Фурнітура відкатних воріт Рівне

Кузнецовськ, Дубно, Костопіль - просто замовити та доставити в ваше місто!

Одвічне питання всіх, хто вирішив встановити собі відкатні ворота – де взяти хорошу фурнітуру?

Але давайте по порядку. Взагалі , що стоїть за даним словом?


Фурнітура для відкатних воріт - необхідний комплект деталей, які потрібні, щоб створити ворота і провести їх монтаж:

  • Напрямна (рейка, консоль, балка);
  • дві роликові каретки;
  • верхні ролики;
  • кінцевий ролик;
  • вловлювачі;
  • заглушки.

Кожен з цих компонентів виконує свою функцію. Так, наприклад, напрямна є основою відкатної системи, вона за допомогою роликів забезпечує рух воріт.

Фурнітура для розсувних воріт


Rolling Expert 400

Есть в наличии

2290 грн.

Посмотреть

Світ Воріт STANDART 500

Есть в наличии

Бесплатная доставка

2990 грн.

Посмотреть

Світ Воріт LUX 500

Есть в наличии

Бесплатная доставка

4180 грн.

Посмотреть

Світ Воріт STANDART 800

Есть в наличии

Бесплатная доставка

5990 грн.

Посмотреть


Як правильно вибрати фурнітуру для відкатних воріт?

Років десять тому питання вибору фурнітури для відкатних воріт не стояло, так як покупцю вибрати не було з чого. Варіантів було два:

1) Можна було зліпити фурнітуру для відкатних воріт своїми руками

2) Купити шалено дорогий комплект фурнітури європейського виробництва

І той, і інший варіант не були хорошими.

У випадку з самопальной фурнітурою важко домогтися прийнятної якості, а імпортна була не по зубах для більшості населення, так як її продажна ціна досягала тисячі (!) євро. І навіть при такій скаженій ціні фурнітуру для воріт необхідно було замовляти заздалегідь і чекати своєї черги місяцями, тому що попит на порядок перевищував пропозицію.


Сьогодні ціна комплекту фурнітури для воріт стала настільки низькою, що виготовлення її своїми руками позбавлено всякого сенсу. Якщо за роздрібною ціною купити метал і підшипники для її виробництва, то вже тільки вартість самих матеріалів перевищить вартість якісного готового комплекту, виготвленого на заводі. А якщо ще порахувати вартість робочого часу, витрати на паливо і роботу токаря, то фурнітура для воріт, виготовлена своїми руками, стане дорожче найдорожчої італійської. Навіть якщо зробити більшу частину роботи своїми руками, кінцева вартість все одно перевищуватиме вигоду. 

Сьогодні купити фурнітуру для воріт - не велика проблема, оскільки в Україні лише п'ять вітчизняних виробників фурнітури для воріт, плюс ще й кілька іноземних компаній продають свою продукцію. Були б гроші.

Доступна ціна фурнітури для воріт - якраз результат величезної конкуренції на ринку України. Вам, як покупцю фурнітури для воріт, казково пощастило, оскільки в сусідніх країнах (Росії, Білорусі) ціна питання в два - три рази вища.


Але в цьому великому розмаїтті важко зробити раціональний вибір. Коли пропозиція невелика, то вибір практично миттєвий, оскільки варіантів немає. А коли твої очі розбігаються від численних пропозицій, муки вибору можуть значно замучити людину. Адже розкид цін значний, і у покупця виникає спокуса купити фурнітуру для воріт подешевше.

Дивлячись на фотографії фурнітури для відкатних воріт в інтернет - магазинах, важко зрозуміти, яка фурнітура для воріт краща. І навіть, якщо В особисто все це різноманіття перещупали руками, то не завжди зробиш правильний вибір, так як проста людина не кожен день ставить відкатні ворота і може не знати всіх підводних каменів. Як на дотик перевірити якість встановлених підшипників або марку сталі, з якої виготовлена напрямна?

Що б не загубитися в цьому розмаїтті пропозицій і не попастися на вудку шахраїв, ми для Вас підготували цей огляд.

Направляючий профіль (напрямна або балка) - з якої сталі зроблений?

