, на заводах можуть собі дозволити систему контролю якості, купу спеціалістів зі знанням сопромату, які перевіряють твердість, міцність, хімічний склад і т. д. – чого в кустарних умовах ніяк не домогтись.

Можна завезти фурнітуру для відкатних воріт із Китаю, Німеччини, Італії, навіть із США. А можна купити в Україні, заводи є в кількох містах в центрі на сході України.  Проблем в тому немає – були б гроші.

 

На що в першу чергу звернути увагу? Як не продешевити і при цьому купити нормальну фурнітуру? А чи можливо взагалі в нинішніх умовах купити таку фурнітуру, яка буде з одної сторони дешевшою, ніж у сусіда, а з іншою – не поступатиметься в якості? Сучасні технології ствердно відповідають на обидва питання! Тому ми покажемо Вам як обрати дійсно нормальну фурнітуру під Ваш бюджет – тобто, до чого варто придивитись уважно.

Секрети досвідчених монтажників

Зазвичай в Житомир і Житомирську область доставляють фурнітуру транспортними компаніями. В нормальних умовах Ви можете замовити і власноруч передивитись все, що Ви отримуєте. Ось що міститься у коробці:


Окрім коробки із даними деталями, Вам треба доставити величезну балку. На стандартні ворота в 4-4,5 метрів балка буде довжиною не менш як 6 метрів. Є ворота, де балка буде довжиною 7-8 метрів, навіть 9 метрів – про доставку вантажів в кінці цієї статті.

Зверніть увагу на схему розташування фурнітури на готових воротах:

  

1. Напрямна балка (консоль, рейка, швелер)  - фундамент відкатних воріт, тобто те на що спирається щит; напрямна рухається разом із воротами по роликовим кареткам – це як поїзд навпаки; від її якості залежить «здоров'я» і довговічність всієї відкатної системи;

2. Роликові каретки – є рухливим елементом, основа якого прикріплена жорстко на закладну (фундамент), а головка рухлива (погойдується) – по роликам на головці проходить напрямна і таким чином ворота рухаються;

3. Верхні ролики – двох точок опори (у вигляді роликових опор) мало, щоб утримати ворота вертикально – для цього є верхні ролики, які притримують ворота під час руху строго вертикально;

4. Кінцевий ролик – ще один роликовий елемент, який забезпечує мяку, плавну стиковку воріт із нижнім уловлювачем, таким чином закриваючи їх щільно, до кінця, не пошкоджуючи жоден елемент; 

5. Верхній уловлювач  - ловить щит воріт зверху, притримує ворота від падіння в закритому положенні;

6. Нижній уловлювач – є точкою опори, яка вирівнює ворота і подовжує життя фурнітурі;

7. Заглушки напрямної  - їх виготовляють з технічної гуми, їх призначення – служити щитом для напрямної з торця, від усілякого сміття, а взимку (головне) – від снігу.

Власне секрети в тому, як вибрати кожен із цих елементів. Критеріїв якості багато, одже по порядку.

 Секрет №1
Формула ППМ. Балка має бути пряма, правильна, міцна!

Нагадаємо які функції у напрямної балки. Вона є фундаментом відкатної системи і саме від її якості залежить плавний хід воріт, відсутність зайвиш шумів при роботі, довговічність роликів. Ролики можна поставити будь-які, але із кривою і покрученою напрямної жодні, навіть дорогі, довго не проживуть. Деякі майстри кажуть «Та міняй ролики, чим швидше поміняєш тим швидше знову користуватимешся воротами». Це не правильний підхід – спершу треба визначити, а точніше заміряти кривизну напрямної – у багатьох випадках краще повністю замінити фурнітуру один раз, чим десять разів вкладатись у ремонт. 

 

Придивіться уважно до форми балки. Вона має специфічні загнуті грані, а також проріз вздовж осі – для руху каретки всередині. В принципі, заглянувши в торець балки можна дізнатись більшість необхідної інформації, але такі заміри треба робити з двох кінців, а також прокатати ролики в напрямній по всій довжині, щоб відчути чи ніде немає перешкод.

Якщо профіль прямий і правильний, жодних перешкод для роликів не буде, вони вільно, без скрипу будуть кататись в обидві сторони.

Напрямну іноді називають швелер, консоль, балка, труба – все це назви одного і того ж профілю.

 Ми заглядаємо в торець і хочемо дізнатись рівність профілю.
Ось креслення ідеального профілю:

 

Всі грані мають бути пропорційні, нижні і верхні строго паралельні, полиці – на однаковій висоті. В принципі таке креслення є математично пропорційним з усіх боків. Таке Ви побачите в паспортах на продукцію...

А ось це диво може бути у дешевому варіанті, який Вам пропонують під виглядом якісного:


Це не оптичний обман і не Фотошоп. Це дійсно кривий до затьмарення розуму профіль! Той хто його виготовляв просто совісті не має.

