Фурнітура для відкатних воріт Вінниця

Як обрати недорогу фурнітуру і не продешевити?

„Поскупився гривнею – втратив доллар"

 Народна мудрість

Усі хочуть купуючи якусь річ заплатити найменшу ціну, а ті хто продає цю річ – штовхнути річ за найбільшою ціною. Так само з фурнітурою для відкатних воріт – економічна ситуація змушує людей купувати фурнітуру за найменшою ціною, навіть ціною здорового глузду. Просто народ не розуміє, що купивши дешево (зокрема дешевше ніж ринкова ціна за такий товар) ніколи не купиш якісно. І щоб віднайти гарну фурнітуру найкраще – це знати її властивості.

 Фурнітура для відкатних воріт – це комплекс металевих деталей і рухомих частин, які встановлюються і є основою відкатних воріт, дозволяють воротам рухатись і бути у робочому стані максимально довгий час, без необхідності заміни цих частин чи ремонту. Саме таку фурнітуру ми називаємо якісною і такою, що відповідає своїй ціні.

 Відкатні ворота створюють, щоб можна було огородити територію і відкривати/закривати її за своїм бажанням, легко і швидко. Найкраща і найдоступніша система – це відкатні ворота із автоматичним приводом, яка зараз стала модною альтернативою розпашним воротам.

 Раніше про фурнітуру для відкатних воріт знали лише одиниці – майстри із спеціалізацією по створенню металоконструкцій і заводи по виробництву відкатних воріт «під ключ». А зараз фурнітура відкатних воріт доступна кожному і відкатні ворота своїми руками може створити будь-хто.

Ворота із відкатною системою можна автоматизувати, а можна залишити ручне відкривання, за вподобанням хазяїна. А встановлювати автоматику на таку систему значно простіше, ніж на розпашні ворота, так як лінійний механізм відкривання дозволяє швидко та без особливих проблем встановити мотор і відповідну електроніку на готові відкатні ворота. В той час як із розпашними ціла купа мороки.

Як автоматизувати ворота? Дізнайтесь про спеціалізовану автоматику для відкатних воріт (читайте тут)

Поговоримо про фурнітуру для відкатних воріт, як уникнути бракованої фурнітури, як виявити "на око" дефекти і взагалі, на що слід звертати увагу.

Щодо власне фурнітури відкатних воріт. Найперша ознака її якості - заводське виготовлення. Тобто підігнаний комплект, на якому неозброєним оком видно сліди машинної обробки. Деталі мають ідеально підходити одна до одної, а отже, люфтів не повинно бути. Поверхні мають бути рівні і якісно оброблені. Комплект має бути повним, містити весь набір елементів (про це далі). Метал має бути за технічними нормами відповідної товщини. Ролики повинні мати гарні підшипники.

Звісно, від такої кількості параметрів голова йде обертом, але давайте по черзі розберемо кожну деталь.

Маєте бажання створити якісні відкатні ворота?

До Вашої уваги - 12 варіантів фурнітури заводської якості зі складу!

Фурнітура відкатних воріт у Вінниці, Жмеринці, Могилів-Подільскому,  Казатині, Ладижині, Гайсині - з гарантією від 1 до 5 років та швидкою доставкою у ваше місто! 12 варіантів завжди на складі!

Світ Воріт STANDART 500

Есть в наличии

Бесплатная доставка

2990 грн.

Посмотреть

Світ Воріт LUX 500

Есть в наличии

Бесплатная доставка

4180 грн.

Посмотреть

Світ Воріт STANDART 800

Есть в наличии

Бесплатная доставка

5990 грн.

Посмотреть



Порадьтесь щодо Ваших воріт із досвідченим монтажником!


Звідки ростуть ноги у ціни на фурнітуру?


Купити фурнітуру 10 років тому простому громадянину було практично не реально. Тому що дорого і тому що чекати виготовлення на заводі доводилось до кількох місяців.

Коли згадати 1992-2205 роки було 2 варіанти купити фурнітуру для відкатних воріт:

  • купити безглуздо дорогий комплект фурнітури за 500 Євро і чекати пару місяців;
  • або замовити «у дяді Васі» кустарний варіант без гарантій.

 А сьогодні технологічні новинки так змінили ринок, що взагалі не вигідно виготовляти фурнітуру власноруч.

Кулібінська фурнітура? Сьогодні це - дико... дорого.


Спробуйте, поїдьте на металобазу, купіть трубу, для роликів треба спеціальну трубу і підшипники, а ще матеріали для інших елементів…У роздріб ціна тільки на комплект матеріалів, не оброблених, буде вищою, ніж купити сучасну італійську фурнітуру. А тепер це все треба привезти на авто. А ще купіть інструмент (чи орендуйте), розходні матеріали… І цього мало, треба бути гарним токарем або заплатити такому, щоб усі деталі були ідеально оброблені і підігнані. Навіть якщо файний токар – це Ви, не факт що Ви вже не переплатите в 3-4 рази.

А от гарантій, що така «кулібінська» фурнітура стане на ворота, нема! І не факт що навіть якщо вона якимсь дивом встане то прослужить бодай три місяці. Ремонт? Демонтаж? Знову гроші! Тож забудьте про цей геморой.

 Фурнітуру в Україну завозять з Китаю, Тайваню, з Італії і Німеччини і навіть можна з США замовити, окрім того є 5 українських компаній і одна білоруська. Тому купити фурнітуру не проблема, аби гроші були.


Як не піддатись спокусі купити перший зустрічний комплект? Як виявити ознаки підробки? На що звернути увагу в першу чергу?

І взагалі – а чи можливо купити фурнітуру недорого, яка буде за якістю не поступатись німецькій чи італійській? І при цьому ще і дешевше ніж сусід купив?

 Звісно можливо! Для цього необхідно знати види дефектів і критерії відбору.

Бажаєте знати, як зробити довговічні якісні відкатні ворота дешевше, ніж у сусіда?

Дізнайтесь про це із нашого огляду.

 Як вибрати нормальний якісний комплект? Фурнітура від фахівців

Зазвичай люди замовляють фурнітуру для відкатних воріт через Інтернет. Ось що вони бачать, відкривши коробку:


А ще окрім даних деталей їм привозять величезну довгу балку.

Якщо із балкою ще більш-менш ясно – це основа воріт, то от із деталями треба прояснити.

Зверніть увагу на схему:

  

1. Напрямна консоль (рейка, балка)  - це дійсно фундамент воріт, вона кріпиться у класичній консольній системі до основи щита знизу, проріззю вниз. У цій прорізі їздять роликові каретки;

2. Роликові каретки – на них їздить балка, самі каретки жорстко закріплені на закладній; складаються з власне роликів на рухомій головці; головки із осями; вузла погойдування; основи із вушками кріплення.

3. Верхні ролики – притримують щит воріт від падіння під час вітру; потрібні як третя точка опору у просторі, щоб ворота могли рухатись.

4. Кінцевий ролик – стикується із нижнім уловлювачем, м’яко завершує закриття воріт; передає вагу воріт на уловлювач і запобігає його розбиттю;

5. Верхній уловлювач  - на стовпі опори навпроти стовпа з верхніми роликами; в них ворота вїзжають і фіксуються у закритому положенні, особливо важливо при вітрі;

6. Нижній уловлювач – забезпечує розподілення ваги воріт між двома точками, знімає вагу із роликових кареток наполовину; перешкоджає розгинанню балки під час руху воріт і кріпить ворота в одному положенні;

7. Заглушки напрямної  - є елементом захисту відкатної системи від потрапляння у консоль сміття, снігу і іншого непотребу.

