Фурнітура відкатних воріт в Хмельницькому

Чим відрізняється дешева фурнітура від недорогої?

„Я  не настільки багатий, щоб купувати дешеві речі "

  Барон Ротшильд

Для початку треба з’ясувати, що є термін «фурнітура для відкатних воріт»  і "з чим її їсти".

Фурнітура для відкатних воріт – це повний комплект деталей – рухомих частин, які рухаються одна відносно одної за розсувним (відкатним) принципом, на основі яких будуються ворота .

Ворота створюють с одною метою – щоб вони відкривались і закривались, для проїзду транспорту на територію охороняє мого об’єкту (будь то Ваша дача, офіс чи промисловий об’єкт), а якісна фурнітура відрізняється довгим терміном роботи без необхідності заміни чи ремонту, відсутністю зайвих шумів і скрипу, легким ходом воріт без заїдання.

Зазвичай фурнітура потрібна тим, хто створює відкатні ворота своїми руками. Як правило, комплекти фурнітури продаються як певний набір деталей, які підігнані одна до одної так, щоб при монтажі вони утворювали повноцінний механізм із точно виміряними параметрами (зокрема – відстанями між деталями); кожна деталь відповідає іншій за математичними параметрами ширини, висоти, глибини – за формою і рівністю поверхонь. Лише рівна поверхня деталей, тобто їх якісна заводська обробка і підгонка, дозволяє створити дійсно надійні і довговічні ворота.

Вам потрібні надійні відкатні ворота?


Вашій увазі представляємо 12 видів високоякісної заводської фурнітури!

 
 

Фурнітура відкатних воріт Хмельницький, Красилів, Кам’янець-Подільський, Старокостянтинів, Шепетівка - з гарантією від 1 до 5 років та швидкою доставкою у ваше місто! 12 варіантів,

набудь-яку вагу, на складі завжди в наявності. 


Rolling Expert 400

Есть в наличии

Бесплатная доставка

2590 грн.

Посмотреть

Світ Воріт STANDART 500

Есть в наличии

Бесплатная доставка

2990 грн.

Посмотреть

Світ Воріт LUX 500

Есть в наличии

Бесплатная доставка

4180 грн.

Посмотреть

Світ Воріт STANDART 800

Есть в наличии

Бесплатная доставка

5990 грн.

Посмотреть


Підберіть фурнтуру і порадьтесь з досвідченим монтажником воріт прямо зараз!


10 років тому купити фурнітуру було або неможливо (бо її замовляли заздалегідь і на заводі можна було чекати більше року – попит значно перевищував пропозицію), або – дуже дорого. Пройшли роки, кількість заводів збільшилась, змінились технології – і тепер кожен бажаючий може встановити відкатні ворота навіть для невеликої садиби.

Згадуючи час з 1992-го по 2005 рік – тоді фурнітуру було практично нереально дістати поштучно, і варіантів було всього два:

  • або ти купляєш європейський (наприклад італійський) комплект за тою ціною, яку встановить монополіст (а ціна починалась від 500 Євро);
  • або ти замовляєш самопальну фурнітуру «у дяді Васі» в сусідньому гаражі.

Сьогодні технології масового виробництва пішли так далеко вперед, що виготовляти фурнітуру самостійно позбавлено усякого сенсу.

Купіть у роздріб металеву трубу, підшипники, зварювальні розхідні матеріали – вже це одне потягне на суму, що перевищує вартість якісної фурнітури. А ще потрібні спеціальні інструменти, оплатити токарю за роботу (можливо що читач – гарний токар, але таких у країні дійсно небагато), потрібно крім того привести це все на авто (бо доставка до дверей це не дешево) – а отже оплатити паливо… Порахувавши ще й ці витрати стає очевидним, що «кулібінська» фурнітура буде значно дорожчою за європейську.

А от якість Вам ніхто не гарантував! Треба вміти вибрати матеріали і вміти їх обробити і це окреме питання, яким на заводах по виробництву фурнітури займаються цілі дослідницькі відділи і там своя система контролю якості.

Сьогодні в Україні є 5 вітчизняних виробників фурнітури для відкатних воріт, плюс ще є імпорт із Європи, Китаю, навіть Тайваню – що завгодно за Ваші гроші…

Отже, обрати є з чого – «аби гаманець не тріснув».

Як тут не розгубитися? На що звертати увагу в першу чергу?

Чи можливо купити фурнітуру таку ж якісну, як у сусіда, але недорогу?

Цілком можливо! Для цього потрібно знати певні критерії і типові дефекти.

Бажаєте дізнатись, як зробити Ваші ворота дешевше, ніж це зробив сусід, і не прогадати із якістю?

Ви дізнаєтесь про це із нашого огляду.

Як обрати якісну фурнітуру?
Кілька секретів від фахівців

Уявімо, що Ви замовили комплект фурнітури, Вам його доставили у відділення компанії перевізника. Ось що бачить Клієнт:


Окрім вищевказаних елементів, які легко помістяться у багажник Вашого авто, в комплект входить довга металева балка.

Що ж це за металеві елементи? Давайте дізнаємось про функції кожної із деталей.