Даний зразок ідеально підходить для кімнати жахів, і 10 років тому ледь не 80% усієї фурнітури на ринку була такою кривою. Сьогодні ж станки фірми купляють по новіше і кричущого неподобства все рідше можна зустріти, що не може не радувати.

Але деякі роззяви (чи може спеціально) ставлять подібні «артефакти» на ворота своїм клієнтам. Беруть ціну завищену ,самі йдуть купляють найдешевший профіль і різницю кладуть собі в карман.

Як результат роботи таких монтажників «джамшутів» - ворота перетворюються на величезний музичний інструмент, який чутно за версту:

 

Можна не звертати увагу на скрегіт і якось вмовити свою дружину, яка неодмінно запримітить такий факт, але не помітити того, що ворота спочатку стануть туго ходити, а згодом взагалі застрягнуть, неможливо. Просто одного дня Ви спізнитесь на роботу, бо ворота можна буде відкрити, тільки три здорових мужика візьмуться, із скаженим скрипом (воріт і матюками).

Як результат – подряпаний всередині профіль і убиті роликові каретки. Просто катастрофа!

Чому так стається? Для цього треба розглянути схематично процеси, які відбуваються всередині напрямних.

 Приклад №1: - недозагнуті нижні полиці профіля

Візмемо розповсюджений приклад – наче все рівно, але нижні полиці недозагнули. При цьому ролик впирається навіть не по центру нижньої полиці, ще і під кутом:


Дві сили діють у вигляді ваги самих воріт і динамічних навантажень, нормальна вертикальна і дефектна осьова.

Прояснімо момент. Коли ворота рухаються, вони проходять точку рівноваги і клюють донизу. Отже, на одній каретці ролики більше вдавлені зверху (верхньою гранню напрямної), а в іншій каретці навпаки – притискуються як на схемі, нижніми гранями.

Це викликає перевантаження кулькових підшипників у роликах по горизонталі. Кулькові підшипники добре сприймають навантаження у правильному векторі (вертикальні), як через фізичну будову підшипника, так і через спів падіння вектору сили тяжіння. При горизонтальних навантаженнях, сила тяжіння і вага воріт не співпадають, що утворює певний перекіс.

По документам, підшипник марки 201 (найрозповсюдженіший варіант) витримує до 3100 Ньютон по вертикалі, що дорівнює 300 кг. Звісно що підшипник має певний запас, для динамічних навантажень, які то виникають під час руху воріт, то зникають при їх зупинці – тобто підшипник розраховано так, щоб нормально витримувати 300 кг ваги, яка рухається і постійно діє на підшипник по вертикалі.

А от при горизонтальних навантаженнях підшипник витримує максимум 10%, тобто 310 Ньютон, або 30 кг!

Катастрофа трапляється тоді, коли ворота рухаються. Мало того, що на підшипник по горизонталі може діяти 50% ваги (наприклад якщо ворота важать 300 кг – то 150 кг ваги), до цього додаються динамічні навантаження – кульки в підшипнику не витримують і з тріском виходять з ладу.

Саме тому слід правильно обирати профіль, який як пряма дорога сприяє нормальному руху авто, так і нормальний профіль сприяє руху роликів.

Приклад №2 – полиці на різній висоті

Буває що на заводі виник брак у прокатному стані, або помилились у розрахунках, і певна частина партії напрямних має наступний дефект:

 

У дешевій фурнітурі може бути і 80 балок зі 100 мати такий дефект, і нічого не поробиш, не виправиш – таку партію ми всю відправляємо назад на завод.

Відбувається наступне. Ролик з одної сторони став нормально, з іншої до нижньої грані не вистачає кілька міліметрів відстані. Воно то на око не видно, слід вставити каретку і пройтись із лінійкою, поміряти всі люфти. І ей люфт є дуже небезпечним.

Допустимо, Ви здатні підняти один мішок картоплі, може із потугами, але можете нести його. Уявіть що Вам на плечі поклали замість одного мішка два! При цьому хлопцеь що це зробив, закинув ногу за ногу і сидить сміється.

Ось примірно що відбувається у даній фурнітурі – один ролик працює за двох, що не додає здоров'я підшипникам. Тобто усі лівів ролики отримують подвійні навантаження, усі праві взагалі відпочивають. І пройде місяць-два, як каретка зламається. Для того щоб ворота застрягли, достатньо і пів-міліметра даного люфту.

 Приклад №3 – вужча напрямна ніж ролики

Буває, що у партії фурнітури наче всі балки рівні і правильної форми. Але беремо каретки, що надає завод до них, вставляємо в торець і уважно дивимось.