Переходимо до основних секретів вибору фурнітури для відкатних воріт

 Секрет№1
Формула ППМ: правильна, пряма, міцна основна балка

 Нагадуємо, що напрямна балка є фундаментом воріт і від її «здоров'я» залежить, як довго прослужать ворота взагалі. А чому не від роликової каретки?

 

Коли Ви вставляєте ролики у напрямну, у профіль це виглядає так:


Тому що ролики напряму залежні від того, по якій «дорозі» вони рухаються. Це те саме що рух авто по дорозі – чим пряміше і рівніше дорога, тим довше житиме ходова авто, чим пряміше і рівніше профіль, тим довше житимуть ролики.

 Напрямний профіль ще називають балкою, швелером, трубою, консоль, профіль – це назви одного і того ж напрямного профілю.

 Перейдемо до властивостей напрямної.

 Як виглядає правильна напрямна?

Креслення якісної напрямної балки:

 

На кресленні всі розміри пропорційні, грані паралельні, нижні полиці однакові по висоті і розташуванню. Звісно ж у реальності не все так гладко, як у тій приказці: «Гладко было на бумаге, да забыли про овраги…»

От що дозволяють собі деякі виробники продавати людям:

 

Вид з торця. Таке враження що з геометрією виробник цього дива явно не в ладах.

Зверніть увагу: дану балку неможливо випрямити простими інструментами, такими як кувалда, навіть прокатним станом це виправити неможливо - такі профілі здають на переплавку.

Для відкатних воріт така балка взагалі не застосовується, хіба що у музей її типу «кунсткамери» чи у «кімнату жахів» дітей лякати. Здати на завод самостійно це дуже складно, хіба що Ви за безцінь віддасте цю балку к металобрухт. А складно тому, що працівники заводу або знаходяться далеко від Вінницької області, або місцеве представництво відмовляється визнавати свою провину в цьому браку. І такого браку у дешевій фурнітурі (менше 100 доларів/комплект) може бути 99% (!).

А що буде, якщо хтось по необачності встановить подібне диво на свої ворота?

О, Ви ще не чули нічого подібного наяву, це краще побачити вживу:

 

Скрип цей може відбуватись постійно, коли Ви користуєтесь воротами, от тільки чи довго Ви ними користуватиметесь? Місяці три і ворота запросто заклинять і хтось добиратиметься на роботу пішки, явно спізниться.

Як результат – подібний профіль швидко знищує роликові опори.

Яким чином? Треба побачити це на власні очі. Найкраще буде показати схематично.

 Жахіття №1: - нижні полиці не дозагнуті як треба

Ви берете ролики і вставляєте їх у напрямну з торця. Як виявляється, ролики зверху і з боків наче нормально стали, але на нижні полиці вони потрапили під певним кутом (кутами).

Це нічого коли ворота закриті. Інша справа коли відкатуються і тоді ворота починають трохи клювати вниз, і тоді на одній каретці упор на верхній грані, а на іншій – упор на нижні грані. Сила, яка прикладена на ролики показана червоними стрілками.


Навантаження на підшипник відбувається наступним чином: 50% нормальні вертикальні і 50% під кутом, які фактично – дорівнюють осьовим навантаженням. Кулькові підшипники у роликах дуже пагано переносять осьові навантаження.

Згідно специфікацій, 201-й підшипник витримує до 3100 Ньютон навантажень, якщо сила прикладена правильно (по вертикалі згори до низу чи навпаки). А йе приблизно 300 кг ваги воріт.

Тепер ми бачимо осьові навантаження – при них вантажопідйомність підшипника складає всього 10%, або 310 Ньютон, 30 кг!  Що це означає? Уявіть ворота вагою 300 кг. При нормальному розташуванні підшипник нормально витримує навантаження, при розташуванні під кутом діє половина ваги як осьове навантаження – 150 кг. А витримує підшипник осьових навантажень максимум 30 кг. І звісно він запросто лусне як горіх. 

Саме тому треба щоб нижні полиці у напрямної були  рівно розташовані, паралельно верхній грані. Ось правильне розташування роликів у напрямній, а отже, правильний профіль напрямної балки:


Жахіття №2 – нижні полиці мають різну висоту

Як бачите, на цій схемі одна полиця вища, інша нижче:


Не завжди цей дефект можна визначити на око, найкраще взяти лінійку і поміряти висоту від верхньої грані.

Відбувається наступне: один ролик буде працювати за себе і за того хлопця, а «той хлопець» фізично відірваний від нижньої гарні і цього ніяк не змінити. Тобто, якщо ворота важать 300 кг, то всі навантаження бере на себе один ролик. Що не додає йому здоров'я і призводить до виходу воріт з ладу.

 Жахіття №3 – вузька напрямна чи широкі ролики

В даному випадку таке враження що профіль правильної форми. Проте ролики ширші, ніж потрібно, і спираються не на полиці, а на скоси нижніх полиць:


При цьому ролики зазнають осьових навантажень і їх підшипники кришаться моментально. Це один із швидких способів знищити підшипники в роликах. Ваша каретка знищиться за три місяці максимум, траплялись випадки пошкоджень підшипників напротязі двох тижнів - в залежності від того, наскільки інтенсивно ворота відкривались.

Чи не соромно продавати під дорогими брендами подібне...? Іноді замість брендів навпаки, кажуть що «дешевше немає», "акція 200% знижки" - звісно так, але гарантія лиш до дверей їхнього складу. Або вони привозять Вам товар, а потім отримавши гроші викидають сім-карту і більше Ви їх не побачите.

 Міцна напрямна. Як визначити міцність?

Спершу слід виміряти товщину стінок в напрямній. Спосіб її виробництва – за допомогою прокатного стану - повинен бути витриманий так, щоб товщина відповідала заявленій вазі навантаження. Бобина сталі певної якості (марки) заправляється у прокатний стан, і він робить метал тонкішим, тобто розпрямляє метал так, щоб товщина балки була строго відповідна по всій її довжині.

В напрямній товщина є стала величина, яка не змінюється по довжині (отже напрямна не може бути кривою за технологією, звісно якщо прокатний стан не роздовбаний). На стандартні ворота є два типи напрямних:

Отже товщина має бути такою:

  •  до 400 кг – від 3,5 мм.
  • до 800 кг – від 5 мм.

Однак не всі виробники дотримуються стандартів. Ось дока – фото балки у партії напрямних, яка відрізняється за товщиною – у меншу стороні (2,95 мм замість повинних 3,5 мм):

 

Як простій людині перевірити товщину? Можна лінійкою, але ми використовуємо електронний штангенциркуль.

Атак має бути. На фото нижче – балка на 400 кг із товщиною 3,54 мм (навіть із запасом):


Ось австрійська балка із запасом міцності (австрійці взагалі все роблять із запасом) – 3,6 мм товщини:

 

Для даної балки достатньо і 3,5 мм, а додатковві 0,1 мм - це декілька кілограмів сталі. А сталь коштує грошей, тому "економні" виробники роблять дешеву фурнітуру меншої товщини і видають її за технологічну міцну.

