Фурнітура для відкатних воріт Тернопіль

Почаїв, Кременець, Збараж, Чортків, Теребовля – створіть відкатні ворота своєї мрії!


Фурнітура для відкатних воріт. Купити в Тернополі, Требовлі, Почаєві, Кременці, Збаражі - доставка безкоштовно щодня!

Напевно Ви вже чули про таке поняття, як «фурнітура для відкатних воріт», але цілком можливо, що у Вас є питання: з чого складається і навіщо вона потрібна? Де купити добротну фурнітуру? Як не витратити гроші дарма при купівлі фурнітури? На всі ці питання у нас є відповіді!

Фурнітура – це повний і необхідний комплект деталей, із яких складається рухома частина відкатних воріт. Це ті частини, які визначають, як довго і наскільки безшумно і легко будуть працювати ворота, від них залежить строк служби воріт.

Деякі люди гадають, що можна зробити деякі компоненти фурнітури воріт руками або відмовитись від деяких деталей заради заощадження. НЕ радимо Вам цього робити. Економія на деяких деталях призведе до того, що Ваші ворота будуть нестійкими, можуть впасти на авто чи людину; провисатимуть і розгинатимуться у закритому положенні; будуть скрипіти і ходити туго; можуть швидко вийти з ладу, застрягнути в одному положенні. Як правило, зробити деталі фурнітури для відкатних воріт досить складно. До того ж Ви не зможете у кустарних умовах домогтись заводської якості і саморобні деталі не будуть довго слугувати.


Бажаєте готові відкатні ворота


Основний набір фурнітури для відкатних включає:

  • Напрямну (балка, консоль, направляюча рейка);
  • дві роликові каретки (опори);
  • верхні ролики;
  • ролик кінцевий;
  • вловлювачі (нижній та верхній);
  • заглушки для балки.

Кожна деталь виконує певну функцію. Наприклад, направляюча рейка є основою воріт і вона рухається по нерухомим роликовим кареткам завдяки своїй специфічній формі і якісним підшипникам кареток.

Вас цікавить якісна фурнітура для відкатних воріт?

Фурнітура заводська для розсувних воріт - 12 варіантів завжди на складі! Відправка безкоштовно в Тернопільську область щодня!


Rolling Expert 400

Есть в наличии

Бесплатная доставка

2590 грн.

Посмотреть

Світ Воріт STANDART 500

Есть в наличии

Бесплатная доставка

2990 грн.

Посмотреть

Світ Воріт LUX 500

Есть в наличии

Бесплатная доставка

4180 грн.

Посмотреть

Світ Воріт STANDART 800

Есть в наличии

Бесплатная доставка

5990 грн.

Посмотреть


Не знаєте як обрати? Порадьтесь із досвідченим монтажником!

Яку фурнітуру слід вибрати конкретно під Ваші ворота?

Спершу слід дізнатись розміри воріт: ширину в’їзду  воріт, висоту воріт, матеріал, з якого ворота виготовляються (впливає на вагу воріт). Отже, ширина, висота і вага воріт – три найперші показники, за допомогою яких слід підбирати фурнітуру. Далі, слід додати до ширини в’їзду 50% - це буде довжина балки. Після чого балка і ролики підбираються по вазі воріт. Стандартні ворота, які обшиті профнастилом, можуть важити від 250 до 500 кг. Ворота із сандвіч-панелей (подвійний профнастил, полікарбонат із наповнювачем) – важить 400-800 кг. Ковані ворота можуть важити від 800 кг. Вага воріт – основний параметр, який визначає наскільки міцними мають бути балка, ролики та вловлювачі.

Після підбору згідно математико-фізичних параметрів воріт, далі слід звернути увагу на якість комплектів фурнітури.

І тут починаються викрутаси, які залежать від виробника. Одні економлять на всьому, інші виробники економлять на дрібницях, треті можуть запропонувати Вам дорогий товар, який не буде відповідати Вашим потребам. У будь-якому разі діє правило: в погоні за низькою ціною виробники часто економлять на якості матеріалів виготовлення, на обробці металу, на прокаті профілю…

Дешеві комплекти, які рекламують як надійні, часто при детальному розгляді виявляються не тим, за що їх видають. Дорогі італійські вироби часто розраховані на м’який клімат і не враховують жорсткі погодні та експлуатаційні умови України (сніжні зими, брудні дороги і т. д.). Саме тому ми виробили певний набір критеріїв, за якими відсіюємо відверто неякісні комплекти і пропонуємо Вам тільки те, що повністю відповідає співвідношенню ціна/якість.

Десять - п’ятнадцять років тому взагалі не було можливості придбати фурнітуру для відкатних воріт в Україні за ціною, яку могли собі дозволити більшість громадян. Всього було два варіанти:

1) Можна було свар ганити самопальну фурнітуру у себе в гаражі

2) Купити європейський комплект фурнітури за шаленими цінами

Обидва варіанти не були гарними.


Зробити самопальну фурнітуру якісно – потрібно закупити матеріали, з’їздити по них, мати досвід токарних робіт, а у випадку із напрямною знайти відповідну трубу, вирізати її… Геморой ще той.

А купити комплект імпортного виробництва було просто не реально: ціни починались від 1000 Євро (!) і потрібно було записатись в чергу (!), щоб Вам його виготовили. Просто у світі не було відповідних технологій масового виробництва, а попит не міг бути втамований існуючими виробничими потужностями.