 

Знову щось не те! Каретка ширша ніж треба і впирається нижніми частинами роликів не у нижні полиці, а в скоси полиць. Це знову таки вбиває підшипники і слугує причинами скрипу. До речі, перевіряйте і інший торець, з одного боку ролики можуть бути нормально «посаджені» у трубу, а з іншого ось із таким неподобством. Тому підходити до форми профілю і відповідності розмірів в парі «напрямна – ролики» треба з усією уважністю.

 Міцна напрмна. Визначаємо наскільки

Товщина стінок (граней) – перший визначальний фактор. Можна вдарити ребром ладоні, як в кіно, і не зрозуміти, що ворота б’ють із силою 300-400 кг (це звичайні дачні ворота і для приватних садиб). Тому потрібно чітко розуміти яку роль грає товщина балки.

Стандарт по товщині:

  • до 400 кг - 3,5 мм.
  • до 800 кг - 5 мм.

Проте не всі виробники дотримуються таких стандартів. Щоб зекономити, найпростіше прокатувати сталь трішки економлячи матеріалу. От ми замовили партію дешевої фурнітури, яка раніше «розлітаталсь як гарячі пиріжки» - і бачимо, що в одній балці є дефект, товщина менша, ніж зазвичай присилають:


2,95 мм – це не те, що витримує вагу 400 кг.

А от «сестра» цієї балки, з тої ж партії. Нормальна товщина – 3,54 мм! І чому потрапила дефектна балка в партію не зрозуміло:

 

Беремо якісну австрійсько-українську фурнітуру, балка виготовляється на зводі під Віднем, ось яка товщина тут – із запасом:

  

Різниця між найтоншою і найтовстішою напрямною всього 0,65 мм. Таке враження що це не багато, але треба прояснити. Згідно Закону, зменшення товщини у два рази зменшує міцність у квадрат раз, тобто у чотири рази.

Тепер порівняємо балки якісні і дешеві. Яка у них різниця?

 3,6² / 2,95² = 1,489

 Це значить, що крихітне зниження товщини напрямної дає всі підстави вважати, що міцність зменшилась майже наполовину! І тому не дивуйтесь, що через вітер одного дня ворота роздовбають напрямну.

 Матеріал виготовлення – другий показник

Те з якої сталі виготовлена напрямна може зіграти ключову роль у довговічності воріт. Уявіть що Ваш фундамент твердий як алмаз, тоді і дім простоїть не один десяток років. А тут чим краща сталь, тим відповідно фурнітура краще відповідає сумі яку Ви за неї платите.

 Гарна фурнітура ніколи не робиться із низько вуглецевої сталі. Низьковуглецева сталь витримує жар, але дуже м'яка як пластилін, і тому саме з неї виготовляють найбільше дешевої фурнітури. А от недорога і дійсно якісна виготовляється із сталі з високим вмістом вуглецю. Звісно не тільки через сталь вона дорожча.

 

Тепер щодо показників. Завод найдешевшої фурнітури для відкатних воріт яку можна знайти в Україні - Rolling Expert – здатен випускати фурнітуру і кращ. Але дана бірка свідчить, що вміст вуглецю в бобині сталі, яку нам вдалось засняти на телефон – не перевищує 0,5 – 0,11%. Це дуже скромні показники як на матеріал, що має роками витримувати відкривання і закривання воріт.

Показники це ще не все, але практика в принципі підтверджує – жодна фурнітура із подібної сталі не живе довго. Хочете щось міцніше – беріть фурнітуру із вуглецевої сталі, вона дорожче, але принаймні із Вашими воротами не буде такого:

 

Дана напрямна слугувала.. всього три місяці на звичайних дачних воротах! Які там навантаження? 400 кг + вітер, це не багато. Виробник -  Rolling Expert, Китай. Не пройшло і року, як клієнт замінює вже четверту напрямну. Добре що хоч цього разу він придбав кращу ніж ця. До того ж, при таких навантаженнях ясно, що краще взяти дорожчий комплект.

Думаєте що лише виробники у Китаї таке виготовляють? Якби не так, ось що нам Італійська фурнітура, її прислав клієнт після падіння воріт:

 

Дану балку ми не брали на хімічний аналіз. І так видно що попрацював вітер і вага воріт. Це італійська балка, одної відомої фірми. Яскравий приклад того, що «бренд» ще нічого не значить – лише практика! І не соромно, значно дорожче за китайців виготовляти таке ж...

То чому виробники фурнітури не хочуть створювати напрямні із нормальної вуглецевої сталі? Є кілька причин.

  • По-перше – виробники бажають зекономити і збити ціну на ринку, заволодівши потоком клієнтів. Це розповсюджена практика, адже вуглецева сталь дорожча од низько вуглецевої, і тому виготовити із неї фурнітуру буде краще – маркетингово. Але ніяк не для клієнтів, яким розказують казочки про міцність сталі – бо клієнт як визначить марку сталі?
  • По-друге, твердість конструкційної сталі Щоб виготовити балку із вуглецевої конструкційної сталі потрібен прокатний стан – довгий, із великою кількістю дуже твердих роликів, отже – значно дорожчий. Купити такий прокатний стан вже само по собі дорого, тому і фурнітура буде дорогою.
  • По-третє, ремонт прокатного стану стане частішим, і це не дешеве задоволення. Опір деформаціям виводить із ладу навіть вольфрамні прокатні ролики.
  • В четвертих, сталь 08 КП м'яка настільки, що з неї досить просто виготовити рівний профіль, навіть звичайними сталевими роликами, а от профілі із вуглецевої сталі не такі красиві.

