Фурнітура відкатних воріт Львів

Як вибрати довговічну якісну фурнітуру і не витрачати гроші на вітер?


„Скупий платить двічі, а без знань  - і без штанів лишитись можна"

Народна мудрість

З’ясуємо для початку, що являє собою фурнітура відкатних воріт і які підводні камені очікують покупця.

Фурнітура для відкатних воріт – це комплект готових деталей, які відшліфовані і підігнані одна до одної і дозволяють воротам рухатись без перешкод, зайвих зусиль, без зайвих звуків (скрипіння) і працюють ці деталі максимально довго (від 5 – 10 років без необхідності заміни цих деталей чи ремонту). Ось це ми називаємо формулою якісної фурнітури.

Адже ворота люди замовляють лише для того, щоб вони відкривались і закривались, і при цьому не були головним болем у вигляді шуму чи скрипу, працювали довго на хазяїна, а не хазяїн має працювати на ремонти воріт що півроку. Ворота слугують охороною території і повинні бути міцними, або хоча б закривати від небажаних очей господарство, при цьому дозволяючи виїхати крізь них на автомобілі. Для цього потрібно, щоб ворота легко ходили, а по друге щоб вони змогли відкриватись автоматично.

Другий пункт здійснюється за рахунок набору спеціальної автоматики для відкатних воріт (читайте тут)

Сьогодні поговоримо про фурнітуру, ознаки її якості та навпаки – браку, на що слід звертати увагу під час вибору фурнітури саме для відкатних воріт.

Відкатні ворота складніші за прості розпашні, і для них потрібна спеціальна фурнітура. Зазвичай люди замовляють відкатні ворота під ключ, а власне фурнітуру замовляють ті, хто створює відкатні ворота власними руками – це або монтажники, які роблять ворота, або господарі, які намагаються зекономити. І останнім часом таких все більше, адже вмілий господар може запросто зекономити 5000-7000 грн, в залежності від складності робіт.

Власне, тим хто хоче створити якісний каркас і обшити готові ворота, допоможе стаття «як створити відкатні ворота своїми руками»

Тепер що стосується власне фурнітури. Основні ознаки якісної фурнітури – заводське виготовлення; ідеальна підгонка деталей одна до одної, а отже – відсутність великих люфтів; рівність і якісна обробка поверхонь; повність комплекту; нормальна товщина металу; якісні підшипники. Йой, як всього багато, та не будемо ліпити все до купи – розберемо по черзі.

Пан (або пані) мають бажання створити якісні відкатні ворота?

До Вашої уваги 12 варіантів заводської фурнітури зі складу!

Фурнітура відкатних воріт Львів, Дрогобич, Стрий, Червоноград, Самбір, Борислав, Броди, Сокаль, Трускавець – зі складу, з гарантією від 1 до 5 років та безкоштовною швидкою доставкою у Ваше місто! Завжди в наявності 12 варіантів фурнітури на будь-яку вагу воріт.


Rolling Expert 400

Есть в наличии

Бесплатная доставка

2590 грн.

Посмотреть

Світ Воріт STANDART 500

Есть в наличии

Бесплатная доставка

2990 грн.

Посмотреть

Світ Воріт LUX 500

Есть в наличии

Бесплатная доставка

4180 грн.

Посмотреть

Світ Воріт STANDART 800

Есть в наличии

Бесплатная доставка

5990 грн.

Посмотреть



Підберіть фурнітуру і порадьтесь із досвідченим монтажником воріт просто зараз!


Звідки ростуть ноги у ціни на фурнітуру?


10 років тому було просто нереально купити фурнітуру для відкатних воріт. Тому що кількість заводів по її виготовленню була обмежена, попит великий, а отже на всіх не вистачало. Технології не були так розповсюджені і тема була не розкрита. Отже, вартість готового комплекту досягала астрономічних цифр.

Якщо брати далекий 1992-й рік, коли ми ще починали, і аж до 2005го, було всього дві можливості купити фурнітуру:

  • замовити дорогущу європейську фурнітуру і почекати чергу пару місяців, поки її виготовлять (наприклад італійська коштувала 500 Євро і купити її можна було тільки по передоплаті);
  • або замовити дешеву «кулібінську» фурнітуру у Василя Степановича в сусідньому гаражному кооперативі.

Ті часи минули, бо якось технології пішли вперед, та і заводів що виготовляють фурнітуру побільшало – ніщо не стоїть на місці. При чому якість  і кількість обробки металу така, що виготовляти фурнітуру самому стало просто не вигідно.

Кулібінська фурнітура? Сьогодні це - дико... дорого.

 

Купити на металобазі металеві труби різних діаметрів, підшипники, та ще і трубу під консоль величезну купити можна, тільки це все у роздріб потягне на таку суму, що дешевше купити дорогу італійську. А це все треба привезти, отже витратити час, нерви (щоб продали Вам саме те що потрібно, а що потрібно ще треба знати), бензин.

Купити і привезти це пів-біди, а обробити? А інструменти орендувати чи купити і розходні матеріали? А токарю заплатити? Навіть якщо професійний токар – це Ви, киньте такі думки – дохлий номер. Потрібно підгнати деталі максимально якісно, порахувати всі навантаження, запресувати підшипники в ролики  - це не реально в кустарних умовах, і тому «кулібінська» фурнітура немає взагалі ніякої гарантії. І це дорого, значно дорожче, ніж заводські комплекти – тому що завод бере багато металу, має шліфувальні станки, має цілий штат інженерів, що на комп’ютерах розраховує всі навантаження – прокольні, поперечні, і відповідну товщину металу.

Жоден «кулібін» не може конкурувати із заводами по виробництву фурнітури ні по ціні, ні по якості – Ви купите дорожче і пройде кілька місяців або пів-року (як повезе) і ворота можуть зламатись – не відкриються і все. Отже, загальна вартість кулібінської "фурнітури" може складати 350 Доларів. Звісно на такі гроші можна замовити якісний дорогий комплект.

В Україні сьогодні працюють 5 вітчизняних виробництв фурнітури, а ще можна замовити доставкою що завгодно – з Китаю, Європи, навіть із США і Британії. Купити фурнітуру для відкатних воріт не проблема – аби гроші були.


І тут починається найцікавіше. Одні хазяї можуть легко віддати 500 Євро – для них це не гроші, один раз в ресторан сходити. Інші кожну копійчину економлять. Що їх об’єднує – так це повне не бажання розібратись самому, подивитись як краще обрати товар, і не тільки за обгорткою, а і за змістом. Тих хто намагається самостійно розібратись в техніці, усе пощупати і помацати – одиниці, і саме для них наш огляд – як правильно економити.