Візьмемо шмат профілю і подивимось, що він із себе являє:


Найголовнішою деталлю будь-якого комплекту фурнітури для відкатних воріт є направляючий профіль.  А чому не роликова опора? А тому, що якщо найбільш класні ролики встановити на погану напрямну, то домогтися тихої і плавної роботи відкатних воріт не вийде. Занадто тонкий або неправильно відкатаний профіль розігнеться по осі від одного пориву вітру і вже буде все одно, яка роликова система встановлена. Навіть якісні ролики, що розміщені в кривій напрямній, будуть працювати з заїданням і шумом. Напрямна виконує таку ж роль, як і фундамент під будинком. Міцний і рівний профіль - запорука довговічності роботи воріт. Тому ми ставимо направляючий профіль на перше, найголовніше місце при виборі фурнітури для воріт.


Яким повинен бути направляючий профіль? Правильно, він повинен бути рівним. В принципі, не обов'язково користуватися спеціальним вимірювальним інструментом, що б побачити явні огріхи направляючого профілю. Наприклад, на фото вище видно, що ліва стінка профілю округлена, а права загнута в середину, при цьому нижні грані якраз зліва ідуть під кутом, а зправа як їм і належить - параллельно верхнім граням. По нижнім граням ролики теж ковзають - коли ворота рухаються, вони трохи нахилені вперед, до проїзжої частини - тому на одній роликовій каретці опора буде на верхні грані, а на іншій - на нижні грані.


А це креслення того профілю, фото якого знаходиться вище. Таким його намалював конструктор. А от втілення в металі вдалося не дуже. Мабуть станок який прокатував даний профіль давно вийшов з ладу.

Треба віддати належне, що останні роки практично всі вітчизняні виробники фурнітури для воріт підтягнули якість направляючого профілю. Якщо ще три-чотири роки тому геометрією профілю можна було лякати маленьких дітей, то сьогодні його форма вже більш-менш прийнятна. Але тим не менш іноді зустрічаються кричущі порушення при його виготовленні. Такі як на цьому фото:


На фото - направляючий профіль Rolling Expert, він має різну висоту полиць (різниця становить 2-3 мм залежно від партії), що призводить до непараллельності нижньої і верхньої площин профілю. Також можна відзначити і недозгін нижніх полиць (граней).


Багато виробників в боротьбі за ціну виробу жертвують товщиною профілю. І якщо в автомобілебудуванні це можна зрозуміти, оскільки витрата палива безпосередньо залежить від ваги автомобіля, то у виробництві фурнітури для воріт такий крок виправданим не назвеш. Адже при зниженні товщини направляючого профілю його міцність знижується в квадрат раз, тобто існує квадратична залежність між товщиною профілю і навантаженнями, які він здатен витримувати.

Подивіться на ці два профілі українського виробництва. Без штангенциркуля або мікрометра видно, що лівий профіль тонше і нижче од правого. На практиці це означає, що якщо Ви вирішили купити дешевий комплект фурнітури для відкатних воріт, то у випадку ремонту вставити ролики від якісного комплекту вже не вийде, так як вони просто не помістяться. А якщо Ви спочатку купите якісний комплект з нормальної, не заниженої за розміром направляючої, то туди підійдуть ролики від будь-якого виробника - хоч українського, хоч італійського.

Давайте порахуємо, наскільки різниться міцність профілів 3,6мм і 3мм.

3,6² / 3² = 1,44

Це означає, що зниження товщини профілю всього на 0,6 мм призведе до зниження його міцності на 44% - практично в півтора рази!

Також крім товщини профілю важливу роль відіграє матеріал виготовлення. Для виготовлення профілю застосовуються конструкційні вуглецеві сталі. Але весь фокус у тому, що чим більше вуглецю в сталі, тим важче надати профілям необхідну форму. Деякі виробники (і не тільки вітчизняні) застосовують низьковуглецеві сталі. Вони легко піддаються обробці, але і їх експлуатаційні властивості нижче.


Наприклад, виробник фурнітура для воріт Rolling Expert застосовує сталь 08КП - нам вдалося клацнути на телефон бирку з бобіни сталі, яку встановили на прокатному стані - що виготовляє профілі для воріт. Зміст вуглецю в такій сталі складає від 0,05 до 0,11%, що недостатньо для стійкості профілю до виникаючих навантажень.