Отримайте консультацію щодо Ваших воріт просто зараз!


Секрет №2
Вибираємо ролики – з гарантією і якісними підшипниками

 У роликів більше параметрів якості, так як це складний механізм. Власне для роликів і створюють закладну, на неї приварюють основу, до якої прикручують ролики. Основа потрібна щоб регулювати ворота по висоті. В принципі для роликів є спеціальні пластини регулювання, які Ви можете придбати окремо.

Перше правило – все з металу:

 

Для роликової каретки важливо два правила. Перше – повністю металеві всі частини. Друге – якісні підшипники. Ролики ж мають обертатись справно десяток років, тому економія на підшипниках – не те, за що варто переплачувати як за «бренд».

Якість підшипників напряму залежить від того з чого вони виготовлені і на якому обладнанні.

Матеріал роликів

Важливо з чого зроблені і самі ролики. Бувають ролики із металу і пластмаси, рідше із сплавів сталі, але в принципі достатньо вуглецевої сталі для звичайних воріт на дачі чи у передмісті.

Для роликової каретки важливо два правила. Перше – повністю металеві всі частини. Друге – якісні підшипники. Ролики ж мають обертатись справно десяток років, тому економія на підшипниках – не те, за що варто переплачувати як за «бренд».

Якість підшипників напряму залежить від того з чого вони виготовлені і на якому обладнанні.

Матеріал роликів

Важливо з чого зроблені і самі ролики. Бувають ролики із металу і пластмаси, рідше із сплавів сталі, але в принципі достатньо вуглецевої сталі для звичайних воріт на дачі чи у передмісті.

На даному фото полімерні ролики:

 

Кажуть, що полімерні ролики безшумні, екологічні, витримують багато ваги. В принципі коли не було в продажу металевих роликів взагалі, або доводилось їх чекати із-за кордону місяць, поки доставлять, бажання продавати що є у нас було. Але отримавши 50 і більше відсотків негативних відгуків і повернень ми зрозуміли, що полімерні ролики – це гибла справа.

Більше шуму ніж металеві ролики дає власне профільний лист, який криво закріпили на щиті. Візьміть ролики із пластику і нормальні стальні і прокатайте їх у напрямній. Відчуття таке, що пластикові трохи прогинаються, а от шуму від металевих взагалі немає! І після подібного експерименту купувати пластикові ролики майже не бажають.

Як показує практика, найбільше шуму у воротах може створювати профільний лист, який місцеві «джамшути» прикрутили аби-як до каркасу воріт

А от неприємних сюрпризів полімерні ролики можуть надати багато. Наприклад, полімерні колеса бояться піску, окремі піщинки можуть слугувати причиною тріщин в роликах. Все б нічого, якби не вага воріт і динамічні навантаження, які розхитують мікротріщіну до великої.


А коли мікротріщина стає великою, колесо просто сповзає як на фото вище. 

Полімерні ролики не люблять холод. Коли температура опускається за мінус 15-20 градусів ролики стають крихкими. Буває, що пориву вітру достатньо, щоб якийсь ролик тріснув, наче пляшка пива.

Влітку теж очікують сюрпризи. Всередині напрямної через властивості металу температура може досягати 70 градусів С і вище, а от для роликів достатньо і 60. Вони плавляться і можуть взагалі потекти, як резина. А вночі температура зменшується і ролики, втративши форму, твердішають. Тому вранці ворота рухаються наче по сходах із стуком.

Щодо міцності, то сталь однозначно міцніша. Ще на нашій практиці не траплялось, щоб полімерний ролик міг витримати ворота вагою більше 500 кг. А сталеві ролики такого ж розміру можуть витримувати і 1000 кг, аби підшипники нормальні були.

Не варто довіряти рекламі! Ви купите полімерні ролики дешево і їх доведеться замінювати дуже скоро, так що полімерні ролики – це тимчасове вирішення питання, а не капітальне. Тому ми не надаємо на них – навіть перевірочної гарантії.

Підшипники. Як перевірити якість?

Взагалі підшипники в готовій каретці перевірити досить складно. Перевіряють їх практикою, і найкраще усі випробування витримують так звані «посилені» ролики із твердих сортів сталі.


Так виглядають посилені підшипники.