Поради фахівця

 Давайте уявимо комплект фурнітури для відкатних воріт. Окрім довжелезної балки у ньому є ще купа незрозумілих деталей:

 

Слід розібратись у призначенні кожної з деталей. Звернімо увагу на схему:


1. Напрямна консоль (рейка, балка) - фундамент відкатних воріт, вона приварюється до воріт знизу і встановлюється на роликові каретки, по яким ходить – таким чином ворота рухаються; має певний профіль і є головним елементом системи;

2. Роликові каретки – завдяки ним ворота рухаються – самі каретки у класичній консольній системі воріт закріплені жорстко на фундаменті, зазвичай їх дві (на ворота до 2500 кг – а є окрім дачних ще і велетні – заводські і складські ворота); вони складаються з опори з основою, вузла погойдування, головки з роликами і власне роликів, які певним чином обточені і в які завальцьовані підшипники;

3. Верхні ролики– додатковий роликовий елемент, що притримує ворота зверху (третя точка опори), кріпиться до стовпа, дозволяє воротам рухатись і не впасти на Ваше авто;

4. Кінцевий ролик – цей елемент дозволяє м’яко закрити ворота і розвантажити роликові каретки, розподіляє вагу воріт між роликовими опорами і нижнім уловлювачем;

5. Нижній уловлювач– в нього закочується ролик; нижній уловлювач кріпиться до кінцевого опорного стовпа внизу і бере на себе половину ваги воріт, дозволяє напрямній консолі не розгинатись;

6. Верхній уловлювач  - верхня четверта точка, у яку заходить рама воріт; коли ворота закриті є додатковою гарантією того що рама буде стояти вертикально і не впаде від вітру;

7. Заглушки напрямної - гумові вироби по формі напрямної, мають певний розмір і встановлюються в її торець, захищають ролики від бруду, снігу, сміття.

Кілька секретів якісної фурнітури


Секрет№1. Формула консолі «ППМ» - пряма, правильна, міцна

Розкриємо основні функції напрямної консолі – це труба певної форми, що має верхню грань, стінки і дві нижні полиці, які розташовані під певним кутом на скосах. Ролики заходять в торець такої труби і ходять всередині; проріз вздовж осі, який утворює дві полиці, дозволяє головці вільно ходити.


Заправимо ролики всередину, це виглядає так:


Напрямна консоль є основою відкатної системи. А чому не роликова каретка? Бо саме від рівності профілю залежить скільки прослугує каретка! Це напрямна задає тон усій системі, від того наскільки рівна консоль залежить строк служби воріт в цілому.

Консоль називають по-різному: балка, швелер, напрямна, труба, опора, профіль – це все назви одної і тої ж консолі. А тепер детальніше про властивості профілю.

Який вигляд у правильного профілю?

Таке креслення надають виробники


Згідно схеми все пропорційно: верхня і нижні грані строго паралельні; зберігаються певні відстані між частинами; полиці знаходяться на одній висоті; все рівно і чітко загнуто.

«Было гладко на бумаге, да забыли про овраги…»

А ось що деякі виробники нам надають:


Цей профіль як видно зовсім не дружить з геометрією, зверніть увагу, що нижні грані абсолютно не паралельні.

Ще зверніть увагу на те, що звичайними інструментами (кувалдою наприклад) цей профіль не виправити – тут потрібен заводський прокатний стан, і то не факт що його можна випрямити – простіше переплавити.

У нас є власний «стенд жахів», яким можна лякати малолітніх дітей, із ось такими профілями. У дешевій фурнітурі, яку дуже люблять купувати широкі верстви населення (наче на такій речі як ворота, які будуть роками слугувати, можна так грубо економити) – таких профілей до 99% (тобто лише 1 профіль із цілої партії нормальний!). І куди таку партію? Назад здати на завод це велика проблема, дуже із неохотою представники продавців приймають це назад.

А що буває, якщо все ж встановити такий профіль «аби було»?

Якби Ви тільки чули це наяву! Це схоже наче кішка шкребе класну дошку кігтями. Побачте і почуйте:


На відео ворота працюють, от тільки де гарантія що довго? Максимум подібної консолі вистачає на рік. Як на нашу думку то дуже не вигідно, враховуючи шум. Аби сусіди помідорами не закидали.

Щонайгірше, даний профіль знищує роликові каретки і заміна одного профілю нічого не дасть – доводиться замінювати всю фурнітуру, і ніяк не зекономиш – тут точно діє приказка «скупий платить двічі» (а то і тричі..).

Яким чином знищуються ролики? Подивимось на «злочини» виробників під новим кутом.

Злочин №1: - недогинання нижніх полиць ґвалтує ролики

Візьмемо приклад дефекту, коли нижні полиці не загнуті до кінця, тобто не паралельні верхній грані. Ролики тут спираються на полицю під кутом. А отже до роликів прикладені сили не в одному векторі (вертикальному як і має бути), а одразу два – вертикальний і горизонтальний. Ці сили позначені червоними стрілками:


Що відбувається: коли ворота закриті одна справа, але коли ворота рухаються на підшипник починає діяти вага воріт під кутом. Справа в тому, що під час руху воріт зазвичай консоль опирається на верхню грань, але нижня теж потрібна – при рухові ворота на одній каретці спираються на верхні грань, а на іншій – на дві нижніх грані. І тоді вступають в дію фізичні сили, які по осі тиснуть на кульки підшипників (позначені стрілками).

Кулькові підшипники погано переносять осьові навантаження, так як являють собою вузол із кількома площинами, при чому робочими являються тільки вертикальні. Згідно специфікаціям, стандартний підшипник 201 може витримувати 300 кг (приблизно 3100 Ньютон) навантажень, якщо сила прикладена строго вертикально.

А при навантаженнях по горизонталі підшипник 201 витримує всього 300 Ньютон – тобто не більше 30 кг!

Тепер порахуємо, яка сила прикладена до підшипника по горизонталі. Якщо ворота важать навіть 250 кг, на підшипник під час руху тисне одразу дві сили – по вертикалі, це може бути 50% від усієї ваги воріт – тобто 125 кг, і ще 125 кг – по горизонталі. Тобто, перевищується вантажопідйомність підшипника по горизонталі у 4-5 разів!

От чому підшипники не витримують і лускають, як горіхи.

Тому поставте Ви хоч дорогі італійські каретки, хоч дешеві українські в криву напрямну – луснуть вони рівно однаково по часу (ну може італійські протримаються трошки довше – але скрип буде суттєвий до повного виходу з ладу воріт).

Як наслідок – скрип і поломка воріт на протязі 3-6 місяців, аж до повного застрявання. Хтось точно одного дня не зможе відкрити ворота і спізниться на роботу.

Злочин №2 – полиці на різній висоті

Беремо інший приклад – коли одна полиця нормальна, а друга відрізняється по висоті:


Візуально цей дефект складно визначити, тому що зовні напрямна наче рівна, а відстань може бути видно лише з одного торця, та ще і складати всього кілька міліметрів – чого до слова достатньо для поломки.

Вставте каретку із комплекту в напрямну. Візьміть металеву лінійку та тарнспортир і поміряйте відстань від верхньої грані до нижніх у кутах, а також паралельність граней. Заміряйте який люфт між шуканим роликом і нижньою полицею – його взагалі (!) не повинно бути, якщо він є – відправте цю фурнітуру негайно назад постачальнику.

Чому? Тому що один ролик тут працює «за двох», а інший «вічно відпочиває» - і знову це виправити кустарним способом неможливо. Ролик гепнеться дуже швидко – не пройде і трьох місяців, через перевищення допустимої ваги, а також через динамічні навантаження.