Практика показує, що напрямні рейки для воріт, виготовлені з подібної сталі, дуже швидко приходять в непридатність. Це м'яка і податлива сталь, за своїми властивостями нагадує пластилін. І навіть не ведіться на товщину сталі 3,6мм - направляючу Rolling Expert розгинає найчастіше.

На фото видно напрямна, яку розігнувся всього за пару місяців роботи воріт. Це напрямна виробництва Rolling Expert. За один рік клієнт, який купив найдешевший комплект, міняв направляючу три рази. Потім йому набридло займатися сексом з воротами і він поміняв на нормальний комплект фурнітури для відкатних воріт.

Але навіть італійці не гребують застосовувати м'які сталі. На фото видно направляючий профіль одного дуже відомого італійського виробника. Його спіткала така ж доля, як і Rolling Expert. Тому далеко не завжди висока ціна гарантує високу якість виробу. Ми не брали на хімічний аналіз матеріал цієї труби, але напевно там застосовано не конструкційна вуглецева сталь (з підвищеним вмістом вуглецю, який надає направляючої необхідну твердість і жорсткість), а звичайна м'яка сталь.

Так чому ж виробники фурнітури для воріт не бажають застосовувати більш міцні вуглецеві сталі? Причин декілька:

  • По перше, така конструкційна вуглецева сталь банально дорожче рядових сталей. А економити наші виробники люблять - всі хочуть мати кращу ціну на ринку. Товщину направляючої Ви перевірити зможете, а марку сталі?
  • Конструкційна вуглецева сталь має велику твердість і опір до деформації, відповідно, і прокатувати її важче. Для неї необхідно застосовувати більш потужні, більш довгі прокатні стани, відповідно, більше грошей треба на виготовлення такого прокатного стану.
  • У третє, технічний знос прокатного стану буде в рази більше, ніж у випадку застосування сталі 08КП - м'якої і податливо марки сталі. Відповідно, застосовуючи якісну сталь доведеться в кілька разів частіше ремонтувати прокатний стан, а це, повірте, недешеве задоволення.
  • Четверта причина - профіль з вуглецевої сталі виходить не таким чітким і гарним, як при застосуванні дешевих марок сталі типу 08КП. М'яка сталь менше пручається деформації, тому, як правило, чим чіткіше грані профілю - тим м'якше сталь, з якої він виготовлений

 Чому розсипаються роликові опори?


Роликові каретки закріплені на закладній (фундаменті), їхні ролики заправлені всередину напрямної таким чином, що напрямна котиться по верхнім роликам. Вона може котитись і нижніми гранями по нижнім роликам, коли ворота трохи нахилені вперед. 

Роликова каретка є другим по значущості елементом фурнітури. Разом з профілем вони складають нерозлучну пару.


Перш за все давайте розглянемо, як розташовані колеса (власне ролики) у роликовій опорі в направляючому профілі. На фотографії не завжди видно, що чотири колеса роликової орори знаходяться вище і контактують з верхньою частиною направляючої, а ще чотири розташовані нижче і контактують з нижньою частиною направляючої. А тепер давайте подивимося, чому неправильно виготовлена направляюча (рейка) для воріт може "вбити" навіть якісні ролики.


На цьому кресленні класичний, правильний варіант розташування роликів в направляючому профілі. Нижні полиці профілю паралельні, однакової довжини. Ролик упирається серединою колеса в нижню полицю профілю. У такій ситуації роликова опора прослужить не один рік, радуючи господаря безвідмовною роботою.


А у випадку недозгина нижніх полиць профілю, колесо буде стикатися з профілем тільки зовнішньою частиною (ребром). До колеса будуть докладені вже дві сили, позначені стрілками. Не забувайте, що в роликових опорах встановлюються кулькові підшипники, які дуже погано переварюють осьові (бокові горизонтальні, а не вертикальні) навантаження, які виникли в даному випадку.

Наприклад, статична вантажопідйомність підшипника номер "6201" становить 3100 Ньютонів, за умови, що навантаження прикладене правильно. У разі осьового навантаження вантажопідйомність становить менше 10% від номінальної, тобто близько 300 Ньютонів, що дорівнює приблизно 30кг. Тому недозагнута нижня кромка дуже швидко "знищить" навіть з самі якісні ролики для воріт.