Власне Ви можете оцінити візуально і одразу брак:

  • підшипники браковані якщо змазка сильно протікає;
  • якщо Ви прокрутили ролик і він в певних місцях застряє або туго йде;
  • якщо є якійсь шум під час обертання;
  • якщо порушена цілісність підшипника.

Перевірити підшипники на міцність досить складно, потрібно щоб подібні підшипники певної марки попрацювали довго не окремих об’єктах. Лише маючи статистику і постійні відгуки можна визначити, чи варто довіряти тому чи іншому виробнику.

 

Ось приклад, коли ніякої довіри і бути не може. Купувалась як найдешевша фурнітура, ролики від кареток «Rolling Expert». Підшипник зроблений з якогось невідомого лайна. У нього відсутній корпус, ним слугує сама металева обойма. Це порушення умов експлуатації, і взагалі подібне … довго не служить.

Більшість виробників що зарекомендували себе, використовують так звані підсилені підшипники. Замість 201-го, який максимум витримує 400 кг, беруть 301-й, який витримує на 30% більше ваги. При цьому ціна роликів збільшується, але менш ніж на 30%. Результат не змушує очікувати – ворота із роликами на підсилених підшипниках служать спокійно і 10 років, залишаючись як нові. В той час як дешева фурнітура ламається вже через 3 місяці.

 Хочете ворота із запасом міцності? Беріть ролики із 301-м посиленим підшипником.


Отримати пораду

Секрет №3
Верхній і нижній уловлювачі – лише товсті!

Як видно з назви, уловлювач це елемент який ловить раму воріт в момент закриття. Під час закриття ворота потрапляють в уловлювач, наче в руки, які їх притримують від падіння, дозволяючи вільно відкриватись/закриватись.

Верхній уловлювач – у формі вигнутої підкови:

  

Він закріплюється на стовпі протилежному тому, де стоять роликові каретки. Спеціальні кріплення дозволяють закріпити його на будь-якій висоті. Він має бути потовще тому, що при сильному вітрі ворота не повинні сильно нахилятись.

 

Щоб поміряти товщину як завжди беремо електронний штангенциркуль. Виміри у фурнітури середньої ціни показують, що товщина тут достатня:


Взагалі уловлювач має бути 4-5 мм у товщину. Ви можете придбати і більш дешевий варіант, але він звісно буде не таким міцним. 

А от на цьому фото уловлювач більш економної фірми з товщиною 2,01 мм:

 

Чому товщина важлива і це відображається на тому як працюють ворота?

Застосуємо закон квадратичної залежності і порівняємо два уловлювачі різної товщини. Отже:

4,09² / 2,01² = 4,14

Отже, виробники можуть удвічі зменшити товщину сталі і звісно ж у 4 рази зменшити міцність виробу. Даний виріб зазнає механічних навантажень – удари, утримання воріт (розгинання) і тому він має бути товстим щоб все це витримувати.

Якщо товщина невелика, уловлювач швидко розігнеться важкими воротами.

На даному фоту саме доказ того, що здатні зробити відносно легкі ворота з тонким уловлювачем:

 

Ворота, до яких було встановлено цей уловлювач, важать всього лиш 230 кг. Причиною такої «поведінки» металу є вітер: ворота стукають рамою по уловлювачу і він просто не витримує, розгинаючись. Судячи з цього ще і ворота криво поставлені, але такого не має бути в принципі. До речі, строк служби даного уловлювача менше 3-х місяців.

Буває, що хитрі виробники не додають верхній уловлювач в комплект фурнітури. Це щоб окремо купували. А навіщо, коли в нормальному комплекті є все? Питання в економії – або це цілеспрямований маркетинг, або бажання ціну збити. Ще можна зрозуміти українських виробників, але уловлювача може не бути навіть в італійському комплекті! Котрий значно дорожчий. І тут логіки виробників взагалі немає.

Нижній уловлювач призначений щоб утримувати відкатні ворота від падіння. Він бере на себе половину ваги воріт, коли вони закриті. Нижній уловлювач має складнішу конструкцію ніж верхній.

 Нижній уловлювач складніший і окрім розігнутої підкови має перетинку:

 

Якісний нижній уловлювач витримує половину ваги воріт без проблем. У нього заїзжає ролик і ворота закриваються тихо, плавно, без додаткових зусиль. Ролик передає серйозні динамічні навантаження і тому нижній вловлювач має бути теж не менш як 4 мм у товщину.

Фактично нижній уловлювач розвантажує напрямну балку і роликові каретки. В каретках підшипники стають довше слугувати, а напрямна не розгинається, уловлювач притримує її у формі, не дозволяючи клювати воротам. А це дуже важливо, враховуючи що 90% часу ворота зазвичай закриті.