Запевняємо: в найдешевшій фурнітурі це теж розповсюджений дефект. Ви можете замінити каретку і це не допоможе – треба іншу напрямну.

Злочин №3 – напрямна трохи вужча ніж ширина роликів

Ось варіант, коли полиці рівномірно розташовані, верхні і нижні грані паралельні – наче все тіп-топ. Це оманлива спокуса не зробити найпростішу перевірку – вставити в ролики в напрямну. Буває часто, що виробники економної фурнітури ставлять ролики ширші ніж треба, або економлять на фурнітурі – покладуть балку нижчого класу (на іншу вагу) – і ролики будуть спиратись не на полиці, а на скоси полиць.


Під час руху воріт ролики будуть знищуватись так само, як і в першому дефекті, але скрипу буде… Вся вулиця збіжиться подивитись на нового хазяїна «музичного інструменту» під назвою «ворота». Пройти може і пару місяців, і пару тижнів – ролики зламаються від осьових навантажень.

Ну і чи не злочин продавати такі комплекти? Безсоромні виробники стверджують що «дешевше немає» - дійсно, якщо гарантія до дверей магазину.

Міцність напрямної - перевіримо?

Перший фактор – наскільки товста є балка. Фактично балка – це або труба, яку вигинають на станку та роблять продовжний проріз – створена за застарілою технологією, у якій багато відходів; або це один лист металу, який ріжеться і загинається, шліфується і прокатується – аж доки не стане певної виміряної товщини. Це дешевша і якісніша технологія, але тут потрібні високоточні станки для виготовлення – вартість, якщо виготовляти поштучно, відповідна.

І тут Вам кажуть, що є фурнітура дешева, але заводська і якісна. Дешева наскільки? Це залежить напряму не тільки від масовості виробництва, а і від товщини металу – матеріали ж теж дорогі.

Отже товщина має бути такою:

  • до 400 кг – від 3,5 мм.
  • до 800 кг – від 5 мм.

Це стандарт. Але деякі «маркетологи» (бо інакше їх не назвеш, це не виробники) – роблять фурнітуру товщиною 2,95 мм і кажуть що вона на 400 кг:


Чим людина це перевірить? Ми беремо штангенциркуль з електронним табло і вимірюємо. На фото вище в партію просто запхнули кілька неліквідних напрямних із товщиною 2,95 мм.

А от що називається – правильна товщина! Вказано що на 400 кг і товщина відповідна – 3,54 мм:


Ось імпортна австрійська чорна балка на 400 кг, австрійці взагалі дають запас міцності – 3,6 мм :


Яка різниця між самим якісним і самим дешевим варіантом? Наче один 3,6 мм, інший дає 2,95 мм, на вскидку різниця не велика – до 0,65 мм. А це не так мало як здається!

Порівняємо міцність дешевої і якісної австрійської фурнітури за допомогою закону квадратичної залежності товщини до міцності – просто поділимо квадрат першого числа на квадрат другого:

3,6² / 2,95² = 1,4892

Отже, вітаємо покупця дешевої консолі – він отримав майже на 49% слабкішу фурнітуру, ніж якби купив гарну балку! А скільки він зекономив коштів, купивши дешеву фурнітуру?

Різниця між найдешевшим і найдорожчим комплектом до 1550 грн. на сьогодні – вартість «дорогого» австрійського комплекту 3250 грн, вартість дешевої фурнітури – 1700 грн. А зламається такий комплект на протязі 3 місяців і власнику доведеться купляти новий комплект.

Ви хочете кожний сезон купувати нову фурнітуру?

Порахуємо. 1700грн * 4 сезони на рік = 6800 грн.

Гарантія на австрійську фурнітуру – 5 років. Ви платите один раз 3250 грн.

Гарантії на дешеву фурнітуру немає взагалі. Отже цілком можливо що на рік Ви будете платити 6800 грн, помножимо на 5 = 34000 грн!

В 10 разів Ви переплатите, а не зекономите, купуючи постійно низькоякісну фурнітуру.

І не факт що ворота просто не впадуть і Вам ще не доведеться після вітряної погоди ремонтувати свій автомобіль.


Отримайте консультацію по фурнітурі відкатних воріт просто зараз!


Яка сталь використовується у Вашій фурнітурі?

У якісній фурнітурі дуже важливо, з якої саме сталі робиться фурнітура. Особливо в українських умовах експлуатації, адже сильний вітер в тих місцях, де ставлять ворота – не рідкість. І балку може розгинати вздовж осі.

І тут весь фокус у якості сталі. Для виготовлення фурнітури потрібна міцна конструкційна сталь із певним вмістом вуглецю (так звані високо вуглецеві або карбонові сталі). Карбонова сталь звісно більш дорожча і важко піддається деформаціям, отже з неї складніше зробити профіль.

Скільки вуглецю у сталі? У «економного» виробника Rolling Expert марка сталі 08 КП – нам вдалось сфотографувати бобіну із цією сталлю на заводі.


Виявляється, що вуглецю у ній від 0,05 до 0,11% - цього мало, щоб балка була достатньо міцною і ворота не погнули балку при вітрі. Сталь 08 КП за властивостями більше нагадує пластилін ніж міцний матеріал, тому фурнітура із такої сталі слугує 0,5-1 рік, не більше. А ось і докази:


На фото - розігнута напрямна, її розігнула рама воріт об каретку роликів під час вітру. Дані конкретні ворота просто впали на землю (добре що не на авто хазяїна).

Ось ця конкретна напрямна консоль встановлювалась на легкі дачні ворота (трошки менше 300 кг). Виробник -  Rolling Expert. Випадок дійсно унікальний – за один рік клієнт замінив балку три рази, зрізаючи старі і ставлячи нові. На третій раз йому просто набрид секс з воротами і він купив якісну фурнітуру.

І навіть не ведіться, що товщина балок  Rolling Expert аж 3,6 мм – їх розгинає найчастіше. Мало того ці балки ще і криві, покручені. Тому ми не надаємо гарантію на цю фурнітуру – навіть перевірочну.

Така сама доля спіткала балку одного відомого італійського виробника. І все по тій же причині – м'яка сталь. Здавалось би Італія, бренд, дорога річ, яка має слугувати роками. А не тут то було:


Здається її погризли дикі звірі, та насправді це поєднання вітру, достатньої площі (парусності) воріт і… сталь із низьким вмістом вуглецю. Отже розгинається що італійська, що китайська фурнітура однаково тому, що виробники не дотримуються конструкційних норм.

То чому ж виробники часто економлять на марці сталі?

Тому є кілька причин.

По-перше, конструкційна сталь банально дорожча од м'якої. Зекономити щоб збити ціну і насолити конкурентам досить просто, достатньо взяти сталь подешевше і провести грамотну піар-компанію. А ошукані клієнти нічого не зрозуміють – отже, економимо на сталі, вкладаємо в маркетинг… ось Вам і дешева фурнітура.

По-друге це технічна складність перетворити лист твердої сталі на якісну консоль. Тверда вуглецева сталь чинить великий опір деформаціям, отже слід створити такий стан який буде довгим, важким, із твердими прокатними валами – стан буде довгим і дорогим.