Зверніть увагу на схему:


1. Напрямна балка (рейка, консоль)  - це основа всієї відкатної системи, вона приварюється знизу до каркасу воріт; всередині цієї балки ходять роликові каретки, а точніше – балка ходить, а каретки прикріплені до фундаменту, таким чином ворота рухаються;

2. Роликові каретки – складаються з підстави, осі покачування і власне роликів. Ролики встановлюються всередину консолі (з торця). Від їх якості залежить наскільки довго будуть служити ворота і саме вони відповідають за більшість шумів і скрип;

3. Верхні ролики – потрібні, щоб щит воріт не хитався із сторони в сторону (особливо при сильному вітрі) – вони притримують щит, дозволяючи йому рухатись;

4. Кінцевий ролик – забезпечує м’яку стиковку щита воріт із нижнім вловлювачем і таким чином – щільне закриття воріт і розподіл навантаження ваги полотна – це розпрямляє напрямну; 

5. Верхній уловлювач  - встановлюється зверху на стовп опори, притримує ворота у закритому положенні;

6. Нижній уловлювач – бере на себе половину ваги воріт і таким чином не дозволяє консолі розігнутись;

7. Заглушки напрямної  - зазвичай виготовляють з гуми і призначені для захисту відкотного механізму від опадів (сніг) і сміття.

Отже, поговоримо про секрети вибору якісної фурнітури. 

Секрет №1

Фомула ППМ: правильний, прямий, міцний профіль напрямної консолі

Нагадаємо, що таке профіль напрямної і яке у нього завдання.

Напрямна – це та сама довга балка, яка не вміщується у багажник Вашого авто.


Вона слугує опорою, фундаментом відкатних воріт. Серед монтажників є приказка: «Міцний профіль – вічні ворота». Звісно, вічні ворота умовно, але суть точна – чим кращий профіль, тим довше прослугує уся відкатна система.

Чому не роликова каретка? Тому що життя роликів залежить від характеру поверхні напрямної – якщо всередині профіль гладкий, рівний – ролики не будуть отримувати зайвих навантажень. 

Напрямну ще називають балка, швелер, труба, консоль, профіль – в принципі це все майже одне і те саме.

А тепер детальніше про властивості профілю.

Як має виглядати правильний профіль?

Ось креслення якісного профілю:


Як видно усе пропорційно, геометрія повністю симетрична,  верхня полиця і нижні паралельні. Такий вигляд повинен мати профіль напрямної, якщо зазирнути до неї в торець.

А це неправильний профіль:


Той хто його виготовив, явно мав по геометрії одні «двійки».

Користі із даного зразка – як експонат у кімнаті жахів із підписом «як не потрібно створювати профілі».

А от що буде якщо такий профіль встановити на ворота?

Оу, Ви не захочете цього почути наяву – скрегіт такий, наче кігтями по шкільній класній дошці. Погляньте тут:


Скрегіт може продовжуватись кілька місяців, аж доки одного чудового ранку Ви спізнитесь на роботу - ворота заклинять так, що їх і вручну важко буде відкрити (був випадок з практики), довелось розбирати ворота, відпилювати напрямну.

В результаті цей профіль дуже швидко знищить роликові каретки.

Яким чином? Для цього потрібно розглянути кілька прикладів. Розглянемо типові дефекти профілю та їх вплив на ролики кареток.

Приклад №1: - у профілі недозагнуті нижні полиці

Уявіть ролики, що вставлені в торець балки із певним дефектом – коли одна або дві полиці (як у даному випадку) недозагнуті. На схемі зображений профіль, ролики у ньому опираються не на полицю, а на скіс під кутом. При цьому, навантаження на підшипник ролика будуть у два вектори – нормальний вертикальний та неправильний горизонтальний (фактично нижні полиці будуть піднімати ролики так, що вони будуть намагатись «вигнутись» під кутом):


Таке трапляється коли ворота рухаються – ворота трохи клюють вниз і на одній каретці ролики спираються у верхню полицю, а на іншій – у нижні. І саме тут дефект розкриває себе у повній мірі – ворота своює вагою виламють підшипники.

Осьові навантаження дуже пагано переносяться шариковими підшипниками, які встановлені в каретках.

Згідно специфікації, підшипник 201 витримує до 3000 Ньютонів навантаження під правильним вертикальним навантаженням – це приблизно 300 кг ваги воріт.

А при осьових навантаженнях виникає перекіс – підшипник може витримати в такому положенні не більше 300 Ньютонів – до 30 кг! А сила з якою тисне вага воріт буде ділитись на дві частини і може складати від 1500 Ньютонів (150 кг) – а це перевищує міцність підшипника по осі у 5 разів!

Саме тому підшипники на будь-яких, навіть дорогих італійських каретках не витримують профілю із недозагнутими полицями.

Приклад №2 – полиці на різній висоті

На схемі нижче вказано, що одна з полиць розташована нижче за іншу.


При чому Ви не завжди зможете самостійно визначити цей дефект візуально. Найкраще щоб його визначити слід взяти лінійку і поміряти відстань перпендикулярно до верхньої полиці.

Ролики при цьому працюють нерівномірно – один «тягне за двох волів», тоді як інший «волам хвости крутить», і зробити тут нічого неможливо – хіба що замінити профіль. З часом один із роликів просто заклинить, його підшипник вийде з ладу. Звісно якщо замінити каретки це не допоможе – нові каретки зламаються так само. І при цьому не має різниці, на скільки великий проміжок між непрацюючим роликом і полицею – навіть 1 мм достатньо для поломки.

Приклад №3 – ролики вужчі ніж потрібно

Розглянемо варіант, коли профіль наче рівний і якісний, але ролики спираються не на полиці, а знову таки – на скоси полиць.



Якщо таке трапляється, то ролики будуть знищені як і в першому варіанті і можуть дуже сильно скрипіти. Ваші ворота перетворяться на «музичний інструмент», який буде чутно на сусідніх вулицях. Все через ті самі шарикопідшипники – вони не витримують осьових навантажень.