А сьогодні технології і виробництва скакнули вперед, ціна фурнітури для відкатних воріт є настільки низькою, що робити її своїми руками немає ніякого сенсу. Поїдьте на металобазу, подивіться ціни на відповідні матеріали, плюс вартість бензину, плюс порахуйте роботу токаря (не думаю що абсолютно кожен може якісно працювати із металом, особливо в такому складному елементі, як роликова опора). Вже вартість матеріалів перевищить вартість найдорожчого італійського комплекту фурнітури, а із іншими витратами у купі це стає просто не вигідно – не може гаражний майстер сьогодні тягатись із заводським масовим виробництвом фурнітури ні у якості, ні у собівартості – навіть якщо ВИ самостійно зробите більшу частину роботи і привезете це все задарма (що маловирогідно), вартість готового самопального комплекту буде не рентабельна.

На сьогодні, в Україні працює п’ять українських і зарубіжних компаній-виробників фурнітури для відкатних воріт, так що купити її проблеми не складе. Були б гроші.

Доступні ціни на фурнітуру – це якраз є результатом підвищеної конкуренції на ринку України. Вам ще дуже пощастило, тому що тим хто купує фурнітуру у сусідніх країнах (в Росії, Білорусі) її продають удвічі-втричі дорожче.


Важко зробити раціональний вибір у великому розмаїтті фурнітури. Якщо пропозиція не сильно велика, то вибрати можна практично миттєво. А коли людські очі розбігаються, як у м’ясній лавці, від різноманіття фурнітури на будь-який смак, то розгубитись дуже просто.  Через те, що розкид цін на фурнітуру великий, виникає спокуса купити її за максимально низькою ціною.

Розглядаючи фотографії фурнітури для відкатних воріт на різних сайтах, важко зрозуміти, яка з них найкраща. Навіть якщо помацати особисто в руках кожну деталь, складно зрозуміти її якість. Як перевірити дотиком пальців марку сталі, з якої виготовляють напрямну балку, або якість підшипників у роликовій каретці?

Пропонуємо порівняльний огляд матеріалів, щоб не загубитись у всьому цьому різноманітті марок і виробників фурнітури.

Направляюча рейка (балка, профіль, напрямна) – з якої сталі зроблена?

Розглянемо її зовнішній вигляд:


Направляюча рейка є найголовнішою деталлю у будь-якому комплекті фурнітури відкатних воріт.  А чому не роликова опора? Тому що у кривій напрямній навіть найкращі імпортні ролики не зможуть добре ходити і ворота буде неможливо виставити рівно, більше того, чим гірша балка – тим менший строк життя роликів.

Занадто тонка рейка – і від пориву вітру її чекає розгинання – ворота можуть просто впасти, і тоді не важливо які ролики були встановлені. Якісні ролики, які встановлюють у криву балку, будуть заїдати і скрипіти. Звук, що нагадує лязг автомобільних гальмів чи їзду іржавого візка, створить неперевершену нервову атмосферу.

Дешева напрямна – це те саме, що Запорожець. А дешеві ролики – це як колеса цього автомобіля. Які гарні колеса не поставиш у дешеве авто, від того іномаркою воно не стане. Рівна, міцна рейка правильного профілю – ось запорука надійності воріт! Так само як заводська збірка шасі в іномарці – запорука довгого життя автомобіля. Саме тому для нас напрямна рейка є головним елементом при виборі фурнітури.

Яка найперша характеристика гарної направляючої рейки для воріт? Звісно її рівність. Щоб побачити огріхи у рівності профілю, не обов’язково використовувати спеціальні вимірювальні інструменти. Наприклад, на фотографії нижче:


Видно, що ліва стінка профілю не рівна, а опукла, права загнута в середину, при цьому ліва нижня полиця виставлена під кутом до верхньої грані, а права нижня грань як їй і належить іде паралельно верхній грані. Ролики ковзають як по верхній, так і по нижнім граням: навантаження при рухові воріт на одній каретці буде більшим на верхній грані і верхнім роликам, на іншій більше на нижній грані і нижнім роликам.


А це креслення профілю, який ми щойно розглядали. Таким його створив інженер. А от втілити це в метал вийшло не дуже, мабуть використовувалось зношене обладнання.

Віддаємо належне, українським виробникам, які в останні роки зуміли покращити якість виробляємих ними направляючих. Ще три-чотири роки тому геометрія профілів вітчизняних виробників була предметом лякання неслухняних маленьких дітей, а сьогодні у більшості вона більш-менш прийнятна. Тим не менш, в природі України ще зустрічаються профілі досить дивної форми, такі як цей:


На фото – направляюча рейка Rolling Expert, випущена у 2014-му році. У неї різна висота нижніх полиць (різниця невелика, але суттєва – 2-3 мілліметри, в залежності від партії), наслідком чого є непаралельність нижніх граней верхній. Більше того, нижні грані недозагнуті. До чого це призводить? До поламки підшипників роликових кареток (про це далі).


Розглянемо два профілі виробництва України... Навіть без мікрометра чи штангенциркуля видно, що лівий профіль тонший і вужчий од правого, при цьому на обидва – однакова паспортна максимальна вага. Це означає на практиці, що купуючи дешевий комплект фурнітури Ви ризикуєте тим, що відповідні ролики (вони стандартного розміру) не помістяться у рейку, більше того, вона не витримає паспортного навантаження і може розігнутись від пориву вітру. А якщо Ви б одразу купували якісну направляючу рейку, туди можна було б помістити будь-які ролики – хоч українські, хоч італійські, і така рейка працює набагато довше від дешевих виробів, їй не страшні сильні пориви вітру.

Багато виробників намагаються заощадити на товщині рейки. Якщо при будівництві автомобілів зниження товщини шасі ще можна виправдати, так як чим менша вага авто, тим менше пального воно споживає (і то є сумнів, що тонке дешеве шасі витримає українські дороги); то у фурнітурі відкатних воріт чітко ясно, що навантаження, прикладені під різними векторами, запросто руйнують тонкі направляючі рейки. Адже існує квадратична залежність між товщиною рейки та її міцністю! Зменшуємо товщину у два рази – зменшуємо міцність у 4 (!) рази.