По-третє знос матеріалів у такому прокатному стані буде великим і ремонтувати його – задоволення не з дешевих. Звісно можна створювати напрямну у кілька етапів і у великій кількості, але чим більше прокатний стан працює – тим частіше його слід ремонтувати, що закладається у вартість фурнітури.

В четвертих, більш чіткий профіль якраз в фурнітурі із м'якої сталі, а у фурнітури із високо вуглецевої сталі складніше зробити чіткий правильний профіль – тому деякі виробники знову таки беруть м’яку сталь.

Секрет №2. Роликові каретки: тільки метал і тільки з гарантією!


Роликова каретка це механізм, на якому ходить напрямна консоль і власне прикріплена до неї рама воріт, що складається (нагадаємо) з:

  • опори із кріпленнями (буває кілька видів, зазвичай стандартні на 4 овальних отвори – для регулювання);
  • вузла погойдування – це вушко із пружиною, яке дозволяє головці рухатись і зменшує опір під час клювання воріт;
  • головки із роликами – у класичному вигляді це трикутна головка, на які попарно розміщені на спеціальних осях вісім роликів, із дистанційними втулками (між власне головкою і роликом), підшипниками, що завальцьовані у ролики.

Конструкція наче проста, але тут є кілька хитрощів, і ерша з них – обирати так щоб УСІ ці частини були металевими.

Так виглядає металева роликова каретка високої якості:


Якісна каретка тому, що в ній:

  • немає пластикових частин;
  • якісно зроблені всі вузли;
  • чудові підшипники.

Чому пластик не бажано купляти? Існують ролики із пластику і з металу. Деякі продавці пишуть у статтях, що ролики із полімеру значно тихиші за металеві, легші, витримують ледь на тонну ваги…

Ось вони, це «чудо» із полімерів:


Щодо подібних заяв продавців одразу скажемо – це повна... неправда.

По-перше, тихше вони не працюють. Візьміть дві каретки одного розміру, одну із полімерними роликами, іншу з металевими. Прокотіть по черзі каретки у балці. Ви після такого експерименту навряд захочете купляти полімерні ролики, адже шуму від них рівно так само, як і від металевих роликів.

Насправді шумить у воротах найчастіше – криво прикручений профлист, який зробили горе-майстри, от він і тарабанить на вітру.

Тепер щодо витримки «тонни ваги» - чому тролейбус може взяти менше пасажирів, ніж трамвай? Тому що у нього колеса гумові, вони не витримають перевантаження. А от у трамвая колеса металеві і витримують вони по кілька тонн.

Так само із роликами, металеві ролики відмінно витримують вагу, не тріскаються, не ламаються. Єдине що потрібен настільки ж міцний підшипник, але сам ролик достатньо міцна річ.

А от полімерні ролики запросто підкинуть Вам сюрпризів.

1. Спекотна погода. Уявіть, що у спеку 35 градусів металева консоль знаходиться на сонці (а так найчастіше і є) – всередині температура досягає 70 градусів – для більшості пластмас, із яких роблять полімерні колеса, це смертний вирок – пластмаса тече і ролики перетворюються на прилиплу жувальну гумку.

2. Перепад температур. Особливо коли ворота важкі – вдень в спеку колеса стають м’якішими, а вночі – твердішають. На наступний день коли Ви захочете відкрити ворота Ви цього не зробите – колеса стають квадратними і ними хіба що по сходах їздити.

3. Зима. Холод пробирає до кісток не тільки людей, а і ролики – вони стають крихкими. Уявіть перевантаження, коли на воротах повно снігу – бац, ролик тріснув і його осколки наче від скляної бляшанки посипались на землю. Чи відкриються ворота? Риторичне питання, скоріш застрягнуть наполовину відкритими.

4. Колесо може просто злізти з осі від нагріву – ролик наче буде цілим, але на осі триматись не буде. Таких випадків ми мали кілька, після чого на полімерні ролики теж не даємо гарантію.

Отже, не купуйтесь на «тиху роботу» і різну брехню, що пишуть про сталеві ролики – це найкращий варіант. А полімери не годяться навіть для легких дачних воріт, вони плавляться і кришаться. 

Підшипники. Перевіряємо якість

Коли будете обирати ролики, зверніть в першу чергу увагу на підшипники.Вони є гарантією довговічністю воріт, так само як рівна і правильна балка. Без підшипників взагалі ролики б не крутились.

З якісними підшипниками ворота не скриплять і ходять плавно і легко.

І тут виникає питання. Більшість виробників, навіть італійці, не гребують підшипниками із Китаю. Китайські підшипники значно дешевші за аналоги з Італії, Німеччини, США… І тут треба зрозуміти, що є Китай із якістю рівня Німеччини, а є китай як ми його знаємо – на літеру «Г».

Ось якісні китайські підшипники:


Якісні підшипники це:

  • відсутність протікання змазки (або як таке не більше краплі);
  • не видають ніяких зайвих звуків (тихше води нижче трави);
  • витримують навантаження із запасом (перевірені на практиці, тобто із позитивними відгуками);
  • катаються без перешкод, вільно прокручуються;
  • мають окремий корпус, який запресовують в стальну обойму ролика.

Підшипники, які вже встановлені на ролики, перевірити складно. Треба щоб пройшли місяці і ролики справно попрацювали, щоб оцінити «результат» їх роботи. Звісно, повертаючись до попередніх розділів, ролики добре працюють тільки при вертикальних навантаженнях без осьових.

Тепер «по оврагам», або що пропонують під «фурнітурою зі знижкою 150%»:


ЦЕ «чудо техніки» - колесо-підшипник, винахід фірми Rolling Expert. Замість нормальних роликів тут встановлено колесо, корпус якого є корпусом підшипника! Це варварство, а не ролик. Чому він тріснув можна не питати, бо відсутність взагалі окремого корпусу означає що його виготовили із крадених запчастин з якогось китайського заводу. Звісно, про яку гарантію тут мова?

Нормальні виробники використовують підшипники з маркуванням «посилені». Це значить, що у ролику замість 201-го звичайного підшипнику – до 400 кг ваги, використовують 301-й підшипник – який іде «від 400 до 650 кг», тобто його треба ставити на ворота вагою 400 кг і ще запас залишиться. Запас потрібен якщо взимку наліпне сніг, а також коли подме вітер щоб ці навантаження не сильно впливало на роботу роликів, так як вітер дме і його сила складується по вектору із вагою воріт – все це діє на підшипник і в результаті, запас зайвим не буває.

Підшипник 301 витримує на 30% більше, ніж 201, а коштує трохи дорожче, але не на 30%. Це означає що Ви доплачуєте за нормальну якість і запас по міцності, а не за рекламу.

Ви хочете створити довговічні ворота, які прослужать не один десяток років? Беріть ролики із 301-м підшипником, або більш посилені і тоді запас із лихвою перекриє Вам усі навантаження.

Люфти. Яких точно не повинно бути?

Деякі виробники допускають великий вертикальний люфт:


Не бажано щоб в осі був великий люфт. Цей люфт провокує відхилення рами воріт від нижнього уловлювача на десяток сантиметрів вниз, коли ворота проходять центр рівноваги, отже, ворота не потрапляють в уловлювач і довбають об нього.