Не знаєте як обрати фурнітуру? Вас проконсультує досвідчений монтажник.Проконсультуйтесь просто зараз!


 Міцна напрямна. Як визначити наскільки?

Перший фактор – товщина стінок балки. Фактично балку створюють з цільного листу металу, який пресують і загинають на спеціальному станку.

Товщина сталі у профілі є сталою величиною (і не повинна змінюватись по довжині). У класичних варіантах вона складає:

  •  до 400 кг - 3,5 мм.
  •  до 800 кг - 5 мм.

Але не всяка фурнітура може похизуватись стандартною товщиною стінок. Деякі недобросовісні виробники намагаються економити сталь, зменшуючи товщину до непристойності. На фото одна з балок має товщину 2,95 мм замість 3,5 як по стандарту:


А от фото нижче – все вірно! Напрямна з нормальною товщиною - 3,54 мм (для комплектів фурнітури на вагу до 400 кг.).


У наведеної нижче балки теж все в порядку з товщиною – 3,6 мм :


Різниця між першим і другим профілем складає всього 0,6 мм. Наче б то статистична похибка? Якби не так! Цієї товщини може бути на кілька кілограмів заліза, з якого недобросовісний виробник зможе виготовити ще одну неякісну напрямну.

Давайте порівняємо міцність першого і другого профілів.

Отже, є профіль на 3 мм і на 3,6 мм. Чи є між ними різниця?

3,6² / 3² = 1,44

Простіше кажучи, поздоровляємо того, хто купив профіль 3 мм товщиною – його міцність на 44% (!) нижча від необхідної (як у профіля з товщиною 3,6 мм). Як це відобразиться на воротах? Зазвичай відкатні ворота закріплюються на стовпах з одної сторони і утримуються зверху - тільки верхніми роликами. І при сильному вітру є великий шанс, що балку з подібною товщиною розігне по осі і ворота впадуть на Ваш автомобіль.

Марка сталі – ще один показник якості

Матеріал виготовлення грає одну з ключових ролей у якісній балці. Щоб виготовити профіль потрібно взяти вуглецеву конструкційну сталь. Фокус в тому, що чим більше вуглецю в сталі, тим важче її обробити. Тому деякі виробники фурнітури створюють балки із низько вуглецевих сталей – вони простіші в обробці, але набагато гірші за експлуатаційними властивостями.

Зокрема, завод дешевої фурнітури для відкатних воріт Rolling Expert виготовляє напрямні балки зі сталі 08КП – нам вдалось зняти на телефон бирку на сталевій бобині, яка стоїть на складах заводу. Вуглецю в даній марці сталі не більше  0,05 -  0,11%, цього недостатньо щоб витримувати вагу воріт і динамічні навантаження.

Як показує практика, створювані з такої сталі комплектуючі швидко приходять у негідність. Це настільки м'яка і податлива сталь, що більше схожа на пластилін за властивостями. І навіть товщина 3,6 мм тут не допомагає – напрямні Rolling Expert розгинає воротами від вітру частіше за інші.


На фото вище напрямна, яка працювала всього кілька місяців на дачних воротах. Виробник -  Rolling Expert. За рік клієнт змінив три таких, при тому що ми не даємо гарантії на них взагалі, і попереджували що можна взяти кращу трохи дорожче, і що у ремонт він вкладе навіть більше за вартість якісної фурнітури. Так і вийшло – чоловікові набрид секс з воротами і він купив інший якісний комплект фурнітури.

Але навіть італійцям не претить виготовляти балки із подібної сталі! Думаєте італійське – завжди якісно?


От Вам результат сукупності кількох факторів – вітру, високих воріт та італійська напрямна із низько вуглецевої сталі розігнулась так само, як Rolling Expert. Цю напрямну ми не брали на хімічний аналіз, але навіть взяти пасатижами один край і одразу ясно, що тут застосована м'яка сталь.

Так чому на заводах виробники не бажають використовувати надійні конструкційні сталі? Причин декілька. 

По-перше це банальна економія. Конструкційна сталь дорожча од м'якої, і зекономити тут щоб збити ціну перед конкурентами і отримати більше замовлень – мрія будь-якого виробника! А як клієнт дізнається про марку сталі? Це ж складніше ніж виміряти товщину.

По-друге, конструкційна сталь настільки тверда, що її опір деформаціям може перевищувати в десятки разів опір м'якої сталі. Отже – прокатний стан для конструкційної сталі буде довшим, дорожчим, і його ремонт теж не дешеве задоволення – все це закладається у вартість напрямної. А виробники бажають знизити ціну (дивіться вище).

По-третє, складніше виготовити правильний, чіткий профіль із вуглецевої сталі, ніж із 08КП – саме тому профілі із вуглецевої сталі не такі чіткі, як із м'якої.

Секрет №2
Вибираємо роликові каретки: металеві підшипники + гарантія

Нагадаємо: ролики закріплені на бетонній основі і рухаються всередині напрямної, точніше – напрямна рухається по роликам. Самі каретки складаються із власне роликів на підшипниках (зазвичай їх 8 – по 4 на верхній полиці і 4 на нижніх полицях напрямної); осі покачування (вісь дозволяє змінювати кут і полегшувати ковзання напрямної); підстави (основи із отворами для кріплення).

Підшипники запресовують в сталеві обойми, таким чином утворюються ролики; самі ролики запресовують на вісь каретки, а вісь розплюснута з одного боку.

На фото металеві роликові каретки


Якість підшипників в першу чергу залежить від способу їх виготовлення, обладнання на заводі і звісно якості підшипників.