Давайте розрахуємо, наскільки відрізняється міцність рейок 3,6мм і 3мм.

3,6² / 3² = 1,44

Дана цифра означає зниження міцності у рейки, яка «тонше» від свого брата на 0,6 мм – аж на 44% - практично в півтора рази!

Дуже важливо знати, з якого матеріалу виготовлена направляюча рейка. Зазвичай, якісна рейка виготовляється із конструкційної вуглецевої сталі. А фокус виготовлення в тому, що виготовляти якісну фурнітуру із сталі з високим вмістом вуглецю важко. Тому один із поширених способів економії (при чому цим не гребують ні українські, ні деякі зарубіжні виробники) – застосування низкьовуглецевих сталей. Цей матеріал легше піддається обробці, але конструкційні властивості у такої фурнітури значно гірші.


Як приклад, завод фурнітури Rolling Expert застосовує сталь під маркою 08КП – нам вдалося потрапити на завод і клацнути на телефон бирку із написом на бобіні сталі, яку завантажують у прокатний стан. В цьому типу сталі вміст вуглецю дорівнює 0,05 до 0,11%, що є не достатнім для міцного профілю направляючої рейки.

Практика показала, що напрямні рейки даної фірми розгинаються найчастіше. 08 КП є м’якою і податливою сталлю, яка нагадує пластилін за конструкційними властивостями. І навіть не ведіться на товщину сталі 3,6мм – серед направляючих марку Rolling Expert розгинає частіше інших.


На даному фото – дешева напрямна виробництва Rolling Expert., що розігнулась лише за кілька місяців роботи. За рік експлуатації своїх нових воріт, клієнт тричі купував нові напрямні рейки. Після чого він змінив свою думку про секс із воротами і в решті решт, купив нормальний комплект фурнітури.

Але як не дивно, навіть італійцям не претить застосовувати м’яку сталь у своїй фурнітурі. На фото -


профіль дуже відомого італійського виробника. Його доля така сама, як і в Rolling Expert. Тому висока ціна – не завжди є гарантією якості. Цю рейку ми не брали на хімічний аналіз, але тут і так все ясно: при її виготовленні застосовували на міцну конструкційну сталь (з підвищеним вмістом вуглецю, який надає направляючої необхідну твердість і жорсткість), а звичайна м'яка сталь.

То чому ж виробники фурнітури не бажають використовувати більш міцні конструкційні сталі у своїй продукції?

Причин декілька:

  • По перше,вуглецева конструкційна сталь буде банально дорожчою від м’яких сталей. А зекономити наші виробники люблять дуже, адже тут усім керує жаба на більш низьку ціну і більший прибуток. Ви легко перевірите товщину направляючої рейки, а марку сталі як перевірите?
  • По-друге, вуглецева конструкційна сталь є дуже твердою і має великий опір до деформації, отже, прокатувати її значно важче од м’яких марок сталі. Для цього слід застосовувати більш потужніші прокатні стани, більш довгі і з більшою кількістю прокатних валів – отже, вартість такого обладнання буде вищою, ніж для м'яких типів сталі.
  • По-третє, прокатний стан буде швидше зноситись, потрібно частіше замінювати прокатні вали і робити технічний ремонт – а отже, це ще один фактор для збільшення ціни готового виробу. Використовуючи сталь марки 08 КП не треба настільки часто ремонтувати прокатний стан як при твердіших марках сталі.
  • В-четвертих, із м'якої  сталі  профіль можна зробити більш рівним і точним, ніж із твердої сталі, а на створення профілю із твердих марок сталі потрібні більш дорогі прокатні стани. Зазвичай, м'яка сталь чинить невеликий опір деформаціям, отже з неї простіше виготовити профіль із чіткими гранями, проте – не завжди у дешевої фурнітури із м'якої сталі виходить чіткий і рівний профіль. 


Отримайте безкоштовну пораду по фурнітурі від професійного монтажника просто зараз!


Чому роликові каретки можуть розсипатись?


Роликова каретка є другою за значенням деталлю фурнітури. Разом із направляючою рейкою це нерозлучна пара.


Роликові каретки слугують опорами для напрямної рейки, це як поїзд навпаки – колеса на місці, а рухається рейка.


Тим не менш, існують різні причини, через які навіть найякісніші роликові каретки може "вбити" крива напрямна. Давайте перш за все розглянемо ближче спосіб розташування роликів всередині направляючої рейки (на зображенні нижче):


Дане креслення є класичним, правильним способом розташування роликів в направляючій рейці. Профіль рейки паралельний (нижні і верхні грані однакової), бічні грані – однакової довжини. Ролик має упиратись серединою колеса у нижній профіль – по середині полиці. Лише так роликова опора прослужить не один рік відмінно і без зайвого скрипу.


Не завжди помітиш на фотографії, як саме заправлені ролики у напрямну рейку, а от схематично це виглядає більш чітко. Верхні ролики торкаються верхньої грані, нижні контактують із нижніми полицями. Наче б то все просто. А тепер кілька «підводних каменів-убивць», які легко ламають ролики всередині рейки.


Ось випадок, коли нижні полиці не до загнуті, тоді колесо котиться під кутом і зазнає подвійного навантаження. Дві сили прикладені до колеса, замість одної, вони позначені червоними стрілками.

Не забувайте: в роликах повсюдно застосовують кулькові підшипники – вони чудово тримають одно векторні навантаження (вертикальні), але не багатовекторні.