Те що роздовбає уловлювач це одне, а те що може згоріти мотор автоматики – це дійсно проблема, і тому від того як чітко виставлені ворота залежить робота автоматики і взагалі чи не доведеться Вам їх швидко ремонтувати.

Подивіться уважно, з яким зусиллям вісь взагалі погойдується.

 

Роликова головка повинна погойдуватись і ставати на місце без зайвих зусиль. Якщо контакт в осі надто щільний – це означає протирання металевих поверхонь і з’їдання вузла корозією з часом. А корозія означає заклинювання головки – в одну сторону ворота будуть йти своїм ходом, а в іншу – із зусиллям. Це теж може стати причиною перевантаження і перегорання автоматики.

Якщо Ваші ролики із нерухливою головкою, не впадайте у відчай – беріть напилок, болгарку і мастило, плюс прямі руки і все можна вирішити за кілька годин – повернути вузлу рухливість.

Але як можна відремонтувати вузол, який просто відсутній? Як на даному фото:

 

Цей комплект потрапив нам до рук як дешева фурнітура. І в принципі можна було б відремонтувати каретку, але відсутній сам вузол і деталі були склеєні так, що «розлучити» їх можна тільки молотком:


На фото виявлена причина міцного прилягання деталей – вуха зварені криво, отже взагалі деталі треба переробляти – відпилювати і приварювати заново. Звісно що таку штуку корозія з’їсть за лічені тижні і ворота не зможуть відкриватись. А то і взагалі злетять з каретки.

Люфт роликів всередині консолі

Вставте ролики у трубу і перевірте, чи немає люфту між напрямною і каретками. Чим він менший тим краще. Буває що виробник зробив ролики не по стандарту і зекономив на ширині, або замовив ролики «на стороні» і підрядник не виконав правильно технічні умови – отже, з’являється ось такий люфт:

 

Люфти вертикальний та горизонтальний у даній опорі:

  1. вертикальний люфт шириною 2,5 мм;
  2. горизонтальний люфт просто непорядний 3,5 мм!

Зазори, разом із іншими факторами можуть привести до розгойдування воріт. Клювання воріт збільшиться на 15-20 мм, а траєкторія руху щита буде як у мила, якого випадково впустили у ванну. Коли буде вітер, ворота будуть стукати, навіть повністю закриті. Але їх ще треба закрити – вони не попадуть в уловлювач і легко його роздовбають (про це далі).

Не радує подібна перспектива? Купуйте ролики із перевіреними люфтами Як перевірити люфт самому? Візьміть набір технічних щупів різної товщини і подивіться чи проходять вони у щілі:

 

Від 0,4 до 0,6 мм – максимально допустимі люфти в якісній фурнітурі. Якщо Вам кажуть що це «чудова італійська фурнітура» за 500 Євро і щілі точно такі ж, перед Вами шахрай!

У дешевій фурнітурі люфти можуть сягати 2 мм і більше, як вже ми побачили. А клювання при цьому буде більше сантиметра, тому що 2 мм на одній каретці люфт, ще два на іншій, помножимо на важіль – от і сантиметр вправо-вліво.

Нє, хочете витрачатись на ремонт фурнітури – будь ласка, от тільки ми не продаємо і не рекомендуємо купляти подібний мотлох.

Матеріал дистанційних втулок

Дистанційні втулки – це металеві кільця між рамою головки роликів і власне роликами, із назви ясно що вони регулюють ширину роликів, тримаючи її постійно на одному рівні – щоб ролики не вислизнули із напрямної та щоб вони не наражались на осьові навантаження.

Власне, навантажень цей елемент може зазнавати великих, тому наша рекомендація – ролики із повністю металевими деталями, включаючи дистанційні втулки.

Хоча окремі виробники роблять пластикові дистанційні втулки у роликах:


Теоретично на легкі ворота можна взяти подібні ролики (наприклад на дачні невеликі). Але якщо вага воріт від 400 кг, то кращим буде застосувати металеві дистанційні втулки, як у даній каретці:


Навіть для воріт вагою у кілька тонн (складські, заводські ворота і т. д.) металеві втулки ідеально витримують всі навантаження. А якщо Ви власник приватного будинку, то металеві деталі є гарантією того, що роликова каретка не зламається 5, 10 років і більше. Вони відмінно витримують вітрові навантаження, удари, ривки у вигляді різкої зупинки воріт, постійне тертя і т. д.

Радіуси - запорука рівномірності навантажень

Ще один цікавим моментом є обточка роликів у вигляді круглої кромки – радіусу. Здавалось би навіщо? Все просто: кругла кромка більш рівномірно розподіляє осьові навантаження і збільшує строк служби підшипників.


На практиці навантажується лише зовнішній радіус. Зазвичай його розміри до 0,5-1,5 мм.

Якщо ролик оброблений з двох сторін, отже його зробили на заводі. Тому що такий радіус робиться на токарному станку, при чому з двох сторін робиться для того, щоб при машинному виготовленні ролик можна було завальцьовувати із підшипником будь-якою стороною.

Усі радіуси мають бути однакові, якщо це так, то найбільш вірогідно що Ваші ролики зробили на заводі, а не за рогом у підвалі.

Радіуси розподіляють навантаження від скосів нижніх полиць так, щоб осьові навантаження перетворювались на вертикальні, як і належить. Отже, підшипники слугують довше.

Не у всіх виробників ролики йдуть із радіусом, тому що додаткова обточка коштує грошей, а це означає що коли Ви берете комплект фурнітури для відкатних воріт, слід уважно дивитись чи немає дефектів, коли ролик котиться не чітко впираючись у нижні полиці напрямної (див. вище).

Сальники - чим менше течуть, тим краще

На даному фото ролики із нормальними сальниками:

 

Придивіться до підшипників. Вони не надто темні на білому фоні, отже, на них мінімум змазки. І вони мають бути такими коли Ви їх візьмете до рук. Якщо ж мастило "ллє фонтаном", коли Ви взяли ролики до рук, це не є добре.

 

А ось те, про що ми казали - сальники сильно протікають. І щоразу, коли Ви прокручуєте ролик, мастило виливається назовні. Це не бажано, адже в такому випадку - пошкоджений сальник чи просто низькоякісні підшипники - зовсім скоро ролик буде кататись "по сухому", а чим більше тертя - тим швидше ролик виходить з ладу.

Основа - дорого і не практично?

Часто продавці завіряють в те що саме їх продукція (зокрема роликові каретки) є «елітна», «власний імпорт», «італійська якість» і т. д. Чи можна це перевірити? Звісно – по вищевказаним параметрам. Останній параметр, на який продавці вкажуть «це додасть міцності і ціна адекватна» - розмір пластини основи каретки.


Якщо порівняти італійську «елітну» (зліва) і українську «звичайну» (зправа) основи роликів, стає ясно чому у продавців така гордість за свій продукт. Наскільки основа якісна скаже не площа, а товщина пластини (товщина має бути – від 4-5 мм), а також якість зварки вух кріплення головки (вони мають бути суворо паралельні).