Існують каретки із металевими колесами (роликами) та з полімерними. Деякі виробники стверджують, що полімерні набагато менше шумлять і слугують не гірше, ніж металеві, але чи так це?

На даному фото полімерні ролики:


Як показує практика, найбільше шуму у воротах може створювати профільний лист, який місцеві «джамшути» прикрутили аби-як до каркасу воріт. А продавці можуть казати, що металеві ролики «дуже шумлять». Це справжня нісенітниця: проведіть експеримент, прокотіть власноруч металеві каретки всередині напрямної, а потім полімерні. Мало хто після такого експерименту обирає полімерні ролики.

А от недоліків у полімерних роликів безліч. Зокрема пісок просто в’їдається в полімерне колесо, і власне колесо може тріснути. А це призведе до поломки воріт.  Такого ніколи не станеться з металевими роликами, тому що пісок не заважає ніяк металевому колесу крутитись.

Низькі температури полімерний ролик теж не любить, полімери стискаються і кришаться, як бите скло – один, два сколи і ролик заклинює, або його зриває із вісі і він заважає рухові каретки. Ворота застрягнуть і Вам доведеться їх розбирати.


Неприємні сюрприи очікують і влітку, в сильну спеку. Якщо влітку на сонці +32 і більше, металевий профіль нагрівається до 70 градусів. Тепло передається роликам і вони стають м’якішими. Якщо ворота важкі, колесо обов’язково злізе із підшипника і потече, як жувальна гумка.

Були випадки, що полімерне колесо не злазило із підшипника, а просто під вагою «просідало» і утворювало «квадрат» - ворота теж застрягали або рухались, але з характерним стуком квадратних коліс і досить повільно.

Не варто купуватись на солодкі обіцянки виробників дешевої полімерної фурнітури! Низька якість і сотні звернень клієнтів (був час, коли було важко дістати нормальні металеві ролики і ми пропонували людям що є на складі) змусили нас прийняти рішення – на полімерні ролики ми не даємо навіть перевірочної гарантії. На відміну від них, на металеві ролики ми даємо гарантію від 1 до 5 років. 

              Пішипники. Як перевірити якість?

 Коли обираєте роликові опори, в першу чергу зверніть увагу на якість підшипників. Саме вони є показником довговічності роликів.

На якісних підшипниках ворота ходять легко, не скриплять.

Майже всі виробники – що європейські, що українські – використовують китайські підшипники. Просто є дешеві китайські і дорогий Китай, є неякісний китай і якісний Китай. Просто навіть якісні китайські підшипники будуть дешевшими, скажімо, за італійські чи французькі.

На фото - якісні підшипники 301:


Нормальні підшипники:

  •  не течуть (або можливе підтікання змазки, але не так щоб замарати всю кисть руки, коли Ви його тримаєте в руках);
  •   катаються без опору і навіть дрібних перешкод повний оберт;
  • не видають ніяких шумів під час обертання;
  •  є окремим вузлом і в нормальних каретках запресовані під тиском в сталеву обойму.

Складно перевірити підшипники, тут необхідно щоб ворота кілька років пропрацювали і даний тип підшипників себе виправдав. Маючи таку статистику впевнено можемо заявити: дешеві підшипники довго не служать.


Наприклад, ось цей «експонат» - невідомий покруч китайського виробництва Rolling Expert. Замість підшипника тут використано «колесо-підшипник», тобто корпусом підшипника є власне ролик. Такого Ви не зустрінете у якісній фурнітурі – саме томуRolling Expert ми не рекомендуємо і не даємо на дані ролики жодних гарантій.

У більшості надійних виробників Ви побачите в документах на роликові каретки фразу «посилений підшипник». Це означає що застосований спеціальний підшипник – замість звичайного 201-го, який витримує навантаження до 400 кг, встановлюється 301 чи ще більший підшипник – який витримує вагу воріт від 400 кг.

301 підшипник здатен витримати на 30% більше навантажень, ніж 201, а ціна у них не сильно відрізняється.

Хочете ворота із запасом міцності? Беріть ролики із 301-м посиленим підшипником.

 

Потрібна порада щодо того як обрати фурнітуру?


Перевіряємо люфти

 У деяких виробників можна постерігати такий дефект як великий вертикальний люфт:


Занадто великий люфт у осі погойдування не сильно критичний, але і не бажаний. Це призводить до того, що коли ворота проходять центр рівноваги, вони починають сильно клювати вниз і можуть не з першого разу потрапити в нижній уловлювач і таким чином роздовбати його.

Коли Ви обиратимете фурнітуру, зверніть увагу на те з яким зусиллям ось ця вісь погойдується:


Головка з роликами має вільно погойдуватись на осі. Якщо вісь погойдується із зусиллями то це може призвести до пошкодження поверхні металу - з часом це місце з"їсть корозія. Це призведе до втрати узлом рухливості і в одну сторону ворота будуть йти більш-менш вільно, а в іншу - заїдатимуть.

Якщо Вам дісталась фурнітура із подібним дефектом - тугим ходом головки на осі (а у дешевій фурнітурі може бути 100% подібного браку) - не варто викидати фурнітуру у смітник, беріть напилок, болгарку і змазку і Ви за годину-другу змусите вузол краще рухатись.

Звісно якщо сам вузол в наявності, бо одного разу нам у комплекті дешевої фурнітури трапилось ось таке диво взагалі без осі:


Деталі були склеєні так міцно, що їх вдалось "розлучити" тільки кувалдою:


Такий вузол корозія зїсть дуже швидко і намертво склеїть, так що ворота з такими роликами можуть заклинити в один чудовий день. Як видно на фото, вушка в основі зварені криво по відношенню одне до одного, що і призвело до щільного прилягання деталей. І такого в дешевій фурнітурі повно!