Зокрема, поширений підшипник «6201» може легко витримати 3100 Ньютонів (це приблизно 300 кг), за умови вірного вектору навантаження. А от у разі докладання осьових навантажень, цей підшипник витримує максимум 10% від своєї номінальної міцності (300 Ньютонів – приблизно 30 кг). Перевищуючи, даним чином, в 10 разів допустиме навантаження, можна запросто зламати підшипник так, що каретку доведеться викинути. Це не єдина типова вада дешевої фурнітури, виготовленої аби-як.


А ось ще один поширений випадок: полиці профілю розташовані на різній висоті одна щодо одної. Цей дефект краще визначати не на око, а за допомогою лінійки. У даному випадку один ролик отримує повне подвійне навантаження, а інший – часткове. Дешева фурнітура в даному випадку створила типову картину, це все одно як Вам тягти мішок із картоплею на одному плечі – воно швидко втомиться, в той час як інше плече не отримає такого ж навантаження – при цьому довгий час мішок не перекладається на інше плече.

Отже, жити цьому ролику залишилось не довго.


А що тут не так? Наче полиці рівні, і знаходяться вони на однаковій висоті, рівні і бічні площини. Тут все вірно – до профілю рейки питань немає, іона ідеальна. Але ролики у даному дешевому комплекті ширше, ніж потрібно. У даному випадку ролик спирається не на полицю, а на бічну поверхню, яка притримує полицю. А це спричиняє бічні (осьові) навантаження на кулькопідшипник – що вбиває його за лічені місяці. Ворота можуть просто застрягнути на одному місці і не рухатись.

Як таке могло трапитись? Вся справа в комплектності комплекту, як не каламбурно це звучить – ролики мають підходити до рейки, це аксіома. Ми вважаємо, що подібні комплекти випускаються наступним чином: ролики дають нормальної якості, розраховані на паспортну вагу. А от направляючу рейку кладуть в комплект дешевшу, ніж потрібно – бо потрібно, щоб вона була трохи ширша, а отже, розрахована на більшу вагу. Ролики розраховані на відповідну вагу, а направляюча рейка – ні! Ось цим і грішать виробники дешевої фурнітури.


Що найголовніше в роликових каретках? Як на наш погляд, слід пильно звернути увагу на підшипники, від якості яких залежить довговічність усієї опори. Якщо завод виробник використовує у своїх опорах відверту дешевку замість нормальних підшипників – довгого ресурсу не дочекаєшся.

Давно не є секретом, що більшість виробників використовують підшипники родом з Китайської Народної Республіки. Навіть італійці не вважають зазорним використовувати китайські підшипники в своїх опорах. Але тут немає нічого страшного чи дивного – є різниця між Китаєм дешевим і Китаєм якісним. При чому різниця у ціні біде меншею, ніж якщо порівнювати українські та італійські вироби.

Просто деякі виробники використовують не підшипники, а якийсь муляж. За ціною такі вироби втричі дешевші, а за якістю – в десять разів гірші.


Яскравий тому приклад – «експерти» компанії Rolling-Expert розробили «ноу-хау» - колесо-підшипник, із якогось незрозумілого лайна, замість використати нормальний підшипник, завальцьований у сталеву обойму. Ресурс такого «ноу-хау» - не більше трьох місяців. А якщо поставити його у направляючу рейку тої самої марки (08 КП) – враження, що купив металобрухт.

Нормальні підшипники виготовляються із сталі марки ШХ15, мають окремий корпус і є окремим вузлом, який запресовують особливим чином у сталеву обойму ролика – це нормальна технологія виготовлення роликових опор. А ролики фірми Rolling Expert легко пиляються китайським напилком. Якби підшипник виготовлявся із сталі марки ШХ15, то Ви б навряд попиляли його китайським напилком – спробуйте розпиляти те, що твердіше од напилка!

Ще одна деталь, не помітна оку – дистанційні втулки. Колеса (ролики) опори мають постійно знаходитись на одній відстані від корпусу опори. Сьогодні одні виробники надають перевагу металевим втулкам, інші – пластиковим.


Так як наш досвід знає кілька скарг покупців на поламку даного вузла, то ми радимо брати опори із металевими дистанційними втулками – вони менше піддаються деформаціям.


Зверніть увагу і на те, з яким зусиллям погойдується головка опори. Роликова опора складається із двох частин – погойдування дозволяє більш справно і легко компенсувати «клювання» воріт вниз (до покриття проїзду). Погойдування має відбуватись легко, без зайвих зусиль. Якщо до погойдування потрібно докладати великі зусилля – вісь може з часом закиснути, поіржавіти від стертих поверхонь. Це призведе до того, що в одну сторону ворота будуть ходити нормально, а в іншу – із додатковим навантаженням. При цьому можливий скрегіт і відповідно, зношення підшипників каретки від збільшеного тертя.


Якщо Вам довелось купити фурнітуру із подібним браком (а у виробників дешевої фурнітури може бути і 100% браку у партії), не варто зневірятись – Вашими помічниками будуть напилок, болгарка і машинне мастило. Головне правильно прикласти зусилля. 

А от на даному фото видно, що вісь взагалі відсутня (!), замість неї дірка, а деталі намертво з’єднані одна з одною.


Щоб «розлучити» ці детальки, нам довелось скористатись молотком. На фото видно:


Що вузол прийшов у негідність через те, що нижні вуха були зварені косо-криво. Чи треба говорити, що шарнір взагалі не буде працювати і з часом його з’їсть корозія? В упаковці цього не побачиш.


Розмір нижньої основи роликової опори не має ніякого практичного значення. На нашій практиці не траплялось випадків руйнування даного вузла. Хоча у деяких виробників фурнітури, особливо італійців, є бажання підкреслити елітність і монументальність своїх виробів. І такий великий розмір пластини тут абсолютно ні на що не впливає. Але виглядає круто, типу сталі у нас скільки завгодно.