Італійці тут всіх переплюнули, їхні основи – найбільші за площею і з товщиною від 6 мм. Навіщо питається, коли достатньо 4 мм на заявлену вагу 400 кг? Не зрозуміло. Мабуть це виглядає монументально, наче основа римської статуї. Круто, зайва сталь у італійців є.

 

Отримайте консультацію по роликовим опорам просто зараз!


Секрет№3. Уловлювачі воріт (нижній і верхній) – коли товщина дійсно має значення

На відміну від основи роликів, товщина уловлювача це дійсно різниця «між життям і смертю». Адже важкі ворота повинні міцно триматись на своєму місці і закриватись надійно. Бо без уловлювачів взагалі ворота не закриються до кінця і відкрити їх простіше. А навіщо потрібні ворота, якщо через низ заходь хто хоче?

Отже що таке верхній уловлювач:


Верхній уловлювач кріпиться на стовп опори по інший бік від роликових кареток. Його форма нагадує розкриту долонь, коли ми ловимо м’яч, та і функції у нього схожі. У різних вловлювачах може бути товщина від 2 до 5 мм. І чим вона більша тим краще триматимуться ворота і довше прослужить уловлювач.

 

Зробимо заміри товщини для різних марок уловлювачів – за допомогою штангенциркуля.

Ось уловлювач із товщиною 4,09 мм:

 

Такої товщини достатньо щоб втримувати у вітряну погоду навіть важкі ворота під 800 кг.

А ось дешевий варіант із товщиною 2,01 мм:


Удвічі менший за товщиною і дешевший, але не вдвічі!

Як товщина верхнього уловлювача відобразиться на роботі воріт?

Застосуємо закон квадратичної залежності товщини від міцності, щоб порівняти уловлювачі на першому і другому фото.

Беремо квадрат товщини 2,01 мм і 4,09 мм і ділимо:

4,09² / 2,01² = 4,14

Виходить, що міцності втрачено аж в 4 рази у тоншого уловлювача, хоча товщина його всього удвічі менша! Тобто ми зекономимо пару сотень гривень, а отримаємо в чотири рази тонший матеріал.

І тому навіть легкі ворота в 250 кг ваги під час закриття будуть роздовбувати дешевий уловлювач.

Ось що сталось з уловлювачем товщиною 2,01 мм після 3 місяців роботи на дачних воротах:


Коли дме вітер, таке враження що стукають жерстяні бляшанки. Виявляється цей стук погнув уловлювач до невпізнаної форми.

Отже, економія пару сотень, ремонт може обійтись в тисячу – щось не видно економії.

Іноді виробники взагалі не кладуть верхній уловлювач у комплект, мол купуйте окремо. І ця деталь не найдорожча. Українських виробників ще можна зрозуміти – криза і все таке. А італійці? Наче не бідні люди і їх фурнітура не дешева, а верхній уловлювач можуть не покласти в комплект. Дивно.

Ось так виглядає нижній уловлювач воріт:


Його конструкція трохи складніша, ніж у верхнього уловлювача. Ми бачимо вже три «хапальні лапи» і простір всередині, дана конструкція є схожою на верхній уловлювач, але має більшу площу і спеціальну перемичку – у неї заїзжає відкатний кінцевий ролик (про це далі). А в даній моделі, окрім того є пом'якшувальний резиновий бампер. Із товщиною в 4,02 мм це дає змогу казати, що уловлювач достатньо якісний.

На відміну від верхнього уловлювача, нижній не тільки притримує ворота від падіння, він бере на себе вагу воріт – точніше половину ваги, таким чином знімаючи навантаження з роликів в закритому положенні. А ще це розпрямляє консоль, тому що якби не нижній уловлювач то консоль поступово провисала би під вагою воріт.

За статистикою, 90% усього життя воріт у приватних будинках вони закриті. А отже нижній уловлювач є обов’язковим елементом фурнітури для відкатних воріт, без нього ворота вийдуть з ладу дуже швидко.

Звісно, що пріоритетним еталоном якості є товщина – від 4 мм за стандартом.

А от фірма Rolling Expert .. на стандарти і випускає нижній уловлювач з товщиною 2,04 мм:


Ми взяли подібний уловлювач і дали дитині 10 років – що Ви думаєте? Розігнув у плаский лист без питань! Погнувши і пошкодивши конструкцію. А тепер представляємо що буде, коли Ви це чудо встановите на свої ворота:


Менше трьох місяців роботи і результат на обличчя! «Купуйте, бо дешево» - говорить реклама. Звісно це якщо не рахувати, скільки разів на рік уловлювач доведеться замінити, щоб ворота зовсім з ладу не вийшли і не впали, скажімо на авто.


Порадитись і підібрати фурнітуру для Ваших параметрів просто зараз!


Секрет №4. Верхні ролики – товста пластина, нормальна гума, металева втулка

А ось цей елемент більше за інших відповідальний за травматичні випадки з воротами у вітряну погоду – до 65% випадків травм це падіння воріт через несправний верхній ролик. Верхній ролик це два ролики на пластині, між якими і ходить щит воріт.


Зекономити виробники, звісно ж, люблять на товщині. Нормальна товщина для стандартних дачних воріт – від 4-5 мм. Але тим виробникам, кому прибуток важливіший за здоров'я клієнтів і цілісність їх авто, продають уловлювачі до 2 мм товщиною.

Ось взірець – білоруський уловлювач із товщиною 4,03 мм, практично еталон:


Важливо! Не купуйте ролики верхні з товщиною пластини менше цього значення взагалі.

Шкідлива порада: чисто експеримент, купіть верхні ролики найдешевшої фірми і встановіть на свої ворота. Хай подме сильний вітер, присилайте нам свої відео і фото з коментарями. Ми обов’язково розмістимо Ваші історії у нас на сайті!

Матеріал верхніх роликів: пластик чи гума?

Важливим моментом є матеріал верхніх роликів і матеріал втулок. Адже це міцність системи і відсутність чи наявність шуму від воріт.

Ідеальна втулка – з металу. Часто достатньо простого болта, на який надягнутий ролик, звісно ролик має бути на певній висоті, якщо застосовується болт то і гайки на відповідній висоті мають бути.

Якісні ролики створюють з технічної гуми, яка схожа на покришки авто:

 

Тепер щодо підробок. Іноді виробники щоб зекономити наносять гуму дуже тонким шаром на пластикову втулку, яка кріпиться на болт. На фото нижче – найнеякісніший варіант:


Ролики такого пошибу трапляються не тільки в китайських, а і в європейських комплектах. Здавалось би «бренд», а тут взяли і зекономили. З часом дані ролики можуть потріскатись і облізти. Чому? Через ультрафіолетове випромінювання і спеку, цього достатньо для тонкого шару низькоякісної гуми, яка зовсім не призначена для зовнішніх робіт.

Італійці виготовляють ролики із пластмаси:

 

Товщина цих роликів достатня і наче втулка нормальна металева. От тільки вони шумлять, як стара кравчучка по бруківці. На ці ролики люди скаржаться саме через шум, тому ми рекомендуємо або брати нормальні гумові, або обканувати раму воріт зверху алюмінієм.