Люфт може бути і тоді коли Ви вставите ролики у трубу. Чим менші зазори при цьому тим краще (дивіться схеми вище). Але часто ролики не відповідають стандарту і виходить, що рівний провіль, наче якісні ролики, але менші за необхідний розмір аж занадто:


1 - вертикальний люфт тут складає 2,5 мм;

2 - горизонтальний люфт взагалі величезний 3,5 мм! 

Такі зазори призводять до жахливої роботи воріт. Клювати ворота будуть на 15-20 міліметрів під час проходження точки рівноваги, а траекторія із точки відкриття до закриття, скажіом, буде як у мила, яке Ви впустили у ванній. У вітряну погоду ворота будуть сильно стукати, навіть в закритому положенні. А під час закриттяворота просто не попадуть в уловлювач, або попадуть так що розіб'ють його до дідька.

Не радує така перспектива? Перевіряйте люфти в роликових каретках. Як? Візьміть звичайний набір щупів:


У якісній фурнітурі вертикальні зазори будуть не більші ніж 0,4 - 0,6 міліметрів. Деякі виробники грішать зазорами в 2 мм і більше (як ми вже встигли переконатись з фото вище). Із люфтом у 2 мм ворота можуть клювати аж на цілий сантиметр, тому що роликових кареток дві - 2 мм на одній, два на іншій, помножимо на важіль у вигляді власне рами воріт.

Важливий не тільки вертикальний, а і горизонтальний люфт - він призводить до не попадання воріт в уловлювачі або до їх розбивання і відповідно - Ви витрачаєтесь на ремонт воріт.

Матеріал дистанційних втулок 

Дистанційні втулки застосовують в роликах для того, щоб ролики були строго певної ширини і не було вищевказаних люфтів. Власне цей елемент може зазнавати серйозних навантажень під час руху воріт, а також від вітру - через тиск рами.


Деякі виробники, як на фото вище, дозволяють собі дистанційні втулки із пластику. Через навантаження які виникають у роликах, дистанційні втулки можуть тріснути і не зовсім добре застосовувати їх тут, хоч і не сильно критично якщо ворота не важкі (наприклад на Вашій дачі). Але якщо ворота на 400 кг і більше то від кареток із пластиковими втулками слід відмовитись.


От металеві втулки нормально витримують усі навантаження, будь то ворота на 400 кг чи 800 кг, чи навіть на кілька тонн (і такі є на фабриках і заводах). Для простого власника садибної ділянки, дачі чи великого дому, металеві втулки у роликах - ознака їх довговічності. Вони витримають із честю всі удари долі, навіть у сильні пориви вітру стійко винесуть усі навантаження.

Радіуси - запорука рівномірності навантажень

Ще один цікавий момент це наявність чи відсутність круглих радіусів на самих роликах. Здавалось би навіщо? Відповідь проста: розподіл осьового навантаження.


Теоретично нас цікавить зовнішній радіус, адже саме зовнішньою стороною ролики торкаються напрямної. Радіус просто повинен бути, зазвичай він складає 0,5-1,5 мм. Більшість роликів обробляються з двох сторін - це ознака заводської обробки. Робиться це на спеціальному шліфувальному станку для того, щоб було все одно якою стороною ролик встановлювати на вісь та запресовувати разом із підшипником.

Зазвичай всі радіуси в роликах однакові, якщо це так то Ваші ролики зроблені на заводі, а не у підвалі на сусідній вулиці.

Радіус допомагає підвищити ресурс роликової каретки, розподіляючи осьове навантаження на підшипник на вертикальну вісь, таким чином підшипник слугує значно довше.

Не всі виробники фурнітури створють ролики із радіусом. Стикуючись із нижніми полицями радіус упирається у скоси нижніх полиць. І тому якщо ролики без радіусу (це теж може бути цілком якісна модель), тонапрямну до них слід підбирати так, щоб краями ролики не впирались у стінки і скоси полиць.

Основа - дорого і не практично?

Буває що продавець робить заяву що його ролики дорогі, тому що "елітні", наприклад італійські - це легко перевіряється. По всім вищевказаним параметрам. Але є ще одна деталь, яка на думку окремих продавців "сильно додає у ціні" - це основа роликів:

 

Звісно, італійська основа (зправа) виглядає "круто і монументально", у порівнянні з якісною українською (зліва). Якість основи перевіряється дуже просто. Товщина пластини від 4 мм, вуха зварені параллельно і рівно, якісно зроблені отвори (на одній лінії одні з одним).

А от товщина 6 мм, як у італійських роликів, та ще і велика площа власне опори, наче має додавати "крутизни", але це не так - опора слугує рівно так само, як і українська. Це просто понти, за які ушлі ділки намагаються набити ціну на товар. А виглядає як основа римської статуї, наче сталі у італійців неміряно.


Проконсультуватись із досвідченим монтажником воріт


Секрет №3
Нижній і верхній уловлювачі – товщина має значення

Уловлювачі, як видно з назви, допомагають воротам закритись і задають щиту воріт таке положення, при якому ворота встановлені рівно і щільно закриті.

Почнемо з верхнього вловлювача


Верхній уловлювач закріплюється на опорному стовпі, він ловить раму воріт таким чином, щоб ворота встали рівно. За формою він нагадує розігнуту підкову. Різні виробники задають товщину своїм виробам від 2 мм до 5 мм.