Маєте питання по створенню воріт? Отримайте пораду щодо вибору роликів безкоштовно!


Кінцевий ролик – металевий чи пластиковий?


У всіх українських виробників кінцевий ролик це пластикове колесо, яке закріплено простою втулкою у П-образному профілі. Усі вітчизняні і зарубіжні ролики мають один і той самий принцип роботи:  кінцевий ролик стикується із нижнім вловлювачем, пом’якшує удар воріт і передає вловлювачу вагу воріт. Тобто коли ворота закриті, вага їх розподілена на дві точки – роликові опори та система кінцевий ролик-стовп.


Італійці і тут відзначились монументальністю – зробили металеве колесо у металевому профілі, та ще й з підшипником. Але підшипник тут як п’яте колесо в іномарки, адже ролик здійснює не більш 1/8 оберту. Підшипники зазвичай застосовують там, де механізм робить багато обертів навколо осі. Так що, це просто італійські понти. А до полімерних коліс взагалі немає ніяких претензій, адже вони надійно виконують свою функцію.

Для оцінки, наскільки надійним є пластикове колесо, ми піддали його краш-тесту – зіткнули десяток разів із молотком. Удари залишили вм’ятини у колесі, але вузол працює і далі! Так що є понти, а є реально працюючі елементи, пластикові кінцеві ролики повністю виправдовують свою вартість.

В деяких роликах, втулки яких виготовлені із сталі товщиною менше 3 мм, може зірватись кінцеве різьблення. Це питання виправляється легко за допомогою звичайного болта.


Безкоштовна консультація із досвідченим монтажником воріт


Верхні підтримуючі ролики – пластикові чи гумові?


Верхні ролики надають стійкості воротам, вони притримують їх під час маневрів. Також вони притримують ворота під час поривів вітру.


Як правило, верхні ролики кріпляться на спеціальній металевій пластині. Товщина даної пластини є пріоритетним параметром, тому що якщо вона не достатня, ворота можуть просто впасти. У найбільш «економних» виробників товщина цієї пластини 2-4 мм, у найбільш «щедрих» - 4-5 мм. Тут теж існує квадратична залежність: якщо порівняти пластину у 2,5 мм (типовий дешевий варіант) і пластину більш дорожчої серії у 5 мм (це при тому, що верхні ролики не є дорогим елементом фурнітури) – то побачимо, що 5^2/2.5^2   = 4, тобто, зменшення товщини пластини вдвічі зменшує її міцність в чотири рази.

Товста пластина буде набагато краще притримувати ворота при сильному вітрі, а падіння воріт було б просто катастрофою.


У даній пластині є кілька пазів для регулювання товщини рами воріт, тому Ви можете підігнати ролики під готові ворота.


Бажано, щоб самі ролики були гумовими, а не пластиковими. Пластик дряпає фарбу, в цьому місці залишається слід, який після кількох дощів обов’язково візьметься корозією. А ще пластик сильно гримить, тоді як гума позбавлена цих недоліків. Проте, гумові ролики мають свої недоліки – у деяких виробників дешевої фурнітури, гумові ролики розсипаються під дією ультрафіолетових променів атмосфери вже через пів-року – рік. Але даний вузол замінюється легко, і ніщо не заважає підібрати ролики іншого виробника.


Дані ролики зустрічаються найчастіше. Всередині у них втулка із пластику, поверх якої як у деяких навушників, надягнутий тонкий шар із резини. Під впливом ультрафіолетових променів, резинове покриття потріскається і відпаде, оголивши середину. Причина такої деструкції у невірному складі суміші, з якої виготовлена резина – вона не стійка до ультрафіолету.


Італійські виробники чомусь поставляють тільки ось такі, пластикові верхні ролики. Не подобаються нам такі ролики – наші клієнти скаржаться, що фарба обдирається вже через пару тижнів використання, і шум у них страшний через специфічне різьблення поверхні. Бажано, якщо Ви використовуєте пластикові верхні ролики, раму воріт окантувати поверх алюмінієвим кутком.

Отже, обираючи комплекти фурнітури, зверніть увагу: найкраще вибрати верхні ролики із товстою пластиною і резиновими роликами, вони не гримлять, не обдирають фарбу і чудово тримають раму воріт навіть у сильний вітер.


Отримайте пораду щодо створення воріт


Верхній уловлювач, або чому грюкають ворота?


Верхній і нижній уловлювачі ловлять раму ворот в момент закриття. Верхній уловлювач просто притримує раму від бічних хитань, його завдання – захистити раму від падіння під час вітру.


Товщина верхніх вловлювачів може бути різною, від 1,8 мм до 5 мм. І тут знову діє закон квадратичної залежністю між товщиною і міцністю. Порівняємо два вловлювачі: із товщиною 1,8 мм і 5 мм:

5² / 1.8² = 7,71

Як бачимо, міцність уловлювача товщиною 5 мм більша майже у 8 (!) разів за уловлювач товщиною 1,8 мм. Економимо на сірниках, адже це не найдорожча деталь у фурнітурі.

Деякі виробники взагалі у комплект не дають верхній уловлювач. Купуйте окремо! Цим грішить український Roll Grand та італійський Rolling Center. При цьому Roll Grand  ще можна зрозуміти бажанням максимально зекономити на своїх комплектах, то дії Rolling Center не піддаються логіці, адже їхні комплекти одні із найдорожчих! Зовсім не зрозуміла позиція.


Так виглядає уловлювач із тонкої сталі. Мало того, що його міцність бажає кращого (через товщину не більше ніж 2,01 мм), він ще й має бридкий естетичний вигляд (хіба що Ви будете його фарбувати).