Здається, що різниця між двома комплектами всього 0,65 мм, але це не так мало.

Чому різниця між товщиною балок є визначальною щодо товщини? Якщо сталь правильна (про це далі), то існує закон квадратичної залежності між товщиною і міцністю. Щоб порівняти, наскільки міцними є балки, слід уважно провести прості математичні розрахунки. Беремо два профілі – з товщиною 3 мм і з товщиною 3,6 мм. Ось яка між ними різниця:

 3,6² / 3² = 1,44

По-простому: міцність профілю в 3 мм менша за профіль в 3,6 мм – на 44%! Майже у півтора рази. Тому коли ворота від вітру хитає, напрямну може розігнути вздовж і ворота просто впадуть.

А скільки Ви економите, купуючи дешеву фурнітуру (менше 100 доларів/комплект)?

На сьогодні, різниця між самим дешевим і самим дорогим комплектом фурнітури - 1550 грн; а вартість «дорогого» комплекту фурнітури з Австрії -  3250 грн, вартість самої дешевої фурнітури – 1700 грн. Але на австрійську фурнітуру ми даємо 99,99% гарантії, що вона не зламається за правильного використання на протязі 5 років. А от на дешеву фурнітуру ми взагалі гарантії не даємо.

Тому що кожен сезон, тобто кожні 3 місяці, Ви будете ремонтувати свій дешевий комплект, а його ремонт може нічого не дати і через два-три тижні його треба ремонтувати знову.

Порахуємо. Найдешевший комплект - 1700 грн. Замінити одні ролики - це по 1100 грн. Отже, балка коштує 600 грн. Але цього може вистачити дуже не на довго, тому треба замінювати і балку теж. Якщо не часто міняти балку, скажімо, раз у 3 місяці (4 рази на рік), а ролики раз у чотири місяці (3 рази на рік - як нещодавно у нас замовляв клієнт), на рік це обійдеться: 3*1100 + 4*600 = 5700 грн/рік. Це не враховуючи бензин, щоб це все привезти на склад "Нової Пошти" чи іншого перевізника, якщо Ви живете далеко від такого складу.

Ви досі вважаєте, що дешева фурнітура - це вигідно?

Тоді як за "дорогий" австрійський комплект Ви заплатите 3250 грн і отримаєте одразу 5 років (!) гарантії і ніякої возні з ремонтом.

Тобто переплата за 5 років може бути в 10 раз дорожчою, ніж якщо купити нормальну якісну фурнітуру один раз. І це постійні нерви і витрати бензину, а найголовніше - Вашого часу. Замість насолоджуватись 5 років нормально працюючими воротами Ви будете витрачатись на поїздки невідомо навіщо і куди.

 


Проконсультуйтесь із досвідченим монтажником воріт!


 

Марка сталі у напрямній

Якісна балка має бути виготовлена з міцної сталі, при чому це грає не меншу роль ніж її товщина. Для виготовлення напрямних для відкатних воріт треба конструкційну високо вуглецеву сталь. Найбільший фокус – у обробці такого матеріалу, адже вуглецева сталь має великий опір деформаціям. Саме тому деякі виробники скупляться використовувати конструкційні і беруть м’які сталі.


Ось бирка на бобині сталі, яку нам вдалось зняти на телефон на заводі Rolling Expert. Цю бобину завантажують у прокатний стан і з неї роблять напрямні. Марка сталі – 08 КП, вміст вуглецю не перевищує 0,05 -  0,11%, а це не та кількість, яка дозволяє стати «схопитись» і стати міцною при виготовленні на сталеварному заводі.

Як показує досвід, напрямна із даної сталі розгинається найчастіше. Тому що 08 КП це не сталь, а скоріш пластилін. І використовуючи дану сталь ми отримуємо неодмінно падіння воріт на авто або розгинання напрямної вниз, наприклад:


Дана напрямна працювала на дачі в легких відносно воротах (350 кг). Виробник -  Rolling Expert. Пройшов рік і клієнт тричі міняв напрямну. Одного дня йому набрид секс з воротами і він таки купив нормальну фурнітуру, яка не буде розгинатись від вітру. Бо зроблена не з.. пластиліну.

 Одна справа балки із Австрії, які катаються на технологічно просунутому прокатному стані із автоматичним керуванням, де якість постійно контролюється, там застосовуються різні добавки в процесі плавки, щоб сталь була міцнішою, а прокатувати таку сталь аж приємно, особливо на потужному, довгому стані.


Але бувають і винятки із європейської практики високо технологічного виробництва.

Думаєте одні китайські і українські заводи виготовляють такі напрямні? Дивіться що стало з балкою одного відомого італійського бренду після пів-року на воротах вагою 450 кг:


Це – результат дії сили вітру. Ворота мають парусність і тому можуть хитатись, особливо якщо неправильно закріплені. Клієнту що придбав це «диво» дуже повезло, що ворота впали перед авто, а не на капот.

То чому ж безсоромні виробники продають під соусом «надійності», «імпорту» і «брендовості» зовсім неякісну фурнітуру із м'якої сталі?

  • По-перше  - щоб банально зекономити. Конструкційна сталь буде дорожчою за м’яку, а зекономити наші виробники люблять. Якщо товщину Ви ще перевірите, то хімічний склад без портативної лабораторії навряд. Тому окремі марки заслуговують на визначення їх якості виключно за репутацією – падають ворота чи ні.
  • По-друге, використання вуглецевої сталі технічно складно. Щоб зробити гарну напрямну потрібен довгий прокатний стан, а із вуглецевої сталі – ще довший, ще потужніший, із більшою кількістю прокатних валів із ще твердішого матеріалу (наприклад вольфрамового сплаву) і відповідно дорожчий.
  • В-третіх, масове виробництво фурнітури із вуглецевої сталі означає, що прокатний стан доведеться частіше ремонтувати. А це не дешеве задоволення і тому вартість фурнітури буде більшою, ніж у хитрих конкурентів, які використовують м’яку сталь і кажуть що це найтвердіший матеріал, «як алмаз».
  • В четвертих, важко виготовити профіль із високо вуглецевої сталі чітким. Тому чіткі абсолютно профілі найчастіше із м'якої сталі, як 08 КП, аніж профілі із вуглецевої сталі.

 Секрет №2
Гарантована робота роликів – лише металеві і лише з надійними підшипниками

Ролики це друга за значенням частина фурнітури відкатних воріт, з їх допомогою ворота котяться без зайвих зусиль. Для цього кареток дві, вони мають по 8 роликів, які розташовані на ній певним чином у формі трапеції. Головка роликів може погойдуватись, щоб ворота легше йшли у кожну із сторін, і після перетину точки рівноваги могли легко закритись під дією власної ваги.


Роликова опора складається з:

  • власне роликів із підшипниками;
  • головки трикутної форми;
  • осі погойдування;
  • тримаючих вушок, що закріплені на металевій основі.

У нормальній каретці підшипники завальцьовані у металеву обойму ролика під пресом і таким чином складають один єдиний вузол.

Наче безхитрісна конструкція, але сама хитрість в тому, що ця деталь витримує великі навантаження, отже, має бути зроблена із міцної сталі. Усі частини, без винятку - ніякого пластику.