Ще один поширений варіант, коли полиці профілю розташовані на різній висоті. На око цей дефект не часто визначається. У цьому випадку один ролик взагалі не працює, а все навантаження за двох несе інший, а це здоров'я йому не додає. Рано чи пізно від великого навантаження почне розгинатися перевантажена полиця (грань) профілю, а далі як по маслу в попередньому варіанті. Ну якщо коротко то недовго йому жити залишилося.


А що тут не так? Полиці рівні, розташовані на одній висоті. Все правильно, до профілю претензій немає, він ідеальний. Але ролики, розташовані на роликовій опорі, ширше, ніж треба. У цьому випадку ролик спирається не на нижню полицю профілю, а на скошену полицю. А отже, виникають осьові навантаження на шарикопідшипник, що вбивають його в лічені місяці роботи. От "зрадіє" господар, коли на око не помітний дефект спричинить спочатку спричинить страшний скрип, а згодом почерговий вихід з ладу підшипників і блокування роликів! Ворота просто застрягнуть на одному місці.


Що найголовніше в роликових опорах? На мій погляд, найпильнішу увагу слід звернути на якість  підшипників, на базі яких створена опора. Якщо виробник використовує відверту дешевку - хорошого (себ то довгого) ресурсу не чекай.

Не секрет, що сьогодні практично всі виробники купують підшипники виробництва Китайської Народної Республіки. Навіть італійські виробники грішать використанням китайських підшипників. Але нічого страшного в цьому немає, так як вони купують якісні китайські підшипники, які не поступаються за якістю європейським.

Але деякі виробники купують найдешевші підшипники, що більше нагадують муляж підшипника. Ціна таких виробів в три рази нижче, але ресурс дуже маленький - роликові каретки розсипаються на очах.


Також раджу глянути «ноу-хау» від компанії Rolling-Expert - замість підшипників, завальцьованних в сталеве колесо, виробник використовує «колесо-підшипник», виготовлене з незрозумілого лайна. Ресурс такий каретки часто - густо становить кілька місяців. Колесо виготовлено з м'якої сталі, так як легко пиляється китайським напилком.

Якби підшипник цього колеса виготовлявся зі сталі ШХ15 (з якої, як правило, якісні підшипники і повинні виготовлятися), то китайським напилком Ви б його не попиляли. Спробуйте попиляти якісний підшипник, у якого твердість більше, ніж у напилка.


При виборі фурнітури для відкатних воріт радимо звернути увагу на використовувані дистанційні втулки. Зараз деякі виробники використовують пластикові втулки, інші - сталеві.


На наш погляд, більш прийнятно застосування сталевих дистанційних втулок, так вони краще тримають навантаження і менше схильні до деформацій.


Також слід звернути свою увагу на те, з яким зусиллям погойдується головка роликової каретки. Вона повинна вільно від руки погойдуватися на своїй осі. Якщо для її гойдання необхідно докладати великі зусилля, то з часом така вісь закисне і вузол втратить рухливість. А це не припустимо, оскільки при русі в одну сторону полотно воріт буде рухатися легко, а в іншу переміщення полотна воріт буде супроводжуватися скреготом і тугим ходом, при цьому будуть сильно зношуватися елементи роликової каретки.


Якщо навіть Ви купили фурнітуру для воріт із зазначеним дефектом (а у деяких виробників 100% продукції з таким дефектом), то не варто зневірятися - доопрацювати такий вузол легко - в допомогу Вам болгарка, напилок і мастило. Але на фото вище видно, що у вузлі вісь відсутня (!), а дві деталі намертво з'єднані одна з одною.


Детальки так міцно трималися один одної, що довелося скористатися молотком, що б "розлучити" їх. Чи треба говорити, що при такому щільному з'єднанні гойдаючий шарнір працювати не буде і з часом корозія намертво склеїть деталі? На фото видно, що вуха приварені до нижнього основи роликової опори кривувато - саме це може служити причиною зменшеного зазору у зчленуванні деталей.


У інших виробників спостерігається інша біда - великий вертикальний люфт. Занадто великий  люфт у з'єднанні головки каретки и основи не дуже критичний, але і не бажаний, так як призводить до перекатів и клювків воріт при проходженні точки рівноваги.