Дивує бажання тих хто купує дешеву фурнітуру. На фото – нижній уловлювач з товщиною 2,04 мм від економів із Rolling Expert:  

 

Подібний уловлювач може розігнути навіть дитина, не те що ворота вагою 230 кг. Так, ті самі ворота, де стояв верхній уловлювач. І нижній уловлювач тут спіткала така сама доля:

  

Економія на копійчаних елементах, адже ціна не більше пари сотень грн.. Це не найдорожча фурнітура, і взагалі таке враження що виробники просто випробовують терпіння покупців. Щоб не допустити оплошності і не купити подібну річ одразу заміряйте товщину уловлювача. Інакше будете потім їздити, замінювати, сперечатись із продавцями і в сервісному центрі… Ваш час і нерви не варті того, це економія на Вас.

 


Отримайте консултацію по фурнітурі

Секрет №4
 Верхні ролики: як запобігти падінню воріт

Верхні ролики - це металева пластина, на якій кріпляться два або чотири ролика.

  

Верхні ролики забезпечують рухливість рами воріт, при цьому вони притримують її в одному положенні. Ворота мають рухатись без перешкод і строго вертикально. Саме верхні ролики запобігають падінню воріт на Ваше авто, коли Ви натискаєте кнопку на пульті.

Можна зустріти в продажу ролики із тонкою пластиною. Пластина має бути не менш як 4-5 мм у товщину. Звісно щоб здешевити продукцію, найдешевші ролики будуть з пластиною у 2 мм. Але чи не впадуть ворота? Залежить тільки від сили вітру і ваги воріт, якщо ВИ вже придбали таку фурнітуру те що вони досі не впали – це диво згідно статистики.

Ось верхні ролики із Білорусі, вони мають нормальну товщину на 400 кг – 4,03 мм:


Важливо! Не бажаєте падіння воріт? Не купуйте дешеві верхні ролики.

Шкідлива порада: зробіть експеримент. Купіть верхні ролики, наприклад Rolling Expert, затисніть пластину у тисках; візьміть молоток і щосили вдарте по частині пластини поза тисками. Це буде рівносильно сильному вітру і важким воротам, пластина не має одразу ж погнутись, як казна що.

Матеріал верхніх роликів і втулки

Уважно подивіться з чого власне зроблені самі верхні ролики. Вони бувають гумові, пластикові і комбіновані. Найкраще взяти гумові із цільної гуми, яка за властивостями буде нагадувати шини для авто. Такі ролики служать найдовше:


Щодо втулки. Можна взяти стандарт – металеві втулки, але у якісних варіантах це втулка у формі болта, але із незвичною різьбою, мало того що конструкція міцніше, так її ще складніше відімкнути стандартною викруткою, що збільшить безпеку воріт.

А тепер розглянемо більш дешеві варіанти. Отут на Вас чекає гірка правда – дешево зовсім не якісно. Коли берете ролик до рук, зверніть увагу на товщину гуми і на матеріал втулки. Найдешевші втулки – пластикові, як тут:

 

Тонка гума, пластикова втулка, тонкий болт. Звісно це дешево, але тут міцність віддали на поталу дешевизні, адже три матеріали гірше витримують навантаження, ніж два.

Тонка гума таких роликів може швидко стертись, окрім того вона тріскається під дією ультрафіолетового опромінення на вулиці і прискорює цей процес. Хімічний склад гуми просто не призначений для зовнішніх робіт, тому ультрафіолет так діє на ролик.

Італійці люблять ролики із пластику, наприклад такі:

 

У них цільна пластикова оболонка і металева втулка. Довговічні і достатньо міцні, при нормальній товщині пластини можуть довго прослужити. Однак, у них є недолік – це шум. Гримлять ці італійські ролики наче віз, і тому нашим клієнтам ми рекомендуємо гумові. Якщо все ж Вам більш до вподоби пластик, окантуйте алюмінієвим кантом усю верхню поверхню рами воріт.

Отже, найкращі ролики – гумові, із металевою втулкою. Не гримлять, довговічні, а при нормальній товщині пластини прослужать не один рік. 

 


Бажаєте пораду по відкатним воротам?


Секрет №5
Кінцевий ролик з металу чи пластику?

Кінцевий ролик стикується з уловлювачем так, щоб максимально розвантажити в цей момент напрямну балку, таким чином шуму менше і навантажень теж.

 

Є багато конструкцій, усі вони схожі: ролик вставлений у П-образну раму, яка кріпиться на напрямну знизу, всього три деталі – рама, ролик і вісь. Буває, що вісь стирається, тоді її можна замінити звичайним болтом.

За статистикою, скарг на пластикові ролики мінімум. Вони чудово виконують свою роботу роками. Якщо Ви хочете отримати довговічну фурнітуру пластикового кінцевого ролика достатньо. Щоб перевірити це ми вгатили по одному такому молотком кілька десятків разів – і не дивлячись на певні деформації, ролик і далі працює на воротах спокійно.