Ось якісні відкатні ролики із металу:


Чітка металева каретка, не протікає ніде змащення, нормальний вузол погойдування, усі частини металеві. Окрім того, коли Ви берете її до рук і прокручуєте пальцями кожен ролик - кожен із них катається дуже файно, без усіляких перешкод, скреготу, без характерних "пісочних" бугорків, які чітко відчуваються у дешевих та вийшовших з ладу каретках.

Найперше звернімо увагу на власне ролики. Існують опори із металевими роликами як на фото, але є і з пластиковими. Продавці пластмаси кажуть, що ці каретки – менш шумні, ніж металеві, м’яко ходять, тримають ледь не слона з такою ж легкістю, як наче полімерна каретка який атлет. Звісно це все рекламний трюк і з дійсністю такі запевнення не мають.

Ось так виглядає полімерна каретка:


Чи така вона вже безшумна? Насправді більше шуму завдає профлист, який тарабанить на вітру, тому що прикручували його до рами воріт якийсь джамшути. Металева каретка не буде шуміти, якщо її ролики нормально зроблені (якісні підшипники – про це далі).

Зробімо експеримент: беріть роликову каретку повністю металеву і з полімерними роликами, прокатайте у напрямній балці обидві рукою. Ви не відчуєте шуму особливого із металевою кареткою, саме тому пластикові купляють у нас після такого експерименту вкрай врай рідко.

А недоліків полімерні колеса мають багато. Це не колеса від авто і зламатись вони можуть швидше ніж металеві. В ході проведених дослідів виявилось, що жодна каретка із полімерними роликами не витримує більше 500 кг – покажіть нам хоч одну таку і ми розмістимо це диво у нашому відеоматеріалі. 

В спекотну літню погоду можна побачити, як ролик перестає тримати форму. + 70 градусів, а саме стільки буває всередині металевої напрямної (метали можуть сильно нагріватись на сонці) достатньо, щоб розплавити пластиковий ролик. Тепло передається пластмасі і ролики стають схожими на жувальну гумку. Особливо якщо ворота важкі.

Були випадки, коли полімерні колеса ставали квадратними під дією ваги воріт. Вночі колеса застигали у такій формі. Вранці хазяїн намагався відкрити ворота і вони або застрягали зовсім, або рухались ривками із характерним стуком, наче по сходах.

Взимку власників полімерних роликів теж очікують неприємні сюрпризи. Полімерні ролики можуть затвердіти на холоді і потріскатись, як скло під вагою воріт. І такі приклади були. Колесо просто розійшлось «по швам» і злізло взагалі із осі.


Ось що відбувається за 3 місяці використання на воротах 500 кг вагою. Колесо просто "сповзає" із підшипника.

Тому якщо хочете мати мозолі, купуйте полімерні ролики. Все одно їх через пару місяців знімати доведеться і ставити інші.

Ми не даємо на полімерні ролики навіть перевірочної гарантії. Раніше було важко дістати якісні металеві ролики і ми пропонували споживачам що є. А сьогодні вибір набагато більший.

Та повернемось до критеріїв жорсткого відбору якісних роликів.

Підшипники. Перевірка якості

Візьміть роликову опору. Проведіть рукою по кожному ролику. Відчуваєте як вони обертаються? Якщо обертаються без перешкод, отже ролики в опорі якісні. Якщо з перешкодами – отже шось не так із підшипниками, все просто.

Зазвичай виробники використовують підшипники – або стандарт, або посилені, виробництва .. здогадались? Китаю. Не поспішайте з висновками. Є дійсно Китайські підшипники, які міцні як Велика Китайська Стіна, а є такі як.. ну Ви знаєте. І тут є дуже тонка грань.

Ось якісні підшипники з Китаю:


Ознаки якісних підшипників:

  • не протікають (масла на руках після прокату має бути мінімум);
  • здатні повний оберт кататись без перешкод;
  • не видають жодного шуму під час обертання;
  • є окремим вузлом (важливо!), в окремому корпусі, який запресований в сталевий ролик.

Власне підшипники на готових каретках перевірити складно, адже окрім вільного обертання вони повинні витримувати паспортні навантаження. Це означає має бути так, як написано у документах, а не так що людина купила одне, а встановивши виявилось, що вони зламались за місяць роботи. І отут уся складність: треба щоб дана окрема марка підшипників показали себе на протязі певного часу. Лише знаючи певну статистику, досвід, можна зрозуміти де якісний підшипник.

А ось це щось дуже дивне, що видають за дешеву фурнітуру. Це - підшипник із Китаю, так саме на літеру "Г":


К приміру, ось «чудо техніки» від Rolling Expert. Лише придивившись можна побачити відмінності від нормального підшипника. Насправді у цьому ролику взагалі нема підшипника! Це так зване «колесо-підшипник», коли у підшипника немає корпусу, замість нього слугує сам ролик. Чим це пагано? Та це порушення норм експлуатації! Ви не уявляєте як швидко розсипалось це «диво» - не пройшло і двох місяців з моменту установки.

Таке «диво» можна спокійно розпиляти китайським напилком (втрачена цілісність конструкції, міцність нульова, як результат – не витримує навантажень).

У всіх надійних виробників у документації до роликових кареток є фраза «посилений підшипник». Зокрема замість стандарту – 201-го підшипнику, який розрахований на вагу воріт до 400 кг, у роликах посилених іде підшипник 301 – на вагу від 400 кг. Тобто із запасом міцності.

Це значить що використовується підшипник із твердої сталі, наприклад ШХ-15. Спробуйте попиляйте підшипник зі сталі, яка твердіша за сам напилок!

301 підшипник запросто витримує на 30% ваги більше ніж 201, а коштує трохи дорожче, але не на 30%.

Тому найкращим рішенням у фурнітурі для відкатних воріт це підшипники 301 для звичайних воріт для приватних будинків.

По факту, використання більш надійних підшипників і є гарантрією того, що Ваша каретка буде кататись в напрямній і 5, і 10 років без необхідності ремонту чи заміни.

Дистанційні втулки – лише метал!

Обираючи фурнітуру дуже бажано, щоб всі деталі були металеві, а не пластмасові.

Дистанційні втулки – це кільця з металу між роликами і головкою (корпусом) опори, як видно з назви вони регулюють дистанцію  - ширину роликів, яка важлива, коли Ви заправляєте ролики у напрямну (див. вище).

І навантаження, особливо у вітряну погоду, можуть бути великі, тому дистанційні втулки потрібні міцні, які не покришаться при першому ж перевантаженні (із запасом міцності). Особливо це важливо взимку, коли до вітру додається збільшення ваги воріт за рахунок снігу, а також погіршення умов експлуатації у вигляді холоду.

 

Власне ось (на фото вище) ідеальні металеві втулки у роликах, так робить завод у Німеччині, це стандарт у Білорусі і навіть на окремих заводах в Україні; а в 90-х це був стандарт, від якого відштовхувались інші виробники.

 

А так стали робити роликові опори в тих же 90-х. Збільшуємо прибуток за рахунок менш якісних матеріалів. І ладно б технічна пластмаса, яка використовується у промисловості – ні, тут використаний найдешевший ABS- пластик. Тому дана конструкція може тріснути на важких воротах, і тому ми рекомендуємо тільки ролики з металевими дистанційними втулками.