Навіть банальна невідповідність роликів и направляючого профілю призводить до бридкої роботи воріт в процесі експлуатації. Ось Вам яскравий приклад того, який може бути зазор між направляючим профілем і роликами. У цьому випадку ми бачимо недопустимий (примірно 2,5 мм вертикальний та 3,5 мм осьовий люфт роликів відносно напрямної).

Як будуть вести себе ролики при таких зазорах? При проходженні точки рівноваги "клювання" полотна воріт складе приблизно 15-20мм.  А у вітряну погоду ворота будуть постійно бити в нижній та верхній вловлювачі, так як центруватись вони через гігантський осьовий люфт самостійно не будуть. Рухатись ворота по такій самій траекторії, як випущене з рук мило у ванній. І мова йде про якісну напрямну і якісні ролики, але невірно підібраний зазор.


Також зверніть Вашу увагу на величину зазора між роликовою опорою і напрямною. Перевірити його можна за допомогою набору щупів. У якісних виробах зазор коливається від 0,4мм до 0,6мм. Деякі виробники грішать великим зазором – у деяких виробах він сягає до 2мм. Збільшений зазор між роликами та напрямної призводить до клювання воріт. Якщо Ви наміряли зазор між роликом і напрямною більше 2 мм, то готуйтесь до того, що ворота можуть клюнути більше ніж на один сантиметр (2мм на одному ролику, 2 на іншому, множимо на важіль и потримуємо не менш від 10мм). Тобто, ворота "клюють" не тілько через прогиб полотна воріт и направляючого профилю, але і через збільшений зазор між роликовою опорою та напрямною.

Важливий також осоьовий люфт роликової опори. Допустимий невеликий люфт роликової каретки у напрямній. Якщо люфт великий, то на практиці розсувні ворота будуть пагано попадати у вловлювачі, намагаючись щоразу вдарити у вловлювач.


Нижня основа роликової опори і її розмір великого практичного значення не мають. На нашій практиці не траплялися випадки руйнування даного вузла. Хоча деякі виробники, особливо італійські, прагнуть підкреслити елітність і монументальність своїх виробів, виготовляючи величезні нижні підставки з товстої сталі. Але такий великий розмір пластин і така товщина тут потрібні, як зайцю стоп сигнал. Але виглядає круто, типу сталі у нас неміряно.

Кінцевий ролик - метал або пластик?


Кінцеві ролики у всіх українських виробників представляють собою пластикове колесо, яке обертається в П-образному профілі. Принцип дії всіх і вітчизняних, і зарубіжних виробів однаковий. Кінцевий ролик в'їжджає в нижній уловлювач і розвантажує ворота - вага розподіляється на дві точки. У закритому положенні відкатні ворота з одного боку спираються на роликові каретки, з іншого - на кінцевий ролик.


Єдине, чим вони відрізняються - італійці застосовують сталеве колесо з підшипником замість полімерного колеса. Але підшипник, власне кажучи, кінцевому ролику не дуже то й потрібен, так як при заїзді в нижній уловлювач колесо робить всього 1/8 обороту. А підшипники доцільно застосовувати в тих випадках, коли потрібні високі обороти. Так що за великим рахунком це всього лише понт. Але й до полімерних коліс претензій немає, так як випадків руйнування пластикових коліс історія ще не зафіксувала.


Для оцінки надійності полімерного колеса одного разу ми піддали тестоване полімерне колесо неодноразовому зіткненню з важким молотком. Кілька десятків ударів залишили вм'ятини в полімерному шарі, але працездатність вузла збереглася. Так що не варто ганятися за сталевими колесами, навіть недорогі полімерні у кінцевих роликах служать непогано.

У деяких кінцевих роликах, виготовлених зі сталі товщиною 3мм, зривається нарізане різьблення. Але ця справа не тяжка - можна вварити звичайну гайку і проблема буде вирішена.

Верхні підтримуючі ролики - гума або пластик?

Верхні ролики утримують ворота під час маневру, позбавляючи їх від бічного хитання.


Верхні підтримучі ролики, як правило, кріпляться на сталевий пластині з регульованими пазами. Товщина цієї пластини має першорядне значення, так як розгин пластини від вітру може призвести до падіння воріт на автомобіль або людину. Найбільш «економні» виробники виготовляють цю пластину зі сталі товщиною 2-2,5 мм, самі «щедрі» 4-5мм. Чим пластина товще, тим краще вона буде протистояти вітровому навантаженню.