В якості тесту на міцність ми дали уловлювач бренду Rolling Expert хлопчику років 10, і він спокійно, без зусиль, розігнув його.

А це той самий уловлювач через чотири місяці роботи:


  • просто перетворився у хлам від ударів рами воріт. Господар дуже хотів дешеву фурнітуру і дуже попросив дати найбільш дешеві вловлювачі. Ми його попереджали. І не пройшло й чотирьох місяців, як наш прогноз збувся, і він змінив свою думку.

Чому нижній уловлювач запросто може «вбити» направляючу рейку, або чому крапля нікотину вбиває коня?


На нижній уловлювач припадає ледь не половина ваги воріт. Хоча у даному вузлі є перемичка, тонкі нижні уловлювачі теж не витримують ударів долі. Якщо міцність нижнього уловлювача бажає кращого, його господаря чекає не легка возня із воротами.

Ось уловлювач, виробники якого вирішили зекономити:


Як видно на мікрометрі, товщина цього вузла не перевищує 2,04 мм. Це один самих дешевих варіантів фурнітури.


Той самий уловлювач через чотири місяці роботи. Повернувся боком і повністю сплюснувся, як якийсь папір чи фольга. А це важливй вузол, якиу утримує ворота у закритому положенні, тим самим розгинаючи до нормального стану направляючу рейку (а закрите положення - це 99% часу життя воріт).

Саме тому Ви не захочете купувати дешеву фурнітуру, а якщо купите, то вже через 2-3 місяці будете купувати нову, і ніяк інакше при такій якості.

Хоча випадки падіння відкатних воріт дуже рідкісні, це досить надійна система, відкатні ворота побудовані так, що вони не бояться вітру, і навіть не кожен удар здатен змістити ворота із напрямної. Просто з часом, якщо балку не підтримувати нижнім вловлювачем, вона може раптово оголити свій внутрішній світ.

Капітальний ремонт воротам в цьому випадку забезпечений, якщо нікого не покалічило, доведеться як мінімум робити повну заміну фурнітури. А ще пофарбувати подряпини на воротах.

Так що маленька, начебто незначна деталь, може принести серйозний «сюрприз». Економите на сірниках, а отримуєте воротами по голові – економія не спів ставна. Та й зовнішній вигляд воріт дуже попсує, що не порадує Вашу дружину.


Бажаєте створити надійні відкатні ворота? Консультація безкоштовно:


Чи потрібні заглушки?


Заглушки закривають торець металевої балки, для того щоб всередину як мінімум не попадав сніг зимою і бруд з пилом в теплу пору року.


Більшість комплектів фурнітури комплектують звичайними резиновими заглушками. Ці гумотехнічні вироби не поставляють тільки італійці, які наші зими тільки по телевізору й бачили. Є така думка, що італійці навіть припустити не можуть що у направляючу рейку може потрапити сніг. А сніг може потрапити і призвести до того, що ворота перетворяться на нерухомість: чи то через сильне пресування снігу роликами, чи то через підмерзання льоду. Тому щоб цього не сталося, особливо вранці, коли Ви поспішаєте на роботу на авто, слід захищати ворота гумотехнічними виробами вітчизняного виробництва.


В принципі, не може бути претензій до заглушок будь-якого виробника. Одні краще, інші троха гірше, але все ж виконують свою єдину функцію. Якщо Вас не влаштовує резинова заглушка, кінець направляючої рейки можна заварити металевою пластиною. Єдине що це не зручно, коли потрібно замінити рейку, тоді доводиться відпилювати пластину.

Заглушки для вітчизняного клімату не є понтами, а суворою необхідністю. Адже ми не в Італії живемо.

Щодо самопалу. Іноді люди не купують комплект, а намагаються самостійно виготовити деякі із перелічених вище деталей. Зрозумійте: сьогодні на заводі спеціалістами буде створено фурнітуру дешевше і якісніше, ніж за доступними Вам технологіями. Масове виробництво, станки із ЧПУ, відмінні матеріали, а ще спеціалісти, які прораховують кожну деталь фурнітури до мілліметра – це відрізняє заводську якість від кустарної.

Ви бажаєте зекономити? Купуйте готовий комплект фурнітури. Матеріали, плюс бензин, плюс робота – все це вже буде дорожче навіть за елітні італійські комплекти.

Щоб зрозуміти влаштування фурнітури для відкатних воріт, почитайте нашу інструкцію. Там все описано настільки чітко і ясно, що розбереться будь-хто.

Щоб довго не шукати, а відразу знайти кращу фурнітуру по прийнятній ціні, зателефонуйте нам за телефоном 097-917-11-41. Ми дамо Вам пораду і підберемо фурнітуру для відкатних воріт – з урахуванням усіх параметрів проекту.

Чому слід купувати фурнітуру для відкатних воріт у нас і не варто йти до наших конкурентів? При покупці фурнітури ми надаємо Вам бонуси:

1. На якісну фурнітуру - гарантія 5 років! 

 

Ми візьмемо на себе усі клопоти щодо гарантійного обслуговування – Вам немає потреби звертатись на завод, чекати кілька тижнів гарантійного ремонту, повторно їздити на завод, щоб забрати відремонтовані вироби.

Якщо Ви виявите заводський брак – привозьте поламану деталь у наш магазин або відправляйте кур’єрськими службами і ми НЕГАЙНО обміняємо несправний виріб на новий. Усі клопоти щодо спілкування із заводом-виробником фурнітури для відкатних воріт ми беремо на себе, Вам немає необхідності витрачати свій час і нерви на гарантійний ремонт.