 Навіть якщо Ваші ворота важать кілька тонн (а є і такі для складів, підприємств, об’єктів посиленої охорони, портові і т. д.), то ролики із металевими втулками зможуть витримати всі навантаження – тертя, бокове стискання, нагрів і лютий мороз. Якщо ж у Вас прості ворота невеликої ваги (приватний дім чи дача), то металеві втулки просто підвищать довговічність роликів на порядок.

Перевірка люфтів 
Між роликами і напрямною

 Люфт це зайва відстань між окремими деталями механізму чи машини. В роликових каретиках люфтом називають відстані між рухомими частинами, наприклад люфт між роликом і власне напрямною.

 

Деякі виробники, як на фото вище, подають в комплекті ролики які занадто вужчі. Люфт тут може складати 3-4 мм. Це призводить до дуже паганої роботи воріт. Ви відкриваєте ворота, а вони хитаються як сосиски. І виставити рівно не вийде – ролики на іншій каретці так само хитаються.

Люфт запросто призведе до того, що ворота почнуть клювати на 15-20 мм вниз і просто не попадуть в уловлювач. Уявіть шмат мила, який впустили у ванній. Саме така буде траєкторія Ваших воріт із подібним дефектом в фурнітурі.

Люфт в осі погойдування

Подивіться уважно, з яким зусиллям вісь взагалі погойдується.

  

В осі погойдування взагалі не повинно бути люфту. Коли ворота проходять центр рівноваги, люфт в осі у кілька міліметрів може вилитись взагалі в люфт на цілий сантиметр на кінці щита воріт. Отже, ворота не потраплять в уловлювач.

Уловлювач замінити то пів-біди, а от якщо автоматика згорить через те що ворота будуть чинити опір закриттю в кінці – зовсім не добре відобразиться на фінансах. Коли будете автоматику ремонтувати.

Головка із роликами має погойдуватись без зусиль, в осі має бути пружина, що ставить каретку вертикально рівно. Буває, що ролики полежать у виробника десь на складі і закиснуть. В такому випадку в одну сторону ворота підуть нормально, а в іншу із потугами.

Якщо у Вас таке трапилось із роликами, не відчаюйтесь – можна взяти болгарку, масло та напилок і руками виправити проблему.

А от іноді вузол відремонтувати неможливо взагалі – бо його немає:


ЦЕ дуже дешевий комплект із пластиковими роликами. Таке враження що вісь просто забули поставити на заводі. Але деталі так міцно тримались, що довелось застосувати молоток щоб їх роз’єднати.


Як виявилось, причина такого важкого поєднання – неправильно приварені вушка каретки. Отже, слід бути уважним, купуючи фурнітуру, тому що деякі ділки навіть не дивляться на те, що кладуть у пакунки.

Радіуси - всі навантаження будуть передаватись рівномірно

Є ще один цікавий момент, як само обточено колесо - ролик, в кожного ролика у останніх моделях фурнітури є обточена кромка - радіус. Здавалось би - навіщо він потрібен? Для того, щоб більш рівномірно розподіляти усі осьові навантаження, які припадають на ролик від рами воріт, через форму профіля напрямної - а саме, через скоси нижніх полиць.

 

Практично навантаження отримує лише зовнішній радіус, а внутрішній залишається без них. Тому що на заводі, коли обробляють колеса-ролики, простіше зробити обточку на стадії виробництва власне ролика, який вже у готовому вигляді запресовують у каретку - на вісь ролика.

При машинному виготовленні, все одно якою стороною завальцьовувати колесо на вісь ролика. Це спрощує процес, при якому ролики беруться із корзини подачі вручну працівником, або автоматичним захватом (на сучасних лініях - роботизованою "рукою"). Далі ролик ставиться у захват спеціального механізму, який запресовує ролик.

На інших лініях технологіях трохи інша, ролик обточується у готовому вигляді, але це складніше, тому що роликів по чотири з кожної сторони, а для рівномірного обточування їх необхідно обертати, а це більш складний механізм обертання, ніж якщо ролик обточувати окремо від рами (каретки).

Отже, обточування може бути ознакою заводського виготовлення. А подвійна обточка - гарантія того, що Ваші ролики виготовили не під кустом.

Як саме радіуси зменшують навантаження? Вони перетворюють осьові навантаження у вертикальні, тобто навантаження менше передається на підшипник по осі. Отже, Ваші ролики прослужать довше. Але це за умови прямої рівної напрямної. Якщо ж вона крива, навіть радіуси сильно не врятують, можуть продовжити агонію механізму на місяць-другий.

Не кожен виробник обточує ролики, хоча сучасні моделі роликів для воріт їх мають. Тобто це додає вартість фурнітурі і Ви не знайдете у дешевій фурнітурі для воріт роликів із радіусами взагалі. Якщо ж ролики вставити у дефектну напрямну, коли власне ролик впирається у скіс, радіуси беруть на себе основну вагу воріт і сточуються, тому дефектна напрямна швидко вбиває будь-які ролики.

Сальники - мають бути чистими

Ось якісна роликова каретка із чистими сальниками:

 

Такою вона має залишатись і після багатьох обертів і навантажень. Уважно придивіться до сальників, вони темно білі, і не мають плям від мастила. Якщо Ви берете до рук ролики і вони не фонтанять мастилом - це якісні ролики.


А це не якісні ролики, і не тому що вони мають багато плям від мастила. Коли Ви берете їх до рук, навіть добре протерши, вони знову покриваються тонким шаром змазки. І кожен раз при прокручуванні виливається нова порція мастила. Отже, тут або пошкоджений сальник, або від навантаження луснув сам підшипник, все це призводить до виходу ролика з ладу. Ролик втрачає мастило і з часом він буде кататись "по сухому", а отже, збільшується тертя, плюс навантаження від воріт - це дорівнює поламці. Наприклад, ворота застрягнуть так, що навіть три здоровенних мужики їх не відкриють без інструмента.

 Основа - чи потрібні понти?

Дуже часто Ви можете почути, що ролики "елітні", чи це "відомий бренд" і такими словесними вивертами і рекламними лозунгами прикривається те, що ціна на них сильно завищена. Для Вас це спокуса придбати ролики, не розглядаючи і можливості, що це або підробка, або просто виробник вирішив на Вас заробити.

Приклад - розмір основи. Нормальна основа має товщину 4, максимум 4,6 мм. Але італійці всіх переплюнули і виготовили основу розміром майже 6 мм товщини, а вартість завищили на 70%, в порівнянні з аналогами. І це назвали "елітний італійський бренд".

 

Порівняйте «елітну» (зліва - зроблену в Італії) і «звичайну» (зправа, зроблену в Україні) основи роликових кареток, чи є різниця? Так, вуха зварені рівно. Так, товста пластина. Але краще б збільшили товщину "вух", а основу зробили меншою. Звісно через навантаження. А з розподілом навантажень українська основа цілком впорається не гірше за італійську.

У якості тесту наші техніки гатили по обом основам молотком. Обидві однаково відреагували, ні трохи не погнувшись, лише отримавши подряпини. Так що сенсу брати дорогу фурнітуру немає - звісно якщо Ви готові віддати 350-400 Євро (саме стільки вартує комплект італійської фурнітури) лише за бренд, будь-ласка.