У пластині є два пази, призначені для регулювання роликів - Ви можете підігнати їх під полотно відкатних воріт будь-якої товщини.


Самі ролики бажано що б були гумовими, так як пластикові ролики стирають фарбу і шумлять. Але і прогумовані ролики не у всіх виробників якісні - багато з них під впливом ультрафіолетового випромінювання через рік-другий просто розсипаються на шматки. Але цей вузол легко змінюється і немає проблем підібрати ролики іншого виробника.


Та найчастіше зустрічаються ось такі ролики. У них усередині полімерна втулка, а зовні тонкий шар матеріалу, за властивостями нагадує гуму. І під впливом ультрафіолетових променів за рік - два верхній м'який шар руйнується і відвалюється. Причина - неправильний склад гумової суміші, що не призначений для застосуванні у воротах чи механізмах із підвищеними навантаженнями.


А італійські виробники фурнітури для воріт поставляють виключно пластикові ролики. Я противник таких роликів, так як вони гримлять при роботі і обдирають фарбу з полотна воріт - а це не дуже естетично, плюс в цьому місці буде з'являтися корозія. У разі використання пластикових роликів необхідно окантувати контактну частину відкатних воріт алюмінієвим куточком.

При виборі фурнітури для відкатних воріт варто віддати перевагу товстій пластині і гумовим роликам - в цьому випадку шанс падіння воріт на автомобіль буде невеликий, а гумові ролики порадують тихою роботою і збережуть в цілісності лакофарбове покриття воріт.

Верхній уловлювач або чому стукають ворота?

Уловлювачі (нижній і верхній) сприяють тому, що ворота не перекошуються, а закриваються рівно і чітко.


Верхні вловлювачі у різних виробників різної товщини. А товщина може варіюватися від 2 мм до 5 мм. Тут також існує квадратична залежність товщини сталі. Давайте порахуємо, яка різниця в зусиллі розгину між уловлювачем завтовшки 5 мм і 2 мм:

5² / 2² = 6,25

Тобто при зменшенні товщини деталі в два рази отримуємо зниження механічних властивостей деталі в 6 разів! Економія на сірниках, адже це не найдорожча деталь комплекту фурнітури для відкатних воріт.

А деякі виробники фурнітури для воріт взагалі не дають верхній уловлювач. Купуйте окремо! Це український Roll Grand і італійський Rolling Center. І якщо дії Roll Grand можна ще виправдати прагненням до зниження вартості виробу, то Rolling Center зрозуміти ми не в змозі, адже ціна фурнітури для воріт італійського виробника вище в чотири-п'ять разів виробів вітчизняних виробників!Не розуміємо ніяк: економлять на найдешевших елементах.


Ось так виглядатиме верхній уловлювач з тонкої сталі. Мало того, що він не буде виконувати своїх функцій, так ще й естетичний вигляд такої деталі буде гіршим од одоробла.

Як тест на надійність ми дали тонкий уловлювач Rolling Expert десятирічній дитині. І він спокійно, тільки за допомогою рук, розігнув тестовану деталь.


А це реальне фото верхнього уловлювача через три місяці роботи воріт - тонкий метал погнуло в непотріб. Господар дуже сильно просив зробити дешеві ворота на дешевих комплектуючих - адже це дача і вони рідко будуть відкриватися. Але через чотири місяці його думка була вже трохи іншою.

Як нижній уловлювач може "вбити" направляючу або чому крапля нікотину вбиває коня?


Нижні вловлювачі також багато виробників намагаються зробити з тонкого металу. Хоч в його конструкції і є перемичка, але половина загальної ваги полотна воріт лягає саме на цей вузол. І якщо нижній уловлювач недостатньо міцний, то через кілька місяців експлуатації його може деформувати до невпізнання.


Як і у випадку з верхнім уловлювачем, багато виробників фурнітури для воріт намагаються економити на товщині матеріалу. У цьому уловлювачі товщина фіксатора не перевищує 2 мм.