А на фото вище – металевий ролик із підшипником виробництва Італії. Наче б то він має більшу міцність і призначений на вагу 800 кг. Все це похвально, але навіщо тут підшипник? Не скажіть, що ролик обертається – робить він всього 1/8 оберту при стикуванні. А підшипник доцільно застосовувати якщо ролик обертався б багато разів. Так що інакше як понти це назвати ніяк.

Секрет №6
Заглушки напрямної

Заглушки дозволяють захистити напрямну від потрапляння снігу взимку і сміття у будь-яку пору року. Виглядають вони як торець напрямної, мають таку форму щоб ідеально встати на місце. Зазвичай їх дві на комплект:

 

Ось вид з іншої сторони:

  

Заглушки дозволяють взимку справно працювати воротам, адже снігу у Житомирській області може насипати під півтора метри. Інакше сніг просто заб’є відкатний механізм і тоді ворота просто перетворяться на нерухомість.

Дивно дізнатись, що італійці не дають заглушки у комплекті своєї фурнітури. Все пояснються просто: в Італії зими такі теплі, що сніг вони бачать лише по телевізору, або в поїздках в інші країни. А фурнітура без заглушок може працювати нормально пів-року, поки тепло, а коли настане час виїзжати на роботу взимку може вийти конфуз, тому заглушки потрібні.

Вимог до них особливих немає, хіба що щоб вони підходили по розміру. В принципі напрямну можна заварити металевою пластиною для тих же цілей, але якщо буде потрібен ремонт воріт її знімати доведеться, зрізаючи. Просто ті хто продає не дешеву фурнітуру могли б потурбуватись, щоб комплект був максимально практичний і відповідав своїй ціні.

Бажаєте комплект якісної фурнітури із гарантією від 1-5 років?

12 видів заводської фурнітури зі складу – завжди в наявності! Детально тут



Консультація із досвідченим монтажником

Секрет №7
Інструкція «Як створити відкатні ворота своїми руками» - тут зібрані усі секрети, «фішки» і хитрощі, що дозволять зекономити! 

Наша книга – доступний і зрозумілий посібник, який допоможе створити відкатні ворота будь-якому господарю, навіть із мінімальними технічними знаннями. Книга дасть відповіді на багато питань, що неодмінно виникають у майстрів-початківців.

У інших магазинах такої інструкції немає, адже це – наша власна розробка! Досвід 10 років плідної праці по монтажу відкатних воріт по всій Україні, включаючи Житомирську область.

 

Раніше фурнітуру для відкатних воріт купували виключно монтажники, які заробляли на життя створенням воріт. Тепер же така можливість є у кожного!

Більше того, за допомогою нашої інструкції Ви легко зекономите від 5000 грн!

В останні роки все більше хазяїв створюють відкатні ворота своїми руками, і питань при створенні виникає безліч. Кожні ворота індивідуальні і у даній книзі зібрані універсальні рішення, які дозволяють максимально швидко і з мінімальними витратами матеріалів і часу створити ворота Вашої мрії.

На 32 сторінках із десятками ілюстрацій зібрана інформація:

  • Як створити фундамент (закладні_ під відкатні ворота;
  • Як проводити кабелі для під’єднання автоматики;
  • Як точно зварити каркас воріт;
  • Грунтовка, фарбування каркасу, зашивка профлистом;
  • Монтаж фурнітури, регулювання рівності воріт і безліч інших деталей.

При покупці фурнітури ВИ отримаєте дану книгу безкоштовно тільки у нас!

А якщо Ви чогось не зрозумієте, наші досвідчені фахівці радо Вам допоможуть.

Ми впевнені у даній інструкції настільки, що гарантуємо Вам готові ворота або повернення коштів в обміну на фурнітуру. 

ВИ могли прочитати багато статей в Інтернеті, але чи автори цих статей відповідають за практичний результат того, хто по них робитиме ворота?

 Бонус: креслення відкатних воріт

 

Створюючи відкатні ворота Вам буде потрібне їх креслення. Таке креслення обходиться від 1200 грн у інженера, але Ви можете отримати його безкоштовно і тільки у нас – при купівлі фурнітури! Якщо хочете дійсно надійні і довговічні ворота, скористайтесь нашою послугою.

Коли Ви зварюватимете каркас, буде видно що потрібні точні розрахунки, щоб ворота витримували усі навантаження. За Вашими розмірами ми надамо креслення, які не тільки точні до міліметра, але ще і дозволять зекономити, наприклад буде точно вказані розміри труб і їх кількість.

Підводим підсумки

Отже, в чому різниця між недорогою і відверто дешевою фурнітурою? В економії виробників. Виробник може зробити маркетингові ходи, на рекламу витратитись, а продукція як була так і є…

Усе це можна визначити легко, якщо знаєте основні критерії відбору. Металеві деталі, якісні підшипники, товщина достатня, якісна сталь. Певним чином встановлені норми мають дотримуватись, інакше Ваші ворота у кращому випадку зламаються і Вам доведеться їх ремонтувати, у гіршому просто впадуть, і ремонт буде значно дорожчим.