Тобто, знаючи такі хитрощі, можна взяти не брендову фурнітуру, але з гарантією 5 років. Не гіршої якості і дешевше, ніж купив Ваш сусід.

 


Повна консультація просто зараз!



Секрет №3
«Товстий» – не образа, о комплімент для уловлювачів воріт

От де де, а в уловлювачах для воріт слід придивитись до товщини. Товщина тут це головний показник якості. Тому що уловлювачі при закритті воріт отримують великі навантаження. Хто памятає шкільний курс фізики, сила F = m*a, тобто маса воріт, помножену на прискорення, з яким ворота торкаються уловлювача. І якщо уловлювач тонкий, він просто не витримає удару і може зламатись.

Почнемо з верхнього вловлювача

 

Основне завдання уловлювача – спіймати щит воріт так, щоб ворота стали рівно і міцно закривались. Він нагадує за формую розігнуту підкову. У різних виробників Ви знайдете уловлювачі різної товщини – від 2 до 5 мм, звісно чим він товщий тим надійніший, міцніший.

 

Отже – беремо штангенциркуль і виміряємо товщину уловлювача.

Цей уловлювач достатньо міцний - товщина 4,09 мм. Цього достатньо щоб витримати удари щита і вітер.

 

А тут економний уловлювач, на пару сотень грн. дешевший із товщиною 2,01 мм


Чому така різниця?

Через закон квадратичної залежності між товщиною і міцністю. Порівняємо два уловлювача із товщинами 2,01 мм і 4,09 мм за даним Законом:

4,09² / 2,01² = 4,14

Виходить, що у тоншого уловлювача міцність падає в 4 рази, при тому що товщину зменшили в два рази. Вартість же тонкого уловлювача менш ніж в два рази відрізняється від товстішого.

Отже, Ви зекономили пару сотень, а по товщині програли у чотири рази!

Тому такий уловлювач неякісний і навіть із легкими воротами його буде розігнуто в лічені місяці.

Вирок уловлювачу товщиною 2,01 мм через 3 місяці - смерть:

 

Всього навсього дачні ворота вагою 300 кг. При чому не від закриття-відкриття, а від вітру – постійний стук так набрид хазяїну, що він вийшов до воріт і не повірив своїм очам, думав що це вандали зробили. Але характерні відмітини означають, що удари наносились із середини, власне рамою воріт.

Деякі комплекти фурнітури для відкатних воріт продаються без верхнього уловлювача. Купуйте окремо! І це не тільки українські виробники, а і італійці як не дивно. Чому українці так чинять ясно – зекономити в Україні намагається кожен. Але італійська фурнітура – не із дешевих, і чому так чинять італійці зовсім не ясно.

Приступимо до нижнього уловлювача

 

Його конструкція трохи складніша, ніж у верхнього уловлювача. Ми бачимо вже три «хапальні лапи» і простір всередині, дана конструкція є схожою на верхній уловлювач, але має більшу площу і спеціальну перемичку – у неї заїзжає відкатний кінцевий ролик (про це далі). А в даній моделі, окрім того є пом'якшувальний резиновий бампер. Із товщиною в 4,02 мм це дає змогу казати, що уловлювач достатньо якісний.

Нижній уловлювач не просто притримує ворота знизу. Він стикується із кінцевим роликом, м’яко закриваючи ворота, пом’якшуючи удар рами о уловлювач. Коли ворота закриті, вага воріт розподілена на дві точки – уловлювач і роликові каретки. Це дуже позитивно відображається на довговічності воріт. По-перше – розпрямляється напрямна балка, яка під вагою має «звичку» клювати донизу. По-друге, знімається вага із роликів, підшипники «із полегшенням зітхають».

Згідно статистики, до 90% часу ворота у приватних будинках знаходяться закритими. І щоб у будь-який момент воротами можна було користуватись, важливо щоб ворота закривались до кінця і щоб вага воріт була розподілена на дві точки. Тут то на сцену виходить нижній уловлювач і грає свою роль, і грає він її краще тоді, коли товстіший.

Буває що таку просту конструкційну норму виробники не витримують, а це небезпечно – адже 50% ваги воріт приходиться саме на нижній уловлювач.

Приклад - уловлювач Rolling Expert з товщиною 2,04 мм


Для чистоти експерименту ми дали цей уловлювач хлопчику 10 років. І він розігнув його без зусиль! Мало того що тонкостінний, так ще і з неякісної сталі! Більшість покупців фурнітури навіть не задумуються про наслідки встановлення цього «дива» на ворота, їм би по дешевше, а це не самий вірний підхід до деталей, від яких залежить, чи не впадуть ворота на авто.

 Дешево і сердито? Як би не так:


Так, це ті самі ворота, на яких стояв верхній уловлювач із фото вище. Ворота не працювали і трьох місяців. А от характерна іржа на балці вказує, що ворота могли розбити уловлювач як під дією вітру, так і під час закривання воріт.

Зекономили пару сотень гривень і знову витрачатись на фурнітуру. За рік рази чотири заміните і нема тут економії ніякої.

 


Отримати пораду щодо придбання фурніітури для воріт

Секрет №4
 Верхні ролики: попереджуємо біду

Верхні ролики це третя точка опори воріт, вони встановлюються на тому ж стовпі, поруч з яким встановлюються роликові опори. Верхні ролики являють собою пластину із металу, до якої кріпляться невеликі ролики – два або чотири, між якими проходить щит воріт, таким чином, щит притримується від падіння і направляється в потрібну сторону автоматикою або вручну.


Зверніть увагу на товщину пластини перш за все. Звісно чим вона товща – тим менше шансів виграти… видатки на ремонт Вашого авто як мінімум.

Дешева фурнітура відрізняється низькою товщиною всіх елементів, зокрема верхні ролики можуть бути і 2 мм товщини. В якісних комплектах, які коштують від 140 доларів, не можуть верхні ролики мати пластину яка тонша за 4 мм.

 Ось якісна білоруська фурнітура. Беремо штангенциркуль і перевіряємо – дійсно, пластина має товщину 4,03 мм:


Це еталон по якості. В принципі є фурнітура менша за 100 доларів вартістю, в якій взагалі пластина буде товщиною 2 мм. А різниця у протистоянні вітровому навантаженню у нормальної фурнітури і у найдешевшої буде такою:

4^2/2^2  =  4

Тобто той, хто купив дешеву фурнітуру, повинен в чотири рази більше боятись за власне авто під час вітру, коли відкриває ворота – ніж той, хто купив нормальну якісну.

Верхні ролики – матеріали і втулки

 

Власне наступний момент це матеріал, з якого виготовляють ролики. Вони можуть бути пластиковими чи резиновими. Втулки в верхніх роликах будуть або з пластиковими вставками (найдешевші), або із металевими. І тут треба знати яка якість цього матеріалу. 

Якісні ролики зроблені із товстої технічної резини:

 

Ось якісні ролики із нормальної резини. У них стандартна металева втулка на якісному болті для шестигранної викрутки. Шестигранна для того, щоб сусіди не по відколупували ці деталі, хоча в принципі болт того ж розміру може бути будь-який.

Матеріал роликів – технічна гума, дуже схожа на ту з якої роблять шини для авто. Гума має бути стійкою до тертя, нагріву і ультрафіолетових променів. Адже працюють ці ролики під відкритим небом.