Давайте виміряємо товщину різних уловлювачів від різних марок.

В даного уловлювача товщина - 4,09 мм. Його товщина в межах норми і достатня, щоб добре закривались навіть важкі ворота.


На фото нижче – більш «економний уловлювач» - із товщиною 2,01 мм :


Чому важлива товщина і як це відображається на роботі воріт?

Закон квадратичної залежності міцності від товщини тут нікуди не дівся, і ми так само як і з профілем легко порівняємо міцність двох уловлювачів.

І яка ж різниця міцності в уловлювачах з товщиною 2,01 мм і 4,09 мм:

4,09² / 2,01² = 4,14

Виходить, що зекономив виробник половиною сталі, а міцності уловлювач втратив аж в чотири рази!

Уловлювач із низькою міцністю буде розігнуто навіть відносно легкими воротами.

Той самий уловлювач із товщиною 2,01 мм через 3 місяці:


Ці ворота стоять у сільській місцевості і відкриваються не дуже часто, проте і кількох десятків закривань вистачило, щоб ворота почали «стукати» від вітру. Отже, зекономите Ви ну кілька сотень гривень, а на ремонт витратите ще більше – і де ж тут економія?

Буває що в комплекті фурнітури немає верхнього вловлювача. Купуйте окремо! І це не найдорожча деталь, на якій можна зекономити. Ще можна зрозуміти таку «політику» у українських виробників – вони намагаються працювати більш-менш рентабельно. А от італійців, які не додають уловлювач у комплект, взагалі не зрозуміти!

А тепер про нижній уловлювач


Нижній уловлювач, окрім функції притримки воріт у строго вертикальному положенні, має ще кілька. По-перше він бере на себе половину ваги воріт і передає її на стовп. По-друге він не дозволяє напрямній балці зайво розгинатись (адже центр мас  воріт зміщується і ворота починають «клювати» вниз, що розгинає балку). По-третє саме він розвантажує роликові каретки, що подовжує їм життя.

Нижній уловлювач є життєво важливим елементом фурнітури відкатних воріт, адже за статистикою до 90% часу ворота перебувають у закритому стані. І товщина нижнього уловлювача є пріоритетним параметром якості.

На даному фото нижній уловлювач Rolling Expert 2,04 мм:


Для експерименту ми дали такий уловлювач хлопцю 10 років – і він без зайвих зусиль його розігнув! То що буде, якщо його встновити на ворота? А ось що:


Виробники не надто економлять, у порівнянні із напрямною балкою і роликовими каретками це копійчаний елемент, до того ж не складний у виготовленні. А от для власника подібна деталь не просто зменшить строк служби напрямної і роликових кареток, розігнутий нижній уловлювач може стати одною з причин падіння воріт.

Уловлювач, який було показано на фото вище, не попрацював на дачних легких воротах і 90 днів! Уявіть що ворота були б важчими, падіння їх на авто не надто додасть Вам настрою.

Секрет №4
 Верхні ролики: вберегти і запобігти… падінню воріт

Верхні ролики являють собою металеву пластину і два, рідше – чотири ролика на осях. Ролики притримують щит воріт коли він рухається.


Виробники тут економлять на всьому. Спершу – на товщині цієї пластини, а це головний фактор при виборі фурнітури.

В дешевих комплектах товщина може бути менше 2 мм, таку фурнітуру максимум можна встановити на садовий паркан. А от нормальна фурнітура починається від 4-5 мм товщини.

Візьмемо одного виробника з Білорусі – в їхніх уловлювачах товщина 4,03 мм – це нормальна товщина, такі ролики вже можна ставити і на дачні, і на гаражні ворота, і навіть на в’їзд в офіс.


Важливо! Якщо Ви не хочете відчути на собі падіння воріт або ремонтувати своє авто, купуйте верхні ролики з товщиною не менш як 4 мм, а краще 5 мм.

Шкідлива порада: можна купити і дешеву фурнітуру, таку як Rolling Expert, зекономити кілька сотень грн. і після вбухати кілька тисяч у ремонт, воріт і авто – це Ваше право. От тільки на дешеву фурнітуру Вам ніхто не дасть гарантію.

Матеріал верхніх роликів: гума чи пластмаса?

Наступний момент до Вашої уваги – матеріал власне роликів. Цей пункт можна поділити на два – матеріал власне ролика і матеріал втулки.

Втулка має бути металева. Деякі особливо «економні» виробники створюють верхні ролики із пластиковими втулками, які швидко розсипаються і можуть поплавитись на сонці. А при сильному вітрі пластикові втулки можуть зламатись, не витримавши тиску (хоче це рідке явище).

Власне якісні ролики найкраще брати з спеціальної технічної гуми, схожої на ту, з якої зроблені покришки Вашого авто. Як на даному фото:


А тепер як відрізнити неякісну підробку. На фото нижче – ролики із матеріалу, що лише нагадує гуму, та ще і невеликої товщини. Всередині пластикова втулка. Це – зазвичай найдешевший і водночас  найгірший варіант: 


Такими можуть бути китайські ролики, але часом і в європейських комплектах трапляються подібні «експонати». Склад гуми тут такий, що від ультрафіолетового випромінювання ролик тріскається і злазить з осі лахміттям. Чому? Тому що дана гума не призначена для робіт на відкритому повітрі і максимум нею покривають дешеву ізоляцію в провідниках.

Часом трапляються ось такі пластикові ролики: 


Ці ролики родом з Італії. Вони мають достатню товщину, металеву втулку і наче б то мають довго слугувати. Проте їхня основна особливість – шум, пластик по металу скрегоче так, наче їде самохвал, а не ворота. Тому ми не часто рекомендуємо подібні ролики. Щоб комфортно користуватись пластиковими верхніми роликами, окантуйте раму воріт уверху алюмінієвим кантом. 