Висновок: скупий платить двічі. Але якщо знати що купувати можна уникнути багатьох помилок і зекономити правильно. Купіть одразу верхні ролики із гумовими роликами, з товщиною пластини від  4-5 мм і металевими втулками і буде Вам радість!

 

Порадитись щодо монтажу Ваших воріт та елементів фурнітури


Секрет№5. Вибираємо кінцевий ролик

Кінцевий ролик стикує ворота з нижнім уловлювачем, як «Союз» з «Аполлоном»:


Це просте пластикове колесо на металевій вісі у сталевій рамі, без підшипника. Його принцип дії простий, він заїжджає в нижній уловлювач, роблячи пів-оберта, таким чином стуку менше, рама воріт не б’ється і ворота закриваються плавно і достатньо щільно.

Пластикові колеса відмінно витримують усі удари. Ми проводили експеримент, ударивши колесо молотком кілька разів. Потім встановили його на ворота – колесо відмінно працювало.

Якщо у Вас погнулась вісь, замінити її простіше простого, можна навіть використати звичайний болт.

Особливих навантажень колесо не отримує, тому що не дуже сильно обертається, навіть на важких воротах максимум що загрожує це невеликі вм’ятини у колесі.

А це італійський варіант із цільного металу, та ще і з підшипником:


Навіщо тут підшипник – загадка, адже підшипники доцільно застосовувати там, де механізм робить багато обертів, щоб зменшити тертя і знос деталей. А кінцевий ролик максимум робить 1/8 оберту. І де тут «елітність» і «престижний бренд»? Щось не дуже зрозуміло цих італійців з їх цінами. Подібний ролик буде дорожчий за звичайний пластиковий в кілька разів.

Існують також металеві ролики без підшипнику і це взагалі найкращий варіант для важких воріт, тут ні вісь, ні саме колесо ніколи не пошкодиться.

А для звичайних воріт для приватного будинку чи садиби достатньо пластикового кінцевого ролика.

Секрет№6. Перевіряємо чи є заглушки для консолі

В торець напрямної балки вставляються заглушки напрямної: 


За профілем вони такі ж, як і напрямна, з іншої сторони глуха стінка:


Заглушки необхідні щоб захистити консоль від потрапляння снігу, бруду, усілякого сміття. Наприклад, гілка дерева може потрапити у ролики і заблокувати їх роботу.

Якщо Ваші ворота відкриваються автоматично, то сміття у напрямній, сніг і т. д. може викликати перевантаження і перегорання двигуна (якщо немає системи авто вимикання, як в ліфті при закритті дверей через потрапляння в пройму сторонніх предметів).

Якщо Вам пропонують комплект фурнітури для відкатних воріт без заглушок, можете сказати що у Ваших умовах заглушки потрібні через сніг, а якщо їх немає, чому комплект такий дорогий?

Купуючи італійські комплекти можна часто побачити відсутність у них заглушок. Нема! Тому що в Італії снігу від роду не бачили, хіба що по телевізору. І не розуміють італійці в яких умовах ми експлуатуємо ворота, а у Львові і по області, місцями взагалі сніг може досягати висоти з автомобіль. Вимог особливих до заглушок немає, треба щоб вони просто були в наявності і бажано по розміру напрямної.

Потрібен комплект фурнітури для відкатних воріт зі складу за оптовими цінами та гарантією від 1-5 років?

У нас завжди в наявності 12 видів заводської фурнітури! Деталі тут.


Отримайте консультацію по підбору фурнітури на різну вагу просто зараз!


Секрет №7. Щоб якісно зробити ворота Вам буде потрібна інструкція - "Як зробити відкатні ворота своїми руками"

За допомогою нашого посібника, що ми розробили самостійно на основі свого досвіду, Ви легко зможете змайструвати відкатні ворота своїми руками. Ворота своїх мрій Ви збудуєте менше ніж за 1 місяць гарантовано!

Це унікальна пропозиція, яку Ви не знайдете в інших магазинах. На 32 сторінках викладені десятки ілюстрацій із коментарями щодо практичної реалізації, тонкощів і нюансів роботи по монтажу каркасу, зварювальним роботам, бетонуванню фундаменту, встановленню фурнітури…


А ще з її допомогою можна непогано зекономити! Ваші ворота будуть значно дешевшими, ніж замовляти їх у монтажній фірмі. Ви на раз економите від 5000 грн на одних воротах!

Раніше фурнітура для відкатних воріт користувалась попитом виключно у монтажників і профільних організацій, які робили все «під ключ».

А в останні роки, з причин економії і просто «спортивних»,хазяї приватних садиб роблять ворота самостійно. Фурнітура для відкатних воріт в принципі нагадує конструктор «склади сам», який можна було придбати у радянські часи.

Кожен може стати Майстром і з такого «конструктору» зробити будь-які ворота. Інструкція не просто набір вказівок, а реальний практичний досвід, який дозволяє економити. Зокрема використати мінімальну кількість матеріалів і точно зробити ворота так, щоб не залишалось зайвого.

В Інструкціі Ви знайдете:

  • Як правильно закладати фундамент і закладні під ворота;
  • Прокладку кабелів (схему для встановлення автоматики);
  • Правила зварювання каркасу
  • Як поґрунтувати і пофарбувати ворота, як встановити профлист;
  • Точний монтаж фурнітури та інші «дрібниці».

Цю інструкцію Ви отримаєте безкоштовно лише при покупці фурнітури і тільки у нас!

А якщо Вам буде щось не ясно, ми з радістю проконсультуємо Вас по будь-якому питанню що у Вас обов’язково виникне під час робіт по відкатним воротам.

Ми впевнені в своєму посібнику настільки, що повернемо Вам гроші – якщо Ви не зможете зробити по ньому ворота, в обмін на фурнітуру.

Ще не було подібних випадків на нашій практиці (як це буває із інструкціями які можна прочитати в Інтернеті), так чітко і доступно тут все викладено.

Напевно Ви про шерстили не один десяток сайтів, щоб знайти прості відповіді на свої питання.. і дана інструкція їх надає в більшому обсязі ніж інші, так як створена на основі реального досвіду фахівців по відкатним воротам із 10річним досвідом.

Креслення – безкоштовно! До книги у подарунок

Хочете зробити ворота ще точніше? Легко – за допомогою безкоштовного креслення!


Наше креслення є індивідуальним і надається кожному покупцю фурнітури для відкатних воріт. Універсального креслення не існує, як і не існує двох абсолютно однакових воріт, на будь-яких воротах є свої нюанси.

І тому на прохання наших клієнтів ми ввели послугу, що дозволить Вам суттєво зекономити!

Ви отримаєте точне до міліметра креслення каркасу воріт, кількість труб і їх розміри – спеціально під Ваші потреби. Так що на матеріалах Ви зможете суттєво зекономити!

Залишиться лише зварити каркас із відповідних труб у точно вказаних місцях. Із цією роботою справиться будь-який зварник, навіть початківець, тому що розміри в кресленні вказані так, що зрозуміло будь-якому зварнику!

Знайти такого у Львові не проблема, всього ні кілька годин щоб зварити Вам каркас. Ви можете зробити це і самостійно, подивившись в Інтернеті кілька уроків зварювання. І все одно найм зварника зекономить Вам суттєво кошти.