Ось приклад того, що взагалі не варто купляти:

 

Основні ознаки низької якості – втулка з якоюсь пластиковою вставкою Вам можуть розказувати, що пластик запобігає тертю – звісно запобігає, от тільки зазвичай ціною міцності.

Власне сам ролик із такої гуми, що в неї стидно навіть загортати непотріб. Таке враження що просто взяли камеру од велосипеда, прокатали через станок і тонким шаром нанесли на пластикову втулку. Тобто по факту – міцність лягає на пластик, економимо на товщині гумового ролика.

Але це пів-біди. Головне те що дана гума за один літній сезон перестає існувати. Така собі екологічна само утилізація. А все через ультрафіолетове випромінювання. Випромінювання просто провокує розклад матеріалу. Спочатку можуть бути лахміття, яке попадає на землю згодом.

Думаєте що в одних китайських комплектах фурнітури дають такі ролики? Може трапитись і європейський комплект, адже всі замовляють в Китаї через дешевизну. Тому вірити одному бренду не варто.

Італійці ж радують нас винаходом – повністю пластиковими, товстими роликами на нормальній металевій втулці:

 

Так дійсно, товщина тут нормальна і пластик нормальний. Єдине чому ми не рекомендуємо такі ролики – шум. Вони торохтять наче візок бабусі в метро. Тому якщо Вам до вподоби ролики з пластику, верхню частину рами воріт слід окантувати кантом з алюмінію.



Порадьтесь щодо  монтажу Ваших воріт та елементів фурнітури

 

Секрет №5
Нижні кінцевий ролик – з чого обрати?

Кінцевий ролик регулює закриття воріт. Він діє так – при піднімає щит воріт і входить в уловлювач разом з рамою. Кріпиться він знизу рами воріт:


Найбільш популярні це кінцеві ролики з пластику і металу. Можна розібрати його на такі три частини: власне цільне колесо з пластику; металева рама; вісь із кріпленням.

Це колесо робить невеликий оберт і в принципі, саме по собі, витримує всі необхідні навантаження.  

Візьміть таке колесо і проведіть тест: вдарте десяток разів кувалдою по колесу (цей тест ми проводили із пластиковими кінцевими роликами різних виробників). Після тесту ролик можна спокійно вставити назад у раму воріт і він і далі виконуватиме свої обов’язки. Більшість роликів справляються із таким тестом "на відмінно".


А це італійський металевий ролик. Повністю металевий, та ще і з підшипником!

Підшипник тут явно зайвий. Його ставлять лише там, де колесо робить багато обертів – а кінцевий ролик ледь обертається на 1/8 оберту. Тому підшипники тут це просто «понт де італьяно», не більше. Не відповідає воно своїй ціні.

 Секрет №6
 Гумові заглушки – зайвими не будуть!

Заглушка виглядає як шмат резини, по формі такий же як напрямна балка.

  

Заглушка має профіль, як сама балка. А це вигляд з іншої сторони:

 

Заглушка має оберігати відкатну систему від потрапляння всередину сміття, снігу та заклинювання воріт. Саме тому заглушки просто потрібні щоб були в наявності в комплекті фурнітури.

Особливих вимог до заглушок немає, головне щоб вони підходили по розміру, і навіть якщо вони не підходять можна зробити їх підходящими за допомогою напилка.

А от в італійській фурнітурі немає заглушок взагалі. Чому? Бо там зими сніжної не бачили! Хіба що по телевізору. Але нам заглушки потрібні, адже у Вінниці висота снігу в зими може досягати 150 см і вище. І тоді ворота можуть просто перетворитись на нерухомість. Головне при цьому не спалити мотор що їх відкриває.

Для нас взагалі дивина, що італійці не дають заглушки в комплекті фурнітури. Не відомо чому! Може це такий маркетинговий хід щоб зекономити? Але італійська фурнітура одна з дорогих і це якось дивно. Відповідь можна знайти відвідавши Італію взимку, це як відвідати Крим восени, погода стійко тепла навіть коли в Україні люті морози, а сніг вони бачили лише по телевізору. Тому вони і не думають про важливість заглушок, а от нам думати слід, адже у Вінницькій області, взимку сніг може випасти товщиною два метри.

Потрібна якісна заводська фурнітура зі складу і гарнітєю 1-5 років?

Завжди є 12 варіантів для Вас! Дивіться тут

 

Отримайте консултацію по підбору фурнітури

 Секрет №7
Інструкція, що зібрала хитрощі і секрети монтажу відкатних воріт - "Як зробити відкатні ворота своїми руками"

 Це доступний посібник зі створення власних відкатних воріт своїми руками.

Ніде більше такої інструкції немає – її надаємо ми тільки нашим клієнтам!

Це унікальна пропозиція, в інших магазинах її просто немає.


Ми виклали на 32 сторінках те, що дозволяє зробити ворота максимально швидко і економно - ілюстрації кожного етапа робіт із поясненнями.

А ще з її допомогою ВИ можете непогано зекономити! Ваші ворота будуть дешевшими за фірмові на 5-6 тисяч грн!

Для кого дана інструкція? Раніше фурнітуру замовляли виключно професіонали, які мали технічну освіту або які мали досвід багатьох років створення відкатних воріт. І тому на подібних нашому сайтах розповідається про ворота і фурнітуру як про якійсь науковий експеримент із тисячею формул і незрозумілих виразів і термінів.

Сьогодні ж відкатні ворота своїми руками будують багато мешканців приватних будинків і дач, а тому ми створили інструкцію, яка зрозуміла кожному! На сонові вланого, а не чужого досвіду створення відкатних воріт, так як ми пояснюємо нашим клієнтам щодня, що таке відкатні ворота і які є тонкощі їх створення.

На 32 сторінках із детальними ілюстраціями Ви знайдете доступні, прості пояснення і схематичні зображення з поясненнями. Інструкція настільки проста, що ми гарантуємо: за місяць кожен з її допомогою зможе створити відкатні ворота!

В Інструкціі Ви знайдете:

  • Як зробити фундамент;
  • Схеми прокладання проводки;
  • Принципи зварювання каркасу;
  • Як поґрунтувати, пофарбувати, встановити каркас;
  • Встановлення фурнітури і безліч інших деталей.

Безкоштовно і тільки у нас – Ви отримаєте цю книгу при купівлі фурнітури!

І ми будемо раді допомогти Вам порадою, якщо буде щось незрозуміло – наші фахівці мають від 10 років досвіду по майструванню воріт – до останнього болта.

Ви добре зекономите: економія при створенні відкатних воріт своїми руками складає від 5000 грн!

Креслення – безкоштовно! До книги у подарунок

Бонус: креслення відповідно Ваших параметрів воріт (висота, ширина, вага) - дозволить ще більше заощадити і зекономити час на будуванні відкатних воріт!


Ми надаємо індивідуальні креслення кожному покупцеві фурнітури відкатних воріт. Не існує універсального креслення, як двох однакових воріт - кожні ворота мають нюанси і проблеми при виготовленні.

На прохання наших клієнтів ми надаємо послугу, що дозволить їм зекономити!

Ваше креслення буде точним до міліметра, ми робимо його настільки зрозумілим, що навіть якщо Ви найняли зварника початківця, він легко розбереться в кресленні.