Висновок: скупий платить двічі. Найкраща стратегія при виборі фурнітури не читати рекламних проспектів із солодкими обіцянками, а самому розібратись – товщина металевої пластини має бути не меншою за 4-5 мм, ролики найкраще брати із технічної гуми і з металевою втулкою.

Секрет №5
Кінцевий ролик – металл чи пластик?

Кінцевий ролик потрібен для плавної стиковки щита воріт із нижнім уловлювачем і передавання ваги воріт на стовп.


Є різні варіанти кінцевих роликів, найбільш популярні пластикові і металеві. Пластикові, на металевій осі, нормально витримують усі удари долі навіть на важких воротах. Справа в тому що кінцевий ролик робить не більше 1/8 оберту при закритті воріт, він скоріше пом’якшує удар, ніж отримує великі навантаження – звісно якщо уловлювач правильний.

Для експерименту ми випробували пластиковий ролик на міцність за допомогою кувалди  - ролик і далі надійно виконував свою роботу.


А на фото вище – італійський металевий ролик, та ще і з підшипником! Металеве виконання ще можна зрозуміти, адже деякі ворота можуть важити і тонну, і ця вага здатна трохи зменшити ресурс ролика. А підшипник тут явно зайвий – підшипники ставлять там, де механізм багато разів обертається, наприклад в роликових каретках. Так що це просто «італійські понти».

Секрет №6
 Перевіряємо наявність гумових заглушок

Заглушки вставляються по формі у торець напрямної балки і захищають її і відкатний механізм від сміття, снігу, піску. Заглушки бувають гумові і пластикові, зазвичай їх дві у комплекті.


Профіль заглушки такий же, як і в напрямної.


Вимоги до з аглушок відсутні, хіба що вони просто мають бути в комплекті. Комплекти в яких немає заглушок одразу можна «збивати у ціні». Хоча б мотивуючи тим, що в Україні зими сніжні і коли сніг попаде у трубу то ворота просто перетворяться на нерухомість.

А от в італійських комплектах зазвичай заглушок немає! Чому стає ясно, коли вивчаєш їх клімат – в Італії зим як таких немає, там круглий рік тепло і наші зими вони хіба що по телевізору бачили. А зима в Хмельницькій області зазвичай – метр-другий накидає, особливо у сільській місцевості рівнин і холмів.

До речі, сніг може стати причиною іржавіння роликових кареток, і тому заглушка є захистом для них.


Потрібен комплект заводської якісної фурнітури за оптовими цінами та гарантією від 1-5 років?

12 видів заводської фурнітури зі складу – завжди в наявності! Дивіться опис тут

 

Отримати пораду від досвідченого монтажника відкатних воріт


Секрет №7
Фішки, хитрощі, поради фахівців - ми зібрали в одній Інструкції - "Як зробити відкатні ворота своїми руками"

Наш посібник – доступний і зрозумілий будь-якому власнику воріт, який хоча б елементарно розбирається у техніці. З її допомогою Ви самі зможете створити ворота своєї мрії менше ніж за 1 місяць!

Вам ніде у інших магазинах не дадуть такої інструкції – її просто немає, тому що це наша власна розробка на основі практичного досвіду виготовлення і монтажу відкатних воріт всіх типів складності!


Раніше фурнітура була потрібна лише професіоналам, яким не потрібна інструкція.

Останні роки все більше людей створюють відкатні ворота своїми руками і звичайно, у них виникає безліч питань. Саме для допомоги таким майстрам ми і надаємо дану Інструкцію.

За допомогою цього посібника Ви можете самостійно створити власний шедевр на виїзді з двору. 32 сторінки присвячені «фішкам» і «секретам», які дозволяють зробити ворота довговічними і суттєво зекономити – Ваша економія при виготовленні воріт складатиме від 5000 грн!

В Інструкціі Ви знайдете:

  • Правила створення фундаменту під відкатні ворота;
  • Як провести кабелі (схему розгалужень кабелів для автоматики);
  • Як зварювати каркас;
  • Принципи грунтування, фарбування і зашивки воріт профлистом;
  • Як встановити фурнітуру для відкатних воріт та безліч інших «дрібниць».

 

Цю книгу Ви отримаєте безкоштовно при покупці фурнітури тільки у нас!

А якщо Вам буде щось не зрозуміло, ми будемо раді надати Вам безкоштовну пораду. Добра порада – на вагу золота, особливо від професіоналів із 10 рокам досвіду створення воріт.

Ми настільки впевнені в дієвості даної інструкції, що якщо Вам не вдасться встановити ворота з її допомогою, ми згодні повернути Вам кошти в обмін на продукцію.

Напевно Ви перерили не один десяток сайтів у пошуках відповідей ... Але чи візьме на себе відповідальність автор статті, якщо Ви прочитаєте статтю і  при цьому невірно заллєте закладну чи помилитесь із розмірами фурнітури?

Підводим підсумки

Отже як Вам вже стало зрозуміло, є велика різниця між дешевою і недорогою фурнітурою. Головна різниця в тому, чи економить даний виробник на якості обробки і матеріалах, чи ні – це легко визначити, знаючи технічні критерії.

Безсовісні виробники часто економлять на товщині сталі, з якої виготовлені 99% усіх деталей фурнітури відкатних воріт; також економлять на якості матеріалів (використовують м’яку сталь замість вуглецевої), ставлять найгірші підшипники, використовують пластикові частини там, де варто використовувати металеві. 