У нас Ви можете розраховувати на реальну гарантію, котру ми вказуємо при продажу. На найкращі зразки фурнітури для воріт гарантія дається 5 років – ми впевнені у її якості. При продажу Ви отримуєте гарантійний талон, котрий Ви можете пред’явити у випадку виявлення заводського браку в гарантійний період. В гарантійному талоні вказується адреса сервісного центру і контактні телефони. Навіть якщо Ви забудете сайт і місце покупки, гарантійний талон не дасть Вам про це забути.   

2. 100 днів - 100% повернення грошей!


Згідно Законодавства України, Ви можете повернути або обміняти товар на протязі 14 днів. Але ми пропонуємо Вам більше! Якщо Вам не сподобалась якість нашої фурнітури, то на протязі 100 календарних днів з моменту покупки Ви можете повернути її і отримати зворотно гроші. Навіть у тому випадку, якщо фурнітура була встановлена на ворота. Однак мова йде лише про ті комплекти, які йдуть у розділі «рекомендовані».

Якщо ж Ви, наприклад, купили комплект Rolling Expert, який числиться у розділі «не рекомендовані», тут повернення грошей неможливе. 

3. Отримай безкоштовно книгу – як зробити відкатні ворота самостійно!


ЦЕ не набір китайських порад з Інтернету. Це - справжня інструкція, яка зрозуміла будь-кому! Ви можете створити власні ворота за нашою інструкцією і зекономити до 10 000 грн! Для цього необхідно вміти працювати із зварювальним апаратом. Не вмієте? Не біда! За нашою інструкцією і кресленнями зварити метал зможе кожен майстер. Купіть елементи на металобазі, профнастил на ринку, фарбу, розхідні матеріали – а зварювання доручіть зварнику, якого в Тернопільській області можна найняти недорого, всього на кілька годин. Ви зекономите і створите каркас воріт, не гірше від професіональних!

4. Індивідуальне креслення воріт нашим покупцям – у подарунок!


Ми даємо Вам креслення для самостійного виготовлення відкатних воріт! Легше і дешевше виготовити відкатні ворота власними руками, ніж наймати монтажників.

Вам будуть надані креслення спеціально під Ваші ворота, з точністю до міліметра! За цю роботу інженер візьме від 500 до 900 грн, а ми надамо Вам креслення безкоштовно!

Якщо Ви при покупці не замовляли креслення (не готовий був проріз, не знали розмірів або за іншої причини), Ви завжди можете безкоштовно (!) отримати його електронною поштою, надіславши запит за адресою vorotnet@mail.ru. Єдина інформація, яку крім розмірів воріт необхідно вказати у листі - номер товарного чека і номер гарантійного талона.

Якщо ж Ви купили фурнітуру для воріт в іншому магазині, але бажаєте отримати креслення під свій індивідуальний розмір - не проблема, але така послуга платна. За неї Вам доведеться викласти 400 гривень.

 У кресленні Ви знайдете навіть розкрій профільних труб і їх необхідну кількість! Це також допоможе заощадити гроші. 


Бажаєте точне до мілліметра креслення? Консультація із досвідченим монтажником воріт


5. Співробітник сервісного центру відповість на будь-яке Ваше питання стосовно фурнітури!

Безкоштовна консультація спеціалістів по телефону! Гарна порада –  як на вагу золота, і ми повністю проконсультуємо Вас як створити ворота економно і якісно, без зайвих витрат. Отримайте пораду від тих, хто «з’їв собаку» на відкатних воротах – зателефонувавши нам!

Але навіть якщо і в цьому випадку у Вас залишаться запитання, Ви зможете звернутися особисто за консультацією в наш сервісний центр. У нас працюють люди, які вже близько 10 років займаються виключно виготовленням воріт і нічим більше. І них є певний досвід, який допоможе Ваше питання. І це Вам нічого не коштуватиме - ми не беремо гроші за консультації, будь-яка допомога нашим клієнтам надається безоплатно. 

6. Знижка при купівлі фурнітури для воріт у комплекті із автоматикою!

Купуйте фурнітуру для відкатних воріт у нашому інтернет-магазині разом із автоматикою.

Вам все одно буде потрібно купувати автоматику для відкатних воріт. Ми надаємо Вам фурнітуру і автоматику одним комплектом зі знижкою – це дозволить Вам одразу заощадити!


Хочете знижку на фурнітуру відкатних воріт?


Інші питання

Як купити фурнітуру?


Купити фурнітуру для воріт в нашому магазині дуже просто. Виберіть будь-який зручний для Вас шлях:

  • Зателефонувати менеджеру за вказаними на сайті телефонами і зробити замовлення
  • Натиснути кнопку «Замовити» і ввести свій номер телефону - і в найкоротший час менеджер сам передзвонить вам для уточнення деталей замовлення
  • Написати листа електронною поштою на адресу vorotnet@mail.ru і залишити свої контактні дані для зв'язку

Далі з Вами зв'яжеться наш менеджер, який з'ясує всі цікавлять деталі для оформлення замовлення і дасть необхідну консультацію. Адже якщо у Вас немає багаторічного досвіду виготовлення відкатних воріт, слід проконсультуватися у нашого фахівця щодо того, чи правильно підібрана фурнітура по вазі і довжині направляючої. Це Вам не буде коштувати зовсім нічого, зате Ви перестрахуетесь від помилки при виборі комплектуючих для воріт.

З менеджером Ви погодите спосіб доставки спосіб оплати та інші деталі. 

Як доставити фурнітуру для воріт? Вона ж довга!


Щодо доставки. Якщо Ваш об"єкт знаходиться у Тернополі, в Почаєві, Кременці, Збаражі, в Чорткові чи у Требовлі - доставити вам шести-метрову стандартну направляючу рейку не буде складати проблем. Ви можете замовити доставку кількома транспортними компаніями:

  • Нова Пошта,
  • Делівері,
  • Інтайм
  • інші компанії (Автолюкс і т. д.)