Зварнику залишиться зварити труби каркасу точно так, як вказано на схемі. Усі розміри проставлені будуть чітко до міліметра.

Ви отримаєте точне до міліметра креслення каркасу воріт, кількість труб і їх розміри – спеціально під Ваші потреби. Так що на матеріалах Ви зможете суттєво зекономити!

У Вінниці ВИ легко знайдете зварника, буквально на кілька годин, щоб зварити основні елементи. І це все одно буде дешевше, ніж замовляти щось у монтажних організацій.

Креслення надається як бонус при купівлі фурнітури. Якщо Ви не замовляли креслення з якоїсь причини (наприклад було не відомо, як буде обшиватись каркас, чи розміри воріт), можна замовити креслення додатково, вказавши нашому менеджеру прізвище чи номер замовлення.

Якщо фурнітуру ВИ замовляли не у нас і бажаєте отримати креслення, це також можливо, вартість від 400 грн.

 

Порадьтись і отримати креслення Ваших воріт та/або посібник просто зараз

 Підводимо підсумки

Як зрозуміло, є певна різниця між недорогою фурнітурою і фурнітурою дешевою. На сьогодні дешева фурнітура (менше 100 доларів вартості) – бездарний непотріб. Виробники такої фурнітури намагаються на всьому зекономити: на якості обробки, на матеріалах (беручи найменш якісні м’які сталі, пластикові деталі, найгірші підшипники і т. д.), на товщині деталей. Останнє взагалі кощунство, враховуючи що ворота мають бути безпечними.  99% дешевої фурнітури йде з тонкими уловлювачами, тонкою балкою, яку легко розгинає від вітру, тонкими верхніми роликами.

Але це не зобов’язує купувати найдорожчу фурнітуру від 500 Євро вартістю – ні, достатньо проявити кмітливість і можна придбати фурнітуру для відкатних воріт в районі 150 Доларів – якістю не гіршою, ніж за 500 Євро. Головне знати критерії відбору і як перевірити товщину і якість деталей самому. Лише так Ви можете зхитрити – купити дуже якісну фурнітуру, з гарантією від 5 років, а за ціною значно дешевше, ніж купив Ваш сусід.

Особливо таку хитрість оцінить Ваша дружина, адже зайва копійка і відсутність необхідності ремонтувати фурнітуру – справляють враження як емоційне, так і фінансове. Це принцип розумної економії, коли економлять не на якості, а на рекламі, брендах, зайвих переплатах.

Інша справа коли люди свідомо намагаються зекономити на всьому.  «Скупий платить двічі» - народна мудрість. А купуючи дешеву фурнітуру деякі клієнти платили ще три а то і чотири рази за ремонт. В сумі вийшла цифра така, що можна було одразу брати найдорожчий комплект фурнітури і забути про ремонти років на 10. Бо іншого ми і не продаємо – немає сенсу продавати те, що тобі гарантовано повернуть.


Отримати детальну консультацію щодо фурнітури

 Що станеться, коли Ви введете свій телефон і натиснете кнопку
 "Консультація"?

Ви поспілкуєтесь із нашим менеджером. Один із них - Вадим:

 

Вас набере наш менеджер:

  • в робочий день  - на протязі 20 хвилин,
  • в неробочий – на наступний же робочий день.

Вам підберуть такий комплект, який вписуватиметься і в бюджет, і у технічни умови.

У нас є великий вибір фурнітури для відкатних воріт. Унікальні пропозиції з гарантією від 5 років! Виробники з таких країн: Україна, Китай, Італія, Білорусія, Австрія і т.п.

Для Вас буде вигідна ціна на фурнітуру!

Ми не перекупщики, а працюємо напрямо із заводами фурнітури. У нас є власний склад і сервісний центр. Окрім того наш досвід дозволив відсіяти усіх виробників за останні 10 років, які погіршили якість власної фурнітури. Саме тому наша ціна дійсно адекватна до потреб великої кількості клієнтів.

Гарантовано – гарантія на фурнітуру відкатних воріт 5 років!


БОНУС!

Спеціальна Гарантія від нашої Компанії

 Тест-драйв будь-якого комплекту фурнітури на Ваших воротах – на протязі 90 днів!

 

Саме так: Ви можете БЕЗКОШТОВНО користуватись три місяці нашою фурнітурою, а якщо виникнуть якійсь питання – здати її нам у сервісний центр (можна відправити транспортними компаніями) і отримати назад свої кошти.

Ви можете користуватись фурнітурою для відкатних воріт безкоштовно на протязі 90 днів, бо ми впевнені у її працездатності.

Ми настільки впевнені у власній продукції, що готові надати 90 днів тест-драйву замість 14 як по Закону!

Як це працює?

Ви тестуєте фурнітуру на власних воротах. Якщо щось не подобається – знімаєте її і відправляєте нам. Ми повернемо кошти із усмішкою і без зайвих питань!

Подібних випадків дійсно мало, ми не продаємо нашим клієнтам аби що – ми цінуємо Ваш час.

Перевір і потім плати!


Оберіть спосіб доставки. Коли отримаєте вантаж, відкрийте і подивіться все, що Вас цікавить. Впевнившись у якості і комплктності оплачуєте накладним платежем або за домовленістю. Жодних ризиків – максимальна прозорість і чесність!

Доставку і усі транспортні видатки ми беремо на себе. Вам залишається виключно оплатити товар по Вашій ціні.

Доставляємо у такі міста: Вінниця, Жмеринка, Могилів-Подільский,  Казатин, Ладижин, Гайсин та інші міста.

 Ваше відправлення Ви отримаєте на протязі кількох днів. Доставку здійснюємо такими транспортними операторами: Інтайм (бажано), Нова Пошта, Делівері, Автолюкс, Укрпошта або за домовленістю.

Увага! Перелік транспортних компаній, які доставляють 6-метровий вантаж:

Інтайм Вінниця:

1. Вінниця Соборна - вул. Соборона 11

2. Вінниця Фрунзе - вул. Фрунзе, 4д

3. Вінниця Транзит - вул. Ватутіна, 137

4. Вінниця Чехова - вул. Чехова 29а 

Інтайм Жмеринка:

1. Склад №1 - вул. Київська, 18

Інтайм Ладижин:

1. Склад №1 - вул. Піонерська 29/5

Інтайм Казатин

1. Склад №1 Грушевського - вул. Грушевського, 49

Інтайм Могилів-Подільский

1. Склад №1 "Завод Холодильник" - вул. Пушкінська, 15

та інші.

Найлегше доставити великий вантаж (а балка на стандартні ворота, навіть для дачі -  буде 6-7 метрів) у Вінницю.

В інші міста може не ходити велика фура, а лише мікроавтобуси і міні-вантажівки, у яки напрямна балка просто не влізе.

Балку у будь-якому разі можна розрізати. Ми розрізаємо її на такі частини (можна у пропорціях), які вкажете Ви, при чому так, що зварити її на місці зможе будь-який зварник без питань.

 Увага! 7-метрову балку не можна відправити компаніями «Нова пошта» та «Інтайм», вони не доставляють за умовами вантаж довше 6 метрів. Але можна доставити компанією «Делівері». Тоді виникає єдина незручність  - в «Делівері» немає накладного платежу, тому замовлення слід оплатити окремо по домовленості.


Залишились питання?