Ми надаємо креслення як бонус до Вашої покупки. Якщо Ви з якоїсь причини не замовили креслення (наприклад у Вас ще не були відомі точні розміри самого щита), тоді можна отримати креслення електронною поштою і роздрукувати.

Якщо Ви придбали фурнітуру не у нас і бажаєте отримати креслення, це також можливо. Вартість послуги від 400 грн.


Порадитись і отримати креслення Ваших воріт та/або посібник просто зараз!


Підводим підсумки

Як вже зрозуміло, між дешевою і недорогою фурнітурою є різниця. Дешева фурнітура не може бути якісною апріорі, а її встановлення пов’язане із купою проблем, як в кінці кінців призводять до ремонту воріт або взагалі їх повній заміні.

Найголовніші поради такі:

  1. Купуйте фурнітуру із металевими частинами. Фурнітура для відкатних воріт має бути міцною, адже ворота переживають суттєві фізичні навантаження під час роботи. Пластикові ж деталі ламаються і це не дуже добре при вартості фурнітури і складності робіт по демонтажу.
  2. Балка має бути пряма, рівна, із правильним профілем, купуйте тільки із твердої конструкційної сталі. Довжина балки буде дорівнювати ширині воріт + 30% (консоль); ширина і товщина залежить від ваги воріт. Найкращі балки мають товщину від 3,6 мм і витримують спокійно 400 кг ваги.
  3. Якісні ролики мають підшипники в окремому корпусі, усі частини металеві, округлені ролики (з радіусом), вільно працюючий вузол погойдування, нормальну основу і ролики із вільним катанням, без заминок і перешкод мають кататись у консолі.
  4. Товщина уловлювачів – від 4 мм, інакше ворота їх розіб’ють в хлам.
  5. Верхні ролики гумові (технічна спеціальна гума) з металевими вставками і пластиною товщиною від 4 мм.
  6. Кінцевий ролик можна будь який пластиковий.
  7.  Обов’язково в комплекті заглушки.

Найпростіше звісно піддатися чуткам і рекламі, але найкраще є розібратись самому, що саме пропонують Вам за Ваші кошти.

Хочете якісні ворота? Перевіряйте все до дрібниць, розміри, паралельність граней, матеріал з якого зроблена консоль, як ходять підшипники. Обовязково має бути гарантія на фурнітуру, без цього взагалі немає сенсу її купляти.

І не купуйтесь на дешеву ціну, зокрема дешевшу за середню на ринку, тому що у найдешевшій фурнітурі усе настільки неякісне, що по-перше виставити ворота рівно взагалі не представляється можливим; по-друге ресурс частин дуже обмежений; по-третє гарантії на роботу Вам ніхто не дасть, а якщо дадуть то.. не нададуть або усіляко відмовлятимуться.

Вам можуть казати що фурнітура це таке, купив і забув. Таке діє тільки при імпортних варіантах вартістю від 500 Євро. Звісно якщо Ви готові витрачати таку суму і при цьому не дивитись на якість частин – хм, очікуйте підстави, балки може розгинати, вловлювачів може не вистачати, ролики не ті по ширині…

Найрозумніша стратегія – розібратись самому і за допомогою фахівців підібрати оптимальний комплект під Ваші потреби, тому що ворота відрізняються по висоті і ширині, матеріалом обшивки і вазі відповідно.

Беріть фурнітуру із гарантією 5 років, тоді проблем із ремонтом по вині виробника точно не буде.


Консультація із досвідченим монтажником воріт просто зараз!


Що станеться при настиканні кнопки «консультація»?

Наш менеджер - Вадим:

 

Вам зателефонує наш менеджер:

  • в робочий день на протязі 20 хвилин;
  • в неробочий – на наступний робочий день.

Далі наш менеджер попросить вказати розміри і вагу воріт, на основі чого можна підібрати комплект фурнітури.

Ми маємо досвід 10 років у створенні відкатних воріт, тому можемо надати кілька порад як їх створити без зайвих витрат. У нас є фурнітура по доступним цінам із України, Австрії, Білорусі, Італії та інші.

Для Вас буде вигідна ціна на фурнітуру!

У нас фурнітура прямо с заводу, ми працюємо напряму, в т. ч. по імпорту. Тому у нас ціни кращі за інших, так як вони працюють як перекупники за такими фірмами як ми.

Ви отримаєте офіційну гарантію на фурнітуру для відкатних воріт від 1 до 5 років залежно від моделі

 

БОНУС! Спеціальна Гарантія від нашої Компаніі

 Тільки у нас можна отримати «Тест-Драйв» фурнітури для відкатних воріт – період у 90 днів, за які Ви визначитесь чи підходить Вам наша техніка!

 

Ви можете користуватись фурнітурою для відкатних воріт безкоштовно на протязі 90 днів, бо ми впевнені у її працездатності.

Як це працює?

90 днів – це час за який Вам треба визначитись, чи підходить Вам наша техніка. Згідно Законодавства інші підприємства надають лише 14 днів, за які Ви можете повернути товар і свої кошти, у нас Ви це можете зробити на протязі 90 днів!

Перевір і потім плати!


Можна оплачувати товар на картку, а можна скористатись транспортними компаніями і «накладним платежем» і отримати фурнітуру, перевірити її, а вже потім оплатити прямо у відділенні.

Доставка фурнітури відкатних воріт безкоштовна у Ваше місто -  Львів, Дрогобич, Самбір, Стрий, Броди, Сокаль, Борислав, Злочів, Трускавець ті ніші міста.

Ваше замовлення Ви отримаєте напротязі кількох днів. Доставляємо такими операторами: Інтайм (бажано), Нова Пошта, Делівері, Автолюкс, Укрпошта або за домовленістю.

Увага! Перелік транспортних компаній, які доставяють 6-метрівий вантаж.

Інтайм Львів:

1. Центральний - вул. Б. Хмельницького, 176

2. Щирецька - вул. Щирецька, 5

3. Вашингтона - вул. Сичинського, 1

4. Городоцька - вул. Городоцька, 355/4

Інтайм Самбір:

1. Склад №1 - вул. Шевченко 52/12

Інтайм Борислав:

1. Склад №1 - вул. Трускавецька, 125

Інтайм Броди

1. Склад №1 - вул. Січових Стрільців, 6/7

Інтайм Дрогобич

1. вул. Вийтівсьа Гора, 48

та інші.

Найлегше доставити габаритний вантаж (стандартна балка має 6 метрів, але може бути довжиною 8 і більше метрів) у Львів та великі міста.

В інші міста може не ходити велика фура, а лише мікроавтобуси чи невеликі вантажні авто, на яких неможливо перевезти балку.

В такому випадку ми розрізаємо балку на частини, які Ви легко зварите на місці.

Увага! Неможливо відправити 7 метріву балку компанією «Інтайм» - вони просто не приймають вантажі довше 6 метрів.

Інший варіант - відправити компанією «Делівері». Але дана компанія не підтримує накладний платіж, тому слід оплатити Ваше замовлення окремо по передоплаті, за домовленістю.


Залишились питання?