А ось так нижній уловлювач став виглядати через три місяці. Він повернувся від полотна воріт боком і пасує вигляд, мало того він псує направляючу при виконанні покладених на нього функцій, а саме - він не здатен розвантажувати направляючу воріт в той момент, коли ворота знаходяться в закритому стані (99,99% часу життя воріт)

І якщо розігнутий верхній уловлювач нагадає про себе стуком полотна воріт у вітряну погоду, то нижній уловлювач перестає розвантажувати направляючу воріт - без нижньої уловлювача вага воріт постійно працює на розгин направляючого профілю. І рано чи пізно непоправне станеться - він «розкриється», оголивши свій внутрішній світ.

Ролики можуть покинути місце свого проживання всередині направляючої і вилізти назовні, що неминуче призведе до капітального ремонту воріт і повної заміни фурнітури для відкатних воріт.

Так що така непримітна деталь з комплекту фурнітури для воріт як нижній уловлювач може піднести неприємний сюрприз. Маленька, копійчана деталь може привести в повну непридатність дорогі комплектуючі для воріт і змусити Вас сумувати від жалюгідного вигляду воріт.

Чи потрібні заглушки?

Заглушки встановлюються на торці балки, вони захищають її від зовнішнього впливу.


Більшість фурнітури для воріт комплектується гумовими заглушками. Такі вироби відсутні тільки в італійців, так як і зиму вони тільки по телевізору бачили. Я думаю, що теплолюбні італійці навіть не припускають, що в направляючий профіль може потрапити сніг. Але сніг все-таки потрапляє і може призвести до того, що Ваші ворота можуть перетворитися на нерухомість. Що б цього не сталося, захищаємо направляючу від атмосферних опадів за допомогою гумотехнічних виробів вітчизняного виробництва.


В принципі, у нас немає претензій до заглушок жодного виробника. Є краще, є гірше, але погано-бідно вони виконують свою роль. Якщо не влаштовує стандартна заглушка - заварюємо торець воріт сталевий пластинкою і забуваємо. Єдина незручність - при ремонті воріт її необхідно буде відрізати.

Але в кожному разі заглушки потрібні. Адже ми не в Італії живемо.


Щоб довго не шукати, а зупинитися відразу на кращій фурнітурі, телефонуйте нам за телефоном 097-917-11-41. Ми порадимо вам, який краще набір вибрати , з урахуванням ваги та розміру ваших воріт. Зверніть увагу на наші відмінні ціни!

Купить фурнитуру для откатных ворот

Є люди, які не купують комплектуючі, або купують їх не набором, а вибірково. Потім вони або роблять відсутні деталі своїми руками, або просто встанвлюють ворота без них. Це дуже неправильне рішення, бо саморобні деталі часто бувають неякісними, а на їх виготовлення потрібно витратити багато часу і сил. Якщо ж буде відсутня хоча б один компонент із зазначеного набору, ворота з часом можуть почати погано відкриватися і закриватися або і зовсім вийти з ладу.

Щоб зрозуміти, як все влаштовано, почитайте нашу інструкцію. Там все описано максимально доступно і зрозуміло – розбереться буквально кожен.

Сделать откатные ворота своими руками

Тепер про доставку. Якщо ви мешкаєте Рівному, Дубно, Дубровиці, Костополі, Сарни, доставити вам стандартну 6-метрову напрямну швидше за все не буде проблемою. Якщо ви проживаєте в іншому місті, то, можливо, настільки габаритний вантаж не можна буде доставити у ваш населений пункт, тому що в невеликі міста служби доставки не надсилають великі вантажівки , а тільки мікроавтобуси, в які рейка просто не влізе. Наша пропозиція – розрізати балку на дві частини. На місці ви самі або за допомогою знайомого зварювальника акуратно її зварите. Рейку буде не відрізнити від цілої!

І якщо вам потрібна 7-метровий рейка, знайте, що компанії «Наша пошта» та «Інтайм» не займаються перевезеннями вантажів більше 6 метрів. Так що ми можемо знову-таки розрізати направляючу на дві частини і вислати вам. Ви ж на місці провести зварювання і отримаєте нову відмінну рейку. Але є ще один варіант: скористатися послугами компанії-перевізника «Делівері». Вони можуть доставити навіть 7-метровий вантаж, проте врахуйте , що дана компанія не має послуги післяплати. Це означає , що вам потрібно буде оплатити замовлення заздалегідь.