Вартість недорогої фурнітури може бути у межах 200 доларів. Вартість дешевої буде до 100 доларів. А найдорожча – не більша за 500 Євро. Зокрема, Ви одразу платите за бренд, за доставку, за зберігання на складах, і особливо – прибуток перекупникам, яких може бути кілька, поки Ви дістанете гарну фурнітуру. Тому ми працюємо напряму із заводами і у нас фурнітура найкраща – немає сенсу працювати із тим, що доведеться повертати на завод.

Думаєте, що економите на фурнітурі? Якби не так. От ворота через три місяці зламались. Ви викликаєте майстра, оплачуєте його роботу, оплачуєте запчастини, бензин – і сума виходить така, що краще купити більш дорогий комплект одразу і не паритись. От тільки «знав би де впав – і соломку б підстелив».

 Тому ми пропонуємо Вам самим розібратись і купити фурнітуру дешевше, ніж у сусіда, але по якості не гірше! Тому що Ви будете знати критерії, а наша продукція їм повністю відповідає.

 Більше того, ми підготували для Вас кілька бонусів.

 


Отримайте консултацію


Що станеться, коли Ви введете свій телфон і натиснете кнопку "Консультація"?

Вам зателефонує наш менеджер:

  • на протязі 20 хвилин Вам передзвонить наш менеджер;
  • в неробочий – на наступний робочий день.

Далі Вам підберуть комплект якісної заводської фурнітури на Ваш бюджет.

Вам нададуть розрахунки і підберуть фурнітуру, що ідеально стане на Ваші ворота. Уся фурнітура із гарантією від виробника. Є великий вибір: Україна, Китай, Італія, Білорусія, Австрія і т.п.

Для Вас буде вигідна ціна на фурнітуру!

Так як ми не перекупаємо, а беремо фурнітуру прямо с заводу – ціни у нас значно нижчі, ніж у перекупників, а з інструкцією Ви економите ще більше, створюючи ворота своїми руками. Так що ціна Вас дійсно порадує.

Ви отримаєте офіційну гарантію на фурнітуру для відкатних воріт  від 1 до 5 років залежно від моделі

 

БОНУС!

Спеціальна Гарантія від нашої Компанії

 Тільки у нас можна 90 днів БЕЗКОШТОВНО користуватись фурнітурою на Тест-Драйві! 100% ми повернемо Вам кошти, якщо фурнітура Вам не підійде.


Саме так, наші конкуренти вважають нас божевільними, і Ви можете користуватись 90 днів безкоштовно фурнітурою.

Як це працює?

Дуже просто: ви придбаєте фурнітуру і користуєтесь нею 90 днів, на протязі яких можна її здати назад і отримати свої кошти. При чому ми повернемо кошти без зайвих питань і з посмішкою.


Спочатку Ви отримуєте товар, оглядаєте його, «мацаєте» і лише потім оплачуєте. Жодних ризиків: ми пропонуємо оплатити накладним платежем.


Проконсультуйтесь із монтажником воріт!


Є інші варіанти оплати в залежності від способу доставки. Більшість транспортних компаній підтримує дану послугу.\

Доставка фурнітури відкатних воріт безкоштовна у Ваше місто – в Житомир, Коростень, Бердичів, Новоград-Волинський, Малин, Овруч, Радомишль та інші.

Напротязі кількох днів Ви отримаєте своє замовлення. Можна організувати доставку надійними перевізниками: Інтайм (бажано), Нова Пошта, Делівері, Автолюкс, Укрпошта або за домовленістю.

 Увага! Перелік транспортних компаній, які доставяють 6-метровий вантаж.

 Інтайм Житомир

1. Склад №1 -вул. Ватутіна, 79

Інтайм Коростень 

2. Склад №1 - вул. Кирова, 23

Інтайм Малин

1. Склад №1 - вул. Толстого, 2

Новоград-Волинський

1. Склад №1 - вул. Вокзальна, 8

Інтайм Овруч

1. Склад № 1 - вул. Б. Хмельницького, 34

Та інші. 

У Житомир доставити габаритний вантаж найлегше, адже балка буде довжиною від 6 метрів, є варіанти із 7 і 8 метровими балками.

В інші міста доставка ускладнена тим, що може не ходити фура потрібної довжини, а в мікроавтобус чи малогабаритну вантажівку 6-метрова балка може не поміститись.

Можна розрізати балку на 2-3 частини, які Ви легко зварите на місці. Ми розріжемо на такі пропорції, які вкажете Ви.

Увага! Компанії «Нова пошта» та «Інтайм» взагалі не беруть вантажі довжиною понад 7 метрів. Це не біда, якщо скористатись доставкою компанією «Делівері», але у останньої немає послуги «зворотній платіж». Тому в цьому випадку оплата за домовленістю.