Якщо ж доставка потрібна в інше місто, цілком ймовірно що дані транспортні компанії не приймуть Ваш вантаж – зазвичай в інші міста надсилають тільки мікроавтобуси, в які направляюча рейка просто не поміститься.

Ви можете доставити рейку самостійно (зркрема - можете забрати її із відділення транспортної компанії і доставити на об"єкт), скориставшись легковим автомобілем із верхнім багажником. Це буде набагато дешевше, ніж наймати вантажівку, до того ж усі інші частини легко помістяться у багажник.


 Згідно Правил дорожнього руху України, автомобіль має бути не менш як 4 метрів завдовжки, а сама балка не має стирчати довше ніж на 1 метр спереду та ззаду. Зафіксуйте її міцно за допомогою ременів.

Рухатись слід не швидше ніж 50-60 км/годину, інакше по не зовсім гарним дорогам Тернопільскої області авто може увійти у резонанс і балку почне хитати разом із авто, що є небезпечним на високій швидкості. Також не використовуйте червоні тряпки, найкраще зафіксувати на торцях балки спеціальний знак «Негабаритний вантаж»:

Щоб уникнути зайвих питань дорожньої інспекції - застосовуйте вказаний знак "Негабаритний вантаж" замість червоних тряпок, на торцях напрямної..

Якщо Вам необхідна 7-метрова балка (направляюча), знайте, що транспортні компанії «Нова пошта» та «Інтайм» не перевозять великогабаритні вантажі більше шести метрів завдовжки. Ми можемо відправити Вам розрізану на дві частини балку. На місці Ви зможете її зварити, зачистити зварний шов і знову отримати нормальну рейку. А якщо Ви не бажаєте, щоб балку було розрізано, можна замовити доставку компанією "Делівері". Дана компанія може доставити вантаж довжиною сім метрів, але врахуйте, що у них немає послуги "оплата після доставки". Це означатиме, що Вам треба оплатити Ваше замовлення заздалегідь.

В крайньому випадку (якщо не вийде знайти перевізника довгомірних вантажів) ми можемо на відрізні верстати розрізати направляючий профіль навпіл (по три метра) або в іншій пропорції, яку Ви попросите. Вам залишиться тільки рівно зварити дві частини профілю.

Так як більшість покупців фурнітури для воріт в Україні віддають перевагу нашому магазину, ми робимо відправку вантажів з Києва в регіони кожен день. Це означає, що фурнітура для воріт, яку Ви замовите сьогодні, відправитися до Вас ще сьогодні (у тому випадку, якщо замовлення зроблено до 12-00) або на наступний день (якщо замовлення розташований після обіду). 


Отримайте консультацію по доставці фурнітури


Як оплатити замовлення?


Про оплату не турбуйтеся, для Вашого спокою ми можемо запропонувати оплату товару при отриманні на пошті. Ви абсолютно нічим не ризикуєте, оскільки гроші платите тільки тоді, коли товар вже приїхав і Ви його можете побачити і помацати руками.

Якщо ж Ви замовляєте фурнітуру для воріт з доставкою по Києву або Київській області, то Ви можете оплатити товар при отриманні - при цьому водій випише Вам товарний чек і гарантійний талон. Їхати до нас на склад і попередньо оплачувати фурнітуру для воріт немає необхідності - здійсните оплату при отриманні вантажу.

Також можете здійснити оплату на розрахунковий рахунок підприємства, який Вам надасть менеджер при замовленні. У цьому випадку Ви можете сплатити рахунок у будь-якому банку України, але найшвидший і зручний спосіб - за допомогою платіжного терміналу в будь-якому відділенні Приватбанку.

Після отримання оплати фурнітура для воріт буде негайно відправлена ​​на Вашу адресу. Чекайте SMS повідомлення, яке буде автоматично відправлено на Ваш мобільний телефон після відправки вантажу.

Після здійснення оплати Вам залишається дочекатися отримання товару. Зазвичай доставка поштою триває один-два дні, але більш точну інформацію про терміни доставки Ви можете отримати в транспортній компанії за номером накладної.


Консультація щодо оплати фурнітури


Хочеш помацати товар до його оплати?


Якщо у Вас є бажання ознайомитися з товаром до його оплати - ми до Ваших послуг. Замовляйте товар з оплатою при отриманні - в цьому випадку Ви можете:

  • Взагалі не турбуватися, що хтось хоче Вас обдурити
  • Переконатися, що товар Вам відправлений
  • Помацати його руками, особисто переконатися в його якості і комплектації 

Як до нас дістатися?


Склад - магазин знаходиться за адресою: г. Киев, ул. Миколи Краснова, 33  на території Київського Управління Механізації (КУМ-36)

Величезне спасибі всім, хто прочитав цю статтю до кінця. Сподіваюся, вона дуже Вам допоможе в процесі вибору фурнітури для відкатних воріт, яку Ви маєте намір купити для виготовлення відкатних воріт.

А в якості невеликого бонусу за уважне прочитання ми пропонуємо Вам у подарунок комплект петель для хвірток на підшипнику. Але для того, що б їх отримати, під час замовлення в розмові з менеджером необхідно обов'язково згадати, що Ви уважний читач нашого сайту і зажадати комплект петель безкоштовно. Також раджу уважно читати й інші статті, присвячені іншим товарам - наприклад, автоматиці для відкатних або розпашних воріт. А раптом і там таїться подаруночок?

Дуже сподіваємось, що Ви станете нашим постійним клієнтом і будете замовляти в нашому магазині крім фурнітури для воріт також інші аксесуари (замки, петлі), автоматику для воріт, будете рекомендувати наш магазин своїм друзям і родичам.


Залишились питання?