Коли людина прагне зекономити кошти, перша спокуса – купляти найдешевші речі. У нашому сервісному центрі ми бачимо вже 10 років результат такої «економії» на здоровому глузді, коли економлять на дрібницях, а потім фурнітура не підлягає ремонту взагалі. Ці люди не вміють економити. І життя їх вчить.

«Скупий платить двічі» - народна мудрість. А ошукані покупці дешевої фурнітури часто платять не вдвічі, а втричі а то і в чотири рази більші суми за суму покупки – за такі гроші можна купити цілком пристойну, дорогу італійську фурнітуру.

Гроші люди витрачають на щорічні капітальні ремонти воріт, на заміну запчастин, на виїзди майстрів, на паливо щоб ці запчастини доставити, а ще свої нерви і здоров'я взагалі – в купі така «економія» роками продовжує шокувати.

Значно дешевше одразу поставити найдорожчу фурнітуру – і ще гроші залишаться.

А взагалі можна самостійно підібрати комплект фурнітури, який буде дешевше за італійські і німецькі комплекти, при цьому за довговічністю не поступатиметься останнім – на комплекти фурнітури що ми пропонуємо даємо гарантію 5 років!

Щоб дійсно зекономити найкраще точно підібрати комплект під Ваші ворота, розрахувавши вагу і розміри воріт і відповідну фурнітуру. На нормальну фурнітуру дається заводська гарантія і сервіс, а власне про ремонт можете забути років на 10. І це лише завдяки знанню елементарних критеріїв, яке створює розумну економію. Економія не на якості, а на переплатах – за дорогий бренд, за розкручену рекламу і неперевірені чутки.

Придбати собі недорогий і якісний комплект фурнітури длявідкатних воріт можна просто зараз

Без передоплати

Це зручно і без найменшого ризику для Вас! Телефонуйте нам за вказаними на сайті телефонами або вкажіть телефон у формі зворотнього зв’язку і наш менеджер зв’яжеться з Вами.


Потрібна консультація? Підбрати якісну фурнітуру під Ваші параметри


Що станеться, коли Ви введете свій телфон і натиснете кнопку  "ЗАМОВТИ"?

Вам зателефонує наш менеджер:

  • в робочий день на протязі 20 хвилин,
  • в неробочий – на наступний робочий день.

Ми підберемо Вам комплект фурнітури на Ваші розміри і Ваш бюджет.

Якщо Ви вагаєтесь, яку фурнітуру підібрати, наші фахівці підберуть такий комплект, який буде відповідати навантаженням у Ваших воротах і прослужить максимально довго. Варіантів достатньо багато: Україна, Китай, Італія, Білорусія, Австрія і т.п.

ля Вас буде вигідна ціна на фурнітуру!

В нашому інтернет-магазині в наявності фурнітура власного імпорту та вітчизняних виробників, ми продаємо фурнітуру прямо с заводу-виробника, без посередників – тому наші ціни нижчі за конкурентів.

Ви отримаєте офіційну гарантію на фурнітуру для відкатних воріт  від 1 до 5 років залежно від моделі


БОНУС! Спеціальна Гарантія від нашої Компаніі


Тільки ми надаємо Додаткову Унікальну Гарантію своїм Клієнтам - 90 днів Тест Драйву придбаної продукції!


Ми настільки впевнені у якості власної продукції, що дозволимо Вам користуватись фурнітурою 90 днів безкоштовно!

Як це працює?

90 днів – це період тестування, на протязі якого Ви можете – якщо фурнітура Вам не сподобалась – обміняти її на інший комплект, або повернути свої гроші. При чому гроші Ви отримаєте в обмін на товар на першу ж вимогу, із усмішкою і без зайвих питань.

Перевір і потім плати!

Ви отримаєте своє замовлення у відділенні транспортної компанії. При отриманні Ви перевіряєте, «мацаєте» і потім оплачуєте.

Є інші варіанти оплати в залежності від способу доставки.

Доставка фурнітури відкатних воріт безкоштовна у Ваше місто -  в Хмельницький,Кам’янець-Подільський, Шепетывка, Волочиськ, Нетышин, Славута, Староконстянтинів, Полонне, Красилів  і т.д.

Ваше замовлення Ви отримаєте напротязі кількох днів. Доставку здійснюємо такими транспортними компаніями: Інтайм (бажано), Нова Пошта, Делівері, Автолюкс, Укрпошта або за домовленістю.


Увага! Перелік транспортних компаній, які доставяють 6-метровий вантаж:

  • Інтайм;
  • Нова Пошта;
  • Нічний Експрес;
  • Делівері. 

Найлегше доставити габаритний вантаж (а балка на стандартні ворота буде 6-7 метрів) у Хмельницький.

В інші місця вантажі може розвозити не велика фура, а мікроавтобуси і тому доставити балку цілісною буде складніше. Уточнюйте цю інформацію у наших менеджерів!

У будь-якому разі балку можна розрізати на дві частини. Обидві половини можна після того відправити вже будь-якою компанією. Навіть більш-менш досвідчений зварник зможе її зварити без особливих проблем.

Увага! 7-метрову балку не можна відправити компаніями «Нова пошта» та «Інтайм», т ак як вони не можуть перевезти вантажі довші 6 метрів. Ми можемо в цьому випадки також розрізати балку.

Інший варіант - відправити компанією «Делівері». Єдина незручність – у даної компанії немає послуги «накладний платіж», а тому фурнітуру в цьому випадку слід оплачувати окремо.


Залишились питання?